Spa vai labsajūtas centrs
Описание отеля Шаян Эко Резорт Апартель 4*
Dzīvokļu viesnīca atrodas gleznainā kūrortciema Shayan centrā. Viesnīcā ir restorāns, kas piedāvā Eiropas un tradicionālās Aizkarpatu virtuves ēdienus. Netālu atrodas sanatorija "Shayan", Iekšlietu ministrijas sanatorija, sanatorija "Karpatiya". Attālums līdz tuvākajai sūkņu telpai ar minerālūdeni ir 200 m Visi dzīvokļi ir izgatavoti pēc autorprojekta, izgatavoti no ekoloģiskiem materiāliem, aprīkoti ar modernu tehniku un pazīstamu pasaules ražotāju komponentēm. Dzīvokļu viesnīca ir piemērota ikvienam, kas vēlas atpūsties prom no lielpilsētas kņadas.
// Обновлено 18 марта 2023
Нет туров в этот отель из Украины
Расположение
Dzīvokļu viesnīca atrodas 19 km attālumā no Khust.Услуги в отеле
Lapenes ar grila iekārtām.- restorāns
- iekštelpu baseins
- autostāvvieta
- veļas mazgāšana
- transfērs uz/no lidostas
Для детей
- rotaļu laukums
Развлечение и спорт
- Spa vai labsajūtas centrs
- sauna/vanna/hammam
- velosipēdu noma
- ekskursiju organizēšana
Номера
Viesnīcā kopumā ir 60 numuri.В номерах
Balkons, kondicionieris, plakanā ekrāna televizors, ledusskapis, elektriskā tējkanna, mikroviļņu krāsns, plīts, trauku komplekts, veļas mašīna, rakstāmgalds, skapis, duša.Адрес
Ukraina, Aizkarpatu reģions, Khust rajons, ar. Shayan, st. Centrālā, 11Нет туров в этот отель из Украины
Tik augstprā tī gu un neizglī totu personā lu vē l nebiju satikusi. Mē s ieradā mies ap 16.30 un viena no mū su pasū tī tajā m istabā m vē l nebija gatava, kas mū s ļ oti pā rsteidza, jo reģ istrē š anā s bija 14:00, bet tas joprojā m ir ziedi, mums tika ... →nomainī ts numurs un mē s nolē mā m doties vakariņ ā s. viņ u restorā nā , un tad mū s sagaidī ja pā rsteigums. Pasū tī ju salā tus ar zuti un avokado, bet man atnesa siltu ar teļ a gaļ u, piezvanī ju viesmī lei un prasī ju aizvietotā ju, meitene bija ļ oti sarū gtinā ta, un tad viņ a atnes salā tu aizstā jē ju, un kā jū s domā jat, kas tas bija? tie bija vecie salā ti, tikai no tiem paņ ē ma teļ a gaļ u, bet vietā ielika zuti, bet tajā paš ā laikā aizmirsa ielikt avokado, un te atnes vē l vairā k pā rsteiguma lokshina ar sasmalcinā tu steiku, tas bija brī nums ar divi dibeni no gaļ as, ja bū s iespē ja, tad pievienoš u foto , vē lreiz piezvanu viesmī lei, prasu, kas tas ir?
kur ir avokado, kā pē c iedeva nepareizos salā tus un kas tas par brī numē dienu ar gaļ as dibeniem, un vai viņ a to visu ē dī s, viņ a tieš i atbildē ja, ka nē , protams, es lū dzu piezvanī t pavā rei un administratorei. Pē c apmē ram 15 minū tē m parā dā s š is brī numpavā rs ar sagriezta avokado š ķ ī vi un burtiski dejojoš ā nozī mē nomet to man uz galda un tik nekaunī gi un paš pā rliecinā ti jautā , kas tev nepatī k? , , , Es viņ am savas pretenzijas sadalu, uz ko viņ š atbild, ka mā cī jies Už gorodā par pavā ru un viņ š labā k zina, ko un kā darī t, un tam sagrieztam steikam ir daž ā das grauzdē š anas pakā pes, man tas bija gan smieklī gi, gan skumji. ka iestā de sevi asociē kā prē miju , bet normā lam pavā ram naudas nav, es viņ am atbildē ju, ka mums nav par ko runā t un administratore nā ks pie galda, bet man par nož ē lu pē c pusstundas gaidī š anas neviens pie mums nenā ca klā t un mē s vienkā rš i sazvanī jā mies ar viesmī li, lai izrē ķ ina mums tos ē dienus, kas ir ē dami.
