Описание отеля Windsor Spa Hotel 4*
Komplekss atrodas Karlovi Vari vēsturiskā centra centrā, kas ir slavens ar savu izcilo arhitektūru, ārstnieciskajiem avotiem un augstākās klases spa ārstēšanu. Viesnīcas ēka ir vēsturiska ēka "Spa III" gājēju zonā blakus Dzirnavu kolonādei. Viesnīca tika pilnībā atjaunota 2014. gada sākumā.
// Обновлено 25 марта 2023
Нет туров в этот отель из Украины
Расположение
Viesnīca atrodas 200 metru attālumā no Sv. Lūks.Услуги в отеле
Iepirkšanās centrs. Restorāns atrodas ēkas otrajā stāvā, no kura apmeklētājiem ir redzama Dzirnavu kolonāde, viesi var baudīt plašu čehu un starptautiskās virtuves ēdienu izvēli.- restorāns
- kafejnīca/bārs
- autostāvvieta
- autonoma
- droši
- bezmaksas wi-fi
- lifts
- veļas mazgāšana
- frizētava/skaistumkopšanas salons
- ārsts
- nesmēķētāju numuri
- transfērs uz/no lidostas
- valūtas maiņa
- apmaksa ar maksājumu kartēm
- renovācijas gads
Для детей
- bērnu gultiņa
Развлечение и спорт
Baseins ir tikai kā procedūra, peldēties tajā nevar, jo ūdens silts 37 grādi un neliels (baseins ar minerālūdeni). Balneo centrs, koncertzāle.- Spa vai labsajūtas centrs
- sauna/vanna/hammam
- ekskursiju organizēšana
Номера
Viesnīcā ir 36 numuri.В номерах
telefons, LCD TV, bezmaksas Wi-Fi, mini bārs, seifsАдрес
Mlynske nabrezi 507/5, 360 01, Karlovi VariТелефоны
+420 353 242 500Е-маil
reception@windsor-carlsbad.czСайт
Windsor Spa Hotel 4*Нет туров в этот отель из Украины
Mē s bijā m ceturto reizi Windsor viesnī cā . Kā vienmē r viss ir lieliski. Ā rstē š ana, apkalpoš ana, istaba, personā la attieksme - viss augstā kajā lī menī . Bet es vē los ī paš i atzī mē t: agrā k bija problē ma ar pā rtiku - tas bija ļ... →; oti bezgarš ī gs. Š oreiz bijā m š okē ti. Viņ i mainī ja pavā ru, un tas kļ uva labā ks nekā jebkurā pilsē tas restorā nā . Trusis, liellopa vaigi, lasis, kotletes (kotletes, nevis maize, kā agrā k), sulī ga vista, nevis bezgarš ī gā s zolī tes, kā agrā k utt. Tā da daž ā dī ba, brī niš ķ ī gi salā ti. Viss ir pā rsteidzoš i garš ī gs. Liels paldies un cieņ a jaunajam š efpavā ram.
Š ogad 2022. gadā š ajā viesnī cā atgriezī simies treš o reizi. Liels paldies visiem, veselī ba un labklā jī ba š ajā brī niš ķ ī gajā viesnī cā.
P. S. Es arī gribē tu normā lu Wi-Fi istabā s - kopumā bū tu super
sabrukt
Plusi:
Lielā kā daļ a procedū ru tiek veiktas kvalitatī vi. Aprī kojums labs. Personā ls gan procedū rā s, gan restorā nā ir uzmanī gs, laipns, gā dī gs. Spa zona lieliska, pirts brī niš ķ ī ga.
Viesnī cas ē ka ir skaista un atrodas ļ oti ē rti - t... →uvu visiem avotiem.
Mī nusi:
Istabas un apkalpoš ana:
Ierodoties naktī , mē s nevarē jā m atrast papildu segu (vī ram bija temperatū ra), jo viss, kas saistī ts ar istabā m, tika aizslē gts no uzkopš anas komandas. Tī rī š ana nav vienveidī ga, viena komanda tī rī ja ļ oti labi, otrā - vienkā rš i š ausmī gi. Diemž ē l otrā komanda tī rī ja biež ā k. Vienu dienu mums netika iztī rī ta istaba, jo "vajadzē ja sagatavot citas telpas pē c viesu aizbraukš anas" un mē s kaut kā pieķ ē rā m apkopē ju, lai nomainī tu netī ros dvieļ us. Viņ a bija ļ oti nelaimī ga. Otrā mazgā jā m vannas istabu ar netī ru ū deni, pē c š ā das tī rī š anas istaba smirdē ja pē c sapuvuš as. Peldmē teļ us un gultas veļ u mainī ju reizi 10 dienā s tikai pē c ļ oti steidzama pieprasī juma. ? Segu biezums ir tik neatbilstoš s temperatū rai telpā , ka naktī visu laiku svī dā m. To paš u teica arī citi viesi.
Istabā nav tē jkannas, kā arī parastā s ū dens krū zes. Tikai mazas brilles. ? Ū dens temperatū ra duš ā iet ar nopietniem pā rtraukumiem, vienā mirklī nomazgā jies normā lā temperatū rā , tad neprognozē jami var aiziet verdoš s ū dens vai auksts ū dens. 10 dienas ne reizi neesmu varē jusi nomazgā ties bez tā diem trikiem. Telpā tecē ja tualete, apkā rt vienmē r uz grī das bija peļ ķ e, teicā m apkopē jai. Nekas nesekoja. Pa š o laiku viņ i bija tik noguruš i no briesmī gā dienesta, ka viņ i neko nedarī ja.
Istabā s ir veci netī ri paklā ji.
