Описание отеля Swissotel Al Murooj Dubai 5*
Площадь территории 40565 м²
// Обновлено 23 февраля 2024
Нет туров в этот отель из Украины
Типы номеров
утюг и гладильная доска (по запросу), набор для приготовления чая и кофе, room service. Есть стиральная машина.
До человек
До человек
Площадь 33 м2.
утюг и гладильная доска (по запросу), набор для приготовления чая и кофе, room service
До человек
Вид на сад.
До человек
Площадь 60 м2,1 спальня, гостиная, 1 ванная комната, межкомнатная дверь.
Утюг и гладильная доска (по запросу), набор для приготовления чая и кофе, room service
До человек
До человек
До человек
Или Presidential Suite.
Площадь 175 м2. 2 спальни, гостиная, 2 ванные комнаты, межкомнатные двери, терраса.
Утюг и гладильная доска (по запросу), набор для приготовления чая и кофе, room service
До человек
Площадь 35 м2.
Утюг и гладильная доска (по запросу), набор для приготовления чая и кофе, room service
До человек
утюг и гладильная доска (по запросу), набор для приготовления чая и кофе, room service
До человек
Нет туров в этот отель из Украины
Atpū tā s Swissotel Al Murooj Dubai no 21.08. 2021. lī dz 27.08. 2021. Ko es varu teikt? Iespaidi ir divē jā di...lieliska vieta, garš ī gi ē dieni, virtuve tā s labā kajā lī menī . Pieklā jī gs un pieklā jī gs restorā na personā ls un apkalpojoš ais person... →57; ls.
Tomē r visu iespaidu sabojā ja sekojoš ā s situā cijas. Š ajā viesnī cā ieradā mies 8 no rī ta, noguruš iem nekā ds sagaidī š anas dzē riens vai cienasts netika sagā dā ts, reģ istratū rā kā ds jaunietis teica, ka uz mū su vā rda ir rezervā cija, bet mū su tū roperators neapmaksā ja uzturē š anā s izdevumus plkst. viesnī ca, un tā pē c man jā iemaksā depozī ts USD 1100 apmē rā par izmitinā š anu. Lielisks sā kums. Man bija jā atstā j visa nauda. Mani nomierinā ja fakts, ka parasti visi maksā jumi pienā k pirms 10:00 un mans depozī ts tiks atgriezts. Š orī t par brokastī m man bija jā piemaksā.250 dirhami, par mani tē vs un dē ls.
Pē c brokastī m un atpū tas 13.00 devos lejā uz reģ istratū ru pē c depozī ta, bet man teica, ka joprojā m nav jā maksā . Sazinieties ar savu tū risma operatoru. Es piezvanī ju savam ceļ ojumu aģ entam, izskaidroju visu situā ciju - viņ i man solī ja visu noskaidrot. Beigā s 19.00 man piezvanī ja ceļ ojumu aģ ents un teica, ka no viesnī cas puses ir kļ ū da, un es varu paņ emt depozī tu. Par savu kļ ū du viesnī cas vadī tā ji solī ja mums izteikt kaut kā du komplimentu. Pē c depozī ta iekasē š anas atradu istabā vē stuli, ka 22.08. 2021 viesnī ca pā rtrauc brokastis! Lielisks kompliments))) nauda par brokastī m tiks atgriezta viesiem uz kartes. Dodoties lejā uz reģ istratū ru, es pā rrunā ju š o situā ciju ar vadī tā ju un viņ š man apliecinā ja, ka nauda par brokastī m man tiks atgriezta skaidrā naudā . To paš u gidam apstiprinā ja tū roperators. Brokastis tika atsā ktas 25.08. 2021
Es iepriekš apmetos š ajā viesnī cā.2019. gadā . Bija bezmaksas autobusi, kas viesus veda uz privā to pludmali, kur bija ģ ē rbtuves, duš as un pludmales dvieļ i. Š obrī d nekas no tā nepastā v. Pludmale ir publiska, un to var sasniegt tikai ar taksometru. Š ī informā cija nav norā dī ta nevienā apkopotā jā .
Izrakstoties no viesnī cas pulksten 12, man teica, ka naudu par brokastī m atdos tikai manam tū roperatoram un man vē l jā samaksā viņ iem 200 dirhami. Pusdienas š ajā dienā mums vairs nav pieejamas. Sē dies lejā un gaidi transfē ru uz lidostu. Par ko š ie 200 dirhami, es uzreiz nesapratu - vai nu tū risma nodoklis vai kas cits. Visur viņ i raksta, ka š ajā viesnī cā ir krieviski runā još s personā ls, bet tas tā nav. Vienī gā , kas runā krieviski, ir jauka viesmī le restorā nā . Varbū t es nerunā ju labi angliski, vai varbū t jaunajam vī rietim, kurš viņ u izlika, tas nav labi. Viņ š mē ģ inā ja kā dam piezvanī t pa telefonu, meklē ja man krieviski runā još us darbiniekus, palū dza pagaidī t pā ris minū tes un viņ i atnā ks pie manis. Bet neviens nekad nenā ca klajā .
Iepriekš š o viesnī cu vienmē r rekomendē ju saviem paziņ ā m un draugiem, kā arī gribē ju pati š eit ierasties. Bet pē c tik nepatī kamiem brī ž iem, tā das necieņ as pret saviem viesiem, kad viņ i saka vienu, bet beigā s izrā dā s ko citu – diez vai es te atgriezī š os.
sabrukt
ļ oti patika. Es paliku ar savu mā su un viņ as meitu nedē ļ u. mē s esam no Baku. pakalpojums ir brī niš ķ ī gs. atrodas ļ oti ē rti. brokastis diezgan pieklā jī gas. tī rī š ana divas reizes dienā . tē ja, ū dens un kafija numurā bez maksas. Esam ļ... → oti pateicī gi administratorei Dinā rai. bija visvē rī gā kais. pati viesnī ca liela un skaista. iepretim Dubaijas tirdzniecī bas centram. bet autobuss mū s aizveda no viesnī cas bez maksas un lī dz tirdzniecī bas centram Emirates arī . viesnī ca. viss ir ļ oti cienī gs. paldies par jaukā m brī vdienā m.
sabrukt
Ak. . . es pat nezinu ar ko sā kt. Visas domas vienkā rš i izklī st, jo pat vā rdus nevar atrast, cik labi atpū tā mies. Man atpū tā galvenais ir viesnī ca un serviss. Lai viss ir 5+. Š ajā viesnī cā viss ir 6 no 5 iespē jamajiem. Tā da sajū ta, ka personā ls lasa tavas... → domas, istaba vienmē r tī ra, katru dienu jauni dvieļ i un gultas veļ a, tajā paš ā laikā personā ls ir pilnī gi neredzams. Pakalpojums pie baseina ir tas, ko vajag, tiklī dz atnā c , tas jau skrien ar lietussargu un dvieli. Vietu ir daudz, vienmē r gā ju gulē t kur gribē ju. Istabas š ikas-ļ oti patika atmosfē ra. Stilī gs. Stilī gi bez jebkā das lē tas izrā dī š anas. Bufete ļ oti laba, patī kami ē st, un izvē le daudzveidī ga. Vispā r man ļ oti patika, un labi arī ka Sanmar ceļ ojumu aģ entū ra ā tri un kvalitatī vi paņ ē ma ekskursiju mums vajadzē ja. Iesaku visiem, kas patieš ā m vē las labi atpū sties.
sabrukt