Описание отеля Mriya Resort & Spa 5*
Mriya Resort & Spa ir izsmalcināts kūrorts visu gadu. Viesnīca, kas atrodas apbrīnojamā vietā Krimas piekrastē un lieliski iekļaujas pussalas ainavā, atbilst augstākajiem starptautiskajiem viesnīcu apkalpošanas standartiem.
// Обновлено 07 января 2023
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Расположение
Mriya Resort & Spa atrodas gleznainā vietā Melnās jūras piekrastē, maigā subtropu Vidusjūras klimata zonā.Пляж
- 1. rinda
- privātā pludmale
- oļu pludmale
- pontons vai mols
- sauļošanās krēsli
- lietussargi
- pludmales dvieļi
Услуги в отеле
Mriya Resort & Spa medicīnas centrs ir viens no kūrorta lepnumiem. Augsti efektīva un kvalitatīva ārstēšana, izmantojot gan tradicionālās spa metodes, gan jaunākos medicīnas sasniegumus Mriya Resort & Spa apstākļos sniedz ārstniecisku efektu visam ķermenim.Mriya Resort & Spa viesi var baudīt unikālus prieka mirkļus SPA centrā. Tas piedāvās plašu atjaunojošu, tonizējošu un kosmētisku procedūru klāstu, izmantojot dabīgo kosmētiku, kas var uzlabot pašsajūtu, palielināt vitalitāti un arī lietderīgi pavadīt laiku.
- restorāns
- A la carte restorāns
- kafejnīca/bārs
- atklāts baseins
- iekštelpu baseins
- konferenču zāle/banketu zāle
- darījumu centrs
- autostāvvieta
- autonoma
- droši
- bezmaksas wi-fi
- lifts
- veļas mazgāšana
- frizētava/skaistumkopšanas salons
- ārsts
- telpas cilvēkiem ar invaliditāti
- nesmēķētāju numuri
- transfērs uz/no lidostas
- vēlā izbraukšana
- jahtu pietauvošanās
- bankomāts
- apmaksa ar maksājumu kartēm
Для детей
Bērnu klubs, kurā profesionāla animācijas komanda izklaidē un izglīto bērnus visas dienas garumā: ikdienas bērnu programmas, izklaides pasākumi, šovi ar slaveniem multfilmu varoņiem.Virvju parks tika izveidots īpaši mazajiem piedzīvojumu meklētājiem.
Bērnu parks, kurā katrs bērns atradīs kaut ko sev tīkamu.
- rotaļu laukums
- bērnu krēsli restorānā
- aukle
Развлечение и спорт
Ērti numuri, profesionāla apkalpošana, privāti baseini, medicīnas centrs, spa centrs, izsmalcināti restorāni un iespaidīga izklaides izvēle. Viesnīcas unikālo dizainu veidojis slavenais arhitekts sers Normans Fosters.- Spa vai labsajūtas centrs
- sauna/vanna/hammam
- džakuzi
- biljards
- galda teniss
- tenisa korti
- volejbols
- basketbola laukums
- velosipēdu noma
- sporta zāle
- aerobika
- jogas nodarbības
- animācija
- ekskursiju organizēšana
- svētku organizēšanas pakalpojums
Atvaļ inā jums pagā ja kā viena diena. Gribē tos š eit padzī vot vismaz mē nesi, lai izjustu visas Mrijas kū rorta niecī gā s lietas un detaļ as. Ne tikai es to mī lē ju, bet arī mana sieva to mī lē ja. Sā kumā biju kaprī zs, it kā negribu atpū sties... → Krievijā , nav servisa un cita bla bla. Es atņ ē mu savus vā rdus) Š is komplekss ir krā š ņ s, no teritorijas lī dz garš ā m vestibilā , viss ir pā rdomā ts lī dz mazā kajai detaļ ai. Lasī ju, ka te brauc visā das zvaigznes, atbrauc populā ri blogeri atpū sties un vienkā rš i pavadī t nedē ļ as nogali. Pierakstī jies pie sen zinā ma psihologa, viņ š š eit kopā ar saviem VIP klientiem aizvadī ja 3 dienu apmā cī bu. Arī pelē kā laikā palī gā nā k liels brī vdabas peldbaseins, kurā tiek uzkarsē ts loks un lī dz ar to ū dens ilgstoš i saglabā jas silts. Pastaigā jā mies japā ņ u dā rzā , vī na parkā un, protams, nogarš ojā m gardos vī nus. Forš a ideja - robots someljē . Viņ š uzdod jums visdaž ā dā kos jautā jumus. . . kā di augļ i jums garš o, sausie, saldie, un pē c tam izvē las iespē jas, no kurā m izvē lē ties. . P-progress nestā v uz vietas! Ē diens arī labs, kopē jā bufetē bija gaļ a, dā rzeņ i, un jū ras veltes neglā ba. Ir daudz, no kā izvē lē ties. Kopumā apkā rt mā jī gums un komforts, liekam plusu un labu atzī mi. Mē s atgriezī simies, ja iespē jams.
