Esiet uzmanī gi, izvē loties š o viesnī cu, jo informā cija viesnī cas mā jaslapā neatbilst patiesī bai. Maksas internets istabiņ ā nedarbojā s jau no pirmā s dienas. Personā ls atbildē ja, ka nevar palī dzē t. Tikai pē c mana lū guma uz viņ u rē ķ i... →na meklē t man istabiņ u citā viesnī cā pē kš ņ i viss maģ iski nostrā dā ja. Tas atkā rtojā s vairā kas reizes. nedē ļ a. Hidromasā ž as baseinā ir ļ oti, ļ oti pieticī gas. Hloru lej spainī š u baseinā tieš i viesu acu priekš ā , ā da tiek izvilkta. no-lī dz lidostai par 30 eiro. Tā jau ir mā nī š ana. Vismaz manā gadī jumā...Vairā kas reizes jautā ju vai ir iespē jams izmantot š o pakalpojumu man ī stajā laikā . Atkal tas man apstiprinā jā s ne reizi vien. . . Bet, kad tur bija palikuš as 2 stundas lī dz izbraukš anai, man teica, ka taksis bū s stundu ā trā k. Un tas netika apspriests. Visi mani argumenti, ka mana bagā ž a nav gatava, ka es tev jautā ju 100 reizes, viņ i vienkā rš i nedzirdē ja. Kopumā taksometra izmaksas patiesī bā ir 80 eiro, un 30 eiro ir mikroautobuss, kas brauc kā dam iepriekš nezinā mā laikā .
Iegā dā jos daudz pozitī vu atsauksmju par š o viesnī cu. . . Varbū t tā s ir ievietojis pats personā ls? 3 * un ir 3 * Apkalpoš ana 3, ē dinā š ana - 3, baseins - 3, uzkopš ana - 3. Istabas labas.
sabrukt