Описание отеля Triton Hotel 3*
Площадь территории 4000 м²
// Обновлено 20 июля 2023
Туры от 1 063 €
за двоих, 7 ночей,
c авиаперелетом
Подробнее
Типы номеров
До человек
До человек
Услуги в отеле
- год реновации: 2021
В номерах
- vanna/duša
- fēns
- seifu
- gaisa kondicionieris
- kabeļtelevīzija/satelīttelevīzija
- tālrunis
- ledusskapis
- balkons/terase
Туры от 1 063 €
за двоих, 7 ночей,
c авиаперелетом
Подробнее
Par viesnī cas cenu, manuprā t, mans vē rtē jums ir taisnī gs. Viesnī cas sniegtie pakalpojumi - ē dinā š ana, uzkopš ana utt. , bija visaugstā kajā lī menī . Aiziet uz jū ru uz kā dā m 5 minū tē m. Uzreiz iekā rtojies, viss ā tri un ē rti. Lē n... →s internets.
sabrukt
Mē s palikā m jū nija sā kumā ar manu ģ imeni. Neskatoties uz to, ka Malia ir diezgan trokš ņ aina pilsē tiņ a, viesnī ca atrodas 7 minū š u attā lumā no jū ras, bet divu minū š u attā lumā no skaļ ā kā s ielas, tač u nekā das neē... → rtī bas trokš ņ a ziņ ā nemanī jā m.
Mū s iekā rtoja galvenajā ē kā otrajā stā vā , istabiņ ā ar balkonu ar skatu uz jū ru. Maza, bet mā jī ga istabiņ a ar visu nepiecieš amo, tī ra, regulā ra uzkopš ana. Ledusskapis bija iekļ auts cenā , un par gaisa kondicionē tā ju, seifu un Wi-Fi ir jā maksā papildus reģ istratū rā .
Liels peldbaseins viesnī cas teritorijā , ar patī kamu grieķ u mū ziku, bā rs, kurā , starp citu, strā dā krieviski runā još ā meitene Tatjana, viņ ai liels paldies, atstā ja daudz pozitī vu emociju. Ir arī labs futbola laukums, kur var spē lē t.
Viesnī cai nav savas pludmales, tač u ir daudz daž ā du pludmaļ u, kur tā ir tī ra, un par gandrī z simbolisku samaksu var paņ emt sauļ oš anā s krē slus un lietussargu. Nissos Beach piedā vā bezmaksas Wi-Fi.
Liels paldies uzņ emš anas darbiniekiem, š efpavā riem un restorā na darbiniekiem, kā arī istabenē m. Ļ oti draudzī ga attieksme pret viesiem, tā tad grieķ u valodā .
Mē s ar prieku atgriezī simies Triton Malia vē lreiz, un iesakā m to klusu brī vdienu cienī tā jiem.
sabrukt
Atpū tā mies Malijas ciemata viesnī cā Triton 3 *. Ieradā mies ap 8 no rī ta, uzreiz mū s nokā rtoja, lai gan brī dinā ja, ka reģ istrē š anā s notiek no 14:00. Tā kā sezonas beigas dē ļ bija tukš as vietas, nebija jā gaida. Istaba ar balkonu, bija liela gulta... →, ē rts matracis, viss patika. Istaba tika tī rī ta katru dienu, nauda netika prasī ta))), gulta tika mainī ta 1 reizi trī s dienā s, bet 3 * viesnī cai tas ir normā li, man par viņ iem nav nekā du sū dzī bu. Vienī gais, kas man ī sti nepatika bija duš a aiz aizkara, kas protams ir mī nuss. . Ē diens bija viss iekļ auts, izcils ē diens, un gaļ as ē dieni pietiekamā daudzumā un tā tā lā k. Viesnī cas teritorija nav ļ oti maza, normā la, ē rta. Bijā m bez bē rniem, tā pē c mums tas bija vienalga, bet tomē r viesnī ca nav paredzē ta ģ imenē m ar bē rniem, jo nebija rotaļ u laukuma, bē rniem vispā r nebija nekā . Uz vietas bija liels peldbaseins. bā rs. Bā rs ir liels mī nuss, nebija patī kami tur atrasties, man nepatika bā rmenis, viņ š kaut kā nebija ļ oti veikls...bet citā di viss bija kā rtī bā . Pludmale nav tā lu, bet bija jā iet cauri kaimiņ u bā zei. Restorā ni, veikali sā kas uzreiz, tiklī dz jū s atstā jat viesnī cu. Serviss labs, bija tā ds moments: devā mies ekskursijā
uz visu dienu, un mū su komplektā nebija iekļ autas brokastis un vakariņ as pē dē jā atpū tas dienā , viesnī cas darbinieki mums pā rcē la ē dienu no dienas, kad bijā m ekskursijā uz pē dē jo atpū tas dienu, mums arī patika. Viesnī cas gids mums piedā vā ja ekskursijas, bet mē s tā s pirkā m no vietē jā m aģ entū rā m, lai gan cenas no gida nebija daudz augstā kas, no viņ a varē ja ņ emt.
