Diemž ē l vakar (24.07. 2019) saskā ros ar ļ oti nepatī kamu situā ciju. Es rezervē ju hosteli uz 1 nakti pirms 1.5 mē neš iem, devos viņ us sagaidī t un pē c viņ u lū guma veicu avansa maksā jumu uz “monobank” karti (domā ju, ka nodokļ u iestā dē m vajadzē tu... → pievē rst uzmanī bu Berloga hostelim). Vakar notika neparedzē ta situā cija, kuras dē ļ mans brauciens tika atcelts. Uzrakstī ju vē stuli hosteļ a administratorei, kur norā dī ju rezervā cijas atcelš anas iemeslu un ar lū gumu atdot man avansa maksā jumu (rezervā cija tika atcelta 23 dienas pirms paredzē tā ceļ ojuma). Diemž ē l hosteļ a administrā cija atteicā s pilnī bā vai daļ ē ji atmaksā t manis samaksā to summu, paskaidrojot, ka viņ iem ir "savi noteikumi", saskaņ ā ar kuriem viņ i naudu neatdod. Hostelis ar savu rī cī bu pilnī bā pā rkā pa manas tiesī bas un vairā kus Ukrainas likumus, jo ī paš i "Par patē rē tā ju tiesī bu aizsardzī bu". Man arī tika atteikts runā t ar hosteļ a vadī bu. Saruna kopumā nebija patī kama, un niķ ī gā attieksme pret klientu mani vienkā rš i š okē ja.
Man bū s jā vē rš as ar sū dzī bā m attiecī gajā s iestā dē s, lai š ā di “biznesmeņ i” vairs nemaldinā tu cilvē kus un necienī tu klientus un strā dā tu pē c Ukrainas likumiem.
sabrukt