sabrukt
Mū su š ī s vasaras atvaļ inā jumu var saukt par veiksmī gā ko pē dē jo 2 gadu laikā ! Saistī bā ar koronu mē s, tā pat kā daudzi, zaudē jā m visus plā nus. Tā pē c izvē le bija tā da - vai nu mū su dienvidi, vai palikt mā jā s, baid... →299; jā mies lidot uz ā rzemē m, tā pē c rezervē jā m istabiņ u Mrijā . Par š o viesnī cu ir daudz atsauksmju, visur ir daudz informā cijas. Viesnī ca patieš ā m atbilst savam statusam un zvaigznei. Bet tiem, kas dod priekš roku pilnī gi noslē gtā m brī vdienā m, tas š eit nederē s, viss š eit ir paredzē ts aktī viem viesiem. Bet no otras puses, izvē le ir milzī ga – atrakciju parks, ekskursijas, sports, veselī bas programmas medicī nas centrā , kultū ras izklaides, ekskursijas un daudz kas cits. Mums š eit ļ oti patika, bet mē s tieš ā m nesē dē jā m uz vietas un nā cā m uz istabu tikai atpū sties. Mū su datumos notika vī na festivā ls, tā pē c bija daudz pasā kumu - degustā cijas, lekcijas un meistarklases))) Noteikti informā cija ir noderī ga un interesanta. Mē s varē jā m apmeklē t daudzas tematiskā s jomas un kopumā tagad esam kļ uvuš i labā k orientē ti vī nā . Paldies Mriya par tik interesantiem un informatī viem pasā kumiem, kā arī par atpū tu.
sabrukt
Draugi, š ī viesnī ca nav neviena rubļ a vē rta!! !
Ir nekvalificē ti darbinieki, kurus vada tie paš i vadī tā ji!
Uzreiz jā saka, ka š is pā rskats ir 100% patiess, un tas tika aprakstī ts oficiā lā vē stulē uz visā m pieejamajā m daž ā du viesnī ... →cu pakalpojumu e-pasta adresē m!
Tajā paš ā pā rskatā mē s saņ ē mā m atbildi no viesnī cas ar meliem un standarta abonē š anas gadī jumiem!
Lī dz š im mana ģ imene nav saņ ē musi nevienu atvainoš anos!
Pā rskats:
Dream Hotel laipni lū dz jū s! - pirmais, ko dzirdat, kad zvanā t Mrijai.
Labi, ka mani sapņ i ir daudz augstā ki par apkalpoš anu š ajā viesnī cā...
Pats svarī gā kais, ko vē los pateikt viesnī cas augstā kajai vadī bai, kura, starp citu, pirms neilga laika jau otro gadu kļ uva par labā ko starp Eiropas viesnī cu vadī tā jiem, ir tas, ka jū su padotie vienkā rš i “nogalina”. Viesnī ca! Kas jū s pā rvaldā t, Samvel Sarukhanyan kungs? Kas viņ us mā ca? Vai viņ š vispā r mā ca?
Pā rsū tī š ana
Cerī bas uz ilgi gaidī to atvaļ inā jumu, ī paš i pandē mijas laikā , maigi izsakoties, tika aizē notas jau Simferopoles lidostas teritorijā !
40 minū š u transfē ra gaidī š ana ar gadu vecu bē rnu plkst. 20 pē c trī s stundu lidojuma!
