Описание отеля Сент Федер 4*
Viesnīca "Sant Feder" atrodas 19. gadsimta ēkā. No tās logiem var redzēt 13. gadsimta Sniega Marijas baznīcu.
// Обновлено 24 марта 2023
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Расположение
No lidostas - 10 km.No dzelzceļa stacijas - 4 km.
No Potocku pils - 5 min. kājām.
Услуги в отеле
Terase, numuri ar skaņas izolāciju, apkure, bagāžas glabātuve, īpašas telpas alerģiskiem slimniekiem, smēķēšanas zonas, apkalpošana numurā, brokastis numurā, gludināšanas pakalpojums, medusmēneša komplekts, fakss/kopēšana, biļešu serviss.Smēķēšana ir aizliegta visā viesnīcā un numuros. Mājdzīvnieki nav atļauti.
- restorāns
- kafejnīca/bārs
- autostāvvieta
- autonoma
- droši
- bezmaksas wi-fi
- lifts
- veļas mazgāšana
- telpas cilvēkiem ar invaliditāti
- nesmēķētāju numuri
- transfērs uz/no lidostas
- valūtas maiņa
- apmaksa ar maksājumu kartēm
Развлечение и спорт
- svētku organizēšanas pakalpojums
Man patika viss, tī rī ba, ē diens, atraš anā s vieta, bet istabiņ a mazliet maza. Bet tas ir saistī ts ar to, ka vecā ē ka. Bet jebkurā gadī jumā te tomē r apstā š os, jo ir ar ko salī dzinā t.... →
sabrukt
Viss kā rtī bā ! Personā ls ir draudzī gs un gā dī gs, numuri ir pastā vī gi tī ri, brī niš ķ ī gs restorā ns un lieliskas brokastis! Viesnī ca paš ā Ļ vovas centrā . ES iesaku!... →
sabrukt
Mē s gribē jā m atpū sties VIP lī menī . Tā du lī meni solī ja gan informā cija mā jaslapā , gan rezervā cijas vē rtē jums un viesnī cas ā rpuse.
Rezervē ts standarta numurs ar vienu gultu uz 2 mē neš iem. Piezī mē viņ i apzinā ti rakst... →99; ja par stā vvietas nepiecieš amī bu, jo redzē ja, ka stā vvieta pie viesnī cas ir ļ oti maza.
Ļ vovā ieradā mies 20:00. Pirms tam divas reizes mums zvanī ja administrators: uztraucā s par mū su prombū tni un teica, ka ir gatavi mū s uzņ emt un viss gaida. Kad ieradā mies, nebija kur novietot automaš ī nu. Tikai uz brauktuves. Reģ istrē joties, mū s informē ja, ka pē dē jā astotajā uzturē š anā s dienā mums bū s jā pā rvā cas uz citu numuru remontdarbu dē ļ .
Istaba izrā dī jā s ļ oti š aura (istaba numurs 31 !! ! ), tač u tā ir viņ u paš u vaina - viņ i nepā rbaudī ja uzņ emto. Pē c pā ris stundā m sajutā m notekū deņ u smaku. Pareizā k sakot, ne tikai smaka – smaka. Ja esat bijis sē rū deņ raž a kū rortā (piemē ram, Pjatigorskā ), tad jū s saprotat, par kā du smaku mē s runā jam. Zvanī jā m uz reģ istratū ru un meitene teica, ka Ļ vovā tas ir normā li. (Agrā k bijā m Ļ vovā un dzī vojā m vienkā rš ā kā viesnī cā - nesmirdē ja). Man bija jā samierinā s. Pā rcelš anā s maija brī vdienā s ir nereā la. Tā lā k ī sumā : brokastis ir sliktas butika viesnī cai, nepietika ē diena viesiem, š ķ ī stoš ā kafija, jogurts bija 1. -3. maijā , tad pazuda lī dz uzturē š anā s beigā m, brokastu apkalpoš anas praktiski nav, atzī mē š u atseviš ķ i tumš matainā un melnā dainā restorā na viesmī le - nedraudzī ga (puiš iem bez jautā jumiem).
apkalpoš ana numurā - iztī ra tī ri, ietaupa uz higiē nas precē m, tē ja un kafija numurā ir pieejama reģ istrē joties, tad tā s netiek papildinā tas. Baltie dvieļ i ir pelē ki un daž kā rt uz tiem ir traipi (mazgā š anas kvalitā te nav laba). Pē c mū su uzturē š anā s otrajā m trī s dienā m viņ i netī rī ja istabu un neiztī rī ja to lī dz izbraukš anai. Arī dvieļ i netika mainī ti. Dvieļ u ž ā vē tā js bija karsts pirmā s trī s dienas. Pē c tam apkure tika izslē gta. Uz manu sū dzī bu par š o administratore atbildē ja, ka tas ir Ļ vovas centrā lā s apkures dē ļ (tas ir, 1. -3. maijā Ļ vovā vē l bija apkures sezona un tikai San Feder dvieļ u ž ā vē tā jiem).
Numuram nav skaņ as izolā cijas no gaiteņ a - ir dzirdams troksnis uz kā pnē m un restorā nā . Mū su uzturē š anā s laikā restorā nā restorā nā notika 3 pasā kumi (2 kā zas un viena dzimš anas diena). Mē s bijā m aizkuliš u viesi istabā .
Prioritā te autostā vvietā un apkalpoš anā ir restorā na viesiem (acī mredzot tie ir pilsē tā cienī ti cilvē ki).
Es bū tu gatavs piedot visu, ja mē s netiktu maldinā ti un bū tu patiesi, nevis formā li, uzmanī gi. Tač u ļ oti iespē jams – tā da ir iestā des vadī bas politika – taupī t uz visu, ko var. Tajā paš ā laikā personā lam ir mī ļ i jā smaida, jā izdomā attaisnojumi, un viss paliek kā ir gadu no gada (š odien detalizē ti izlasī ju atsauksmes par rezervā ciju - cilvē ki raksta par visiem aprakstī tajiem mī nusiem, un darbinieki komentē : "Paldies par atsauksmē m, ņ emsim vē rā visus komentā rus, mē ģ inā sim labot. ")
sabrukt