Описание отеля Princess Kamala Beachfront Hotel 5*
// Обновлено 30 октября 2024
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Типы номеров
39 bungalow garden view (42-52 м2, макс. 3 чел)
До человек
17 deluxe pool side (52 м2, макс. 3 чел) – 1 этаж
До человек
17 deluxe pool view (52 м2, макс. 3 чел) – 2 этаж
До человек
17 deluxe sea view (52 м2, макс. 3 чел) – 3 этаж
До человек
1 family suite (72 м2, макс. 3 чел) – 1 этаж
До человек
11 premier deluxe access pool (36 м2, прямой выход к бассейну, макс. 3 чел) – 1 этаж
До человек
36 premier deluxe pool view (36 м2, макс. 3 чел) – 2 этаж
До человек
6 premier deluxe sea view (36 м2, макс. 3 чел) – 3 этаж
До человек
Услуги в отеле
- год реновации: 2023
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Mē s ar sievu atpū tā mies Puketā , Princess Kamala viesnī cā no 25.11. lī dz 2025. gada 5. decembrim.
Man patika viesnī ca. Mē s apmetā mies 6107. numurā divstā vu ē kas 1. stā vā . Tur bija viss nepiecieš amais. Duš a, vanna un visa pā rē jā santehnika lab... →ā stā voklī . Gulta ir liela, gaisa kondicionieris darbojā s labi, viedtelevizors, lodž ija ar galdu un krē sliem, ledusskapis, bezmaksas seifs. Halā ti, č ī bas, pludmales soma, saulessargi. Numuros ir atbaidī š anas lī dzeklis, bet nebija odu vai kaut kā tamlī dzī ga. Ir pat kaut kas tā ds, ko neesmu redzē jis nevienā viesnī cā daudzā s valstī s - lukturī tis.
Lai gan mū s neinteresē numuri, mē s nemeklē jam trū kumus, mē s atnā cā m, atpū tā mies un devā mies tā lā k.
Viesnī cas personā ls ir pieklā jī gs un neuzbā zī gs. Viņ i ā tri reaģ ē uz pieprasī jumiem.
Galvenais baseins ir diezgan ē rts.
Viesnī ca atrodas netā lu no pludmales, kur ir daudz veikalu, masā ž as salonu utt.
Netā lu atrodas lielveikals "7*11", nedaudz tā lā k ir 2 lieli lielveikali, McDonald's, tirgus.
Pludmale ir laba, ir koki, ē na. Viļ ņ i bija viduvē ji.
Runā jot par ē dienu - mums bija tikai brokastis. Diezgan barojoš as, lai arī vienmuļ as, bet mē s nebijā m izsalkuš i. Augļ i bija pieejami katru dienu (ananā si, arbū zi utt. ).
Vakariņ ā m tuvumā ir daudz daž ā du kafejnī cu.
No gida Radika iegā dā jā mies lieliskas ekskursijas uz Phi Phi, Seminjakas salā m.
Kopumā esam ļ oti apmierinā ti ar "Let's go with us" organizē to atvaļ inā jumu.
sabrukt
Tik zvē rī gu personā la attieksmi neesmu sastapis nevienā pasaules valstī . Teikt, ka esmu satriekts, tas ir par zemu! vienā no dienā m (apmē ram 3. uzturē š anā s dienā ) no rī ta redzē ju, ka uz palaga ir mazas pē das: T-krekls, kurā gulē ju, bija nedaudz nopludinā t... →s no istabas karstuma. Es tam nepieš ķ ī ru nekā du nozī mi, jo zinu, ka to ir ļ oti viegli nomazgā t. Istabene nomainī ja palagus, un es par to aizmirsu.
Tač u 30. martā , 8 (! ) dienas pē c mū su ieraš anā s, viena no reģ istratū rā m manai meitai uzsauca, kad viņ a gā ja garā m reģ istratū rai un ļ oti skaļ ā balsī , rupjā veidā (jā , jā , "Taizeme ir 1010 smaidu valsts" un "Taizemieš i- viņ i ir kā bē rni, tik mī ļ i") sā ka sū dzē ties, ka katru dienu (! ) sabojā jam palagus, kurus istabene nevar izmazgā t. Un ka dabū jā m sodu par izpostī tiem palagiem, kas mums ir jā maksā . Un loksnes 3 (trī s)! Pē c tam man tika parā dī ti trī s rē ķ ini no (uzmanī bu! ) no 28. -29. -30. martam par trim loksnē m 500 batu + 1 spilvendrā na (100 bati). Kopā.1600 bati.
Uz manu jautā jumu: "kā pē c uzreiz (t. i. , 24. -25. martā ) netika teikts, ka palags ir bojā ts" ? , viņ i man atbildē ja, ka "viņ i mū s neredzē ja viesnī cā . " Neskatoties uz to, ka meita gandrī z vienmē r atradā s pie baseina (blakus reģ istratū rā ), mē s katru rī tu bijā m brokastī s, un, protams, varē ja atstā t istabā zī mī ti vai vienkā rš i piezvanī t uz istabu, kā viņ i dara jebkuras citas viesnī cas, ja Jautā jumi viesiem.
