Описание отеля IrisHotels 2*
Iris - atrodas daudzfunkcionālajā dzīvojamajā kompleksā "Elegant" Kijevas vēsturiskajā un biznesa centrā. Atvērts 2012. gada 11. jūnijā
// Обновлено 24 марта 2023
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Расположение
3 minūšu pastaigas attālumā atrodas metro stacija Vokazalnaya un metro stacija Universitet, daudzi sabiedriskā transporta maršrutu krustojumi.Услуги в отеле
Kopēšanas un faksimila iekārtas, Wi-Fi, seifs reģistratūrā un naktsmītnēs, transporta pakalpojumi (auto noma, taksometru pasūtīšana), dzelzceļa un aviobiļešu rezervēšana, biļešu rezervēšana uz teātriem, cirkiem, koncertiem, galdiņu rezervēšana restorānos, veļas mazgātava.- autonoma
- droši
- veļas mazgāšana
- apmaksa ar maksājumu kartēm
Развлечение и спорт
- ekskursiju organizēšana
Номера
60 numuri standarta, luksusa, apartamentu kategorijās.В номерах
Centrālā gaisa kondicionēšanas un apkures sistēma, bezmaksas Wi-Fi interneta pieslēgums, satelīttelevīzija, vannas istaba, mini smaržu komplekts, elektriskā tējkanna.Адрес
Kijeva, st. Žiljanska, 118
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Viesnī cā apmetā mies laikam 7 reizes. . . Viesnī ca stingri aizliedz reģ istrē ties pirms 14:00, aizbildinoties ar to, ka visi numuriņ i absolū ti vienmē r ir aizņ emti (kaut kā apš aubā mi, godī gi sakot. Mē s gribam reģ istrē ties katru reizi, un viesnī ca vienmē... →; r ir piebā zta lī dz ietilpī bai. . Lai gan viņ i piedā vā ja piemaksu, nevis nabagi) - viņ i piedā vā tikai atstā t lietas savā noliktavas telpā .
Tas, kas mū s š oreiz sagaidī ja - mantu pazaudē š ana no noliktavas, un atbildē no personā la neuzkrī toš a plecu paraustī š ana un frā ze "Nu, paskatieties uz uzrakstu uz durvī m, nu mē s esam...mē s esam nav atbildī gs. . . nu, mē s neko nevaram darī t. "
Personī gs ieteikums - izvairieties no tā das viesnī cas, š eit un ne tā lu, lai viņ i ielauž as istabā un aiznes mantas, un pē c tam darbinieki rā dī s ar pirkstu uz uzrakstu un teiks "nu mē s nenesam nekā du atbildī bu, nā ciet vē lreiz ”.
Bet tā bija ē rta viesnī ca netā lu no stacijas. Noteikti atstā š u visiem "ieteikumu" palikt š ajā viesnī cā .
sabrukt
Vienī gais viesnī cas pluss ir tā s atraš anā s vieta, netā lu no Centrā lā s stacijas.
Rezervē ju istabiņ u, vilciens pienā k 23-00.
Es droš i ierados viesnī cā . Izrā dī jā s, ka viņ i nevarē ja mani izmitinā t, jo nebija elektrī bas un administratore... → nezinā ja, vai esmu rezervē jis istabiņ u un kuras telpas ir brī vas.
Š ajā sakarā viņ a nekā di nevar palī dzē t, un es un vē l divi jaunieš i varam darī t ko gribam, iet kur gribam utt. utt.
Es mē ģ inā ju ievietot atsauksmi viesnī cas vietnē , bet diemž ē l tā s nav.
sabrukt
Neiesaku nevienam!!!!!!!!!!!!!!!! ! ! Ī PAŠ I NEPROFESIONĀ LS PERSONĀ LS!!!!!!!!!!!!! ! ! Š AUSMAS!! ! ! UN KAUNS!!!!! ! ! KIDALOVO!!!!!!!!! !
