Описание отеля Биг Фиш 4*
Big Fish Park Hotel nevar saukt ne par makšķerēšanas bāzi, ne vienkāršu atpūtas centru. Tajā ir viss ērtai makšķernieku un mednieku atpūtai. Kā arī cilvēki, kuri vēlas atpūsties no trokšņainās pilsētas ar visu ģimeni.
// Обновлено 20 марта 2023
Нет туров в этот отель из Украины
Услуги в отеле
- restorāns
- kafejnīca/bārs
Развлечение и спорт
- sauna/vanna/hammam
Номера
Big Fish Park viesnīcā ir divas naktsmītnes. Šī ir luksusa viesnīca un ekonomiskās klases viesnīca. Luksusa viesnīca atrodas tikai dažus desmitus metru no ūdenskrātuves. Istabu skaits sastāv no 20 istabām: "Standarta", daļēji VIP un VIP. Ekonomiskās klases viesnīca - 20 trīsvietīgi numuriņi. Katrā numurā ir divas vienvietīgas gultas, saliekams krēsls (pilna gulta), divi naktsgaldiņi, drēbju skapis. Liela ēdamistaba ar aprīkotu virtuvi, LCD TV. Ekonomiskajā klasē ērtības atrodas stāvā - dušas, tualetes un izlietnes.Телефоны
тел. 8 (903) 827-99-99тел. 8 (903) 823-70-70
Сайт
Биг Фиш 4*Нет туров в этот отель из Украины
Atpū tā s ar vī ru no 25.07 lī dz 31.07. 2012. Skaista vieta, laba viesnī ca. Atseviš ķ a cieņ a pret viesnī cas projekta autoriem un dizaineriem, kas lieliski saskan ar apkā rtē jo dabu un mež u. Ļ oti skaista labiekā rtota teritorija. Mā jī gas telpas. Ē diens ļ oti g... →arš ī gs, ī paš s paldies š efpavā riem - ē diens mā jā s garš ī gs. Brī vdienā s restorā ns piedā vā ja pat kū pinā tas zivis. Bijā m patī kami pā rsteigti! Darba dienā s - klusums, maz cilvē ku, nomaļ a vieta.
Tomē r bija arī daudz negatī vu iespaidu. Pirmo nepatī kamo pē cgarš u atstā ja mū s sagaidī tā administratore Olya (kura sevi pieteica kā vadī tā ja vietnieci) - tā du necieņ u pret klientiem nekur citur neesam redzē juš i. Runā jot ar mums, viņ a uzvedā s ļ oti augstprā tī gi, lū dza mū s apklust, jo klausī jā s mū s jau piecas minū tes un tagad mums vajadzē tu viņ u uzklausī t, un ieteica vairs nenā kt uz š o vietu, ja kaut kas neder. mums. Š ā da klientu apkalpoš ana ir nepieņ emama! Nekā das elastī bas, š ī vieta pat nezina par mū sdienu vadī bas pamatprincipu – pilnī gu orientā ciju uz klientu. Sauklis "Klientam vienmē r ir taisnī ba" š ī s viesnī cas vadī bai nav pazī stams. Ja ierodaties nedaudz agrā k vai jā paliek mazā k par dienu, nauda no jums tiks atņ emta kā par pilnu dienu, un tas neskatoties uz to, ka darba dienā s cilvē ku gandrī z nav. Apkalpoš ana pretī ga - istabas vispā r netiek tī rī tas. Pē c mū su lū guma iztī rī t istabu, viņ i pat necienī jā s ieskatī ties tvertnē un izmest no turienes atkritumus, izmeta tikai to maisu, ko paš i savā cā m, par grī du slaucī š anu pat nedzirdē ja, izlietne vai gultas uzklā š ana. Nav gaisa kondicionē tā ju vai pat ventilatoru. Strā dnieks nopļ ā va zā li zem balkona logiem tieš i pē cpusdienas atpū tas laikā . Kopumā mē s tur vairs nebrauksim. Par naudu ir labā kas vietas, kur palikt. Un Oljai nevajadzē tu ļ aut sazinā ties ar klientiem - viņ a uzreiz sabojā iespaidu.
sabrukt