Описание отеля Bliss 3*
// Обновлено 24 марта 2023
Нет туров в этот отель из Украины
Нет туров в этот отель из Украины
Palika š eit otro gadu pē c kā rtas. Pirmo reizi es uzrakstī ju labu atsauksmi par pozitī vu, ņ emot vē rā animatores Alī nas maksu par 10 dienā m. Š ogad bija 17 dienas. Teikt, ka ir tikai mī nusi, nozī mē neteikt neko. Kalpone ir klusa š ausme. Viņ a ir saš utusi par matie... →m uz paklā ja, nā k tī rī t ar lielu negribu, kad viņ ai ir ē rti un slikti tī ra, tualete ir sarū sē jusi. . Divas reizes mū su junior suite tika appludinā ts ar lietus pa aizvē rtā m m/n durvī m, tā pē c es gaidī ja viņ u. Viņ a atnā ca izgriezt paklā jus un teica, lai nā kamajā dienā jā pasū ta tī rī š ana. Es neapgrū tinā jos ar biež u tī rī š anu. Viņ a izņ ē ma miskasti un saklā ja gultas. Bet izbraukš anas priekš vakarā , vakarā , atdevu administratorei atslē gas, jo. mums vajadzē ja doties prom. Administratore Jū lija un grā matvede izlikā s, ka mani nesaprot un veica tī rī š anu. Lai gan visas tī rī š anas notiek tikai pē c jū su pieprasī juma, viņ i vienkā rš i izgā ja cauri istabai, padarot mani "patī kamu". Un no rī ta jau 9.30 man piezvanī ja Jū lija ar atgā dinā jumu par mū su aizbraukš anu.
Tad viņ a ieradā s pulksten 11:00. brokastī s klā tienē , sakot, ka pirms 12 mums jā atbrī vo viņ u istaba. Bet mā jaslapā un viesnī cu biznesa noteikumos rakstī ts 12:00 izbraukš ana un 14:00. norē ķ inu. Mani 2500 UAH dienā beidzas pulksten 12! Bet Dž ū lija gā ja tā lā k: viņ a deva pavē li kalponei, dē lam un citam strā dniekam izņ emt bē rnu gultiņ u no istabas. Istabene uz manā m likumī gajā m prasī bā m atstā t istabu uz 5 minū tē m reaģ ē ja š ā di: viņ a zvanī ja Jū lijai ar kliedzieniem: “Viņ a man nedos gultu! ”. Izgā jā m no istabas 11:50. Izrā dā s, ka piestā ja tū ristu grupa, un viņ iem nav pietiekami daudz mē beļ u. Skumjas. . . Neesmu dzirdē jis nekā du atvainoš anos par istabeni un tā du pretlikumī gu rī cī bu no administratora puses. Tikai viņ a izdarī ja lielu labvē lī bu, ievietojot bē rnu gultiņ u mū su junior suite numurā .
Ē diens ļ oti vienmuļ š , pavā rs neprot gatavot un necenš as. Viņ i jautā par vē lmē m, bet gandrī z neklausā s.
Viesmī ļ iem ir labs un viens. Viss. Aizmirst paņ emt lī dzi galda piederumus, sā li un piparus (taupa un uz galdiem neliek). Reiz kā da viesmī le saņ ē mu pā rmetumus par to, ka es lū dzu kā dam citam atnest tē ju, nevis gaidī ju, kad viņ a uzvā rī s ū deni.
Animā cija š ogad ir vā ja. Administrā cija ietaupa uz balvā m. Iepriekš dalī bniekiem tika pasniegts saldē jums, tagad tikai uzvarē tā ji. Smieklī gi ir arī ar saldē jumu - daž reiz viņ i jums dod neierobež otu daudzumu, daž reiz viņ i ietaupa un saka, ka š ā di noteikumi ir bijuš i vienmē r.
Un pats galvenais: neatstā jiet lietas ž ū t uz balkona - tā s sarū sē s. Man visas baltā s lietas ir sarū sē juš as svī trā s. Š ī ir 3 stā vu ē ka ar saules paneļ iem. Dž ū lija par to klusē , bet velti: klienti to nepiedod.
sabrukt