Maldī vija bija mans sapnis. Skatoties uz apbrī nojamajā m ainavā m fotogrā fijā s, es sapņ oju un sapņ oju un beidzot nolē mu, ka nekas nav neiespē jams, ja ļ oti vē lies. Man bija vajadzī gs ilgs laiks, lai izvē lē tos viesnī cu. Es gribē ju mazu zaļ u salu ar labu m&... →#257; jas rifu un atseviš ķ iem bungalo. Madugali sala ir tieš i tā da, tā s izmē ri ir 400x200 metri. Viss ir vienkā rš i iegremdē ts zaļ umos! Ceļ ojā m kopā ar meitu, 5 gadi, nedē ļ u, no 2013. gada 26. janvā ra lī dz 2. februā rim.
1) Tū risma operators Pegasus. Pegasus pā rstā vi redzē jā m tikai vienu reizi - kad lidojā m uz Mali. Un Malē mū s gaidī ja patī kams pā rsteigums. Lieta tā da, ka pasū tot tū ri (on-line), tū res komplekta aprakstā bija norā dī ts, ka transfē rs ir ar laivu. Godī gi sakot, š ī brī ž a dē ļ mē s gandrī z atteicā mies no š ī s iespē jas. Zvanī ja Pegasam, precizē ja, vai var mainī t ar piemaksu par hidroplā nu, teica, ka nav iespē jams.
Un tā pē c, ierodoties Malē , mē s bijā m ļ oti priecī gi, uzzinot, ka pā rsē š anā s joprojā m notiks ar hidroplā nu. Un otrs punkts saistī bā ar Pegazu. Kad lidojā m atpakaļ no Males uz Maskavu, mē s pilnī gi negaidī ti un bez maksas nomainī jā m savu ekonomisko klasi ar biznesa klasi. Paldies Pegasus!
2) Tagad tieš i par salu. Godī gi sakot, es iemī lē jos š ajā salā . Tas ir tieš i tas ideā ls, par kuru es sapņ oju! Izmē rā mazs, ļ oti zaļ š , jū ra ar smiltī m - nu vienkā rš i maģ iski! ! ! Es tieš ā m nož ē loju, ka paņ ē mu tikai nedē ļ u, man jā iet vismaz uz 10 dienā m, un vē l labā k uz 2 nedē ļ ā m, lai gan ar to var nepietikt! Ū dens villu nav, visas mā jas ir savrupas. Dzī vojā m mā jā numur 4. Pretī tai rifa ā rsienai tika izgriezta eja. Es tur nepeldē ju, skatī jos koraļ ļ us un zivis tuvumā , fotografē ju tos ar zemū dens kameru. .
Ī si pirms izbraukš anas uzrakstī ju viesnī cai vē stuli ar mū su ieraš anā s/izbraukš anas datumiem un lū gumu pieš ķ irt mā ju no 10 lī dz 30 numuriem (vienā no atsauksmē m lasī ju, ka tur ir labā kā vieta). Rezultā tā mū su mā ja man š ķ ita pati labā kā : lieliska pludmale, netā lu no restorā na/bā ra/reģ istratū ras (viss vienuviet). Tad viņ i apbraukā ja salu, skatī jā s skaitļ us: kaut kur lī dz 28 mā jā m - pludmale visur ir lieliska! Un tad (no 30. lī dz 54. ) - ne ī paš i. . Starp mā ju un pludmali ir kā maza klints, daž reiz nevar uzkā pt...Jā , un jū rā daž reiz nav iespē jams iekļ ū t lielo akmeņ u dē ļ . Pē c atraš anā s vietas - aptuveni 26-27 mā jas atrodas maksimā lajā attā lumā no restorā na, pirmā un 52-54 ir vistuvā k. Gar visā m mā jā m ir riņ ķ veida celiņ š apkā rt salai. Uz visā m takā m visapkā rt salai ir smiltis, visu nedē ļ u apavus nekad neuzvilkā m, gā jā m tikai basā m kā jā m! No dzī vā m radī bā m ir daudz mazu putnu, kas skrien kā vistas.
Mana meita ar prieku baroja viņ us ar bulciņ u tieš i no rokā m. Ir ķ irzakas, vā rnas, truš i. Bet pati interesantā kā , aizraujoš ā kā gan man, gan meitai, protams, ir zivs! Es nekad agrā k nebiju snorkelē jis. Un te, turpat krastā , ir koraļ ļ i kopā ar visdaž ā dā kajā m zivī m - nu tā ds skaistums, pirmo reizi gandrī z nosmaku no sajū smas! Stundā m var peldē ties, apskatī t, fotografē t un nav garlaicī gi! Sā kumā meita mazliet baidī jā s nirt, tad viņ ai patika skatī ties uz zivī m. Tomē r viņ ai nekad nav izdevies peldē t ar snorkeli. Viņ ai ļ oti patika arī zivis barot ar maizī tē m. Brokastī s paņ ē mā m daž us gabaliņ us un mazliet iedevā m. Tik daudz zivju nā ca pabarot! Pat zivs Napoleons ieradusies, tā ir liela, oranž a, man ir fotoalbumā . Viņ ai ir ī sts ž oklis ar zobiem. Reiz viņ a man pat iekoda, kad mē ģ inā ju viņ u pabarot ar rokā m.
Istabas labas un lielas.
