Описание отеля Shangri-La Hotel Sydney 5*
// Обновлено 03 января 2023
Нет туров в этот отель из Украины
Нет туров в этот отель из Украины
Mē s ar ģ imeni apmetā mies viesnī cā Shangri La Sydney no 2014. gada 27. decembra lī dz 2015. gada 1. janvā rim. Iespaids par viesnī cu bija nepatī kams, neskatoties uz labo atraš anā s vietu un skaistiem skatiem no numuriem. Pirmkā rt, mē s nevarē jā m svinē t Vecgada vakaru vi... →esnī cas restorā nā , jo viņ i nepieņ ē ma rezervā cijas ģ imenē m ar bē rniem, kas jaunā ki par 18 gadiem. Mani ļ oti pā rsteidza arī telpu uzkopš anas kvalitā te - istabene nemitī gi pā rvietoja mantas, un pē c katras tī rī š anas bija problemā tiski kaut ko atrast. Jaunā gada priekš vakarā notika kliedzoš s atgadī jums: kamē r bijā m ekskursijā , no mū su istabas pazuda iPad mini, kas iegā dā ts tieš i pirms ceļ ojuma. Mē s uzrakstī jā m pazuduš o personu ziņ ojumu viesnī cas vadī bai, lū dzot veikt izmeklē š anu. Viesnī cas vadī ba izmeklē š anu piegā ja ļ oti formā li - iztaujā ja tikai istabeni, kura, protams, teica, ka neko nav ņ ē musi. IPad nekad netika atrasts. Viesnī ca noraidī ja mū su kompensā cijas pieprasī jumu, pamatojot, ka viņ i nav atbildī gi par istabā atstā tajā m lietā m, un ieteica meklē t citur. . Ierodoties mā jā s, turpinā jā m sarakstī ties ar viesnī cu, un atbildē saņ ē mā m tikai nož ē lu. Godī gi sakot, mē s gaidī jā m lielā ku reakciju uz š o incidentu, tač u viesnī ca izvē lē jā s atstā t mums nepatī kamu pieredzi, nevis izlī dzinā t situā ciju. Mē s daudz ceļ ojam pa daž ā dā m valstī m, bet pirmo reizi sastopamies ar tik vienaldzī gu personā la attieksmi 5* viesnī cā . Radā s iespaids, ka viesnī cas vadī ba nav gatava cī nī ties par saviem klientiem un darī t visu, lai viņ u uzturē š anā s bū tu patī kama. Vē los atzī mē t, ka istabu izmaksas Jaungada brī vdienā s ir 2.5-3 reizes augstā kas nekā parastajā s dienā s. Secinā jums: cena, kvalitā te un vadī bas attieksme neliks mums atgriezties š ajā viesnī cā vē lreiz.
sabrukt