Bezvēja līcis
2. rinda
Smilšu pludmale
Описание отеля Sol Y Mar Naama Bay 4*
Mūsdienīga skaista viesnīca ar ļoti iekoptu zaļo zonu, labu virtuvi, omulīgu, mājīgu atmosfēru un uzmanīgu personālu. Atvērts 1999.gadā, pēdējais renovācija veikts 2014.gadā, kosmētiskais remonts tiek veikts pēc nepieciešamības. Tas sastāv no divstāvu pieņemšanas ēkas un trīsstāvu dzīvojamo ēku kompleksa (galvenā, ap baseinu un 11 mazām trīsstāvu ēkām). Viesnīca atrodas kalnā, no tās teritorijas paveras lielisks panorāmas skats uz Naama līci. Pastaigas attālumā viesus gaida daudzi suvenīru veikali, bāri, restorāni, ūdenspīpes. Viesnīca ir piemērota aktīvai atpūtai draugu lokā, kā arī mērenām, relaksējošām ģimenes brīvdienām.
Площадь территории 14000 м²
// Обновлено 29 февраля 2024
График цен
Туры от 1 032 €
за двоих, 5 ночей,
c авиаперелетом
Подробнее
Типы номеров
110 кв.м., 6 чел., гостиная , 3 спальни с дверью, 2 ванные комнаты.
До человек
До человек
До человек
До человек
До человек
До человек
До человек
До человек
До человек
До человек
340 кв.м., 10 чел., гостиная, 5 спален с дверью, 4 ванные комнаты.
До человек
Расположение
Viesnīca atrodas Naama Bay centrā otrajā piekrastē, 12 km attālumā no Šarm eš Šeihas lidostas, 1,2 km attālumā no Nāmas līča, 7,6 km attālumā no vecpilsētas un 9 km attālumā no Soho laukuma.Пляж
Viesiem ir pieejamas divas pludmales: Wind Beach un Delta Sharm Beach. Pludmales dvieļus nodrošina viesnīca pie baseina. Abās pludmalēs lietussargi un sauļošanās krēsli ir bez maksas. Sistēma All Inclusive pludmalē nedarbojas, un tūristi piemaksā par dzērieniem un maltītēm.Blakus viesnīcai atrodas Delta Sharm viesnīcas smilšu pludmale, uz kuru var nokļūt kājām - bez maksas, apmēram 30 m garumā.Atrodas starp Novotel Beach un Hilton Fayrouz viesnīcu pludmalēm. Ieeja pludmalē ar biļetēm, kuras tūristi iegādājas viesnīcas reģistratūrā, ir bez maksas. Transfērs netiek nodrošināts.
Sandy Wind Beach Naama Bay - bez maksas, pludmale atrodas netālu no Lido viesnīcas pludmales, transfērs uz un no pludmales, saskaņā ar grafiku (bez maksas).
- 2. rinda
- privātā pludmale
- smilšu pludmale
- sauļošanās krēsli
- pludmales dvieļi
- bezvēja līcis
Услуги в отеле
Diennakts reģistratūra, bagāžas glabātuve (bez maksas), konsjerža pakalpojumi, taksometru un limuzīnu pakalpojumi, gludināšanas pakalpojums (maksas), Wi-Fi vestibilā, vestibila bārs un baseins 150 MB - bez maksas (papildus 250 MB par samaksu), 1 āra baseins pieaugušajiem 350 m2 (ziemā apsildāms), pie baseina saulessargi, sauļošanās krēsli, matrači un dvieļi: bez maksas. Netālu no viesnīcas: veikali, aptieka, skaistumkopšanas salons un frizētava, bankomāts, valūtas maiņa. Viesnīca nodrošina invalīdu ratiņkrēslu (pēc pieprasījuma, bez maksas).Restorāni un bāri:
Corals galvenais restorāns ar 200 vietām (ar lielu jumtu terasi), bufetes tipa brokastis 07:00-10:00, pusdienas 12:30-14:00 un vakariņas 19:00-21:00, starptautiskās virtuves ēdieni un tematiskie vakari. Vēlās brokastis galvenā restorāna terasē 11:00-12:00 (vieglas uzkodas).
Z Bar - atpūtas bārs, dzērienu apkalpošana 24h, Al 09:00-00:00, pēc 00:00-09:00 par maksu / tēja, kafijas konditorejas izstrādājumi 16:00-17:00.
Blu Blu - baseina bārs, dzērienu apkalpošana 09:00 - līdz saulrietam / saldējums 12:00-17:00.
- restorāns
- kafejnīca/bārs
- atklāts baseins
- apsildāms peldbaseins
- autostāvvieta
- droši
- bezmaksas wi-fi
- veļas mazgāšana
- ārsts
- nesmēķētāju numuri
- transfērs uz/no lidostas
- apmaksa ar maksājumu kartēm
- renovācijas gads
Для детей
Ziemā apsildāms baseins (dziļums 50 cm), bērnu diskotēka, bērnu animācija, bērnu gultiņa (pēc pieprasījuma un atkarībā no pieejamības).- bērnu peldbaseins
- rotaļu laukums
- bērnu ēdienkarte restorānā
- bērnu krēsli restorānā
- bērnu gultiņa
- aukle
Развлечение и спорт
Bezmaksas - amfiteātris, animācija, ūdens aerobika, ūdens polo, mini futbols, deju nodarbības, karaoke, šautriņas.Par maksu - niršanas centrs, ūdens sporta centrs blakus viesnīcai, izjādes ar zirgiem, trenažieru zāle blakus viesnīcai, skaistumkopšanas salons un frizētava blakus viesnīcai, masāža.