40 minū tes mū s lidostā NEVIENS nesagaidī ja! NEVIENS mums nezvanī ja un nebrī dinā ja par š ofera aizkavē š anos!! !
Nokļ ū t viesnī cā ne vienmē r ir viegli, bet mē s to izdarī jā m. Uz jautā jumu, kur atrodas apmaksā tais transfē rs, tika lū gts gaidī t ā rā aukstumā ar mazu bē rnu, kamē r viņ i (viesnī cas darbinieki) to izdomā s un mums atzvanī s un pastā stī s, kas noticis ar š oferi. . .
Tā lā k notika tas, kas turpinā jā s vē lā k viesnī cā ! Katrs daž ā du viesnī cas pakalpojumu pā rstā vis sā ka vainot viens otru.
Meitene no konsjerž a, kurai vajadzē ja mū s sagaidī t ar zī mi, bet pā rgulē jusi, izskrē ja uz ielas ar vā rdiem - š oferis kavē jas, tiksim ar viņ u galā...
Atbrauca š oferis un pie visa vainoja dispeč eri, kurš esot nepareizi aprē ķ inā jis laiku. . .
Reģ istrē joties menedž eris reģ istratū rā vainoja konsjerž a dienestu, un atkal atvainoš anā s vietā no viesnī cas dzirdē jā m frā zi - izdomā sim. . .
(Viesnī cas atbilde ir absolū ta meli, lidostā mū s neviens nesagaida! Un paš u vienī go darbinieci ieraudzī jā m pē c 40 minū tē m un viņ a paguva vainot š oferi! :
"Konsjerž a dienesta darbinieki mē ģ inā ja aizņ emt jū su brī vo laiku, piedā vā jot pavadī t laiku Melnā s jū ras restorā nā , bet jū s atteicā ties")
Pā rsū tī t atpakaļ
Ir pienā cis laiks atgriezties mā jā s.
Pā ris dienas iepriekš uz lidostu pasū tī jā m maš ī nu ar bē rnu sē deklī ti.
Mē s izrakstī jā mies, š oferis Timofejs mū s sagaida, pavada lī dz maš ī nai, sā k uzstā dī t krē sliņ u mazulim, un š ķ iet, ka mums ir jā izelpo, bet! Krē sls ir salauzts! Tas ir, tas vispā r nav piestiprinā ts pie automaš ī nas ! ! ! Droš ī ba "0"! Uz Timofeja jautā jumu, vai viņ š uzskata, ka krē sls ir uzstā dī ts, atbilde bija pilnī gi š okē još a: "Es to uzstā dī ju, bet tas ir salū zis. . . Uzliku siksnu. . . "
Siksna? !
Atkal process. Atkal vainu novelš ana uz otru: š oferis uz dispeč eri un konsjerž s, ka viņ i it kā nemaz nav teikuš i, ka bū s bē rns. . . konsjerž s - uz š oferi.
Un atkal - mē s to izdomā sim...
Vai kā ds to galu galā ir izdomā jis?
Mums neteica! Neatvainojā s!
(Viesnī cas atbilde ir vienkā rš i š ausminoš a:
“Vē lamies precizē t saistī bā ar bē rnu autokrē sliņ u: Kompleksa vadī ba ir uzsā kusi ī paš uma atkā rtotu inventarizā ciju, lī dz š im nav atrasta neviena bojā ta ierī ce.
Mriya Resort & Spa ideā lā s viesmī lī bas filozofija un viesnī cas piecu zvaigž ņ u lī menis neļ auj riskē t ar Kompleksa viesu dzī vī bu un veselī bu, tajā skaitā ļ aut transportlī dzeklim izbraukt uz ceļ a pat ar mazā kajiem bojā jumiem un trū kumiem. )
Saglabā jiet droš ī bu COVID-19 laikā
Nosacī jumi viesiem - sertifikā ts par veiksmī gu PCR testa nokā rtoš anu 2 dienas pirms ieraš anā s un ā trā pā rbaude uz vietas (viņ i netiek ielaisti viesnī cā pirms tā s nokā rtoš anas) - un tas viss ir kā rtī bā un vairo pā rliecī bu, ka visi viesi viesnī cā ir patieš ā m veseli!
Bet vai darbinieki ir veseli?