Es gribu atzī mē t, ka š ī situā cija radā s (T-krekls izbalē ja) no tā , ka telpā bija karstums. Telpā uzstā dī tais gaisa kondicionieris neregulē ja temperatū ru un gaisa plū smas plakņ u slī pumu. Visa aukstā gaisa plū sma (18 C) tiek virzī ta stingri uz gultu. Man nav nekā das vē lē š anā s saaukstē ties atvaļ inā jumā . Tā pē c naktī mē s gulē jā m ar atvē rtiem logiem un bez gaisa kondicionē š anas. Protams, pie +29 C gaisa temperatū ras un 89% mitruma tas nav ē rti.
Es vē rsos pie reģ istratū ras personā la otrajā uzturē š anā s dienā (23.03. 2018. ap plkst. 9:00) ar š ā du jautā jumu: vispirms devos uz reģ istratū ru, tur bija divi darbinieki, es ierakstī ju tekstu Google tulkotā jā (t. i. , viņ i izlasī ja teksts tulkots taju valodā ): viņ a teica, ka mans gaisa kondicionieris nav regulē ts, un vai es varu ievietot ventilatoru savā istabā . Izlasī ja, vē lreiz jautā ja: vai kondicionieris nestrā dā ? , atbildē ju, ka strā dā , bet nav regulē ts. Viņ i teica ok.
Tā kā tā s paš as dienas pē cpusdienā (ap 15:00 istabā nekas netika labots: kondicionieris nebija noregulē ts, ventilators netika atvests), tad atkal un atkal devos uz reģ istratū ru caur Google tulkotā ju (no krievu valodas nevis uz angļ u valodu). , bet uz taju! ) Es lū dzu citu darbinieku, lai atrisinā tu manu problē mu. Mutiski angļ u valodā atkā rtoja pieprasī jumu. Saņ ē mu arī atbildi "ok". Un arī nekas netika darī ts. Man nebija vē lē š anā s pavadī t savu atvaļ inā jumu, lai atrisinā tu gaisa kondicionē š anas problē mu. Es vairs nesazinā jos ar reģ istratū ru.
Izraisoties faktiskajai konfliktsituā cijai (30.03. 2018. ), kurā man piedā vā ja apmaksā t rē ķ inus par vienu tieš ā m manu un diviem sveš iem palagiem, reģ istratū ra, kas sevi pieteica kā viesnī cas ģ enerā ldirektora vietnieci, norā dī ja: “ka viņ i (darbinieki) mani nesaprata, tā pē c tu neko nedarī ji, tu pats esi vainī gs pie situā cijas. Un jums ir jā maksā rē ķ ins, pretē jā gadī jumā mē s jū s neizliksim no viesnī cas un jū s nevarē sit lidot. " Neskatoties uz to, ka darbinieki stā vē ja blakus un apstiprinā ja, ka pieteicos, un arī viņ i mani “nesaprata”. Uz manu jautā jumu "kā pē c, ja viņ i mani nesaprata, vai viņ i nepaskaidroja? " - man vē lreiz atkā rtoja, ka tā s ir “manas problē mas”.
tā pē c es nekad neesmu redzē jis tā du "klientu uzmanī bu".
Uzrakstī ju sū dzī bu viesnī cas mā tes uzņ ē mumam (viesnī cas mā jaslapa nepieņ em, starp citu, e-pastu) un ANEKS pā rstā vim.
p/s/ paņ ē mu palagus. un tos nomazgā ja lī dz perfekti baltam stā voklim ar parastu pulveri 60 grā dos. Kā pē c es neesmu pā rsteigts. . .
Plusi: jauks rajons. liels tropu dā rzs. Dienas laikā ir ļ oti kluss un nav pā rpildī ts. brokastis ir ļ oti sliktas. Brokastī s vienmē r ir daudz ķ ī nieš u. vienkā rš i esi tam gatavs. tad jū s tos nevarat redzē t
sabrukt
Pā rbaudī ts kopā ar kolē ģ iem Taizemes reklā mas tū res ietvaros.
Kamalas pludmale pā ri ceļ am 250 metri. Ir pludmales dvieļ i.
4 ē kas: 3 ar 3 stā viem un 1 ar č etriem stā viem.
Blakus infrastruktū ra, kafejnī cas un veikali.
Viesnī cā nav depozī ta.
Vid&... →#275; ji tī rs.
Bē rniem ir bē rnu istaba.
Wi-fi bp visur.
Mū su istabas tika izremontē tas. Ir pilnī gi jaunas. Ļ oti krā sains, man patī k.
Kopumā viesnī cā ir 9 kategorijas numuri.
Redzē ts bungalo ar skatu uz dā rzu.
Numurā ir seifs. Ū dens, kafija, tē ja tiek papildinā ta katru dienu. Ir veranda.
Noskatī jos arī luksusa skatu uz baseinu. Š ajā s kategorijā s ir tikai vannas istaba. Patika estakā des gulta uz balkona.
Kopsavilkums: viesnī ca ir piemē rota ģ imenes brī vdienā m pludmalē .
sabrukt