- sauna/vanna/hammam
- galda teniss
- volejbols
- sporta zāle
- ūdens aktivitātes
- niršana
- animācija
Номера
Viesnīcā ir 195 numuri: 83 standard room (20-30 kv.m, maks. 2 cilv.), 60 superior room (30-38 kv.m, maks. 2 cilv.), 22 family rooms (38-45 kv.m.).m, 1 istaba ar saliekamo gultu, maks. 3 cilv.), 30 superior family rooms (40-70 kv.m, 2 atsevišķas guļamistabas, maks. 3-5 cilv.).В номерах
Gaisa kondicionieris, LCD TV, satelīta TV, seifs (bez maksas), telefons, mini bārs (par papildu maksu), viena liela minerālūdens pudele (ikdienas papildināšana), tējas/kafijas pagatavošanas iespēja (par papildu maksu), gludeklis un gludināšana dēlis (pēc pieprasījuma) , bez maksas), vannas istaba ar dušu, fēns (pēc pieprasījuma reģistratūrā, bez maksas), tualetes piederumi, peldmēteļi un čības tikai VIP viesiem, balkons vai terase. Numuru uzkopšana: katru dienu, dvieļu maiņa: katru dienu, veļas maiņa: katru dienu.- vanna/duša
- fēns
- mini bārs
- seifu
- gaisa kondicionieris
- kabeļtelevīzija/satelīttelevīzija
- plazmas televizors
- tālrunis
- tējkanna/kafijas automāts
- balkons/terase
Адрес
Nāmabeja, Šarm eš Šeiha, Dienvidsinaja, P.O.Box 312Телефоны
+2 (069) 3604 501Е-маil
info@solymarnaamabay.com
График цен
Туры от 1 032 €
за двоих, 5 ночей,
c авиаперелетом
Подробнее
Tā bija gandrī z ideā la viesnī ca, spriež ot pē c jaunā kajā m atsauksmē m daž ā dā s vietnē s, tostarp tū roperatora vietnē s, tač u patiesī bā mē s saņ ē mā m š ā du informā ciju:
1) Iebraucā m vē lā vakarā ap ... →22:00, jo krieviem vē l nebija atvē rti č arteri uz kū rortiem, tā pē c braucā m no Kairas 10 stundas cauri daudziem kontrolpunktiem...(Neticiet gidiem un tū roperatori, ceļ š ir nogurdinoš s un garš , neviens nepaskaidroja, kā pē c un cik ilgi mē s stā vē sim)
Naktī reģ istratū rā kļ uva skaidrs, ka nekas ī paš i labs mū s nesagaida. Darbiniece ar skā bu seju negribī gi iedeva mums atslē gas, ā tri izskaidroja daž us noteikumus, ielika izdruku ar nepiecieš amo informā ciju un sē dā mies gaidī t, kad mū s pavadī s uz istabu. Sā kumā domā ju, ka puika vienkā rš i noguris vakarā , bet vē lā k izrā dī jā s, ka reģ istratū ra š ajā viesnī cā bū tī bā bija nogurusi, tā pat kā paš i numuriņ i...
2) Istabas ir tikai kā rtē jā dziesma...Gaidī jā m, ka pē c ceļ a nomazgā simies un atpū tī simies, bet tā nebija.
Kā ds reģ istratū ras darbinieks mū s ieveda istabā , pastā stī ja kur, kas ir un, protams, prasī ja "dā vanu" par viņ a "izcilo darbu", un mums bija jā dod nauda, jo gribē jā m, lai viss pē c iespē jas ā trā k tiktu izgā zts. un mē s varē jā m atpū sties. Lai gan arī š is brī dis ir saspringts. Bet tie joprojā m bija ziedi, salī dzinot ar to, kas mū s gaidī ja nā kamajos...Istabu pā rsteidza briesmī gi netī rumi: mē beles ir diezgan vecas un nobruž ā tas, ar š ķ embā m, plaisā m, slikti aizveramā s durvis uz verandu (veranda - maigi sakot, tie ir 2 krē sli un galds ar skatu uz sienu, 1 stā vs), duš as paliktnis ar plaisu, un tajā izž uvusi koka utis (atvainojiet, mē s to nenofiksē jā m bildē ), sarū sē jusi noteka iekš ā . tualete, aizkari izskatā s pē c grī das lupatā m, visi notraipī ti ar kaut kā diem veciem vē mekļ iem, vannas piederumu vietā , 2 š ķ idro ziepju dozatori, kas acī mredzot kalpoja kā š ampū ns, kondicionieris, duš as ž eleja, un varbū t pat zobu pasta ...Vienkā rš i š oks priekš.1k dolā ru vienai personai...
Nevarē ju novaldī t asaras, vainoju sevi par to, ka neesmu rū pī gi izlasī jis atsauksmes, kā izrā dī jā s, ne tikai mē s uz š o triku iekritā m.
3) No rī ta nomierinā jā mies, nolē mā m mainī t istabu par katru cenu bez papildus maksā jumiem (arā bi to tikai no tevis gaida), informē ja mū su ceļ ojumu aģ ents. Un istaba tika mainī ta, tikai tagad iepriekš ē jā s aplodas mainī juš ā s uz: saplī sis katls, tā pati sarū sē jusi noteka tualetē un netī ri aizkari, saburzī ta miskaste, kurai vajadzē tu bū t tikai poligonā , saplī sis ledusskapis, notraipī ts spogulis , gultas veļ a nav nomainī ta no iepriekš ē jiem viesiem un putekļ ainā s stā vlampas. Radā s iespaids, ka neko labā ku te neredzē sim...Bet pie tā neapstā jā mies. Turklā t lū gums nomainī t veļ u reģ istratū rā palika ignorē ts, lī dz sataisī ju skandā lu. Tad mē s saņ ē mā m fē nu.
4) Tagad par š ī s viesnī cas "brī niš ķ ī go" personā lu...
Uzņ emš ana - tas ir tikai audzē ts, blē ž i un meļ i. Viņ i darī ja visu iespē jamo, lai padarī tu uzturē š anos viesnī cā nepanesamu viesiem. Neviens no mū su lū gumiem netika uzklausī ts. Atbildē ja bubuli, meta atslē gas, kad viņ iem tas nebija izdevī gi, izlikā s, ka nesaprot ne krievu, ne angļ u valodu. un lū gums piezvanī t viesnī cas gidam tika ievadī ts nepareizs numurs ...Vienkā rš i f.......
5) Arī viesnī cas ceļ vedis un transfē ra ceļ vež i nav labā ki. Bija sajū ta, ka "roka roku mazgā ", uz visā m pretenzijā m un jautā jumiem saņ ē mā m tikai daž us neskaidrus attaisnojumus. Starp citu, devā mies ar Anex Tour kompā niju, acī mredzot kvalitā tes kontrole viņ u organizā cijā lī dz Ē ģ iptei nesasniedza...Viesnī cas gids Magids uzmā cī gi, gandrī z kā rtī gā tonī , lika doties ekskursijā s tikai ar tū roperatoru, pretē jā gadī jumā viņ i mū s nozagtu, nogalinā tu utt.