Pē c medicī nas darbinieka domā m, viesiem viesnī cā nevajadzē tu valkā t maskas, tač u maskas JĀ nē sā visam PERSONĀ LAM!
Viesnī cā pavadī tā s nedē ļ as laikā mē s sapratā m, ka viņ as vā rdi ir pilnī ga rupjī ba! Jo 90% gadī jumu darbinieki nē sā ja maskas uz zoda un kakla!
Kā da jē ga tad tā s valkā t? Kā da jē ga pā rbaudī t viesus uz vietas, ja visi darbinieki pē c darba atgriež as savā s mā jā s, kur var kontaktē ties ar slimiem radiniekiem vai draugiem un pē c tam mierī gi ierasties darbā , nē sā jot masku kaklā , tā dē jā di apdraudot manu veselī bu. ģ imene! ?
(Viesnī cas atbilde:
"Ņ emot vē rā to iestā ž u virzienu un kompetenci, kuras kontrolē Krievijas Federā cijas tiesī bu aktu ievieš anu iedzī votā ju labklā jī bas aizsardzī bas jomā , GARANT-SV LLC ir izstrā dā jusi un veiksmī gi ī steno programmu CARE +, kurā ir ne tikai ieteikumi Kompleksa Viesiem, bet arī GARANT-SV LLC darbinieku pienā kumi, tai skaitā (saraksts nav pilnī gs):
- Individuā lo aizsardzī bas lī dzekļ u kompleksa teritorijā valkā t visas personas: medicī niskā s maskas, cimdus, dezinfekcijas lī dzekļ us.
Visu pasā kumu klā stu varat atrast vietnē : mriyaresort. com")
Istabas
Iegā jā m istabā , atvē rā m balkona durvis, lai ieelpotu Jaltas gaisu, un tad BAM telpā nokrita galvenais apgaismojums - LED lente!
1000 ir tā lruņ a numurs visu problē mu un jautā jumu risinā š anai, tā pē c viņ i mums teica, kad mē s reģ istrē jā mies...mē s zvanā m, lū dzam jums tikt galā ar gaismu un arī ar kondicionieri, kas nedarbojā s, un istabā novembrī bija 28-30 grā du karstums...
Pē c 20 minū tē m atnā k meistars.
Meistara maska karā jas kā nā kas kaklā , Ā dama ā bolā ! Pē c piezī mes viņ š pā rvilka masku pā r deguna, uzkā pa salabot gaismu. Es lī mē ju lenti. Redzē ju zem naktsgaldiņ a saplī suš u kontaktligzdu, uzkā pu, lai saprastu. Un tad viņ š izņ ē ma kaut kā du aerosola kannu un sā ka stipri smidzinā t ap izplū des atveri.
Tas izrā dī jā s kukaiņ u atbaidī š anas lī dzeklis!
Dihlofosa smaka piepildī ja visu telpu
Vai tas ir pakalpojums, viesnī cas vadī tā ja kungs? ?
Zvanī ja uz konsjerž a dienestu.
Mē s atteicā mies dzī vot istabā ar tarakā niem rozetē un krī toš ā m lampā m!
Kā istaba tika sagatavota reģ istrā cijai?
Pē c gandrī z 2 stundu klejoš anas pa viesnī cu mū s uzaicinā ja pā rvā kties uz citu tā s paš as kategorijas numuru tajā paš ā stā vā .
Jā , viņ i ienesa istabā pudeli vī na un augļ us. Un vē l viena anonī ma vē stule no viesnī cas, kurā lū gta vē l viena iespē ja.
Vai viesnī cai nav informā cijas par iemī tniekiem? Vai arī nav printera, kas izdrukā tu viesu vā rdus atvainoš anā s vē stulē ?
(Viesnī cas atbilde:
"Viesnī cas vadī bai bija papildu saruna ar tehniskā dienesta darbiniekiem par individuā lo aizsardzī bas lī dzekļ u lietoš anas noteikumiem. Preces smaka, kas tika izmantota tikai tehniskas problē mas novē rš anai, bija asa, tomē r ceram, ka vē lā k pā rliecinā jā ties, ka nav prusaki un kukaiņ i")
Ī sumā par istabas tī rī bu. . .
Reģ istrē joties uz grī das uz paklā ja bija 2 lieli slapji plankumi, kas 7 dienu laikā neizž uva !! !
