Описание отеля Guest House Ugrin Paikka 2*
Viesu nams atrodas Sippola, netālu no ezera. Uz vietas vai apkārtnē var nodarboties ar dažādām aktivitātēm, tostarp makšķerēt, braukt ar kanoe laivām, doties pārgājienos un lasīt ogas.
// Обновлено 25 марта 2023
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Расположение
25 km no Haminas.27 km no Kouvolas dzelzceļa stacijas.
71 km no Lapēnrantas lidostas.
Услуги в отеле
Bagāžas glabātuve.- kafejnīca/bārs
- autostāvvieta
- bezmaksas wi-fi
- nesmēķētāju numuri
- transfērs uz/no lidostas
Развлечение и спорт
- sauna/vanna/hammam
- makšķerēšana
Номера
Tikai 3 istabas.В номерах
TV, bezmaksas Wi-Fi, virtuve, elektriskā tējkanna, mikroviļņu krāsns, ledusskapis, veļas mašīna, virtuves piederumi, kafijas automāts, vannas istaba, fēns.Адрес
Sippolantie 5, 46710 Sippola, Somija
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Jū nija sā kumā es rezervē ju numuriņ u viesu namā Ugrin Paikka Sippola, Somijā , no 4. lī dz 6. jū lijam. Uzreiz pē c š ī s istabiņ as rezervē š anas telefoniski sazinā jos ar viesu nama ī paš nieku Eduardu Khakimovu, informē ju par mū su rezervā ciju un... → brī dinā ju, ka š is ceļ ojums bū s ī paš s, kas sakrī t ar vī ra dzimš anas dienu.
3. jū lija vakarā Eduards ar SMS uzzinā ja mū su ieraš anā s laiku viesnī cā .
4. jū lijā ieradā mies norā dī tajā laikā un bijā m nepatī kami pā rsteigti par to, kas mū s sagaida. Eduards stā stī ja, ka viņ am beiguš ā s mā jaslapā norā dī tā s istabas (bija izdevī gā ki klienti uzturē š anā s ilguma ziņ ā ). Mums piedā vā ja istabu zem jumta. Spriež ot pē c sastinguš ā s, noturī gā s un ļ oti nepatī kamā s smakas, š ajā s telpā s neviens nav ienā cis ļ oti ilgu laiku. Istabā un virtuvē bija putekļ i; gulta un veļ a š ausmī gas kvalitā tes, tī ra, bet veca, it kā no secondhand. Televizors nestrā dā ja, uz logiem nebija tills, bija veci aizkari, kas neaizsedza logu. Es pat nepā rbaudī ju virtuves tehnikas stā vokli, viss bija tik vecs un novecojis. Ī paš nieks piekrita manam apgalvojumam, ka piedā vā tais mā joklis neatbilst mā jaslapā norā dī tajam, nav redzams š ī viesu nama fotoalbumā . Bet mē s nevarē jā m reģ istrē ties rezervē tajā numurā , jo istaba bija noslogota. Viņ š piedā vā ja mū s izmitinā t kopā ar draugiem hostelī , bet pat tualete izrā dī jā s kopī ga uz grī das. Pē c tam Eduards personī gi no sava telefona piezvanī ja uz Hotels. com atbalsta dienestu, lai atceltu mū su rezervā ciju bez soda naudas. Saņ emot pozitī vu atbildi no Hotels. com darbinieka par rezervā cijas atcelš anu, viņ š teica, ka ne ar ko citu mums palī dzē t nevar.
Rezultā tā pulksten 19 nokļ uvā m sveš ā valstī bez apmeš anā s vietas. Mē ģ inā jā m reģ istrē ties viesnī cā Leikari, bet, risinot problē mas ar rezervā cijas atcelš anu, mums beidzā s numuriņ i par pieņ emamu cenu. Mā jā s bija jā atgriež as naktī , jo mē neš a laikā , kas bija pagā jis kopš mū su rezervā cijas datuma, naktsmī tņ u cenas bija pieauguš as, un mums jau vē lā vakarā pē c telefona bija nereā li atrast pieklā jī gu apmeš anā s vietu.
Es lū dzu publicē t š o apskatu, lai sodī tu viesnī cas ī paš nieku par tik lopisku attieksmi pret saviem klientiem, par mū su atpū tas un garastā vokļ a sabojā š anu, par morā lo kaitē jumu, kas nodarī ts manam vī ram, kurš dzimš anas dienas svinē š anas vietā spiests tikt galā ar viesu nama ī paš nieku un pē c tam naktī bez atpū tas atgriezties Sanktpē terburgā .
Vē los brī dinā t nā kamos š ī viesu nama klientus par iespē jamā m problē mā m, veicot rezervā ciju un reģ istrē joties š ajā viesnī cā .
sabrukt