Lai gan mē s devā mies ekskursijā s ar citā m aģ entū rā m tieš i Ē ģ iptē un neatradā m nekā das atš ķ irī bas no ekskursijā m ar Anex, izņ emot, protams, cenu, kas bija divas vai pat trī s reizes lielā ka))) Pē c mū su lū guma padomā t par ekskursijā m, mū su brī niš ķ ī gais viesnī cas gids teica, ka mē s "nesaprotam cilvē kus" un vē l kaut kas, bet tas izklausī jā s diezgan aizvainojoš i. Jā , viņ š it kā palī dzē ja mū su nā kamajā numura maiņ ā , un, pateicoties viņ am, mē s it kā "uzlabojā m" mū s uz absolū ti identisku, bet tī ru telpu)))) Izrā dā s, ka elementā rā s higiē nas prasī bas Ē ģ iptē tiek lē stas trī s reizes vairā k nekā izmē rs, vai arī mums ir tik paveicies ? ! Visbeidzot, mē s gribē jā m apiet š o braucienu no Š rmas uz Kairu un lidot ar lidmaš ī nu, tač u mū su lieliskais gids iznī cinā ja mū su plā nus jau paš ā sā kumā , jo viņ š mums paziņ oja mū su pā rsē š anā s laiku tikai ap pulksten 21:00, savukā rt citu pā rsē š anā s laiku. pie informā cijas stenda jau karā jā s tū risma firmas.
Pē c ilgiem un nervoziem precizē jumiem, izsaukumiem pie gides, aicinā jumiem uz uzņ emš anu, kas hroniski neko nezinā ja un nezinā ja, mums kaut ko pateica. Paldies Dievam!
P. S. Un tas vē l nav viss))))) Kā jau varē ja nojaust, tik greznā viesnī cā varē ja bū t zā dzī ba, tā pē c nauda tika nē sā ta lī dzi visu atvaļ inā juma laiku. Seifs tika atvē rts ar mehā nisko atslē gu mū su prombū tnes laikā divas reizes. Un viss bū tu labi, briesmas bija beiguš ā s, lī dz pē dē jā dienā ceļ ā uz lidostu atklā ju sava Guess rokas pulksteņ a nozaudē š anu (nu, sasodī ts, kam gan tie varē tu bū t vajadzī gi!!! ) Pē c tū rista sazvanī š anas atbalsta dienests, ceļ ojumu aģ ents, viesnī cas gids (kurš neatbildē ja, pilnī bā ignorē ja), viņ i pē kš ņ i atradā s istabā , tač u viņ i nevarē ja tos atdot mū su draugiem, iespē jams, uz pusi dienas, un viņ i atgriezā s ne pilnī bā neskarti. . . Nu ko tur vē l domā t ?!
6) Pludmale.
Ak jā , tas ir tas, par ko es sā kotnē ji uztraucos, un, protams, š eit bija arī kopī gs))) No divā m deklarē tajā m pludmalē m lī dz ieraš anā s brī dim tikai viena palika 1.5 km attā lumā no viesnī cas, kurp mū s veda autobuss. . Citā di uz jū ru par velti nekur nevar aizbraukt, pat ja esi gatavs vienkā rš i ar dvieli pagulē t smiltī s...Ar autobusu gandrī z neizmantojā m, jo lielā koties tajā iekā pt vienkā rš i nebija iespē jams . Un, kad viesnī cā atveda jaunu arā bu partiju, tā vienkā rš i kļ uva par "neiespē jamo misiju" =D Autobuss brauca pē c sava grafika, neskatoties uz grafiku, kas bija reģ istratū rā , labi, ka mums nav bē rnu un esam jauni un pietiekami sportisks, lai staigā tu karstumā , bet es neapskaustu ģ imenes ar bē rniem un veciem cilvē kiem, tā pē c visu atvaļ inā jumu nekad nevar redzē t jū ru))) Vispā r pilna sajū tu palete, gluž i kā sastrē gumstundā sabiedriskais transports, ja vē laties asas sajū tas, tad laipni lū gti Sol Y Mar)))))))
Kopumā tas nav pat viss pā rsteidzoš o un biedē još o lietu saraksts, ar kurā m mē s sastapā mies š ajā brī numviesnī cā , tač u nav ne laika, ne enerģ ijas, lai to visu aprakstī tu)))
Lai gan ar visu š o viesnī cai ir pat 2 plusi, tikai par 2 zvaigznē m! =))))
1) Restorā ns ir kā atseviš ķ a struktū ra, kas darbojas netieš i no visas viesnī cas. Ē diens vienmē r ir garš ī gs, svaigs un diezgan daudzveidī gs. Viesmī ļ i draudzī gi un strā dī gi, š efpavā rs un zā les vadī tā js vienkā rš i super, it kā no paralē lā s realitā tes! Liela cieņ a!
2) Ļ oti skaista teritorija, ir 2 baseini, viss tī rs un sakopts. (Tiesa, kad viesu bija vairā k, viņ i viesnī cā pē kš ņ i sā ka stā dī t ziedus un š paktelē t sienas, agrā k tas nebija redzams)))
Rezumē jot, doties uz Sol Y Mar Naama Bay 4 * ir tā vē rts tikai divos gadī jumos, ja esat miskastes mī ļ otā js un jums nav ž ē l nekā das naudas pikantu kā rš u dē ļ vai pē c 5 gadiem, kad puiš i sakā rtojiet savas iekš ē jā s problē mas, viņ i beigs bū t slinki, alkatī gi ē zeļ i un beigs skatī ties uz visiem, izņ emot arā bus, kā uz r... ) Un, nu, bū tu jauki č aļ iem pamā cī t sakopt! ))) Š ķ iet, ka pē c pandē mijas jā rā da augstā kā klase, bet nesanā ca, nesanā ca, š oreiz ne ...eh.. .
sabrukt
Viesnī cu apmeklē jā m 2021. gada jū lijā . Tā pat kā daudzus, viņ us vadī ja labas atsauksmes, tač u ar labu vien nepietiek.
No plusiem es atzī mē ju tikai ē dienu un teritoriju. Ē diens ir diezgan daudzveidī gs un diezgan ē stgribu. Un teritorija ir zaļ a, skaista, katrs ... →koks un krū ms tiek laistī ts katru dienu. Š eit plusi beidzas.
Un tagad pie mī nusiem! Viņ iem pietiek.
Viesnī cas atraš anā s vieta. Š eit parasti ir neitrā li. Lī dz jū rai apmē ram 7-8 minū tes ar kā jā m, bet NE UZ SAVU PLUDMU!