Mitrā tī rī š ana vannas istabā tika veikta tikai pē c pieprasī juma!
Duš as telpa netiek tī rī ta vai dezinficē ta vispā r, vismaz uzturē š anā s laikā . Atliek tikai uzskatī t, ka dezinfekcija tiek veikta pirms nosē š anā s...bet ne fakts...
(Viesnī cas atbilde:
"Istabas tiek dezinficē tas un sanitizē tas katru dienu. Tī rī š anas laikā piekļ uve telpai ir ierobež ota. Turklā t paklā ji tiek tī rī ti un apstrā dā ti ar speciā lu dezinfekcijas š ķ ī dumu. Ikdienas telpu vē dinā š ana ir obligā ts pasā kums")
Azure restorā ns
Ē diens nav daudzveidī gs un nav garš ī gs. Bet š eit, protams, cik cilvē ku, tik viedokļ u. Bet pretī gā ku kafiju restorā na bā rā par maksu nekad neesmu mē ģ inā jusi! Es parasti klusē ju par kafiju tirdzniecī bas automā tos koplietoš anas telpā...
Atgriezī simies pie darbiniekiem, kuri posta viesnī cu.
Viesmī ļ i restorā nā , ne visi, bet ir daž i, atteicā s uzklā t galdus, kurus tikai notī rī ja, piedā vā jot apsē sties citiem. Tas ir, attē ls, cilvē ks vē las sē dē t pie loga pie brī va tī ra galda, lū dz viesmī lim atnest sadzī ves tehniku, un viņ š atbild - es tikko izkā pu, apsē dies pie cita galda...
Serviss, ko lai saka. . . !
Nezinu, pē c kā diem kritē rijiem starptautiskajos konkursos vē rtē vadī tā ju kvalitā ti. . . bet zinu krievu sakā mvā rdu par zivi, kas pū st no galvas!
Problē ma ar personā lu viesnī cā nav viena, bet masī va un ļ oti dziļ a!
Ar š ī m divā m frā zē m beidzas viesnī cas Mriya vē stule:
"Paldies, ka izmantojā t mū su transporta pakalpojumus.
Jū su komentā ri mums ir svarī gi, jo mē s veidojam pasauli, kurā atgriezties!
sabrukt
Numurs viesnī cā Yalta Mriya tika rezervē ts jau martā , un ar nepacietī bu gaidī ja jū niju. Un te mē s esam atvaļ inā jumā ! Tiklī dz ieradā mies viesnī cā , bē rni, ieraugot tā s ē ku, sā ka kliegt, ka esam nonā kuš i pasaku pilī . Darbinieki m... →63; s sveicinā ja tā , it kā bū tu mū s gaidī juš i. Istaba ir skaista, izklaides jū ra visiem vecumiem. Un vē l, kad vī rs ar bē rniem brauca uz jū ru, es devos uz SPA centru uz masā ž u un lā zerkorekciju. Jā , Krima joprojā m ir atpū tas augstumos, un Mrija ir š ajā augstumā ! ))) Nā ciet, jū s to nenož ē losit!
sabrukt
Beidzot piepildī jā s mans sapnis, apmeklē t Bezdelī gas ligzdu. Atpū š oties Mrijā , uzreiz pierakstī jā mies ekskursijā . Neparastā pils vē sture mani vienkā rš i sajū sminā ja. Paldies par brī vo laiku pie pils un interesanto stā stī jumu. Tā bija tikai kr&... →#257; š ņ a ekskursija ar laivu braucienu no Bezdelī gas ligzdas uz Jaltu. Pa ceļ am apskatī jā m kalnus, Livadijas pili, Parus klinti. Skaisti un gleznaini. Esmu sajū smā ! Simtiem fotogrā fiju un iespaidu jū ra.