Nogaidī jā m 40 minū tes negaidot, aizgā jā m uz bā ru kur bija administratore un viesmī lis, prasī ja kur ir rē ķ ins, administratore atbildē ja, ka viņ u sistē ma sver, uz ko es viņ ai teicu, ka vajag nomainī t pavā ru un tur bū s lai nebū tu nekas jautrs, un lū dza atnest rē ķ inu uz istabu, mē s dzī vojā m 216. un 313. istabā , bet par to vē lā k. Pē c 10 minū tē m viņ i atnesa rē ķ inu. Vē l jautrā k, nonā kot vannas istabā uz grī das, mani sagaidī ja jauns pā rsteigums mata bumbuļ a izskatā.
No rī ta pē c brokastī m, starp citu, brokastis viņ iem ir labas, tas ir vienī gais pluss te bija, piegā ju pie meitenes, kura mū s iekā rtoja un palū dzu, lai iedod č eku par numuriņ u samaksu, kā mē s iemaksā jā m skaidra nauda, uz ko viņ a atbildē ja, ka viņ u sistē ma sver un jā gaida ne noteiktu laiku, cik es saprotu, ja runā jam par naudu, tad sistē ma uzreiz uzkaras, mums nebija laika gaidī t, jo mē s bijā m braukš u tā lā k kalnos un arī sā ku viņ ai stā stī t par vakar notikuš o un ka viņ a visu izstā stī s vadī tā jai, viņ a pieklā jī gi pateica ka visu izstā stī s un ļ oti atvainojos par notikuš o un ka viņ i mainī sies pavā re utt. , es viņ ai teicu, ka man bū s jā raksta atsauksme par Bukinu, jo es pasū tī ju rezervā ciju caur viņ iem. Kad mē s aizgā jā m, es redzē ju, kā restorā na administratore, viesnī cas administratore un š ī meitene no reģ istratū ras atskrē ja un sā ka lemt, ko darī t, jo es par viņ iem uzrakstī š u negatī vu atsauksmi, un viņ iem ir 9.
6 no Bukin un plus investori lasī s patiesī bu par viņ iem. Ko viņ i izdomā ja, es uzzinā ju pē c 2 stundā m. Viņ i tikko atcē la manu rezervā ciju, uzrakstī ja, ka neieradā mies, tā dē jā di nogalinot divus putnus ar vienu akmeni, pirmo es nevarē š u atstā t atsauksmi, jo man š ķ iet, ka es tā nedzī voju un viņ iem tas nebū tu vajadzī gs lai padalī tos ar Bukinu, man neiedeva maksā juma kvī ti, viltī gā s meitenes, vai ne? Protams, zvanī ju uz Bukina uzticī bas tā lruni un visu izstā stī ju, viņ i bija š okā un teica, ka atsū tī s savu ekspertu pā rbaudī t, kas tur notiek. Kad Booking sazinā jā s ar viesnī cu, viņ i lī dz pē dē jam noliedza, ka mē s tur dzī vojam, bet mums ir foto. telpas un fotogrā fijas no restorā na, viņ i to neņ ē ma vē rā . Vī rs nolē ma piezvanī t un ierakstī t sarunu ar viņ iem pa telefonu.
Kad es zvanī ju un jautā ju meitenei, vai tā ds viesis dzī vo, viņ a atbildē ja, ka jā , un kā ds vī rietis uzreiz izvilka viņ as telefonu un teica, ka mums nav pierā dī jumu, ka mē s dzī vojā m kopā ar viņ iem un ja mums kaut kas nepatī k, tad varam. vairā k nenā c un iepazī stinā ja ar sevi kā direktoru. Mē s neiesakā m
sabrukt