Pludmale. Lielā kais satraukums. Viņ š ir ļ oti tā lu. 20-25 minū tes kā jā m. Un, ja jū s dodaties ar transfē ru no viesnī cas, tad jū s pat nevarē jā t tur iekļ ū t. Cilvē ku daudz, un mikroautobusā ir sē dvietas 15. Vadī ba neko nedarī ja, lai gan mē s un citi sū dzē jā mies. No tā izriet nā kamais punkts.
Personā ls. Izņ emot š efpavā rus un viesmī ļ us, neviens cits jums neš ķ itī s patiesi pretimnā koš s un sirsnī gs. Reģ istratū ra ir briesmī ga. Bā rs-50/50, atkarī bā no tā , kurš strā dā . Animatori – arī strī dī gi. Ir patī kami un ne tik labi.
Pat nedomā jiet par taksometra ņ emš anu no viesnī cas. Noteikti maksā si divreiz.
Istabas un uzkopš ana. Telpas ir vecas un sagrautas. Arī tī rī š anas nav. Tā da sajū ta, ka viņ i tikko saklā ja gultu, salocī ja dvieļ us un aizkarus. 2 reizes tika mainī ts numurs un vē l daž as.
Peldbaseins. Cilvē ku bars, mati, netī rumi. Ū dens nav atdzesē ts un vakarā tikai svaigs piens. Gultas nepietiek visiem.
Bezvadu internets. Aizmirstiet par to, vieglā k ir uzreiz nopirkt vietē jo SIM karti, nekā sē dē t un mocī ties un 5 reizes sū tī t fotogrā fijas radiniekiem.
Kopumā viesnī ca noteikti nav tā s naudas vē rta. Labā k ir izvē lē ties citu iespē ju.
sabrukt
Viesnī ca ir pilnī ga vilš anā s! Mē s, tā pat kā daudzi citi, kritā m par augstu novē rtē jumu, tač u tas ir ļ oti mā nī gi. Tā tad, punkts pa punktam.
1. Viesnī cas atraš anā s vieta. 2 krasta lī nija. Ja pludmale bija tuvumā , tad 7-8 minū tes ar k... →57; jā m, pretē jā gadī jumā skatī t zemā k. Lī dz galvenajai ielai ejiet 12 minū tes.
2. Teritorija. Viesnī ca pē c Ē ģ iptes standartiem nav ī paš i liela. Teritorija ir apzaļ umota un sakopta.
3. Izskats. Uzreiz "kvalitā te" nedod uztverš anu. Nav pat nosaukuma "recepcija", nav pulksteņ a, ir tikai skaitī tā js. Mū zika nogalina nož ē lu par atpū tu. Vē los pasū tī t apbedī š anas pakalpojumu. Pati viesnī ca no tā lienes izskatā s normā la, bet iekš ā var redzē t, ka viss ir tā lu no pirmā svaiguma.
4. Norē ķ ins. Viņ i atdeva pases un sē dē ja apmē ram stundu. Neviens mums pat nepievē rsa uzmanī bu. Piegā ja klā t, jautā ja "cik ilgi jā gaida. " Teica, ka mums ir check-in 14.00 (un pulkstenis bija 7.00), bet, ja izdosies, tad bū s ā trā k. Un tas, ka viņ i ieradā s izsalkuš i un noguruš i, nevienu neinteresē . Viņ i man iedeva tikai (un pē c zvana) dzert ū deni bā rā . Un rokassprā dzes tiek speciā li dā vinā tas pē c brokastī m, lai jū s vienkā rš i sā ktu visu no pusdienā m. Par laimi, 2 stundu laikā tikā m nosē dinā ti. Bet tas nav pakalpojums.
5. Skaitļ i. Mainī ti 2 cipari. Es nevaru teikt, ka tie ir galī gi briesmī gi, bet visur ir sē kļ i. Vienā istabā starp slē ģ iem mē s vienkā rš i dzī vojā m zvirbuļ i. Bija vairā kas problē mas ar ū deni. Starp citu, jā , tas ir svarī gi! TELPĀ NAV MATA! Divreiz prasī ja atnest, nesaņ ē ma. Mā jturī ba atstā j daudz vē lamo. Pē dē jā dienā nolē mā m istabu netī rī t vispā r.
6. Personā ls. Kafejnī cā strā dā jauki cilvē ki. Un animatori ir lieliski puiš i, paldies viņ iem par darbu. Pie baseina arī labs personā ls, ī paš i jauks jauns puisis (parasti strā dā ja pie bē rnu baseina). Pā rē jie ir nepatika. Uzņ emš ana - lē ni un bez vē lē š anā s. Bā rmeņ i - atkarī bā no tā , kurš . Bija viens "vienmē r smaidoš s", kuram biež i patika izbī ties. Viņ š ne tikai gandrī z varē ja mest brilles, bet arī gandrī z nestrā dā .
7. Baseins. Š ķ iet, ka viņ š nav mazs. Bet cilvē ku ir tik daudz, ka tu vienkā rš i ej pa dibenu, jo. peldē š ana nav ē rta. Atkritumu kaudze, mati. Tā ir slikta atraš anā s vieta. Un bē rnu baseins ir gandrī z tā da paš a izmē ra, bet gandrī z vienmē r bija tukš s. Baseina bā rs. Arī š eit nav daudz. Daudz cilvē ku un viens bā rmenis. Jū s varē tu sē dē t 10 minū tes, gaidot pasū tī jumu.
