Описание отеля Shangri-La Hotel Sydney 5*
Atrodas piekrastē starp Operas namu un Haid tiltu Rocks vēsturiskajā rajonā. Dažu soļu attālumā no viesnīcas atrodas galvenie pilsētas apskates objekti, biznesa centrs, kā arī sabiedriskā transporta pieturas.
// Обновлено 03 января 2023
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Расположение
Atrodas piekrastē starp Operas namu un Haid tiltu Rocks vēsturiskajā rajonā. Dažu soļu attālumā no viesnīcas atrodas galvenie pilsētas apskates objekti, biznesa centrs, kā arī sabiedriskā transporta pieturas.Услуги в отеле
3 restorāni, bārs, skaistumkopšanas salons, frizētava, veselības centrs, trenažieru zāle, peldbaseins, džakuzi, sauna, masāža; bērnu pieskatīšanas pakalpojumi. Šī viesnīca ir viens no lielākajiem biznesa centriem Austrālijā, kas aprīkots ar jaunākajām tehnoloģijām. Jūsu rīcībā: personālie datori, faksi, krāsu printeri, krāsu kopētāji, teleksi, diktofoni, TV/audio tehnika, sekretārs, mašīnrakstītājs, tulks, kurjerpakalpojumi, kā arī iespēja nomāt mobilo telefonu, peidžeri. Biznesa centra bibliotēkā ir jaunākās biznesa publikācijas, žurnāli, avīzes, datorprogrammas. Viesnīca piedāvā plašu numuru klāstuНомера
Istabas "standarta": viena liela istaba, vannas istaba (vanna, duša, tualete). Ir iespējams apmesties istabās gan ar divguļamo gultu, gan ar divām atsevišķām gultām, tāpēc ir "king" un "twin" numuri. Tajā pašā laikā numuriem paveras atšķirīgs skats pa logu: "Darling Harbor" numuriņos no logiem paveras skats uz Darling Harbor un Blue Mountains; telpās "Sidnejas osta" - uz Operas namu un Sidnejas austrumu rajonu; "Deluxe Harbour" telpās - uz Roku rajonu, Ostas tiltu un Operas namu; no Corner Deluxe Harbour numuriem paveras tāds pats skats kā no Deluxe Harbor numuriem, taču tie ir stūra numuri."izpildskaitļi": ir tāds pats dalījums kā "standarta" skaitļos, t.i. ir "king" un "twin" numuri, kā arī numuri ar dažādiem skatiem no loga: "Darling Harbor", "Sidnejas osta", "Deluxe Harbour" un "Corner Deluxe Harbor". Ir arī īpaši biznesmeņiem paredzēta "Tower Suite", kurā ir 2 istabas (guļamistaba un viesistaba), vannas istaba (vanna, duša, atsevišķa tualete) un viesu vannas istaba (tualete, izlietne).
Istabas "suite": ir istabas "Royal" (tikai 1 istaba), "Prezidents" (1), "Gubernators" (2), "Ambassador" (1) un "Deluxe Corner" (25). "Deluxe Corner" numurs - stūris un ar skatu uz ostu; 2 istabas (guļamistaba un viesistaba), vannas istaba (vanna, duša, atsevišķa tualete), viesu vannas istaba (tualete, izlietne).
В номерах
TV, radio, 3 telefoni, kondicionieris, minibārs, tējas un kafijas pagatavošanas iespēja, seifs, fēns. Logi ir no grīdas līdz griestiem, un, tāpat kā durvis, ir skaņas izolācija. Apkalpošana numurā - 24 stundas diennaktī
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Mē s ar ģ imeni apmetā mies viesnī cā Shangri La Sydney no 2014. gada 27. decembra lī dz 2015. gada 1. janvā rim. Iespaids par viesnī cu bija nepatī kams, neskatoties uz labo atraš anā s vietu un skaistiem skatiem no numuriem. Pirmkā rt, mē s nevarē jā m svinē t Vecgada vakaru vi... →esnī cas restorā nā , jo viņ i nepieņ ē ma rezervā cijas ģ imenē m ar bē rniem, kas jaunā ki par 18 gadiem. Mani ļ oti pā rsteidza arī telpu uzkopš anas kvalitā te - istabene nemitī gi pā rvietoja mantas, un pē c katras tī rī š anas bija problemā tiski kaut ko atrast. Jaunā gada priekš vakarā notika kliedzoš s atgadī jums: kamē r bijā m ekskursijā , no mū su istabas pazuda iPad mini, kas iegā dā ts tieš i pirms ceļ ojuma. Mē s uzrakstī jā m pazuduš o personu ziņ ojumu viesnī cas vadī bai, lū dzot veikt izmeklē š anu. Viesnī cas vadī ba izmeklē š anu piegā ja ļ oti formā li - iztaujā ja tikai istabeni, kura, protams, teica, ka neko nav ņ ē musi. IPad nekad netika atrasts. Viesnī ca noraidī ja mū su kompensā cijas pieprasī jumu, pamatojot, ka viņ i nav atbildī gi par istabā atstā tajā m lietā m, un ieteica meklē t citur. . Ierodoties mā jā s, turpinā jā m sarakstī ties ar viesnī cu, un atbildē saņ ē mā m tikai nož ē lu. Godī gi sakot, mē s gaidī jā m lielā ku reakciju uz š o incidentu, tač u viesnī ca izvē lē jā s atstā t mums nepatī kamu pieredzi, nevis izlī dzinā t situā ciju. Mē s daudz ceļ ojam pa daž ā dā m valstī m, bet pirmo reizi sastopamies ar tik vienaldzī gu personā la attieksmi 5* viesnī cā . Radā s iespaids, ka viesnī cas vadī ba nav gatava cī nī ties par saviem klientiem un darī t visu, lai viņ u uzturē š anā s bū tu patī kama. Vē los atzī mē t, ka istabu izmaksas Jaungada brī vdienā s ir 2.5-3 reizes augstā kas nekā parastajā s dienā s. Secinā jums: cena, kvalitā te un vadī bas attieksme neliks mums atgriezties š ajā viesnī cā vē lreiz.
sabrukt