Minibā rā ir ū dens, kola, fanta, alus, vī ns, rieksti, bet tas ir maksas, turklā t ļ oti dā rgi. Piemē ram, kolas pudele 0.3–6 USD, alus skā rdene 0.3–7 USD. Ir tē ja, kafija, cukurs - par brī vu. Tī rī ja 2 reizes dienā un tī rī ja tikai mū su prombū tnes laikā . Pludmales dvieļ i tiek mainī ti katru dienu no rī ta, tie tiek novietoti uz soliņ a netā lu no ieejas mā jā . Dzeramnaudu atstā ju reizi dienā - 1-2 dolā rus. Personā ls ir ļ oti draudzī gs, vienmē r smaida un sveicina. Restorā nā labo galdu un viesmī li. Paņ ē mā m tikai brokastis un vakariņ as, jo nauda mums bija par dā rgu (150 tū kstoš i rubļ u). Viņ i lieliski iztika bez pusdienā m. Palī dzē ja pagatavot brokastu maizī tes. Es neesmu izvē lī gs attiecī bā uz pā rtiku. Man viss bija garš ī gi un daudzveidī gi. Un mana meita atrada ko ē st. Manā dzimš anas dienā , kas iekrita atpū tas laikā , viņ i man svinī gi nokā rtoja galdu, vakariņ u noslē gumā atnesa kū ku. Un, kad atgriezā mies istabā , tur mū s gaidī ja ļ oti skaisti noformē ta gulta.
Tas bija ļ oti jauki!
Kas attiecas uz brī vdienā m ar bē rniem. Pirms brauciena daudzi man teica, ka tā da vecuma bē rnam tur bū s garlaicī gi, ka viņ ai vajag kaut ko lī dzī gu Turcijai ar tā s slaidiem un animā ciju. Es riskē ju un devos. Manai meitai absolū ti nebija garlaicī gi! Pludmalē viņ i baroja zivis, vā ca gliemež vā kus, peldē jā s, nira, aplū koja aplokus un zivis glā zē s, sauļ ojā s. Viņ ai ļ oti patika staigā t pa dž ungļ iem, vienkā rš i staigā t un skatī ties uz š o skaistumu! Turklā t ir daudz dzī vo radī bu: vai nu putns skries, vai ķ irzaka. Tā tad, kurš š aubā s, vai braukt uz turieni ar bē rniem vai nē , pat nedomā jiet par to! Bē rnam tas bū s interesanti!
Ekskursijā s nebraucā m un man liekas, ka neviens negā ja, jo katru dienu reģ istratū rā izlika lapas ar ekskursiju nosaukumiem, kur bija jā ievada mā jas nosaukumi un numurs, lai savervē tu nepiecieš amais cilvē ku skaits ekskursijai, neviens neiebrauca. No visā m izklaidē m - plkst. 19.
00 uz mola tiek barota haizivis un dzeloņ raja, un 21.00 - kā ds pasā kums (diskotē ka, krabju sacī kstes), bet nedevā mies, agri devā mies gulē t.
Kopumā mums viss ļ oti patika! Mē s sapņ ojam kā dreiz atkal apmeklē t š o paradī zes salu!
sabrukt
Madugali sala 4*
2010. gada janvā ris, izbraukš ana no Kijevas.
Par tū roperatoru un mazliet par transfē ru.
Š ķ iet, VISI Maldivu salā s tirgojoš ie tū risma operatori ir noteikuš i sev noteikumu: š ķ irties no tū rista, nu, vismaz 500 USD vienai personai. Pagā juš ajā gad... →57; grasī jos atpū sties ar Zagorjes kompā nijas palī dzī bu. Ekskursijas iegā de spilgti atgā dinā ja vecu ebreju joku par briļ ļ u pā rdoš anu (- Š ī s brilles maksā desmit rubļ us. - Labi. - Bet tas ir par katru glā zi. - Nu, labi. - Jā , es aizmirsu jums pateikt to rā mju cenu. .. ) Maldivu virziena supermenedž eris D Volnovs, cienī damies uzklausī t manu pazemī go lū gumu nodroš inā t iespē ju iegā dā ties ekskursiju uz Velamendas salu, daž as dienas vē lā k, pē c 2 atgā dinā jumiem pa telefonu, iekasē ja tā du cenu, ka cena Teztur, lai gan ar neē rtu lidojumu caur Maskavu, izrā dī jā s daudz zemā ks. Bet ī paš i vē los atzī mē t š ķ irš anos ar pā reju. Transfē ru tabula tika atrasta tā paš a Teztur mā jaslapā.
Zagorijs iekasē ja maksu par pā rsē š anos: hidroplā ns ir dā rgā ks un teica, ka tas ir vienā virzienā . Ī sā k sakot, transfē ra izmaksas izrā dī jā s gandrī z vienā das ar lidojuma Kijeva - Male izmaksā m. Galu galā vairā ku iemeslu dē ļ (ieskaitot š o nekaunī go š ķ irš anos) mans atvaļ inā jums Maldī vu salā s 2009. gadā nenotika.
Bruņ ojusies ar pagā juš ā gada meklē jumu pieredzi, izgā jusi cauri un-nē , nolē mu sazinā ties ar "Maldiviana" Kijevas filiā li. Š ajā uzņ ē mumā nenogurstoš i strā dā trī s jaunkundzes (rež isores jaunkundzi neesmu redzē jusi, iespē jams, nu, ļ oti aizņ emts cilvē ks). Tiesa, viņ i parasti neierodas darbā pirms vienpadsmitā sā kuma. Jaunkundze Yana par mani rū pē jā s, jaunkundze Sveta, kā es saprotu, galvenokā rt nodarbojas ar lidojumiem. Š oreiz mana izvē le bija Madugali salā - mazā ka un ē rtā ka par Velamendu. Ī paš u pretenziju par filiā les darbu nav.