Ē diens:
Ē diens ir neparedzams. Biež i vien pamatē diens tika pagatavots atklā ti slikti, un mē s ar vī ru to neē dā m. Tas pats ar salā tu bā ru. Daž ā s retajā s dienā s viss nebija slikti un pat garš ī gi (zivs bija ī paš i laba), daž ā s dienā s salā tu bā rā nebija ko ņ emt, jo, piemē ram, sajauca to, kas bija palicis pā ri no pusdienā m un sanā ca kaut kas nesaprotams. . Pusdienā s vai vakariņ ā s dzē rieni netiek pasniegti. Tikai ū dens. No augļ iem pusdienā s un vakariņ ā s tikai apelsī ni un greipfrū ti. Ņ emot vē rā statistiku par citrusaugļ u alerģ ijā m, daudzi palika bez augļ iem. Es ieskaitot.
Brokastis bija ļ oti labas un kopumā daudzveidī gas.
Jaunais gads.
Mums izdevā s nopirkt paku ar Jauno gadu. Banketa deklarē tā cena ir 139 eiro. Tā bija pilnī ga neveiksme. Bija tik slikti, ka nezinu, kā š ī s akcijas organizatori no kauna neizkrita pa zemi. Iedomā jieties ļ oti slikti iekā rtotu pionieru mā ju ar baltiem galdiem un lē tiem baltiem krē slu pā rvalkiem. Kā dam uzstā jā s 13 gadus veci bē rni, dejojot balles dejas gabalos, uzstā jā s daž as meitenes, kuras tika pieteiktas kā deju kolektī vs, bet bija skaidrs, ka par deju kolektī vu kļ uva iespē jams nedē ļ u pirms Jaunā gada. Viss bija tik slikti, ka lielā kā daļ a viesu devā s prom pirms divpadsmitiem, nevē loties sagaidī t paš u Jauno gadu tā dā gaisotnē . Vakara vidū izveidojā s viens galds! zem viesiem. Katram galdiņ am tika dota neliela pudele lē ta š ampanieš a. Izlē jā m, izdzert nebija iespē jams.
Vienī gie, kas š oreiz mē ģ inā ja, bija virtuves komanda. Gan ē diens, gan deserti bija labi.
Svē tku beigā s notika vē l viens incidents. Izrā dā s, ka, rezervē jot viesnī ca, nevarē ja izņ emt visu summu no kartes un, diemž ē l, pusotra mē neš a laikā viņ i neuzskatī ja par vajadzī gu mani par to informē t. Dienu pirms aizbraukš anas iedevu kartes datus menedž erim Kirilam (fiziskā s kartes lī dzi nebija), tā kā dators bija aizņ emts, Kirils ieteica pastaigā ties un teica, ka visu izdarī s pats. Brī dinā jā m, ka minibā rs netika izmantots visu laiku. Atgriež oties konstatē ju, ka no kartes ir novilkta ne tikai summa par viesnī cu, bet arī gandrī z visa minibā ra summa, kuru mums kļ ū daini izrakstī ja apkopē ja mū su otrajā dienā . Un tā kā bija piektdienas vakars, mums piedā vā ja ar naudas atmaksu tikt galā pirmdien (lai gan sestdien mē s atstā jā m viesnī cu). Tie. viesnī cas menedž eris ar mani neapstiprinā ja pilnu rē ķ inu nelikumī gi izņ ē ma naudu no kredī tkartes. Es neplā noju atstā t š o jautā jumu un joprojā m gatavojos to apspriest ar savu advokā tu.
Kopsavilkums: procedū ras viesnī cā ir pieci plus, viss pā rē jais kopā ir C pakā pe, kas ļ oti velk uz divkosi. Ja jū s dodaties uz viesnī cu un gaidā t sliktu trī s rubļ u banknoti, tad, iespē jams, pā rē jais bū s kā rtī bā . Es neatgriezī š os š ajā viesnī cā un nevienam neieteikš u.
sabrukt
Mē s ierodamies š ajā viesnī cā kopš.2016. gada.
Š ogad trū kumi bija:
- rindas uz gā zes iesmidzinā š anu
- sliktas kvalitā tes augļ i, daž i sagriezti š ķ ē lē s
- stā vā -1 (ā rstniecī bas nodaļ a) nav ventilā cijas - karstums un smac... →299; ba!
- numuriņ š nā kamgad ir dā rgā ks par 12 eiro par nakti
Tagad par labu:
- ā rstē š ana bija un joprojā m ir lieliska
- ē diens ir daudzveidī gs un garš ī gs! Tā turpini!
- viesnī cu darbinieki - ā rsts, medmā sas, masā ž as terapeiti, pavā ri, viesmī ļ i, apkopē jas, menedž eri - viss lieliski! Paldies visai komandai!
Tiekamies 2020. gadā !
101. numurs Subbotņ ikovs.
sabrukt
Uz viesnī cu devā mies pē c ieteikuma un nemaz nenož ē lojā m! Viss tik ideā li, ka negribē jā s iet mā jā s! Satikā m brī niš ķ ī gu dakteri, ļ oti uzmanī ga. Visas procedū ras sagā dā ja prieku, jo ī paš i vannas! tī rs, istabā ir TV... →, bidē , peldmē teļ i! Ē diens neizraisa ī paš as emocijas, bet viss ir garš ī gi. Paņ ē mā m lī dzi elektrisko tē jkannu(no ieraduma), noderē ja. Visur tirgo garš ī gas vafeles . draudzī gi. Kad pazaudē ju kontaktlē cu man iedeva optikā!! ! Vispā r bija pat ļ oti apmierinā ti. Ja ir jautā jumi atbildē š u!
sabrukt