sabrukt
Atpū tā mies Jaltā , izlasī jā m plakā tu par dienas uzturē š anos bez naktsmī tnes un ā tri sapratā m. Mē s č etri Jaltā vienā dienā bū tu atstā juš i vairā k naudas. Š eit ir pieejams viss, pat ja tā ir vienas dienas reģ istrē š an... →257; s. Viesnī ca ir eleganta, ainava un teritorija ir iespaidī ga, neatpaliek no aizjū ras 5 zvaigž ņ u viesnī cā m. Ē dinā š ana mums bija iekļ auta, izbaudiet viesnī cas priekš rocī bas un aktivitā tes apmeklē juma dienā . Mums palaimē jā s uzmundrinā t Pilsē tas 312 grupas koncertā . Iespē jams, pē dē jo 20 gadu slavenā kie hiti. Atpakaļ devā mies ar taksi, nekā du problē mu nebija. Varbū t esam iemā cī juš ies atpū sties)
sabrukt
Mē s devā mies uz Mriju ar mazu bē rnu. Viņ i baidī jā s, ka nevarē s normā li atpū sties. Par laimi, viesnī cas vadī ba ir rū pī gi izpē tī jusi jauno vecā ku vajadzī bas. Mū su istabā bija pā rtinamais galds un bē rnu gultiņ a. Turklā t mums t... →ika nodroš inā tas autiņ biksī tes, salvetes, bē rnu higiē nas preces un tā tā lā k. Augstā kā atzī me! ! ! Un liels paldies! ! !
sabrukt
Mriya patieš ā m piedā vā "viss iekļ auts" brī vdienas. Papildus izmitinā š anai un ē dinā š anai ir iekļ auti peldbaseini, spa procedū ras, hammam, trenaž ieru zā le. Parasti tas viss ir par maksu, š eit tas ir iekļ auts cenā . Ī sti elites svē tki visu gadu.... → Starpsezonā peldbaseini, vasarā jū ra. Skaistums. Patika un paldies. Liela, kopta teritorija kļ uva par mū su fotosesiju vietu).
sabrukt
Atpū tā s Mrijā kopā ar sievu un meitu. Esam sajū smā ! Apkalpoš ana ļ oti augstā lī menī ! Mū s laipni sagaidī ja, ā tri piereģ istrē jā m un iekā rtojā mies, pavadī jā m uz istabu un pat palī dzē jā m nodot lietas! Istaba plaš a, ar ... →viesistabu un divā m guļ amistabā m, ar lielu skaistu terasi, balkonu ar panorā mas logiem. Tehnika, mē beles - viss moderns, ē rts! Cenā iekļ autas bufetes tipa maltī tes, daž i medicī niskie pakalpojumi (ā rsts katram individuā li izraksta programmu), spa, peldbaseina, trenaž ieru zā les, fitnesa, jogas, kino apmeklē jums. Atseviš ķ i es gribu teikt par uzturu. Galvenā s ē dienreizes restorā nā "Azur", un nekā tur nav!!!! ! ! Pirmie ē dieni, piedevas, gaļ a, zivis, grilē ti ē dieni, augļ i, salā ti, deserti, ir pat diē tiskais ē diens!! ! ! Ir vē l vairā ki restorā ni, ī paš i patika itā ļ u restorā ns, ļ oti garš ī gs, brī niš ķ ī gs vī ns, laba apkalpoš ana, un pats restorā ns ir ļ oti skaists.
sabrukt
Bijā m jau vasarā Mrijā , atbraucā m tikai uz pā ris dienā m, paspē jā m novē rtē t apkalpoš anas lī meni un dzī ves apstā kļ us (patika). Nolē mā m atbraukt atvaļ inā jumā , martā rezervē jā m numuriņ us uz 12 dienā m. Atbraucā m... → ar visu ģ imeni – es, mana sieva un bē rni, un vecā ki. Istabas, pē c pieprasī juma, tika nodroš inā tas tajā paš ā stā vā , vienā spā rnā . Abas istabas labas, izremontē tas, tehnika un mē beles. Tī rī š ana katru dienu, ē diens visiem patika!! ! ! Medicī nas centrs ļ oti noderē ja - daktere katram izrakstī ja procedū ru kompleksu, visiem bija laiks dienas pirmajā pusē . Bē rniem ir viss - bē rnu istaba, izklaides centrs, atrakciju parks. Arī pieauguš ajiem viss - biljards, boulings, trenaž ieri, spa, pat naktsklubs, kas atvē rts lī dz pē dē jam apmeklē tā jam! Nav par ko sū dzē ties - viesnī ca ir patiesi civilizē ta ! ! !
sabrukt