8. Ē diens. Vienī gais punkts bez asa negatī va. Ē diens nav ī paš i tieš s, bet pietiekams, daudzveidī gs un garš ī gs, ī paš i daudz saldumu. Bet 11 dienu laikā kļ ū st garlaicī gi, jo. dienu no dienas gandrī z viss ir vienā ds. Nav daudz augļ u. Dzē rieni ir ok. Tā pat kā visur citur, lē ts vietē jais alkohols, bet viņ i negaidī ja vairā k. Bet Fanta un Cola ir oriģ inā las. (saldumu foto zemā k)
9. Pludmale. TAS IR SVARĪ GI IZLASĪ T. Es rakstu tā , kā bija. Mū su pirmā s 2 dienas pludmale bija 8 minū š u gā jiena attā lumā . Jū s paņ emat biļ eti reģ istratū rā un stopojat. Pludmale maza, vairā kā m viesnī cā m! Varē ja nā kt un palikt bez sauļ oš anā s krē sla. Jū ra - nav pietiekami daudz vietas, cilvē ks uz cilvē ka, jū s nevarat daudz peldē t, tas ir pretī gi. Tā pē c viņ i gulē ja savā pludmalē un devā s peldē ties uz citu. 3. dienā izrā dī jā s, ka pludmale ir savā dā ka. Rezultā tā , ja iet ar kā jā m, tas aizņ em apmē ram 20 minū tes, kurš ir lē nā ks -25! ! ! Karstumā - tā ds prieks. Bija pā rsē š anā s, bet viņ i kopumā sajuka prā tā . Ne tikai pirmais bija 9.30, bet arī mazs mikroautobuss, uz 12 cilvē kiem. . Cilvē ki vienkā rš i neiekļ uva visā s agrā s un pē cpusdienas sesijā s (pievienoju foto ar reā liem cilvē kiem, kuri mikroautobusā neiekā pa daž ā dā s dienā s). Gā jā m lamā ties, bet tas ne pie kā nenoveda. Cū kgaļ as attieksme. Starp citu, pē c pusdienā m, ja 15.00 neietilpst mikroautobusā (tas ir pirmais), tad nav jē gas braukt par daudz, jo. pē dē jais no pludmales pulksten 5. Un viņ i iet reizi stundā pē c pusdienā m. Tas atstā j divas iespē jas. Vai nu ar kā jā m karstumā , vai stā vus, vai caur lamā š anos (ja paveicas) mikroautobusā . Es pievienoju otrā s pludmales fotoattē lu. Pati pludmale bija parasta, bet maza un ieeja ū denī bija pa pakā pieniem, jū rā nebū tu iespē jams ieskriet.
10. Kopē jais iespaids. Viesnī cā ir daudz vietē jo iedzī votā ju, tā pē c viss ir priekš viņ iem. Ļ oti biež i arā bu mū zika, nu, tieš ā m noguruš i no š iem motī viem. Arī darbinieki var redzē t, kā viņ i labā k izturas pret viņ iem. Mē s devā mies uz jū ru, un rezultā tā tas izrā dī jā s visnepatī kamā kais ar jū ru. Viesnī ca nepavisam neatbilst atzī mei. Ja š eit ir 2-3 zvaigznes un cena ir par 40 procentiem mazā ka, tad tas ir pieļ aujams, pretē jā gadī jumā es to vispā r neiesaku. Lū dzu, nepaļ aujieties uz atsauksmē m. Visiem krievvalodī gajiem, kurus tur satikā m, par viesnī cu bija vienā ds viedoklis. Neviens cilvē ks neslavē ja š o viesnī cu, visi ir neapmierinā ti. Daž i pat pā rcē lā s uz citā m viesnī cā m. Š O VIETU NEAPMEKLĒ JIET!
sabrukt
Pirmo reizi rakstu atsauksmi. Kā pē c? Jo tū roperatori nepasaka visu patiesī bu, kad piedā vā ju viesnī cu. Man tika piedā vā ta š ī viesnī ca kā pirmā rinda. Pirms izvē les paskatī jos foto, patika, komentā rus nelasī ju. Sanā ca. Izrā dī jā s, otr... →ā lī nija, nav savas pludmales. Reģ istratū rā viņ i saka, ka ir divas pludmales. Uz pirmo viņ i aizved ar autobusu, bet par pludmali to grū ti nosaukt. Publisks, netī rs, turklā t tas ir lī cis, kurā atrodas batiskafi. Otrā pludmale maza, sauļ oš anā s krē sli cieš i blakus, viens pie otra, matrač i briesmī gi, un pat kuponus nedod. Reģ istratū rā jums pastā vī gi jā zvē r un jā lū dz uzņ emš ana tur. Par seš ā m atpū tas dienā m kupons tika dots tikai divas reizes. Vienī gais, kas patika paš as viesnī cas teritorija, kompakta, viss koncentrē ts ap baseinu. Ē diens nav slikts, ē dienos nebija daudz garš vielu. Visiem pietika, kurā laikā uz restorā nu neieradī sies. Animā cija arī lieliska, ī paš s paldies Vikai. Esiet uzmanī gi, izvē loties š o viesnī cu.
sabrukt
Izvē lē jā mies š o viesnī cu, jo tā atrodas netā lu no jū ras, 7 minū š u gā jiena attā lumā un netā lu no pilsē tas, kur vakarā var pastaigā ties. Skaists rifs, ar daudzveidī gu jū ras faunu. Iereģ istrē š anā s noritē ja labi, ļ oti... → ā tri, atbraucā m un uzreiz bijā m iekā rtojuš ies, pusdienā s netikā m. Istabā bija boileris, pastā vī gi karsts ū dens, ē rtas gultas, labi matrač i, pirmā s nepiecieš amī bas lietas bija normā las. Lai gan bijā m pirmo reizi, bijā m apmierinā ti.
sabrukt
Izlasot iepriekš ē jā s atsauksmes, man rodas š aubas par tā objektivitā ti. Tas viss ir pā rā k labi aprakstī ts. Personī gi apmeklē jot š o viesnī cu, es sapratu, ka atsauksmes ir vairā k kā pielā gotas. Tā tad, mans iespaids par SOLYMAR NAAMA BAY 4 * viesnī cu
Sā... →; kš u ar nepatī kamā ko atgadī jumu, kas notika dienu pirms atvaļ inā juma beigā m. Istabā nauda tika nozagta no somas (100 USD), kuru es atstā ju tajā paš ā vietā , pā rbaudot pieejamī bu pē c katras telpas izieš anas. Un pē dē jā dienā , kad viņ i plā noja doties uz Vecrī gu, lai kaut ko nopirktu sev un dā vanas radiem, viņ i tos neatrada. Pē c ziņ ojuma reģ istratū rā , telpā tika uztaisī ts cirks 5 darbinieku sastā vā , pierā dot, ka apkopē ja viņ us nav paņ ē musi, un nevienam citam nebija atslē gas un viņ i skatī jā s zem bildē m, spoguļ a, televizora. Viņ i mani apsū dzē ja, ka seifā nav naudas!
Pats galvenais, seifs nebija labā darba kā rtī bā un jau no pirmā s koda instalē š anas dienas sapratā m, ka ar to kaut kas nav kā rtī bā.