Uz 3 nedē ļ ā m telefoniski rezervē ju pie viņ iem istabiņ u, meitene bija ļ oti draudzī ga, bet satraucoš i steidzā s un ī paš i n... →edzirdē ja manus lū gumus, saka, viņ a visu saprata, gaidā m. Es viņ ai tik un tā atkā rtoju, ka ierodos 12. novembra naktī un ierodos viesnī cā no 12. novembra uz 13. novembri naktī . Viņ a man pa telefonu pateica, saprata, gaidā m. Nedē ļ u pirms ieraš anā s viesnī cā vē lreiz zvanī ju, lai pā rliecinā tos, ka viss ir kā rtī bā , vē lreiz precizē ju, ka ieč ekojos no 12. novembra 23.00 lī dz 13. novembra 01.00, atbilde - "gaidā m tevi" mani nomierinā ja. .
Katram gadī jumam pirmdien, 2015. gada 9. novembrī , nosū tī ju š ā du jautā jumu viesnī cas irisHotels administratorei: "Labdien, rezervē ju numuriņ u pa telefonu no 12. novembra lī dz 13. novembrim, uzvā rds ###### Elena. Ierodos 12. novembrī plkst. 23.00 Vē los apstiprinā t rezervā ciju.
Vai viss ir atjauninā ts? Un, lū dzu, pasakiet man domofona kodu. Paldies. "
Uz ko es saņ ē mu tū lī tē ju atbildi:
-- "Labvakar! Gaidā m jū s! Pretī viesnī cas pogai rakstī ts IrisHotels. Ar cieņ u, administratore Jū lija. "
Kijevā ierodos 12. novembrī.23. 30 un dodos uz viesnī cu, kur reģ istratū rā man saka, ka 12. novembrī man nekas nav rezervē ts!!!!!!!!!!!!!!!! ! ! !!!!! ! ! Rezervā cija no 13. novembra!!!! ! ! Uz ko es saku, ka zvanī ju un rakstī ju TRĪ S REIZES, pateicu, kad tieš i ierodos, kad ierodos viesnī cā , ka tu man teici trī s reizes: "jā , viss kā rtī bā , mē s jū s gaidā m !! ! ! !!! ! " Persona reģ istratū rā viņ a man histē riski kliedza: "nekliedz uz mani, reģ istrē š anā s 13.00 plkst. 12.00! Tā di ir visu viesnī cu noteikumi! "
Secinā jums - Iris ir izcila viesnī ca, citā s viesnī cā s var reģ istrē ties jebkurā nakts laikā , bet š eit no pulksten 12.00. Es saprotu - izrakstī š anā s pirms 12.00 vai maksā nā kamajā dienā . Bet te klaja profesionalitā tes trū kums un personā la neuzmanī ba pret viesiem! ! ! FU, KAUNS! Kā das stā sta beigas - man ir mazs bē rns uz rokā m, esmu ar koferiem 12 naktī uz ielas sveš ā pilsē tā !!!!!! ! ! Te arī var iesniegt prasī bu tiesā par morā lā kaitē juma atlī dzinā š anu saistī bā ar raduš os stresu (un es jau nā kamajā dienā devos uz slimnī cu), bē rns saslima no tā , ka mū s atstā ja sliktā laikā uz ielas Ā RKĀ RTĪ GI VIESNĪ CAS NEPROFESIONĀ LI DARBINIEKI!
Nekontaktē jieties ar viņ iem, lai neatrastos uz ielas!
Un jums, viesnī cas darbinieki, es izsaku savu saš utumu, vilš anos, neuzticī bu! Nedari to, ko neproti! Vajadzē tu ņ emt piemē ru no citā m Kijevas viesnī cā m, vā rdus nesaukš u, lai nereklamē , lai gan Muļ ķ im vajadzē tu iemā cī t tikai sabojā t! Tā pē c nenodarbojies ar atseviš ķ u biznesu, jo tas nav tavs!
sabrukt