Yana, iemetusi pā ris desmitus dolā ru cenrā ž os no Maskavas maldī vu mā jas lapas, lē nā m sā ka rezervē t tū ri. Biļ etes rezervē tas, viesnī ca apstiprinā ta, ekskursija apmaksā ta. Urrā . Lidosim. Bet mazs mā konī tis (lai gan pē c dabas neesmu mantkā rī gs cilvē ks) bija jautā jums: kā pē c pā rbrauciens uz Madugali (60km) maksā.480$, bet uz Saules salu (120km) 125$. Ļ aujiet man paskaidrot ideju: pā rsē š anā s ar hidroplā nu (maldī vu valodā , ar gaisa taksometru, es teiktu ar gaisa transportu) notiek š ā di: 15 cilvē ki (piecas sē dekļ u rindas 1 + 2) un viņ u bagā ž a tiek iebā zta lidmaš ī nā . “Kukurū zas” tipa uz ū densslē pē m un to bagā ž as, tad tā s tiek vestas marš rutā pa salā m, pirmā pietura mums bija Madugali, lidojums bija 25 minū tes, tad lidmaš ī na lidoja uz vē l 2 salā m. Cik redzē ju, ka lidmaš ī na ar diviem pasaž ieriem nekad nav pacē lusies, visi bija piekrauti lī dz galam.
Secinā jums: ja laiks atļ auj, valodas zinā š anas un prasmes strā dā t tieš saistē REZERVĒ LIDOJUMU UN VIESNĪ CIJAS PATS: pirmkā rt, bū s lē tā k, otrkā rt, bū s mazā k mā koņ u. Maldī vija ir VALSTS BEZ VĪ ZAS.
Par lidojumiem un lidostā m.
Kijeva - Dubaija - Boeing UIA (kā vecajā ž igulī )
Dubaija — Kolombo — Vī rietis — Airbus Sri Lankan Airlines (piemē ram, Mercedes)
Dokstē š anā s Dubaijā ir 4 ar pusi stundas. Apkalpoš ana ir lieliska. Pē c bultiņ ā m - tranzī ts - uz jebkuru reģ istrā cijas logu, kad rindā ir trī s cilvē ki - kungs, lū dzu, dodieties uz nā kamo logu. Pati lidosta (tā bija pirmā reize) pā rsteidza ar savu izmē ru. Mē s ieradā mies pie 102. vā rtiem, un man nebija ko darī t, es nokļ uvu lī dz 320. vā rtiem. Nu, kas attiecas uz mani, visur ir pā rmē rī gs zeltī jums un pompozitā te, bet arā bi bez tā nevar iztikt. Ierobež otais smē ķ ē š anas vietu skaits mani sasprindzina: ieejot smē ķ ē tavā , kurā jau stundu kompakti sē ž divdesmit smē ķ ē još ie ķ ī nieš i, es gribu nekavē joties atmest smē ķ ē š anu uz visiem laikiem.
Visā lidostā bija tikai viena kafejnī ca ar smē ķ ē još iem apmeklē tā jiem, kaut kur pie 240. vā rtiem. Tiesa, kafiju tajā nevā ra, man bija jā dzer konjaks.
Kolombo lidosta ir pazī stamā ka. Manuprā t, nedaudz vairā k par Borispolu. Modrs Š rilankas muitnieks piespieda mani novilkt jostu un kedas (vai nu vī rieš u nī dē ju, vai flirtē ju ar lielu baltu sahibu, es nesapratu).
Male lidosta. Es to ī sti neredzē ju: uz atseviš ķ as salas, maza, viena skrejceļ a (lidmaš ī na ierodas nolaiš anā s no okeā na, tas ir skaisti). Stingrs Maldī vu muitas darbinieks laiski pavē lē ja uz rentgena lentes iekraut koferus. Bet, tiklī dz viņ a izdzirdē ja krievu runu, viņ a kā putns uzlidoja pie televizora ekrā na, pirms tam vieta pie ekrā na bija tukš a, kolē ģ e tobrī d kā dus š rilankieš us vilninā ja ar kastī ti ar kaut ko š ķ ietami alkoholisku.
Saliktā s koferos, pa vienam katrā koferī , plakanā s dzelzs konjaka pudeles viņ ā neradī ja nekā das aizdomas, iespē jams, to nerū pnieciskā tilpuma dē ļ.
Par tikš anos, transfē ru un salā m "ne-bulciņ as".
Pie izejas no lidostas tika atrasti vairā ki tū risma operatoru plaukti un meitene, maldī vu pā rstā ve Jū lija ar zī mi. Viņ a mū s pavadī ja lī dz hidroplā nu reģ istrā cijas letes. Tur nosvē rā m VISU bagā ž u, ieskaitot rokas bagā ž u (uz cilvē ku var bū t ne vairā k par 25 kg. ) un saņ ē mā m iekā pš anas biļ etes uz hidroplā nu. Tad pē c ā tras instruktā ž as un atvadī š anā s vā rdiem mums - zvaniet, ja kas, personā ls uz salas nesaprot krieviski, Jū lija iesē dinā ja mū s autobusā , kas devā s uz gaisa taksometru piestā tni un aizbrauca. Mē s viņ u vairs neredzē jā m.
Gaisa taksometri darbojas no trim uzņ ē mumiem, attiecī gi lidmaš ī nas un autobusi ir krā soti vienā krā sā . Mū sē jais bija sarkans. 10 minū š u brauciens gar jū ru.
Izkā pjot no autobusa atvē rtajā uzgaidā majā telpā , pie informā cijas pults, uzzinā jā m, ka mū su izbraukš ana ir pē c kā das stundas (visur ir tablo ar reisa numuriem, laiku un piestā tnes numuru A/B/C). Laiks pagā ja ā tri: parasta kafija no vietē jā bā ra, pā ris desmiti fotogrā fiju, un te nu mē s esam.