Viņ i atteicā s saukt tū ristu policiju, viņ i arī neļ ā va man rakstī t paziņ ojumu viesnī cas vadī tā jai. Pē c 2 stundu pavadī š anas. reģ istratū rā visi gā ja man garā m, un neviens pat negribē ja runā t. Pē c tam, kad sazinā jos ar gidu, es biju pilnī bā vī lies. Mū su viesnī cas gids Valids pat necentā s atrisinā t mū su problē mu, viņ š bija rupjš un nojauca telefona zvanus.
UZŅ EMŠ ANAS DARBINIEKI, DROŠ Ī BAS VADĪ TĀ JS, GADS, TĪ RĪ TĀ JS - kā viņ i rakstī ja zemā k apskatā , JŪ S VISI DEDEDZAT ELLĒ . Viņ i tev smaida, bet neviens neatrisinā s tavu problē mu.
Ī si par viesnī cu
Norē ķ ins. Istabu iedeva pirmajā stā vā ar neaizveramu balkonu, kas grib iekš ā , ar skatu uz krū miem. Par piemaksu 20 USD viņ i pā rcē lā s uz citu standarta numuru ar skatu uz baseinu un jū ras malu. Istaba bija tī ra, no pirmā acu uzmetiena viss bija kā rtī bā - tas mani iepriecinā ja.
Kondicionieris tika atstā ts ieslē gts pa dienu un miegu, jo saulainā puse un bez kondicioniera istabā nebija ko elpot. Š ampū ns, matu kondicionieris kā tā ds istabā netiek nodroš inā ts, duš as ž eleja tika uzlieta tikai vienu reizi reģ istrē joties. Bet man nebija jā iet un jā jautā , jo viņ i visu atnesa lī dzi.
Fē na NAV nevienā istabā , nā cā s aizņ emties no blakus dzī vojoš ajā m meitenē m, jo reģ istratū rā atbilde bija: fē ns ir personī ga lieta, tā pē c jā ņ em lī dzi.
Gludekļ i netika doti pē c pieprasī juma, tikai par maksu, lai nodotu lietas mazgā š anai un gludinā š anai (bet mē s zinā jā m š o informā ciju, jo Š armas viesnī cā s tā nav pirmā reize, mē s ņ emam lī dzi ceļ ojumu gludekli. )
Visas istabas SERVISS - 1.5 litri ū dens dienā! ! ! Un tas netiek tī rī ts 4 * istabā s.
Wi-Fi uztver slikti, tā pē c cilvē ki vakaros sē ž reģ istratū rā un pie baseina, cerot uzķ ert internetu.
Labā k ir nopirkt septiņ u tieš i lidostā un par to neuztraukties.
Baseins ir viens. Atdalī ts bē rniem (50cm) un pieauguš ajiem, bet dē ļ bā ra baseinā praktiski nebija pieejams. Gā ja tikai skatī ties, nekad nepeldē jā s. Kā pē c, ja tā da jū ra ir blakus?
2. Uzturs. Kafija, konditorejas izstrā dā jumi, augļ i un daudz kas cits. Bū tī bā tas ir labi. Cik salā tu, daudz gaļ as. Bez vietē jā m garš vielā m. Mū su cilvē kam viss ir ē dams. Gaļ as bija ļ oti daudz daž ā dā s tā s izpausmē s, no jū ras veltē m tikai zivis un kalmā ri. Ar ē dienu š eit viss ir labi. Vienī gais, kas ir pelnī jis augstu novē rtē jumu.
3. Jū ra un pludmale. Viesnī ca ir liela. Pludmales nav (lai gan tā ir paredzē ta divā m viesnī cā m). Arī š ī s pludmales kvadrā tmetrā ierodas daudzi vietē jie. Un te ir brī dis, kas arī nav tas patī kamā kais, es ļ oti labi izturos pret visiem cilvē kiem, neatkarī gi no rases un tautī bas, bet te tā s bija kaut kā das š ausmas.
Arā bi š eit bija 75% no visiem atpū tniekiem un lielā kā daļ a no tiem ir trokš ņ aini un augstprā tī gi cilvē ki.
4. Teritorija ir tī ra, pastā vī gi uzkopta.
5. Animā cija ir visizplatī tā kā : bē rniem 20 minū tes diskotē ka, pieauguš ajiem arī nav nekā ī paš a, vispā r normā li, kā visur citur.
6. Izlikš ana. Pē c standarta 11:55 jau klauvē un ielauž as, lai izņ emtu lietas.
Rokassprā dze tiek nogriezta uzreiz, lai gan š ī diena ir iekļ auta arī apmaksā tajā biļ etē , bet jums nav tiesī bu ē st, dzert ū deni, doties uz pludmali. Viss par maksu. 8 stundas reģ istratū rā , lai uzraudzī tu, vai koferi netiek zagti.
sabrukt
Pirmo reizi rakstu atsauksmi. tū ristiem vajadzē tu zinā t, ko sagaidī t.
Atpū tā s kopā ar sievu no 2019. gada 7. lī dz 14. maijam
Ieradā mies no rī ta. Nokā rtots stundas laikā .
Uzreiz prasī ja otro stā vu. Reģ istratū ra atbildē ja "OK". Tā rezultā tā... → , deva pirmajā stā vā . Apskatī jā mies, atgriezā mies - tad bez problē mā m iedevā m istabiņ u otrajā stā vā .
Uzreiz jā saka, ka administratori biež i izliekas, ka nesaprot krievu valodu.
Numurs 1238. Skats no balkona tieš i uz viesnī cas ž ogu un kokiem, pa labi - redzama jū ra.
Istaba ir pieklā jī ga. Viss bija pareizi. Karstā ū dens nebija - prasī ja - atnā ca meistars, kaut kur pagrieza - parā dī jā s ū dens. Duš as kabī ne ir š aura apmē ram 55*55.
Telpas uzkopš ana ir virspusē ja. Sē tnieks iztī rī ja ejas, salocī ja dvieļ us un nolika ū dens pudeli. Zem gultas bija ļ oti netī rs un putekļ ains, bija iepriekš ē jo ī rnieku matiem neredzami mati.
Nā kamais - ZAGŠ ANA!
Otrajā dienā no tī rī š anas droš ī bas apsvē rumu dē ļ nā cā s atteikties.
Jo otrajā atpū tas dienā , steigā gatavojoties rī ta apskates ekskursijai pa pilsē tu, aizmirsa uzvilkt KĀ ZU GREDZUS. GREDZEŅ I palika kofera iekš ē jā kabatā . Pē cpusdienā viņ i atgriezā s - GREDZEŅ I netika atrasti.
