Описание отеля Hilton Garden Inn Volgograd 4*
Viesnīca atrodas Volnogradas administratīvā un biznesa centra centrā. Biznesa centri un vēsturiskas vietas atrodas mazāk nekā piecu minūšu brauciena attālumā. Pastaigas attālumā atrodas sabiedriskā transporta pieturas. Tā piedāvā konferenču telpas, biznesa centrus, diennakts trenažieru zāli, restorānu un bāru.
// Обновлено 20 марта 2023
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Расположение
20 km no lidostas.5 km no dzelzceļa stacijas.
Услуги в отеле
3 konferenču telpas līdz 120 personām.Mini tirgus uz vietas.
24 stundu reģistratūra.
- restorāns
- kafejnīca/bārs
- darījumu centrs
- autostāvvieta
- droši
- lifts
- veļas mazgāšana
- telpas cilvēkiem ar invaliditāti
- nesmēķētāju numuri
- transfērs uz/no lidostas
Для детей
- bērnu ēdienkarte restorānā
- bērnu krēsli restorānā
- bērnu gultiņa
Развлечение и спорт
- sporta zāle
Номера
Viesnīcā kopumā ir 157 numuri.В номерах
Tējas un kafijas pagatavošanas iespēja, elektriskā tējkanna, mini ledusskapis, kosmētikas un apavu kopšanas komplekti, gludeklis un gludināmais dēlis, LCD televizors, elektroniskais seifs.Адрес
V.I. vārdā nosauktā pr. Ļeņina, 56a, Volgograda, Volgogradas apgabals, Krievija, 400005Телефоны
+7 844 253-22-00
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Viesnī ca kopumā ir ok, bet Wi-Fi daž reiz pazū d. Restorā ns, protams, ir nedaudz dā rgs, manuprā t, varē ja bū t pieticī gā k. Konferencē piedalī jos kā viesis. Ē rta, gaiš a, tī ra telpa, bet nepietiek aprī kojuma. Ierobež otas konferenč u iespē jas. M... →az lietas ir nodroš inā tas, vē los, lai viesnī ca rū pē jas par viesiem un paplaš inā tu pakalpojumu klā stu.
sabrukt
Sakarā ar to, ka viesnī cā it kā bija force majeure (futbolisti ar vē lo izrakstī š anos, ko viesnī ca uzzinā ja dienu iepriekš ), reģ istrē š anā s notikusi noteiktā laika vietā plkst. 17:30. Tajā paš ā laikā viesnī cas darbinieki zvanī ja dienu pir... →ms reģ istrē š anā s ar jautā jumu, vai tieš i un kurā laikā ieradī simies: proti, viņ i zinā ja, ka mū s reģ istrē s tikai vakarā un neinformē ja. Mē s bū tu pā rrezervē juš i viesnī cu, nevis gā juš i no ceļ a 6 stundas bez mazgā š anas un atpū tas. Vai viesnī cas politika ir nezaudē t naudu? Tajā paš ā laikā reģ istratū ras darbinieki atvainojā s un teica, ka viņ i nav vainī gi. Kas ir vienkā rš i smieklī gi 4 zvaigž ņ u viesnī cai. Un vadī tā jam bija brī va diena. Normā la situā cija ir tā da, ka neviens nevar atrisinā t problē mu, piedā vā t alternatī vas, bet vienkā rš i pateikt: ej pastaigā ties. Tajā paš ā laikā cilvē ki tika izlikti, kamē r es centos laicī gi reģ istrē ties (no numuriem, kas bija labā kas kategorijas nekā mē s rezervē jā m), ko neviens nepiedā vā ja. Visa š ī situā cija bū tī bā ir muļ ķ ī bas. . Nekā dus komplimentus vai kompensā ciju darbinieki arī nepiedā vā ja, lī dz es vienkā rš i pieprasī ju vē lo izrakstī š anos nā kamajā dienā , kas arī tika pieš ķ irta, pat nepiedā vā ja atstā t bagā ž u. Viesnī cā ir daudz iespē ju patiesi atvainoties: piedā vā t bezmaksas vakariņ as, saldumus / š ampanieti, labā kā s kategorijas numuru utt. No ķ ē des viesnī cas š ā da attieksme pret klientiem ir pirmo reizi, un pat hosteļ os tas sezonas laikā nav noticis pā rpildī tā s Turcijas viesnī cā s. Tikai istabene, iespē jams, š ajā situā cijā ir pamatī gs piecinieks, kas kvalitatī vi iztī rī ja istabu 20-30 minū tē s. Istaba bija ar logiem uz avē niju un piekļ uvi vizierim, iespē jams, tā pē c logi nevē rā s vaļ ā . Bet tie ir sī kumi salī dzinā jumā ar apmetni. Pā rē jā istaba laba, plaš a, ar visu nepiecieš amo. Brokastis daudzveidī gas, garš ī gas, bet nez kā pē c nebija olu kulteni. Kopsavilkums ir: Hiltone, nevis Hiltone, bet attieksme ir tā lu no tī kla standartiem, provinces padomju dienesta
sabrukt