Описание отеля Экотель Краков 2*
// Обновлено 24 марта 2023
Нет туров в этот отель из Украины
Нет туров в этот отель из Украины
Uzturē jā s š ajā viesnī cā martā . Izvē lē jos pē c cenas/kvalitā tes un atraš anā s vietas pozī cijā m, bet cik vī lies biju.
Lai, pirmkā rt, reģ istrē joties samaksā ju par izmitinā š anu un brokastī m, š ovakar reģ istratū r&... →#257; jautā ja, cikos pasniegt brokastis takā . diena. Es viņ iem to pateicu 8-20. Patiesī bā jau otrajā dienā manis pasū tī tā s brokastis neatnesa noteiktajā laikā , turklā t neatnesa pē c 15.20, 25 minū tē m, izgā ju tajā paš ā laikā pastā stot par to viesmī lei un pē c vakara , administrators reģ istratū rā . Nā kotnē , lai kā centā s, bet tikai pā ris reizes brokastis tika pagatavotas un pasniegtas laikā . Vidē ji uz gatavoš anu bija jā gaida 15-20 minū tes. Jautā jums: "Kā pē c reģ istratū rā jautā t un pierakstī t brokastu laiku, lai gan patiesī bā š is pakalpojums netiek ī stenots laikā? ! " it ī paš i cena nav 5, nevis 10 UAH!! !
Otrkā rt: viesnī cas uzkopš ana tika veikta tikai tad, kad es to lū dzu. Man likā s, ka tā da lī meņ a viesnī cai tiek nodroš inā ta istabiņ u uzkopš ana, varbū t biež ā k kā reizi dienā , bet ik pē c 3-4 dienā m ir jā veic uzkopš ana istabā s.
Treš kā rt: pē dē jā s 2 dienas viesnī cā nebija elektrī bas (respektī vi nebija ne karstā ū dens, ne apkures, jo visas augstā k minē tā s komunikā cijas patē rē elektrī bu), man neviens no administrā cijas darbiniekiem nezvanī ja, nebrī dinā ja par ko noticis. Tikai tad, kad apsargi paš i zvanī ja man priekš ā esoš ajai administrā cijai pulksten 20 vai 21, tad administrā cija piekrita piedā vā t man variantu: sakravā t mantas un doties apmesties viesnī cā Verhovina. Ko viņ i darī ja iepriekš ? Vai zinā jā t, ka jū su istabā s ir cilvē ki? ? Pirmajā dienā nekustē jos, it ī paš i vakarā , tumsā kravā jot koferi, cerot, ka viesnī cas administrā cija š o jautā jumu atrisinā s dienas laikā , tač u, kā izrā dī jā s, š im plā nam nebija lemts piepildī ties. Rezultā tā.2 naktis pavadī ju viesnī cā s, kur nebija ne elektrī bas, ne karstā ū dens, ne apkures.
Pē c visa š ī es vienojos ar administratori, bet viņ a ar saimnieci pa telefonu (vai personu, kas pā rstā v viesnī cas ī paš niekus), ka maksā kompensā ciju par brokastī m un 50% no uzturē š anā s 2 dienā m. Par brokastī m viņ i man atdeva naudu, un par neē rtī bā m, ko es cietu kompensā cijas veidā.50% no dienas izmaksā m, neviens to vē l nav atgriezis, lai gan solī ja pā rskaitī t uz detaļ ā m, kuras es atstā ju pē c aizbraukš anas. uz viesnī cu es viņ iem zvanī ju daudzas reizes, bet joprojā m neviens par š o faktu neatzvanī ja un neatgrieza naudu. Lai gan telefona sarunā viņ i man apliecinā ja, ka mani dati jau ir grā matvedī bā un tie tiks uzskaitī ti kā du citu dienu.
Rezumē jot, apkalpoš ana ir š ausmī ga, pakalpojumus neveic laikā , administrā cija uzvedā s nekorekti - negribu nevienam ieteikt š o viesnī cu, ar tā du attieksmi pret klientiem.
sabrukt