Mū s pē dē jos ielaida hidroplā nā , kas ir diezgan saprā tī gi - galu galā mē s bijā m pirmie, kas izgā ja ā rā . Vā c nost. Lidmaš ī na zum pacieš ami, bet pā ris itā ļ u madā mu izmantoja ausu aizbā ž ņ us. Kamē r nesaņ ē mā m augstumu salonā , bija ievē rojami karsts (kurš gan atceras, kā vasaras dienā sē dē ja vecā dzelzceļ a vagonā ), pielej ļ oti augstu mitrumu, tad ieslē dz kondicionieri - jū ties labā k.
Pirms daž iem gadiem kā da entuziasma dā ma uzsā ka i-no apskatu ar "... brī niš ķ ī gs skats pa lidmaš ī nas logu, š ī s salas-bulciņ as... ". Nu, salas man neizskatā s pē c plī š iem. Skats, protams, ir pā rsteidzoš s: okeā ns, zaļ a sala ar zeltainu smilš u malu. Tas neizskatā s pē c plī š a!
Sala un darbinieki.
Madugali salai ir elipses forma, kas stiepjas no austrumiem uz rietumiem. Izmē ri aptuveni 300x100 metri. Madugali salas lidosta ir 5 x 8 metrus liels plosts, kas ir piestiprinā ts rifam vidū starp divā m salā m, aptuveni kilometra attā lumā no katras. Netā lu karā jas tas pats plosts - kaimiņ u salai. Pē c izš ļ akstī š anā s lidostā pietauvojā s laiva ar č etriem aborigē niem ar drū mā m krū zē m (nav citā di kanibā li...domā jā m). Viņ i mū s droš i nogā dā ja krastā . Par tikš anos personī gi ar vadī tā ju ar rociņ ā m ziedu - meli. Viens no iezemieš iem mū s aizveda uz pieņ emš anu; pa ceļ am sliktā angļ u valodā viņ š stā stī ja apgū to mā cī bu par ikdienas rutī nu uz salas. Karstie dvieļ i un auksta sula tomē r ar zinā mu nokavē š anos notika. Reģ istratū rā ir zī me, kas aizliedz smē ķ ē t. Š ī vieta un restorā ns ir divi punkti uz salas, kur smē ķ ē t nav ieteicams, bet, ja vē laties, varat.
Priecī gais š veicars stā stī ja, ka “tik mī ļ iem viesiem” sagatavojuš i Nr. 3. Apbruņ ojuš ies ar zinā š anā m no interneta, izteicā m vē lmi iegū t nr. 30 lī dz 40. Starp citu, salas karte tika izņ emta no siena aiz reģ istratū ras. Kā kompromisu mums piedā vā ja "ļ oti labu istabu" Nr. 23. Istaba laba, plaš a, viss strā dā , gulta 2 x 2.5 metri, tualete nav dā rzā . BET VĒ JS. Mē s devā mies uz Maldivu salā m, lai sajustu siltumu, nevis uz Hurgadu ar aukstu vē ju, bez pretvē ja ž ogiem. Pē c vakara pasē dē š anas terasē , izsmē ķ ē jot cigareti un klausoties okeā nu, tu nedaudz nosala. No vē ja (un tieš s skats uz okeā nu) terasi noslē dz apmē ram piecus metrus palmu un krū mu josla, bet no tajā izveidotajā m ejā m uz pludmali smuki pū š . Sala ir paredzē ta daž ā diem vē ja laikiem. Cipari no 1 lī dz 31 ir terases uz rietumiem - vasarā nav vē ja, un skaitļ i no 32 lī dz 56 - uz austrumiem, ziemā nav vē ja. No 1 lī dz 15 numuriem nav smilš ainas pludmales, akmeņ i un rifs atrodas uzreiz aiz palmā m.
Numurā.3 tika izgriezta eja caur koraļ ļ iem 50 metrus plata un 2-3 metrus plata. Citā s vietā s bē guma laikā ir ļ oti grū ti tikt pie sienas, nenodī rā jot. No 20. numura ir smilš aina pludmale, bet numur 30 saule aiz palmā m riet pulksten trijos, pieskaitiet vē ju. Vē ja praktiski nav no Nr. 32, pludmale 5-10 metru plata. Tas viss, protams, attiecas tikai uz ziemas sezonu (lasiet skolas kursu par musoniem un pasā ta vē jiem). Jā , pie 42. numura ū denī ievesta caurule 30 centimetru diametrā , aiz rifa. Domā ju, ka ir specifiska smaka. Izdariet savus secinā jumus. Un cilvē ki arī peld ar bē rniem.
Rezultā tā pē c vairā kā m sarunā m reģ istratū rā un pā rliecī bā m, ka “pē c audzē jiem” noteikti pā rvā ksies uz saulaino un mierī go pusi, saņ ē mā m 32. istabu, ar ko bijā m pilnī bā apmierinā ti (lai gan istabiņ a bija š vakā ka nekā iepriekš ē jā un itā ļ i, kas tur dzī voja pirms mums, tajos audzē ja tarakā nus, bet tas mū s nebiedē. ) Starp citu, japā ņ iem lī dzī gā meitene-vadone, ar kuru man bija iespē ja parunā t par pā rvietoš anu, krieviski, vismaz saprot, un, iespē jams, viņ a to zina lieliski, bet acī mredzot sazvē restī bas nolū kos viņ a nolē ma to nedarī t. reklamē t š o (varbū t nepareizi apstrā dā ts). Atseviš ķ i es gribu runā t par Ali "mā jas saimnieci", kā tas tika pasniegts. 23. numura sē tnieks bija pazemī gs bangladeš ietis, kurš priecā jā s, ka viņ am palika kā ds dolā rs, un ik pa laikam ar vā rdiem "coco ser" atnesa kā du kokosriekstu. Bet nr. 32 maldī vietis Ali sā ka ar to, ka Maldī vijā m 1 dolā rs nav nauda.
