Описание отеля The Blue Ivy Hotel & Suites 4*
// Обновлено 27 мая 2025
Нет туров в этот отель из Украины
Услуги в отеле
- год реновации: 2017
Нет туров в этот отель из Украины
Pirmo reizi bijā m š ajā viesnī cā...Un gribu atzī t, ka š is ir rets gadī jums, kad gribas atgriezties Š EIT un atgriezties vairā kkā rt ))
Patiesī bā viesnī ca izmanto visus 5 *...un nevis tā pē c, ka tā ir jauna (mē beles, santehnika utt. utt. ), bet gan tā p... →75; c, ka personā ls, virtuve un daudz kas cits atbilst pienā cī gam lī menim (ko daž i " piecu zvaigž ņ u" Ē ģ iptē un Turcijā...ak, cik tā lu).
Liels paldies Annai un Nadež dai par palī dzī bu, uzmanī bu un profesionalitā ti.
Ļ oti patī kamus iespaidus atstā ja Kipra, Protaras un viesnī ca Blue Ivy (Blue Ivy).
Ieteicams! ! !
sabrukt
Brī niš ķ ī gs atvaļ inā jums.
Tagad par visu kā rtī bā .
Vakarā ieradā s Larnakā .
Pie izejas no lidmaš ī nas pasaž ieru plū sma tika sadalī ta: vienā virzienā - vakcinē ti, otrā - nē , atkā rtotai pā rbaudei.
15 eiro tests tika veikts... → ā tri.
Raugoties uz priekš u, teikš u, ka rezultā ti bija gatavi jau ierodoties viesnī cā .
Uzkabe bija tikai ar bagā ž u.
Pē c stundas viņ i jau bija klā t.
Uzņ emš ana - vē rtē jums 5.
Mū s mī ļ i sagaidī ja, pacienā ja ar kā du dzē rienu, kā arī sagā dā ja kuponu 2 bezmaksas kokteiļ iem.
Vadī tā ja Anna detalizē ti stā stī ja par viesnī cu un noteikumiem, kas jā ievē ro, un solī ja ā tri reaģ ē t uz visiem tū ristu lū gumiem, ko mē s personī gi redzē jā m.
Maskas jā valkā tikai slē gtā s telpā s (restorā nā , reģ istratū rā ).
Maskas netiek izsniegtas.
Publiskā s vietā s tiek uzstā dī ti dezinfekcijas lī dzekļ i.
Teritorija - 5.
Viesnī ca ir jauna.
Teritorija kompakta, labiekā rtota.
Tajā ir 2 peldbaseini - viens pieauguš ajiem (ar bā ru), otrs bē rniem.
Ē rtas vairā ku variā ciju mī kstā s gultas.
Divi restorā ni ar vasaras terasi un bā rs vestibilā ar atpū tas zonu.
Ir sporta zā le.
Viesnī ca atrodas Protaras centrā .
Veikali, bā ri, tavernas - viss ir blakus.
Ja jums ar savu istabu paveiksies tā pat kā mums, "strū klaku š ovu" varē siet skatī ties 5 dienas nedē ļ ā tieš i no sava balkona bez maksas (stundas izrā de maksā.23€).
5. numurs.
Stilī gs, tī rs, viss darbojas, ir balkons.
Kvalitatī va santehnika Grohe.
Standarta aprī kojums - ledusskapis, TV.
Bezmaksas pudele vī na un ū dens ieraš anā s brī dī , ko pē c vajadzī bas var papildinā t restorā nā vai bā rā .
Katru vakaru ar labas nakts vē lē jumu istabā tiek likti cepumi.
Ū dens un gaisma bez pā rtraukuma.
Tī rī š ana katru dienu, bez komentā riem.
Tualetes piederumi (ž eleja, kondicionieris, š ampū ns) tiek papildinā ti katru dienu.
Regulā ri tika mainī ti dvieļ i.
Matrač i ē rti, ortopē diski.
Ē diens - 4.
Brokastis vienmuļ as.
Sula nav svaigi spiesta.
Pē c pieprasī juma tiek atnestas kafijas pupiņ as no kafijas automā ta.
Vakariņ ā s sortiments plaš ā ks, vienmē r var atrast ko garš ī gu.
No "gardumiem" - salmans, jē rs, pī le, liellopu gaļ a, jū ras veltes, un no dzē rieniem tikai ū dens ir bez maksas.
Pludmale un jū ra - 5.
Pastaigas attā lumā atrodas vairā kas populā rā kā s pludmales - Sunrise, Vrissi un Fig Tree.
Jū ras posms ir atvē rts, bet vē tra bija tikai vienu reizi, pā rē jā laikā ū dens bija mierī gs, tī rs un caurspī dī gs.
Pludmales ir smilš ainas, ar ē rtu ieeju jū rā .
