Описание отеля Miramar 4*
// Обновлено 17 марта 2023
Нет туров в этот отель из Украины
Типы номеров
До человек
В номерах
- vanna/duša
- fēns
- seifu
- gaisa kondicionieris
- kabeļtelevīzija/satelīttelevīzija
- tālrunis
- interneta wi-fi
- balkons/terase
Нет туров в этот отель из Украины
Atpū tā mies Spā nijā Lloret de Mar pilsē tiņ ā no 28.14. maija lī dz 7.14. jū nijam. Uzreiz jā saka, ka biļ eti iegā dā jā mies izmantojot "Fortune 4 *" sistē mu. Viņ i mū s izmitinā ja Miramar 4 * viesnī cā . No priekš rocī bā m: viesnī c... →a atrodas pirmajā lī nijā , ir krieviski runā još s personā ls (draudzī gs, izpalī dzī gs), bezmaksas WiFi. Citā di viesnī ca nepā rprotami "nevelk" uz 4 zvaigznē m: numuriņ os ir š aurs; nolietoti dvieļ i un gultas veļ a; uzkopš ana notiek katru dienu, bet grī du mazgā ar HLORU (un arī viesistabā ); nekur nav jā ž ā vē peldkostī mi un pludmales dvieļ i (istabā s, bez skata uz jū ru, bez balkona); vannasistabā pat nav ā ķ u - nav kur pakā rt drē bes (karinā ja uz durvju roktura); skaņ as izolā cija ir briesmī ga. Maltī tes ir atseviš ķ a dziesma: brokastis vienmuļ as (negatavi tomā ti, aisberga salā ti, omletes pulveris, 2 veidu sieri, 2 veidu desa, pā rslas); pusdienas un vakariņ as nav labā kas - radā s iespaids, ka taupa uz visu, gatavo no pusfabrikā tiem. Nav jā runā par jebkā diem gastronomiskiem priekiem jū ras velš u, dā rzeņ u, augļ u veidā . Tā saucamie "deserti" ir pretī gi pat skatī ties. Vispā r š o studentu ē dnī cu nevar nosaukt par restorā nu. . Kopē jais iespaids par viesnī cu - SUCKS. "Fortū na" nepā rprotami ir vē rsusies pie mums nevietā (ha ha). Domā ju, ka vairs nav vē rts riskē t – izvē lē š os konkrē tu viesnī cu ar pozitī vā m atsauksmē m. Vispā r uz Spā niju ir vē rts aizbraukt - valsts ir ļ oti skaista, draudzī gi cilvē ki, daudz izklaides. Tā ir tikai viesnī cas izvē le, kurai nevar uzticē ties "Fortune".
sabrukt
Atpū tā mies Spā nijā Lloret de Mar pilsē tiņ ā no 28.05. 14. lī dz 06.07. 14. Tū lī t veicu rezervā ciju, biļ ete pirkta pē c "Fortune 4 *" sistē mas. Viņ i mū s izmitinā ja Miramar 4 * viesnī cā .
Priekš rocī bas: viesnī ca atrodas pirmajā ri... →ndā ,
ir krieviski runā još s personā ls (draudzī gs, izpalī dzī gs), bezmaksas WiFi.
Citā di viesnī ca nepā rprotami "nevelk" uz 4 zvaigznē m: numuriņ os ir š aurs; nolietoti dvieļ i un gultas veļ a; uzkopš ana notiek katru dienu, bet grī du mazgā ar HLORU (un arī viesistabā ); nekur nav jā ž ā vē peldkostī mi un pludmales dvieļ i (istabā s, bez skata uz jū ru, bez balkona); vannasistabā pat nav ā ķ u - nav kur pakā rt drē bes (karinā ja uz durvju roktura); skaņ as izolā cija ir briesmī ga.
Maltī tes ir atseviš ķ a dziesma: brokastis vienmuļ as (negatavi tomā ti, aisberga salā ti, omletes pulveris, 2 veidu sieri, 2 veidu desa, pā rslas); pusdienas un vakariņ as nav labā kas - radā s iespaids, ka taupa uz visu, gatavo no pusfabrikā tiem. Nav jā runā par jebkā diem gastronomiskiem priekiem jū ras velš u, dā rzeņ u, augļ u veidā . Tā saucamie "deserti" ir pretī gi pat skatī ties. Vispā r š o studentu ē dnī cu nevar nosaukt par restorā nu.