sabrukt
No 20. lī dz 27. jū lijam atpū tos viesnī cā Triton Malia. Svē tku organizē š anu uzticē ju ceļ ojumu operatoram, jo nevē lē jos tē rē t laiku, meklē jot viesnī cas, marš rutus utt.
Lidojums izdevā s ideā li, lidostā mani sagaidī ja komp&... →#257; nijas pā rstā vji, pavadī ja lī dz autobusam, sagaidī jā m vē l tū ristus un devā mies uz savā m viesnī cā m. Paš ā viesnī cā mani sagaidī ja viesnī cas gids un, aizpildī jis reģ istrā cijas karti, devos uz istabu.
Istabai iedeva standarta, kā pasū tī ts: istabiņ a plaš a un vannasistaba arī normā la, nevis caurums grī dā ar aizkaru.
Atmosfē ra telpā ir mā jī ga un mā jī ga. Tā kā es ierados vakariņ u laikā , es devos tieš i uz restorā nu. Ē dienu veids man bija HB, kas nozī mē , ka pusdienas nav iekļ autas cenā . Lī dz ar to par papildus samaksu (10 eiro) varē ju labi paē st, un š ajā cenā ir iekļ auti arī kā di 2 dzē rieni, no kuriem izvē lē ties: kafija, tē ja, sulas, kola, sprite, alus, vī ns.
Pats restorā ns gaiš s un tī rs, viesmī ļ i staigā melna dibena formā , baltā augš ā , personā ls ļ oti pieklā jī gs, ē dienu klā sts nav liels, bet viss pagatavots ļ oti garš ī gi.
Tad es devos apskatī t teritoriju. Tas izrā dī jā s mazs: dzī vojamā s ē kas, peldbaseins un baseina bā rs un netā lu no reģ istratū ras. Dzē rienus var paņ emt bā rā , bet tiem, kam ir tā da ē dinā š anas sistē ma kā man (HB), dzē rienus var nopirkt par naudu (1 eiro).
Tad devos uz pludmali. Tā atrodas pā ri ielai, 3 minū š u gā jiena attā lumā . Pludmale smilš aina, ieeja jū rā laba. Pati jū ra ir silta. Nā kamajā s dienā s divas vai trī s reizes devos uz jū ru.
Wi-Fi viesnī cā tiek apmaksā ts: 2 eiro dienā , 10 eiro nedē ļ ā . Tā kā atbraucu atvaļ inā jumā , uzskatī ju par vajadzī gu par internetu maksā t pa dienā m, lai ik pa laikam sazinā tos ar radiem.
Un tā , pateicoties viesnī cas gidam, mans atvaļ inā jums bija labi izplā nots: papildus jū rai un pludmalei apskatī ju arī Krē tas apskates vietas. Izvē le krita uz Knosas un Heraklionas pils apmeklē jumu, Spinolongas salu un bū tu grē ks, ierodoties Grieķ ijā , nedoties svē tceļ ojumā , tā pē c arī es devos svē tceļ ojumā uz Heraklionu. Es pat nevarē ju iedomā ties, ka Krē ta ir tik skaista. Ekskursiju organizā cija laba, gidi profesionā ļ i. Un, starp citu, es nezaudē ju dienas, kad var peldē ties jū rā : no rī ta peldē jos, brokastoju, devos ekskursijā , kur pusdienoju, vakarā atkal pie jū ras un vakariņ as.
Runā jot par viesnī cu, numuriņ š tika tī rī ts katru dienu, palagi un dvieļ i tika mainī ti katru dienu.
Un tomē r, manuprā t, par to bū tu jā zina ikvienam! Ī paš nieks vienmē r atrodas viesnī cā . Viņ š var bū t reģ istratū rā , restorā nā . Ī paš nieks rū pī gi uzrauga viesnī cas personā la sniegto pakalpojumu kvalitā ti. Tas ir milzī gs faktors, kas veicina izcilu servisu. Lai visi strā dā tu un vadī tu savu biznesu. . . Tā pē c es izsaku dziļ u pateicī bu visiem, kas padarī ja manu atvaļ inā jumu interesantu. Ikviens ir pelnī jis cieņ u! ! ! Paldies! ! !
sabrukt