Solā rija ī re dienai 2.5 €, tikpat daudz par lietussargu.
Katrai gaumei ir pieejams ū dens izklaides centrs, tostarp apskates braucieni uz daž ā diem kuģ iem.
Nav animā cijas kā tā das, pē c vakariņ ā m bā rā var klausī ties dzī vo mū ziku, arī krievu valodā .
Rezumē jot - mē s lieliski pavadī jā m laiku.
Ī paš i jā atzī mē jū tī gā attieksme pret krievvalodī gajiem, kas pē dē jā laikā ir reti sastopama.
Viesnī ca ir pelnī jusi jū su uzmanī bu.
sabrukt
Es izvē lē jos viesnī cu ilgi, skrupulozi un iepirkos reitingā "5.0", un fotogrā fija apstā jā s pie BLUE IVY.
Jau reģ istrē joties uzreiz radā s doma, ka tik labas atsauksmes, visticamā k, ir "nopirktas".
Mē s rezervē jā m istabu ar tieš u skatu uz jū ru. Reģ istrē j... →oties mums vienī gajiem tika pieš ķ irta istabiņ a pirmajā stā vā , kas, protams, mū s vairs neiepriecinā ja, visi mū su lū gumi mainī t stā vu netika uzklausī ti. Kad iegā jā m istabā , bija spē cī ga kanalizā cijas smaka, un skats pavē rā s uz tuksnesi aiz viesnī cas. Dabiski, nesakā rtojot lietas, atgriezā mies reģ istratū rā ar jautā jumu: "Kur ir mū su maksas tieš ais skats uz jū ru? ". Tajā paš ā laikā darbinieki uzvedā s ā rkā rtī gi neglī ti – sā ka mū s pā rliecinā t, ka š is konkrē tais numurs mums ir piemē rots.
Likumsakarī gi izcē lā s konflikts, uz kuru tika lū gts sagaidī t vadī tā ju, kurš pē c pusstundas atbrauks un atrisinā s jautā jumu. Tajā paš ā laikā reģ istratū ras darbinieki, acī mredzot domā jot, ka mē s nesaprotam angļ u valodu, jo ar mums sazinā jā s krieviski, sā ka ķ iķ inā t, kad mē s š ķ irojam savus dokumentus un savā starpā stā stā m, ka, protams, mums ir pieš ķ irts cits numurs. Tas bija ā rkā rtī gi nepatī kami.
Vadī tā ja Marina parā dī jā s pē c pusstundas un pē c dokumentu apskatī š anas sā ka mū s pā rliecinā t, ka tā ir viesnī cas vaina, ka bijā m rezervē juš i nepareizu numuru, nē , bet vainī gs bija Tez Tur, kurš it kā sū tī ja nepareizu informā ciju, savukā rt rā dot mums papī rus, kur skaidri bija rakstī ts "skats uz jū ru". . . Jā , un smarž a istabā , pē c viņ as teiktā , ir no tā , ka viņ i tikko iztī rī ja kanalizā ciju. . .
Rezultā tā pē c stundu ilgas strī dē š anā s mē s tikā m iekā rtoti augstā kā s klases numurā , visi tajā paš ā pirmajā stā vā , bet ar skatu uz jū ru. Izstā stī ju gidam š o situā ciju, lai noskaidrotu, kurš vainī gs, viņ š teica, ka viesnī ca, protams, nekad neatzī st vainu, jo baidā s no sliktā m atsauksmē m un ka ne visi iet to izdomā t, daž i klusi norij un dzī vo kur viņ i apmetā s! Satriecoš s!
Kopumā pati viesnī ca ir laba. Ik pa laikam vannas istabā bija jū tama spē cī ga kanalizā cijas smaka, ko darbinieki novē rsa pē c sazinā š anā s ar reģ istratū ru.
Ē diens man ī paš i nepatika, nebija praktiski nekā das daž ā dī bas un izvē les, arī bija garš ī gi. Un brokastis bija kā projekts (patiesī bā tā bija sliktā kā bufete, ko esmu redzē jis, un es esmu redzē jis diezgan daudz no tā m).
Restorā na personā ls ir ļ oti nedraudzī gs, dusmī gs, izņ emot galveno viesmī li - padzī vojuš u kalsnu vī rieti ar brillē m. Viņ š bija ļ oti mī ļ š un runī gs.
Nebija animā cijas, kas nez kā pē c bija norā dī ta vietnē viesnī cas aprakstā !
Viss pā rē jais viesnī cā bija labs.
Un par patī kamo. Jū ra pie viesnī cas: lieliska! Brī niš ķ ī gi! Tī rs! Caurspī dī gs! silti! Mierī gi! Ar plakanu smilš ainu dibenu! Labā kā jū ra, manuprā t.
sabrukt