Kopē jais iespaids par viesnī cu - SUCKS.
"Fortū na" nepā rprotami ir vē rsusies pie mums nevietā (ha ha). Domā ju, ka vairs nav vē rts riskē t – izvē lē š os konkrē tu viesnī cu ar pozitī vā m atsauksmē m.
Vispā r uz Spā niju ir vē rts aizbraukt - valsts ir ļ oti skaista, draudzī gi cilvē ki, daudz izklaides. Tā ir tikai viesnī cas izvē le, kurai nevar uzticē ties "Fortune".
sabrukt
Otrajā dienā no rī ta pē c brokastī m izgā jā m no pludmales un bijā m no 10.35 lī dz 12. Kad piegā jā m pie istabiņ as, ieraudzī jā m, ka durvju slē dzene ir izsista, dokumenti istabā iekš ā , lietas bija. izmē tā ti, un bija manā ms, ka pa tā m rak... →ā s, uz gultas gulē ja tukš as aploksnes, kurā s glabā jā s nauda. Kosmē tikas maisiņ a saturs tiek izkratī ts. Skapī uz sā niem gulē ja seifs, kura aizmugurē jā sienā bija sprauga. Palika pases un mobilie telefoni. galda darbinieks, franč u praktikants, atteicā s izsaukt policiju. Arī direktors atradā s viesnī cā , pē c redzē tā pē c mū su lū guma policiju nesauca. Un tikai tad, kad gadī juma paš i tautieš i piedā vā ja izsaukt policiju, direktors piekrita ziņ ot policijai.
Mums bija HB ē dienreizes – divas ē dienreizes dienā . Uz pludmali ņ ē mā m lī dzi tikai kabatas naudu. Tas ir, tū res sā kumā.10 naktis, otrajā dienā bijā m bez naudas.
Viesnī ca mums nepiedā vā ja vakariņ as, teica, ka mē s paš i inscenē jā m laupī š anu, nekā du kompensā ciju nemaksā jā m, argumentē jot, ka ar lietu nodarbojas apdroš inā š anas kompā nija.
Rezultā tā jau no otrā s dienas atvaļ inā jums bija pamatī gi sabojā ts, saindē ts ar viesnī cas attieksmi pret mums.
Trī s reizes nā cā s doties uz policiju – liecinā t un konsultē ties. Normā ls miegs tika traucē ts, visu atvaļ inā jumu tika apspriesti laupī š anas apstā kļ i un mē ģ inā jumi saņ emt kompensā ciju par zaudē to.
Videonovē roš anas sistē ma: vestibilā ir uzstā dī tas trī s kameras, attē ls tiek parā dī ts monitorā , bet netiek veikts ieraksts.
Direktors teica, ka nestrā dā , saka, ka nav kasetes.
Pē c nozieguma rokraksta var pieņ emt, ka ļ oti iespē jams, ka laupī š anā bija iesaistī ti viesnī cas darbinieki, jo pē c gandrī z dienas viesnī cā tika atvē rtas tikai mū su divas istabas.
Par mū su ieraš anos atseviš ķ os viesnī cas numuriņ os un seifa ī ri zinā ja tikai reģ istratū ra, un apkopē jas to nevarē ja redzē t.
Izrā dī jā s, ka viesnī cas darbinieki nozieguma laikā neko nav redzē juš i.
Kas kā rtē jo reizi nostiprina pieņ ē mumu, ka "savē jie" aplaupī juš i.
Uzreiz pē c laupī š anas atklā š anas viņ i zvanī ja NEVA gidam un lū dza padomu, kā rī koties mū su gadī jumā , un palī dzī bu. Viņ i atbildē ja, ka gids ieradī sies vakarā pulksten 20.00.
Atvaļ inā juma laikā desmitiem reiž u zvanī jā m gidam, radiem, prasot pā rskaitī t nelielu naudas summu Wester Union.
Pē dē jā dienā ar gida palī dzī bu uzrakstī jā m pretenziju viesnī cai.
Secinā jumi: personā ls nekvalificē ts, attieksme pazemojoš a, droš ī bas sistē ma neapmierinoš a.
Viesnī cas lī menis - velk knapi 2*, gan ē diena, gan apkalpoš anas lī meņ a ziņ ā .
Viedoklis: Es kategoriski neiesaku doties uz Miramar Hotel ar paš reizē jo personā lu un lietu stā vokli.
sabrukt