Описание отеля Casa Del Mare 3*
// Обновлено 04 января 2023
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Типы номеров
До человек
До человек
До человек
До человек
До человек
До человек
Услуги в отеле
- год реновации
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Atpū tos ar vī ru un bē rnu no 2012. gada 24. augusta lī dz 7. septembrim.
Ierodoties Sozopolē , mū s sagaidī ja viesnī cas pā rstā vis, kurš palī dzē ja ar lietā m. Reģ istratū rā mū s sagaidī ja ar smaidu, reģ istrē š anā s istabā aiz... →26; ē ma ne vairā k kā.5 minū tes. Mums bija divvietī ga istaba ar skatu uz jū ru, bē rnam iedeva papildus gultu.
Istaba pilnī bā atbilda fotogrā fijai un amatpersonas aprakstam. viesnī cas vietne. No balkona pavē rā s skaists skats uz jū ru un daļ u no cietokš ņ a mū ra. Vakarā , kad viss ir izgaismots ar gaismā m, skats ir ļ oti skaists. Mū su istaba tika uzkopta katru dienu, dvieļ i tika mainī ti katru otro dienu. Brokastis ir standarta, nekas ī paš s. Kad nā cā m brokastī s, tikai teicā m no kuras istabas (karti nemaz nerā dī ja).
No trū kumiem jā min tas, ka viesnī cai nav savas teritorijas, bet tā ir ar visā m viesnī cā m, kas atrodas vecpilsē tā . Gribē jā m apmesties vecpilsē tā ar skatu uz jū ru, tā pē c mums tas nebija bū tiski.
Mums patika mū su uzturē š anā s, mē s noteikti atgriezī simies.
sabrukt
Uzturē jā s 10 dienas kopā ar draugu Casa del Mare Sozopol no 08/06/2012 lī dz 08/16/2012. Sā kotnē ji mē s meklē jā m viesnī cu ar skatu uz jū ru. Izvē lē jā mies š o viesnī cu, rezervē jā m ISTABU AR JŪ RAS SKATU (Sea view - tas bija norā dī ts marš... →; ruta kvī tī ), samaksā jā m. Mē s ieradā mies Sozopolē , bet viņ i mū s neieveda viesnī cā , mums bija jā nes koferi 500 metrus pa bruģ akmeņ iem - tas bija pirmais zvans. Bet, iedvesmojoties no atpū tas un gaidot skatu uz jū ru no mū su istabas, mē s pasmaidī jā m un devā mies uz reģ istratū ru. Reģ istratū rā bija puisis, kurš pat nepagrieza galvu, kamē r mē s viņ am nezvanī jā m. Saņ ē muš i atslē gas, ieejam istabā un redzam, ka tā ir kaut kā da kļ ū da, jo no istabas logiem paveras skats uz pilsē tas ceļ u, bet no balkona, nevis skats uz jū ru, mums paveras "mī lī gs" skats uz rotaļ u laukums, ar maziem un kliedzoš iem bē rniem. Kad prasī jā m, lai mū s pā rceļ uz numuru ar skatu uz jū ru, par ko MAKSĀ M, puisis (kurš tā pat kā pā rē jais viesnī cas personā ls slē pa savu vā rdu) teica: "Tas ir skats uz jū ru! Mū su viesnī cā tas tiek uzskatī ts par "skatī t skatu". Tas mums neiekrita galvā , atbraucot atvaļ inā jumā , negaidī jā m, ka mū s “audzē s” pē c kaut kā das absurdas, primitī vas krā pnieciskas shē mas! Tā vietā , lai pē c lidojuma ietu duš ā un ietu slapinā t kā jas iekš ā . jū ra, mē s centā mies aizstā vē t jū su tiesī bas. Nā kamajā dienā pē c mutiskā m cī ņ ā m un daudzajiem lū gumiem tikš anā s ballī tei mū s pā rcē la uz istabu ar skatu uz jū ru. Bet tikai uz 7 dienā m. 3 dienas pirms izbraukš anas mums komandiera uniformā lika atbrī vot istabu un atgriezties "suite" numurā ar skatu uz kliedzoš ajiem bē rniem un brauktuvi. Viesnī cas menedž ere, arī ļ oti slepena kundze, ar tekoš u tinti, netī rā T-kreklā un ar ļ oti pretī gu seju, sā ka uz mums pacelt balsi un aizrā dī ja, ka mē s, citē ju: "sliktas kvalitā tes tū risti! ar citiem tā du problē mu nebija"! ko samaksā jā m, bija jā atbrī vo, jo pie viņ iem brauca kā da sieviete, kura it kā iepriekš bija rezervē jusi š o istabu. Nepietiek pateikt, ka mū su garastā voklis bija sabojā ts. . . Es nemaz neatceros, ka viņ i ar mani bū tu runā juš i tik necienī gi un apburoš i bezkaunī gi! Un kā biedē još s faktors mums tika atteikts pagarinā t brokastis, lī dz mē s pā rvā cā mies uz istabu ar skatu uz ceļ u. Mē s pā rcē lā mies, BET es zinā ju, ka š ī s viesnī cas reputā cija uz visiem laikiem tiks stigmatizē ta! Cienī jamie tū risti! Nemā cieties no savā m kļ ū dā m! un ņ emiet vē rā visas negatī vā s atsauksmes, kuru ir daudz, un netē rē jiet savu naudu, ilgi gaidī to atvaļ inā jumu un nervu š ū nas š ai viesnī cai! Higiē nas cienī tā jiem: viesnī cā nav duš as, izņ emot suite, duš as vietā grī dā ir "gleznaina" bedre, kas aizsē rē pē c pirmā s duš as un izdala nepatī kamu smaku. Viesnī ca ir ļ oti slikti uzkopta un dvieļ i netiek mainī ti. Tualetes papī rs ir zelta vē rts. Restorā na viesmī lei, kurai ir pieejams ē diens, ir kā da ā das slimī ba. Mans vē rtē jums: apkalpoš ana - 1, brokastis 3, uzkopš ana 1. Ceru, ka mana atsauksme kā dam palī dzē s viesnī cas izvē lē . Novē lu jums visiem jaukas brī vdienas, bet ne š ajā viesnī cā ! Ar cieņ u Anna Ageeva
sabrukt
[08/20/201.16:45.09] Tatjana Poliš č uka: 1. Nav fē na un gludekļ a 2. Vannas istabā ir duš a un caurums grī dā . Turklā t kanalizā cija ir skaidri aizsē rē jusi, proti, ejot duš ā , ū dens kļ ū st lī dz potī tē m 3. Personā ls ir nedraudzī gs, viesm... →ī les ar pinnē m, kas rausta brokastu kartī tes, nesveicinā s. 4. Viņ u tī mekļ a vietnē ir nepilnī ga informā cija. Istabu fotogrā fijas tikai ar skatu uz jū ru un pilsē tu, sā nu nav.
Un viesnī ca sevi pozicionē kā "pē rli Sozopoles kaklarotā ".
Tā var kļ ū t par pē rli, kad saimnieki savedī s kā rtī bā . Jo atraš anā s vieta ir lieliska, un apkalpoš anas kvalitā te un komforts ir pretī gi.
sabrukt