Iegriezā mies reģ istratū rā - izrā dī jā s, ka istabā oficiā li atradā s 2 cilvē ki: apkopē ja un cilvē ks, kas pā rbauda uzkopš anas kvalitā ti.
Pā rvaldniece piedā vā ja palī dzē t meklē š anā , piekritā m. Istabā ienā ca 4 cilvē ki. Mū su priekš ā viss tika pā rtaisī ts, bet GREDZEŅ I netika atrasti. Ar to arī beidzā s viesnī cas palī dzī ba. Gidi tū roperators TUI nesteidzā s ierasties. Ehabs - TUI viesnī cas pā rstā vis - vispā r uzreiz sastinga. No zvana brī ž a pē c 3 stundā m parā dī jā s cits pā rstā vis. Ar viņ u devā mies uz "tū ristu policiju". Viņ i tur pavadī ja vairā kas stundas, sastā dī ja protokolu. Tā tad laiks no 14.30 lī dz 20.45 tika ņ emts visam par visu.
Viesnī cu gidi apzinā ti vilcina laiku, lai kā rtē jo reizi nesazinā tos ar policiju, aizbildinoties ar to, ka agri neko nepanā ksi, tikai zaudē si laiku, kas mums ir daž as dienas.
Domā ju, ja bū s pretenzijas policijā , agri vai vē lu viesnī ca tiks nokā rtota.
Protams, ka esam vainī gi, ka aizmirsā m gredzenus un neaizvē rā m koferi. Bet viesnī cā , izrā dā s, pā rmeklē lietas, koferus. Tas ir pretī gi un skumji. Un vadī ba to izlaiž , iespē jams, arī akcijā .
To, ka bijā m ekskursijā s, zinā ja reģ istratū rā . Tie. tā ir 100% garantija, ka mē s atgriezī simies tikai noteiktā laikā , kas dod "cilvē kiem ar atslē gā m" laiku, lai patieš ā m izietu meklē š anas procesu.
Policija ieteica NELIETOT seifu! Nē sā jiet lī dzi vē rtslietas vai nododiet tā s reģ istratū rā uzskaitei. Tā nu es pā rdzī voju atlikuš ā s 5 dienas ar telefoniem, kameru un naudu mugursomā .
Viesnī ca ar plaukstoš u STEALTH nesodī ti.
Dienu pirms izbraukš anas atkal vajadzē ja pieteikties policijā . Ehabs (TUI viesnī cas gids) teica, ka uz policiju principa pē c neies. Brauciens uz policiju iznā ca 20 cu turp un atpakaļ .
Pie mums bija vē l viens gadī jums. Vadī tā ja personī gi ar tulka starpniecī bu pastā stī ja, ka sieviete atstā ja telefonu seifā , atgriezā s istabā , telefona tur nebija. Nā ca uz reģ istratū ru, lai noskaidrotu, kas un kā . Tad viņ a kopā ar viesnī cas darbiniekiem atgriezā s istabā – viņ i atver seifu – un telefons bija iekš ā . Tā notiek BRĪ NUMI.
Ja aizmirstat seifā esoš o kodu, viņ i to var atvē rt ar mehā nisko atslē gu jū su priekš ā . Tas nav fakts, ka viņ i š ā di netirgojas ā rpus jū su klā tbū tnes.
Ja tomē r izvē laties š o viesnī cu, esiet uzmanī gi! Skaitiet naudu, pirms to ievietojat seifā un pē c tam, kad to izņ emat no seifa. Lieliem rē ķ iniem pierakstiet vai nofotografē jiet skaitļ us (lai tie netiktu mainī ti uz viltotiem)
Pē c GREDZU nozaudē š anas atcerē jos atsauksmi, kā sieviete devā s ekskursijā , atstā ja telefonu istabā , un ierodoties logi bija vaļ ā , bet telefona nebija.
Ž ē l, ka apskatam nepieš ķ ī ru pienā cī gu nozī mi un neatcerē jos to ī stajā laikā .
Ar š ā du droš ī bas lī meni, tā pat kā man, nav nozī mes tam, vai viesnī cā ir kaut kas cits. Bet es vairā k rakstī š u par ē dienu un pludmali.
Virtuve ir lieliska - nav ko teikt. Tas ir vienī gais viesnī cas pluss.
Pavā rs bija klā t zā lē pusdienā s un vakarā .
Brokastī s - pavā rs uzcepa omleti. Bija ž ā vē ti augļ i: vī ģ es, ž ā vē tas aprikozes, rozī nes, dateles. Jogurti.
Pusdienas/vakariņ as bija vista, liellopa gaļ a, zivis. Vairā ku veidu rī si, kartupeļ i, makaroni. Bija arī.2 veidu zupas. Periodiski bija kalmā ri. Daž ā di dā rzeņ i, neapstrā dā ti un sautē ti.
Kū kas garš ī gas, liela izvē le.
Augļ i/ogas: - bija dateles, sagriezti ā boli, apelsī ni. Melone bija gandrī z katru dienu. Arbū zs bija apmē ram dienu vē lā k.
Pludmale - viens nosaukums. Koka sauļ oš anā s krē sli, daž i salū zuš i.
Sauļ oš anā s krē sli atrodas š aurā s rindā s. Starp rindā m ir ejas, bet starp sauļ oš anā s krē sliem, kā paveicies, tā var arī nebū t. (skatī t fotoattē lu)
Ja ieņ emat vietu ē nā , pē c kā da laika ir saule, un jums ir jā maina vieta.
Nav personī gā s telpas.
Ir otrā pludmale, kurā kursē autobuss. Es pats tur nebiju.
Tač u bija gadī jumi, kad autobuss neieradā s, vai arī tū risti to nokavē ja.
Jā , un internets ir ļ oti lē ns, tas nepā rtraukti krī t, jums ir nepiecieš ams atkā rtoti izveidot savienojumu, nosū tī t attē lu viberā - tas jau ir varoņ darbs. Es lidostā nenopirku sā kuma komplektu un ļ oti to nož ē loju.
Nepieļ aujiet mū su kļ ū das. Esiet modrs un uzmanī gs.