Uz jautā jumu, cik tu pelni mē nesī , viņ š pieticī gi neatbildē ja. Nā kamajā dienā pludmales dvieļ i, ko š is asinssū cē js atnesa uz mū su istabu, bija vismaz no lupatā m (š ķ ita, ka Ali tos bija speciā li sagā dā jis spī tī giem ā rzemniekiem). Pē c zvanu uz reģ istratū ru, dvieļ i tika nekavē joties nomainī ti. Ali vairs necentā s draudzē ties, lai gan regulā ri uzkopa. Viņ a mā nī gais plā ns tika atklā ts izbraukš anas dienā . Š is vabole piecos no rī ta piebrauca pie mola un atnesa papildus rē ķ inu par minibā ru, lai viņ am uz vietas samaksā tu. Lī dz izlidoš anai bija vē l kā das č etrdesmit minū tes, un man nebija slinkums aiziet lī dz reģ istratū rai pat 50 metrus, lai pievestu ļ aundari pie tī ra ū dens. Izrā dā s, ka š is kapitā lists uz salas uzkopš anas jomā strā dā jau 15 gadus (tā pē c viņ am ir dež ū ras priekš darbi š ķ irš anā s tū ristiem), un naivos itā ļ us parasti izmitina istabiņ ā s no 32 lī dz 40. Nu viņ š vē l nav saskā ries ar slā viem. Esi uzmanī gs!
Tiesa, tieš u zā dzī bu salā nenovē roju, tač u administrā cija brī dina: neatstā jiet redzamā s vietā s ļ oti vē rtī gas lietas, nekā rdiniet strā dniekus, kuri par to nenopelnī s pat pē c 10 gadiem.
Izklaide
Visā s istabā s bija piekā rti plakanie televizori (krievu kanā la nav), bez š ī m sarunu kastē m bija viennozī mī gi labā k. Animā cijas diskotē ka - katru vakaru bā rā pie galvenā restorā na kaut kur lī dz 23 notika kaut kā das akcijas un viktorī nas itā ļ u valodā , bija skaļ š . Katru vakaru pē c saulrieta uz mola tiek barotas haizivis un rajas - izklaidē još i, bet es pati ū denī netiku. Makš ķ erē t saulrietā (saullē ktā ) - nebija (manuprā t, zivju ķ erš ana uz stiepļ u spoles ir rupjī bas). Tikš anā s ar delfī niem - mē s nedevā mies ne velti - vai jū s tos satiekat vai nē - nav zinā ma, un viņ i nedrī kst peldē ties ar tiem. Apkā rt Madugali satikā s murē nas, bruņ urupuč i, haizivis un karaliskā s mantas (ne visi vienā dienā , protams), snorkelē š ana ā rpus vietas.
Neapdzī vota sala - par dienu 300 $ (atsauksmē s viņ i rakstī ja 100), mē s devā mies uz pusi dienas. Š ķ iet, ka sala ir neapdzī vota, tač u smiltī s ir daudz svaigu pē du nospiedumu un 50 metrus no krasta karā jusies laiva ar iezemieš iem, kas mū s atveda, romantiku nepiedeva. Un vispā r - man patika. Nirš ana: ir instruktors Miš a - krieviski runā još s, bet - bez sertifikā ta, kursi ļ oti dā rgi (uzkrā t pieredzi un sertifikā tu mā jā s).
Kopumā atvaļ inā jums paskrē ja nemanot. Lai gan man š ķ ita, ka gribu doties mā jā s, es negribē ju iet prom. Tā das sajū tas nav ne Turcijā , ne Ē ģ iptē . Bet, ja es vē los atkal doties uz Mkdugali - atklā ti sakot, es nezinu. Skanē ja ardievas - bū sim priecī gi jū s atkal redzē t! - ne viņ i, ne es neko neuzlieku par pienā kumu .. .
sabrukt
Madugali sala 4*
2010. gada janvā ris, izbraukš ana no Kijevas.
Par tū roperatoru un mazliet par transfē ru.
Š ķ iet, VISI Maldivu salā s tirgojoš ie tū risma operatori ir noteikuš i sev noteikumu: š ķ irties no tū rista, nu, vismaz 500 USD vienai personai. Pagā juš ajā gad... →57; grasī jos atpū sties ar Zagorjes kompā nijas palī dzī bu. Ekskursijas iegā de spilgti atgā dinā ja vecu ebreju joku par briļ ļ u pā rdoš anu (- Š ī s brilles maksā desmit rubļ us. - Labi. - Bet tas ir par katru glā zi. - Nu, labi. - Jā , es aizmirsu jums pateikt to rā mju cenu. .. ) Maldivu virziena supermenedž eris D Volnovs, cienī damies uzklausī t manu pazemī go lū gumu nodroš inā t iespē ju iegā dā ties ekskursiju uz Velamendas salu, daž as dienas vē lā k, pē c 2 atgā dinā jumiem pa telefonu, iekasē ja tā du cenu, ka cena Teztur, lai gan ar neē rtu lidojumu caur Maskavu, izrā dī jā s daudz zemā ks. Bet ī paš i vē los atzī mē t š ķ irš anos ar pā reju. Transfē ru tabula tika atrasta tā paš a Teztur mā jaslapā.
