1. rinda
Oļu pludmale
Описание отеля San Antonio 4*
Viesnīca San Antonio atrodas tieši pludmalē, 8 km uz austrumiem no Splitas, Podstranā. Viesnīca tika atvērta 2006. gadā. Visi numuri, kas izvietoti 4 stāvos, ir iekārtoti Vidusjūras stilā. Viesnīca ir lieliski piemērota gan jauniešiem, gan ģimenēm.
// Обновлено 05 сентября 2024
Нет туров в этот отель из Украины
Расположение
UNESCO sarakstā iekļautā Diokletiāna pils atrodas 10 km attālumā no viesnīcas. Splitas lidosta atrodas 25 km attālumā no Sanantonio.Пляж
- 1. rinda
- privātā pludmale
- oļu pludmale
- sauļošanās krēsli
- lietussargi
Услуги в отеле
Katru rītu ēdamzālē tiek pasniegtas bufetes tipa brokastis. Viesi var baudīt starptautiskās virtuves īpašos ēdienus mūsdienīgajā restorānā. Viesnīcas bārā ir biljards, terase un Wi-Fi. Pludmalē atrodas Skampino Konoba un restorāns Amigos, kas atrodas tikai 600 metru attālumā.- restorāns
- kafejnīca/bārs
- iekštelpu baseins
- konferenču zāle/banketu zāle
- darījumu centrs
- autostāvvieta
- autonoma
- droši
- bezmaksas wi-fi
- lifts
- veļas mazgāšana
- nesmēķētāju numuri
- transfērs uz/no lidostas
- bankomāts
- apmaksa ar maksājumu kartēm
- renovācijas gads
Для детей
- bērnu gultiņa
Развлечение и спорт
Viesnīcas San Antonio viesi var baudīt dažādas spa procedūras un piekļuvi sezonas iekštelpu baseinam, saunai un trenažieru zālei augšējā stāvā ar skatu uz Adrijas jūru. Viesi var nodarboties ar pludināšanu, kanoe laivām un izjādēm ar zirgiem. Tiek organizēti braucieni uz Krkas nacionālo parku un salām.- Spa vai labsajūtas centrs
- sauna/vanna/hammam
- biljards
- sporta zāle
- ekskursiju organizēšana
- svētku organizēšanas pakalpojums
Номера
Viesnīca piedāvā 21 klasisku numuru.Адрес
Grljevačka 30, 21312 Podstrana, HorvātijaТелефоны
+385 21 336 111Е-маil
info@hotel-sanantonio.comСайт
San Antonio 4*Нет туров в этот отель из Украины
Diemž ē l mums nepaveicā s, mums bija slikta pieredze palikt š ajā viesnī cā . Viesnī ca atrodas Podstranā , burtiski 8 km attā lumā no Splitas. Nedē ļ as uzturē š anā s viesnī cā maksā ja 1200 eiro. Apzī mē ts kā.4 zvaigznes. Viesnī ca celta ar ... →tehniskiem pā rkā pumiem, Deluxe istabiņ ā , kurā dzī vojā m, ventilā cijas š ahta no restorā na virtuves bija pieslē gta ventilā cijai vienā no vannas istabā m, durvis tur nevarē ja atvē rt, jo tas uzreiz bija zinā ms istabā , ko š efpavā rs tagad gatavoja. Pē c 17:00 arī nebija iespē jams atvē rt durvis uz balkonu, jo jau bija jū tama smaka no grila. . Istabā veci neveiksmī gi spilveni, izmazgā ti peldmē teļ i un dvieļ i. . Istabā salū zis ledusskapis, darbinieki, lū gti nomainī t spilvenu, teica, ka viņ iem visiem tā di ir. . Restorā nu par tā du nevar nosaukt, drī zā k par mā jas kafejnī cu. . Viss ir vā rī ts milzī gā daudzumā eļ ļ as, vienreiz ar acs kaktiņ u redzē ju pavā ru, bija netī rā s drē bē s, acī mredzot slaucī ja rokas biksē s, no rī ta brokastī s pasniedz kafijas pulveri, nevis desiņ as (par gaļ u pat sapņ os nesapņ oju, vā rī ta desa laimei), cepta trekna desa - normā lam cilvē kam nav iespē jams ē st! ! ! Personā ls neatsaucā s uz mū su lū gumiem kaut ko darī t ar numura nomaiņ u, nā cā s zvanī t uz bookinc som, caur kuru tika rezervē ta viesnī ca, un tikai pē c rezervā cijas personā la iejaukš anā s nomainī jā m istabu uz parastu. . . Personā la attieksme nepatī kama, nav smaidu, nav laba pē cpusdiena, runā jā m ar viņ iem horvā tu un angļ u valodas jauktā valodā (izmantojā m Google tulkotā ju), jo daļ a darbinieku nezina angļ u valodu, kad viss ir labi, viņ i saprot mū s lieliski, tiklī dz sā kā m runā t par kaut kā dā m problē mā m, viņ i pā rstā ja mū s saprast. . . Pē c pā ris dienā m viesnī cā iebrauca cita krievu ģ imene, kurai arī piedā vā ja š o numuru, jo paspē jā m viņ us brī dinā t. . . Apbrī nojama attieksme, tu zini, ka tev ir problē mas ar numuru un turpini to pā rdot, bet tikai nez kā pē c krieviem. . .
sabrukt