Viesnī cu neiesaku. ZĀ GŠ ANA istabā s un PRETĪ GĀ PLUDMA.
sabrukt
Viesnī cas apskats Sol Y Mar Naama Bay 4*. Bijā m Ē ģ iptē pirmo reizi. Viesnī ca tika izvē lē ta pē c cenas un atsauksmē m. Iereģ istrē š anā s nebija gluž i gluda, bet jau no treš ā s reizes ieč ekojā mies numuriņ os, kurus sā kotnē ji aprē ... →311; inā jā m un samaksā jā m tū risma aģ entū rā (superior). Citā di viesnī ca mums ļ oti patika. Ļ oti kompakta un kopta teritorija! Restorā ns nav slavē jams, viss ir ļ oti garš ī gi un daudzveidī gi! ! ! Animatori ir lieliski! Bā rmeņ i ir smieklī gi un forš i! ! ! Viesmī ļ i restorā nā ir ļ oti draudzī gi! Baseins ir tī rs un ē rts. Mē s gā jā m uz pludmali, ļ oti tuvu! Vienmē r bija bezmaksas sauļ oš anā s krē sli. Jū ra vē sa, daudz zivju (jū s peldat, kā akvā rijā ). Tā tad kopē jais iespaids par viesnī cu ir ļ oti labs! Galvenais ir nepieķ erties nelieliem mī nusiem. . . Un atpū ties labā garastā voklī !
Paldies visam viesnī cas personā lam par ieguldī to darbu!
sabrukt
Izvē lē jos š o viesnī cu, jo tā atrodas otrajā lī nijā , nav tik tā lu, lī dz jū rai 7 min gā jiens. Smilš aina pludmale, skaists rifs. Ē diens labs, cena tajā laikā bija ļ oti pieņ emama. Istaba normā la, gribē tos, lai no balkona bū tu vislabā kai... →s skats, nevis ž oga, bet tas pluss, nebija tik karsts. Parasta istabiņ a, tī ra, nekas lieks, iztī rī ts labi, kad atstā j konfekti, ja neej - slikti iztī rī ts. Viesnī cas atraš anā s vieta laba, ļ oti ē rta jo varē ja nokļ ū t jebkur, Š armelš eihas centrs bija sasniedzams ar kā jā m, vecpilsē ta ar mikroautobusu nav tā lu. Viesnī cas teritorija pē c ē ģ iptieš u standartiem nav liela, bet bijā m apmierinā ti, skaisti, tī ri, sakopti, aug puķ es, viss iztī rī ts, viss mazgā ts. Mē s nedevā mies gida pavadī bā , bet viņ š sarī koja tikš anos, visu izstā stī ja, pateicā s un viss.
Gribē tos, lai reģ istrē š anā s bū tu ā trā ka un skats pa logu labā ks, jo ī paš i tā pē c, ka pē rkot ekskursiju samaksā jā m par citu istabu un dabū jā m standartu. Bet, kad runa bija par istabas maiņ u, tad to vairs negribē jā m darī t, jo vannasistaba un pati istaba bija tī ra, kā rtī ga, matracis normā ls, man tas ir svarī gi, esmu kaprī za uz to, tā pē c mē s palika š ajā istabā .
sabrukt
Atbraucu no atvaļ inā juma pirms 3 dienā m, un te es rakstu atsauksmi siltai piemiņ ai. Reģ istrē š anā s pagā ja diezgan ā tri, lai gan vakariņ ā s ieradā mies vakarā , par papildus samaksu pē c mū su pieprasī juma iedeva istabiņ u ar skatu uz baseinu. Sā kotn... →5; jais iespaids bija negatī vs, jo atpū tā mies Eiropas lī meņ a viesnī cā un ar labiem apstā kļ iem, visur bija salī dzinā jums, ir vecas mē beles, maza duš a, tualete, kas visu nakti tecē ja un trokš ņ oja, nav skaņ as izolā cijas no ielas, istabiņ u uzkopš ana nav, tikai kad nā ca klajā un prasī ja labi iztī rī t un nomainī t dvieļ us, viss par pateicī bu, tad arī izdarī ja. 12 dienu laikā tas notika 3 reizes??? ? , bet mē s nedrā ž ā m istabā . 3 dienas neapmierinā tas sejas un mū su atvaļ inā jums sā ka sagā dā t prieku, galvenais noskaņ ojums š eit, otrā lī nija no jū ras arī mums nebija diez ko ē rta, bet pieradā m, uz otro pludmali negā ja, viņ i mums neieteica, tas ir kaut kas uz mī nusiem, bet visu pā rē jo bloķ ē ja milzī gs pluss, ē diens garš ī gs, personā la apkalpoš ana +, baseins??? ? Silts, nav vē ju, protams, ka mums nebija pietiekami daudz izklaides, bet mē s padarī jā m savu atvaļ inā jumu neaizmirstamu, pateicoties uzņ ē mumam, ko tur izveidojā m. Animatori Č iko un Sauds jū s esat š ķ iltavas, visa izklaide uz jums, labi darī ts, bez vā rdiem, galvenais animators Tito ir pilnī ga nulle, ko viņ š tur vispā r dara, vai tas ir milzī gs jautā jums? ! Nu, mū su sirdis tika uzvarē tas pie baseina un vestibila bā ra bā rmeņ u zē niem, Aladdin- tu vienkā rš i ? ? , tā du laipnu un uzmanī gu bā rmeņ u bū tu vairā k, viņ i cenš as visiem izpatikt. Bet Hani, š is vī rietis ar savu apkalpoš anas veidu izlutinā ja ne vienu vien cilvē ku atpū tu, bija rupjš , izlikā s, ka nedzird par ko viņ am jautā , un atcirta, tā dam bā rmenim nav vietas darbā ar cilvē kiem, pievē rsiet viņ am uzmanī bu. Laiks pasakains + 30, + 35 dienā , vē jš bija tikai vienu reizi, jū ra + 22-25, rifs mazs, pludmalē ir daudz sauļ oš anā s krē slu, bet tie ir jā ieņ em no paš a agrs rī ts, vakarā vajag uzvilkt jaku. Atvaļ inā jums izvē rtā s jautrs un neaizmirstams, negribē jā s prom, ar asarā m atvadī jā mies no visiem, man liekas viņ i tur atcerē jā s mū su kompā niju ??? ? Sveicinā ti visi no Baltkrievijas??? ? Ņ emiet lī dzi labu garastā vokli un smaids ar tevi, un tad viss patiks??? ? Ekskursijas labā k ņ emt pludmalē , pie Zidanes, kur cenas zemā kas un piedā vā visu to paš u, kas viesnī cā ar gidu.
sabrukt