Zagorijs iekasē ja maksu par pā rsē š anos: hidroplā ns ir dā rgā ks un teica, ka tas ir vienā virzienā . Ī sā k sakot, transfē ra izmaksas izrā dī jā s gandrī z vienā das ar lidojuma Kijeva - Male izmaksā m. Galu galā vairā ku iemeslu dē ļ (ieskaitot š o nekaunī go š ķ irš anos) mans atvaļ inā jums Maldī vu salā s 2009. gadā nenotika.
Bruņ ojusies ar pagā juš ā gada meklē jumu pieredzi, izgā jusi cauri un-nē , nolē mu sazinā ties ar "Maldiviana" Kijevas filiā li. Š ajā uzņ ē mumā nenogurstoš i strā dā trī s jaunkundzes (rež isores jaunkundzi neesmu redzē jusi, iespē jams, nu, ļ oti aizņ emts cilvē ks). Tiesa, viņ i parasti neierodas darbā pirms vienpadsmitā sā kuma. Jaunkundze Yana par mani rū pē jā s, jaunkundze Sveta, kā es saprotu, galvenokā rt nodarbojas ar lidojumiem. Š oreiz mana izvē le bija Madugali salā - mazā ka un ē rtā ka par Velamendu. Ī paš u pretenziju par filiā les darbu nav.
Yana, iemetusi pā ris desmitus dolā ru cenrā ž os no Maskavas maldī vu mā jas lapas, lē nā m sā ka rezervē t tū ri. Biļ etes rezervē tas, viesnī ca apstiprinā ta, ekskursija apmaksā ta. Urrā . Lidosim. Bet mazs mā konī tis (lai gan pē c dabas neesmu mantkā rī gs cilvē ks) bija jautā jums: kā pē c pā rbrauciens uz Madugali (60km) maksā.480$, bet uz Saules salu (120km) 125$. Ļ aujiet man paskaidrot ideju: pā rsē š anā s ar hidroplā nu (maldī vu valodā , ar gaisa taksometru, es teiktu ar gaisa transportu) notiek š ā di: 15 cilvē ki (piecas sē dekļ u rindas 1 + 2) un viņ u bagā ž a tiek iebā zta lidmaš ī nā . “Kukurū zas” tipa uz ū densslē pē m un to bagā ž as, tad tā s tiek vestas marš rutā pa salā m, pirmā pietura mums bija Madugali, lidojums bija 25 minū tes, tad lidmaš ī na lidoja uz vē l 2 salā m. Cik redzē ju, ka lidmaš ī na ar diviem pasaž ieriem nekad nav pacē lusies, visi bija piekrauti lī dz galam.
Secinā jums: ja laiks atļ auj, valodas zinā š anas un prasmes strā dā t tieš saistē REZERVĒ LIDOJUMU UN VIESNĪ CIJAS PATS: pirmkā rt, bū s lē tā k, otrkā rt, bū s mazā k mā koņ u. Maldī vija ir VALSTS BEZ VĪ ZAS.
Par lidojumiem un lidostā m.
Kijeva - Dubaija - Boeing UIA (kā vecajā ž igulī )
Dubaija — Kolombo — Vī rietis — Airbus Sri Lankan Airlines (piemē ram, Mercedes)
Dokstē š anā s Dubaijā ir 4 ar pusi stundas. Apkalpoš ana ir lieliska. Pē c bultiņ ā m - tranzī ts - uz jebkuru reģ istrā cijas logu, kad rindā ir trī s cilvē ki - kungs, lū dzu, dodieties uz nā kamo logu. Pati lidosta (tā bija pirmā reize) pā rsteidza ar savu izmē ru. Mē s ieradā mies pie 102. vā rtiem, un man nebija ko darī t, es nokļ uvu lī dz 320. vā rtiem. Nu, kas attiecas uz mani, visur ir pā rmē rī gs zeltī jums un pompozitā te, bet arā bi bez tā nevar iztikt. Ierobež otais smē ķ ē š anas vietu skaits mani sasprindzina: ieejot smē ķ ē tavā , kurā jau stundu kompakti sē ž divdesmit smē ķ ē još ie ķ ī nieš i, es gribu nekavē joties atmest smē ķ ē š anu uz visiem laikiem.
Visā lidostā bija tikai viena kafejnī ca ar smē ķ ē još iem apmeklē tā jiem, kaut kur pie 240. vā rtiem. Tiesa, kafiju tajā nevā ra, man bija jā dzer konjaks.
Kolombo lidosta ir pazī stamā ka. Manuprā t, nedaudz vairā k par Borispolu. Modrs Š rilankas muitnieks piespieda mani novilkt jostu un kedas (vai nu vī rieš u nī dē ju, vai flirtē ju ar lielu baltu sahibu, es nesapratu).
Male lidosta. Es to ī sti neredzē ju: uz atseviš ķ as salas, maza, viena skrejceļ a (lidmaš ī na ierodas nolaiš anā s no okeā na, tas ir skaisti). Stingrs Maldī vu muitas darbinieks laiski pavē lē ja uz rentgena lentes iekraut koferus. Bet, tiklī dz viņ a izdzirdē ja krievu runu, viņ a kā putns uzlidoja pie televizora ekrā na, pirms tam vieta pie ekrā na bija tukš a, kolē ģ e tobrī d kā dus š rilankieš us vilninā ja ar kastī ti ar kaut ko š ķ ietami alkoholisku.
Saliktā s koferos, pa vienam katrā koferī , plakanā s dzelzs konjaka pudeles viņ ā neradī ja nekā das aizdomas, iespē jams, to nerū pnieciskā tilpuma dē ļ.
