Описание отеля Galant Hotel 3*
Galant Hotel ir klusa un mājīga vieta, kur jūs gaida greznība un pilnība. Viesnīca atrodas netālu no pilsētas parka, pastaigas attālumā no centrālās minerālūdens sūkņu telpas. Viesnīca ir lieliski piemērota ģimenēm ar bērniem.
// Обновлено 24 марта 2023
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Расположение
Viesnīca atrodas 48 km attālumā no Slavske ciema un 13 km attālumā no Skhidnitsa ciema.Услуги в отеле
Kontinentālās brokastis tiek pasniegtas brokastu zonā. Viesnīca Galant piedāvā gludināšanas pakalpojumus un biznesa pakalpojumus, piemēram, faksa un kopēšanas pakalpojumus.- restorāns
- darījumu centrs
- autostāvvieta
- droši
- bezmaksas wi-fi
- veļas mazgāšana
- nesmēķētāju numuri
- transfērs uz/no lidostas
- vēlā izbraukšana
- apmaksa ar maksājumu kartēm
Для детей
- bērnu gultiņa
Развлечение и спорт
Viesnīcā ir arī sauna un diennakts reģistratūra.- sauna/vanna/hammam
- velosipēdu noma
Номера
Tā piedāvā 15 premium klases numurus.В номерах
Numuros ir atpūtas zona un plakanā ekrāna televizors ar satelīta kanāliem, Wi-Fi internets, ledusskapis, gulta ar ortopēdisku matraci. Privātajā vannas istabā ir vanna un bezmaksas tualetes piederumi. Turklāt numuri ir aprīkoti ar ledusskapi.Адрес
Danylyshynykh Street 10, Truskavets, 82200, Ukraina
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
1. Atraš anā s vieta. Viesnī ca atrodas kalnā . Sū kņ u telpa Nr. 1 atrodas 1.6 km attā lumā . Ja staigā š ana joprojā m ir prieks, atgriež oties lejup. Ē ka atrodas tieš i blakus brauktuvei, istabā dzirdama maš ī nu dā rdoņ a un kaimiņ u su... →26; u rieš ana. Skats no logiem uz netī ro 5 stā vu ē ku un privā to sektoru.
2. Skaitlis. Mazs izmē rs. Traipi uz sienā m un paklā ja. Nokarā još s matracis uz gultas. Dī vā ns ar izliektā m atsperē m. Vannas istabas durvī m ir caurspī dī gs ieliktnis (prieks bē rniem). Dzesē tā js (tā sauktais "ledusskapis") nav fiksē ts un atverot izkrī t no naktsgaldiņ a. Wifi ir vā jš . Ierodoties seifs nedarbojā s, un viņ i aizmirsa izdalī t peldmē teļ us. Viņ i lū dza papildu segas - atbildot: "nav pieejams, jo. daudz viesu. "
3. Uzturs. Brokastis skolas kafejnī cā . Bufete sastā v no desas, š ķ iņ ķ a, viena vidē jas kvalitā tes siera no tuvā kā lielveikala un svaigiem tomā tiem un gurķ iem vai kā postu salā tiem. Tē ju pasniedz remdenu. Kafija ir kā kafija. To visu redzot, viņ i atteicā s pusdienot.
4. Personā ls. a) Droš ī ba. Viņ i sargā un vē ro tevi. b) viesmī ļ i. Pē c treš ā pieprasī juma viņ i atnes glā zi ū dens. c) apkopē ja. Izkā rtne pie durvī m karā jā s 5 stundas un tikai pē c mutiska pieprasī juma notika tī rī š ana. d) administratori. Viņ i ir daž ā di. . . "Jautrā ", kas centā s palī dzē t it visā , "Vienaldzī gā ", kas visus jautā jumus sū tī ja priekš tecē m un gaiš matainā "Arogantā ", kura bija rupja, histē riska, histē riska. Tieš i viņ ai izdevā s aizmirst, ka par pirti samaksā jā m avansā . Skatoties video no reģ istratū ras, es biju manā mi nervozs, bet izdevā s apkrā pt un parā dī t mums fragmentu no 18-00 uz 18-30 nevis no 17-30 lī dz 18-30 (01/02/20). Mē s to sapratā m, jau atkal maksā jot un tā lu prom no viesnī cas.
P. S. Cienī jamie tū risti! Izlasiet administrā cijas negatī vā s atsauksmes un atbildes, tajā s ir viss sā ls par š o viesnī cu.
sabrukt
Izvē lē jā mies š o viesnī cu kā mazo "Premium" klasi, prom no centra. Bija gaidā ms klusums. Luksusa numurs ir labs gan interjera, gan dekoru ziņ ā . Bet, paklā ji ir notraipī ti, kas rada tī rī bas trū kuma sajū tu. Gulta ļ oti laba, tī ra un ē rta. TV daž reiz d... →arbojas. No rī ta un daž reiz vakarā . Ieinteresē tie kanā li nedarbojas vispā r. Countertop viesistabā ar griezumiem no naž iem, acī mredzot. Restorā ns: brokastis garš ī gas, pusdienas vidē jas, t. Neiesaku borš č u. Var ē st vistas zupu, dā rzeņ u biezeņ zupu. Nepiecieš ama pasā kuma paplaš inā š ana. Viesnī cā divas reizes nodzisa gaismas un nebija arī apkures. e. nav autonomijas. Pirmā stā va komplektu neieteiktu, ā rdurvis dauzā s visu dienu, kā pnes iekš ā skaļ i, bet galvenais viesnī cas trū kums ir personā ls. Nav tā , ko sauc par "Vishkil". Personā ls daž reiz pulcē jas foajē un skaļ i runā un smejas. Ja viņ i atrodas virtuvē , tad notiek tas pats. Viesnī cas personā lam jā bū t neuzkrī toš am. Š eit nav profesionalitā tes. Cilvē ki nav sagatavoti š ā dam darbam. Kad pusdienojā m restorā nā , viesmī le sā ka tī rī t blakus galdiņ u, kad cilvē ki ē da, jo. e. viņ u apsmidzinā ja. stikla tī rī tā ju uz galda un noslaucī ja to. Neiesaku pasū tī t transfē ru no viesnī cas. Dā rgā k bū s pē c pusotras, divā m reizē m. It kā baž as, bet patiesī bā vē lme "noplē st" vairā k. Mē s paš i nolē mā m, ka viesnī cas interjers ir labs, bet personā ls ir ļ oti svarī gs. Ir sajū ta, ka viņ i nesaņ ē ma to, ko gribē ja. Viesnī ca neatbilst deklarē tajam "Premium". Mē s vairs nebrauksim uz š o viesnī cu.
sabrukt