Ja jums patī k finanš u ekstrē ms, piedzī vojumi un uzdevumi stilā “Uzminiet, kas ir ieslē gts”, tad jū s noteikti esat š eit. Iekā pis numurā , kas apzī mē ts ar "brokastī m"? Nepalaidieties: tas ir tikai paralē lā s realitā tes apzī mē jums, kur ir brokastis, bet tika... →i tad, ja esat telepā ts un varat uzminē t, kur un kad tas iet. Viesnī cas administrā cija uzskata, ka viesim ir jā noskaidro sī kā ka informā cija par pakalpojumu, jo vietnē s “viss ir norā dī ts”. Tiesa, nav skaidrs, kur, iespē jams, ar nelielu drukā š anu slepenajā cilnē “Uzmini sevi”.
Cenas š eit ir tā das kā “All Inclusive”, bet patiesī bā - pakalpojums, tā pat kā “nekas iekļ aujoš s” rež ī mā . Jū s maksā sit par ē rtī bā m, kuras jū s vienkā rš i neredzē sit. Viesnī cas personā ls ir ļ oti pieklā jī gs, kad viņ š atbild uz pretenzijā m - aptuveni tā pat kā klī nikā reģ istratū rā : “Nā kamais! ”. Vienī gais, kas notiek, tiek garantē ts - sabojā ts noskaņ ojums, izlietotie nervi un nenovē rtē jamā pieredze par to, kā viesus nevajadzē tu saņ emt.
Ja jums joprojā m ir š aubas par to, vai doties vai nē , rū pē jieties par sevi, savu laiku un maku. Atpū tieties kaut kur citur, kur jū s bū siet laimī gs ne tikai maksā juma dienā , bet arī pā rē jā laikā .
sabrukt
Plusi:
tī ras svaigas telpas;
garš ī ga virtuve;
ir wi-fi;
eleganta teritorija;
laba pludmale;
liela autostā vvieta;
laba vanna.
Mī nusi:
1) Nav profesionā ls personā ls, viesmī ļ i vienmē r jauni, nav pieredzē juš i, daudz kļ ū du, admini neko nevar atrisinā ... →t.
2) Visi velosipē di ir salauzti un vaļ ī gi.
3) Notika CIDS ar vadī tā ju Sergeju. Izmantoju laivas nolaiš anas pakalpojumu, cena 100-150 grivnas. Nobrauciens gā ja labi, kā pums bija grū ts. Piekabe iestrē ga ū denī un ne š ur, ne tur, kā rtī bas sargi izsauca ekskavatoru, kas izvilka piekabi. Ekskavators prasī ja maksu 1500 grivnu apmē rā , ko samaksā ja mans š oferis. Piezvanī jis galvenajam vadī tā jam, viņ š apsolī ja š o problē mu sakā rtot un atrisinā t mierī gā ceļ ā un piedā vā ja viņ am atzvanī t pē c divā m nedē ļ ā m, jo tajā dienā es aizlidoju atvaļ inā jumā . Ierodoties, es vairā kas reizes piezvanī ju Sergejam un viņ š solī ja tikt galā ar celtniekiem, kuri veica š o nobraucienu, savukā rt sarunā viņ š sā ka izvirzī t visā das norā des, kurā s viņ š apsū dzē ja manu š oferi, ka tas noticis viņ a vainas dē ļ , es mē ģ inā ju atradu savu vainu š ajā incidentā , bet es to neatradu.
Sā kumā Sergejs mē ģ inā ja mani noslī dē t, atsaucoties uz milzī go nodarbinā tī bu un sarunā m ar laivu nolaiš anas bū vē tā jiem. Š obrī d Sergejs man neceļ klausuli, katru otro reizi raksta sms, ka atzvanī s un nekad neatzvanī s, viberā arī neatbild uz vē stulē m, es uzskatu, ka Sergejs nav apzinī gs, kompetents un neprofesionā ls darbinieks! Mani sauc Nikolajs, mans numurs ir (nulle deviņ desmit trī s seš i pieci viens astoņ i viens nulle pieci) Es ceru saņ emt vismaz kā du atbildi uz savu pieprasī jumu.
sabrukt
Mani sā kumā apbē dinā ja tas, ka atteicā s pieņ emt maksā jumu ar karti (terminā lis nestrā dā ). Viņ a piedā vā ja iemaksā t kontā caur klientu-banku, arī atteikumu (tā mē s nepieņ emam, tikai skaidrā naudā ). Man bija jā brauc uz pilsē tu iz&... →#326; emt naudu. Vai saproti, ko nozī mē meklē t bankomā tu sveš ā pilsē tā ?
Tagad par labu:
Istaba ir maza, bet tī ra un mā jī ga.
Galvenā priekš rocī ba: bā rbekjū zonas ar lapenē m klā tbū tne, kur ir viss grila gatavoš anai.
Lieliskas brokastis: garš ī gas un daudzveidī gas.
Liela labiekā rtota teritorija, ir kur pastaigā ties.
sabrukt