Par tikš anos, transfē ru un salā m "ne-bulciņ as".
Pie izejas no lidostas tika atrasti vairā ki tū risma operatoru plaukti un meitene, maldī vu pā rstā ve Jū lija ar zī mi. Viņ a mū s pavadī ja lī dz hidroplā nu reģ istrā cijas letes. Tur nosvē rā m VISU bagā ž u, ieskaitot rokas bagā ž u (uz cilvē ku var bū t ne vairā k par 25 kg. ) un saņ ē mā m iekā pš anas biļ etes uz hidroplā nu. Tad pē c ā tras instruktā ž as un atvadī š anā s vā rdiem mums - zvaniet, ja kas, personā ls uz salas nesaprot krieviski, Jū lija iesē dinā ja mū s autobusā , kas devā s uz gaisa taksometru piestā tni un aizbrauca. Mē s viņ u vairs neredzē jā m.
Gaisa taksometri darbojas no trim uzņ ē mumiem, attiecī gi lidmaš ī nas un autobusi ir krā soti vienā krā sā . Mū sē jais bija sarkans. 10 minū š u brauciens gar jū ru.
Izkā pjot no autobusa atvē rtajā uzgaidā majā telpā , pie informā cijas pults, uzzinā jā m, ka mū su izbraukš ana ir pē c kā das stundas (visur ir tablo ar reisa numuriem, laiku un piestā tnes numuru A/B/C). Laiks pagā ja ā tri: parasta kafija no vietē jā bā ra, pā ris desmiti fotogrā fiju, un te nu mē s esam.
Mū s pē dē jos ielaida hidroplā nā , kas ir diezgan saprā tī gi - galu galā mē s bijā m pirmie, kas izgā ja ā rā . Vā c nost. Lidmaš ī na zum pacieš ami, bet pā ris itā ļ u madā mu izmantoja ausu aizbā ž ņ us. Kamē r nesaņ ē mā m augstumu salonā , bija ievē rojami karsts (kurš gan atceras, kā vasaras dienā sē dē ja vecā dzelzceļ a vagonā ), pielej ļ oti augstu mitrumu, tad ieslē dz kondicionieri - jū ties labā k.
Pirms daž iem gadiem kā da entuziasma dā ma uzsā ka i-no apskatu ar "... brī niš ķ ī gs skats pa lidmaš ī nas logu, š ī s salas-bulciņ as... ". Nu, salas man neizskatā s pē c plī š iem. Skats, protams, ir pā rsteidzoš s: okeā ns, zaļ a sala ar zeltainu smilš u malu. Tas neizskatā s pē c plī š a!
Sala un darbinieki.
Madugali salai ir elipses forma, kas stiepjas no austrumiem uz rietumiem. Izmē ri aptuveni 300x100 metri. Madugali salas lidosta ir 5 x 8 metrus liels plosts, kas ir piestiprinā ts rifam vidū starp divā m salā m, aptuveni kilometra attā lumā no katras. Netā lu karā jas tas pats plosts - kaimiņ u salai. Pē c izš ļ akstī š anā s lidostā pietauvojā s laiva ar č etriem aborigē niem ar drū mā m krū zē m (nav citā di kanibā li...domā jā m). Viņ i mū s droš i nogā dā ja krastā . Par tikš anos personī gi ar vadī tā ju ar rociņ ā m ziedu - meli. Viens no iezemieš iem mū s aizveda uz pieņ emš anu; pa ceļ am sliktā angļ u valodā viņ š stā stī ja apgū to mā cī bu par ikdienas rutī nu uz salas. Karstie dvieļ i un auksta sula tomē r ar zinā mu nokavē š anos notika. Reģ istratū rā ir zī me, kas aizliedz smē ķ ē t. Š ī vieta un restorā ns ir divi punkti uz salas, kur smē ķ ē t nav ieteicams, bet, ja vē laties, varat.
Priecī gais š veicars stā stī ja, ka “tik mī ļ iem viesiem” sagatavojuš i Nr. 3. Apbruņ ojuš ies ar zinā š anā m no interneta, izteicā m vē lmi iegū t nr. 30 lī dz 40. Starp citu, salas karte tika izņ emta no siena aiz reģ istratū ras. Kā kompromisu mums piedā vā ja "ļ oti labu istabu" Nr. 23. Istaba laba, plaš a, viss strā dā , gulta 2 x 2.5 metri, tualete nav dā rzā . BET VĒ JS. Mē s devā mies uz Maldivu salā m, lai sajustu siltumu, nevis uz Hurgadu ar aukstu vē ju, bez pretvē ja ž ogiem. Pē c vakara pasē dē š anas terasē , izsmē ķ ē jot cigareti un klausoties okeā nu, tu nedaudz nosala. No vē ja (un tieš s skats uz okeā nu) terasi noslē dz apmē ram piecus metrus palmu un krū mu josla, bet no tajā izveidotajā m ejā m uz pludmali smuki pū š . Sala ir paredzē ta daž ā diem vē ja laikiem. Cipari no 1 lī dz 31 ir terases uz rietumiem - vasarā nav vē ja, un skaitļ i no 32 lī dz 56 - uz austrumiem, ziemā nav vē ja. No 1 lī dz 15 numuriem nav smilš ainas pludmales, akmeņ i un rifs atrodas uzreiz aiz palmā m.
