Описание отеля Онежский замок 3*
"Oņega pils" ir moderna, ērta un prestiža viesnīca Karēlijas galvaspilsētā, kas apvieno nacionālo garšu un Eiropas līmeņa servisu. Pateicoties tās unikālajai atrašanās vietai, arhitektoniskajam dizainam un interjera dekorēšanai, Onegas pili pamatoti var uzskatīt par vienu no labākajām viesnīcām Karēlijā. Panorāmas skats uz Onega ezeru un krastmalu, oriģināls interjers, tuvums galvenajām biznesa un tūrisma objektiem padara viesnīcu īpaši pievilcīgu gan tūristiem, gan biznesa pārstāvjiem.
// Обновлено 12 августа 2022
Нет туров в этот отель из Украины
Расположение
Atrodas pilsētas centrālajā daļā Oņegas ezera krastāУслуги в отеле
- restorāns
- iekštelpu baseins
Развлечение и спорт
- sauna/vanna/hammam
В номерах
Viesiem tiek piedāvāti 32 mājīgi numuri, kas aprīkoti ar modernām mēbelēm, mini bāru, LCD TV, telefonu. Brokastis ir iekļautas numura cenā. Wi-Fi interneta pieslēgums (maksas pakalpojums) visā viesnīcā.Адрес
85035 Karēlijas Republika,Petrozavodska, Fedosova iela, 44
Телефоны
+7 (8142) 774-999, 774-996Е-маil
onegozamok@onegozamok.ruСайт
Онежский замок 3*Нет туров в этот отель из Украины
Viesnī cā atpū tā mies no 01/03/11 lī dz 01/05/11. Telpas lielas, gaiš as, siltas, remonts svaigs, ...ar to, iespē jams, beidzas š ī s atpū tas vietas priekš rocī bas.
Viesnī ca atrodas Oņ egas ezera krastā , bet, lai nokļ ū tu tuvā kajā veikalā vai restor... →7; nā , ir nepiecieš ams vai nu zvanī t taksometram, vai 20-30 minū tes staigā t pa sniegotajā m ielā m. Tuvā kajā veikalā viņ i acī mredzot ir iepazinuš ies ar paš reizē jo situā ciju un, protams, no tā ir tieš i atkarī ga cenu politika. Saspringtā ekskursiju grafika dē ļ nolē mā m pā ris dienas pabū t viesnī cas restorā nā , tač u tā tur nebija:
- restorā ns ir atvē rts lī dz 22-00
-brokastis (kas ir iekļ autas numura cenā ) bija jā izsit 40 minū š u laikā ar sū dzī bu grā matu un visu iedzī votā ju skandā lu;
-kas tika atnests ē diena rezultā tā , grū ti nosaukt (atpū tnieki strī dē jā s no kā das putras, varianti sā kā s ar mannu. . un beidzā s ar rī siem);
- viesnī cas administrā cija noliedza restorā nu, apgalvoja, ka tam nav nekā da sakara ar viesnī cu;
-kad es personī gi pasū tī ju gaļ as katliņ u. . man atnesa katliņ u, kura dibenā (aizjū ras baklaž ā nu ikri), acī mredzot tikai sauja mikroviļ ņ u krā sniņ u. . nu nezinu, laikam visu to paš u gaļ u...
Tagad par mā jturī bu:
Kamē r mē s ar vī ru bijā m prom no viesnī cas, istabene izsita logu. Tie. starp logu un sienu parā dī jā s milzī gs spraugs...istabā temperatū ra bija nedaudz zem nulles. . Tā vietā , lai labotu logu vai pā rceltos uz citu istabu, mums lika atnest sildī tā ju un gaidī t meistaru. Tikai pē c neatlaidī gas mū spuses prasī bas un reģ istratū ras dā mas zvana š ī s viesnī cas vadī tā jai. . . viņ i piespieda apsargu pē c meistara (kurš , starp citu, atteicā s ierasties) diktē pa telefonu, viss tas pats, veikt remontu.
Interesantā kais ir tas, ka viesnī cas personā ls (viesmī ļ i, administratori) ir atklā ti rupji pret visiem jautā jumiem un prasī bā m, nevis kaut kā atrisina situā ciju.
sabrukt