Numurā.3 tika izgriezta eja caur koraļ ļ iem 50 metrus plata un 2-3 metrus plata. Citā s vietā s bē guma laikā ir ļ oti grū ti tikt pie sienas, nenodī rā jot. No 20. numura ir smilš aina pludmale, bet numur 30 saule aiz palmā m riet pulksten trijos, pieskaitiet vē ju. Vē ja praktiski nav no Nr. 32, pludmale 5-10 metru plata. Tas viss, protams, attiecas tikai uz ziemas sezonu (lasiet skolas kursu par musoniem un pasā ta vē jiem). Jā , pie 42. numura ū denī ievesta caurule 30 centimetru diametrā , aiz rifa. Domā ju, ka ir specifiska smaka. Izdariet savus secinā jumus. Un cilvē ki arī peld ar bē rniem.
Rezultā tā pē c vairā kā m sarunā m reģ istratū rā un pā rliecī bā m, ka “pē c audzē jiem” noteikti pā rvā ksies uz saulaino un mierī go pusi, saņ ē mā m 32. istabu, ar ko bijā m pilnī bā apmierinā ti (lai gan istabiņ a bija š vakā ka nekā iepriekš ē jā un itā ļ i, kas tur dzī voja pirms mums, tajos audzē ja tarakā nus, bet tas mū s nebiedē. ) Starp citu, japā ņ iem lī dzī gā meitene-vadone, ar kuru man bija iespē ja parunā t par pā rvietoš anu, krieviski, vismaz saprot, un, iespē jams, viņ a to zina lieliski, bet acī mredzot sazvē restī bas nolū kos viņ a nolē ma to nedarī t. reklamē t š o (varbū t nepareizi apstrā dā ts). Atseviš ķ i es gribu runā t par Ali "mā jas saimnieci", kā tas tika pasniegts. 23. numura sē tnieks bija pazemī gs bangladeš ietis, kurš priecā jā s, ka viņ am palika kā ds dolā rs, un ik pa laikam ar vā rdiem "coco ser" atnesa kā du kokosriekstu. Bet nr. 32 maldī vietis Ali sā ka ar to, ka Maldī vijā m 1 dolā rs nav nauda.
Uz jautā jumu, cik tu pelni mē nesī , viņ š pieticī gi neatbildē ja. Nā kamajā dienā pludmales dvieļ i, ko š is asinssū cē js atnesa uz mū su istabu, bija vismaz no lupatā m (š ķ ita, ka Ali tos bija speciā li sagā dā jis spī tī giem ā rzemniekiem). Pē c zvanu uz reģ istratū ru, dvieļ i tika nekavē joties nomainī ti. Ali vairs necentā s draudzē ties, lai gan regulā ri uzkopa. Viņ a mā nī gais plā ns tika atklā ts izbraukš anas dienā . Š is vabole piecos no rī ta piebrauca pie mola un atnesa papildus rē ķ inu par minibā ru, lai viņ am uz vietas samaksā tu. Lī dz izlidoš anai bija vē l kā das č etrdesmit minū tes, un man nebija slinkums aiziet lī dz reģ istratū rai pat 50 metrus, lai pievestu ļ aundari pie tī ra ū dens. Izrā dā s, ka š is kapitā lists uz salas uzkopš anas jomā strā dā jau 15 gadus (tā pē c viņ am ir dež ū ras priekš darbi š ķ irš anā s tū ristiem), un naivos itā ļ us parasti izmitina istabiņ ā s no 32 lī dz 40. Nu viņ š vē l nav saskā ries ar slā viem. Esi uzmanī gs!
Tiesa, tieš u zā dzī bu salā nenovē roju, tač u administrā cija brī dina: neatstā jiet redzamā s vietā s ļ oti vē rtī gas lietas, nekā rdiniet strā dniekus, kuri par to nenopelnī s pat pē c 10 gadiem.
Izklaide
Visā s istabā s bija piekā rti plakanie televizori (krievu kanā la nav), bez š ī m sarunu kastē m bija viennozī mī gi labā k. Animā cijas diskotē ka - katru vakaru bā rā pie galvenā restorā na kaut kur lī dz 23 notika kaut kā das akcijas un viktorī nas itā ļ u valodā , bija skaļ š . Katru vakaru pē c saulrieta uz mola tiek barotas haizivis un rajas - izklaidē još i, bet es pati ū denī netiku. Makš ķ erē t saulrietā (saullē ktā ) - nebija (manuprā t, zivju ķ erš ana uz stiepļ u spoles ir rupjī bas). Tikš anā s ar delfī niem - mē s nedevā mies ne velti - vai jū s tos satiekat vai nē - nav zinā ma, un viņ i nedrī kst peldē ties ar tiem. Apkā rt Madugali satikā s murē nas, bruņ urupuč i, haizivis un karaliskā s mantas (ne visi vienā dienā , protams), snorkelē š ana ā rpus vietas.
Neapdzī vota sala - par dienu 300 $ (atsauksmē s viņ i rakstī ja 100), mē s devā mies uz pusi dienas. Š ķ iet, ka sala ir neapdzī vota, tač u smiltī s ir daudz svaigu pē du nospiedumu un 50 metrus no krasta karā jusies laiva ar iezemieš iem, kas mū s atveda, romantiku nepiedeva. Un vispā r - man patika. Nirš ana: ir instruktors Miš a - krieviski runā još s, bet - bez sertifikā ta, kursi ļ oti dā rgi (uzkrā t pieredzi un sertifikā tu mā jā s).
Kopumā atvaļ inā jums paskrē ja nemanot. Lai gan man š ķ ita, ka gribu doties mā jā s, es negribē ju iet prom. Tā das sajū tas nav ne Turcijā , ne Ē ģ iptē . Bet, ja es vē los atkal doties uz Mkdugali - atklā ti sakot, es nezinu. Skanē ja ardievas - bū sim priecī gi jū s atkal redzē t! - ne viņ i, ne es neko neuzlieku par pienā kumu .. .
sabrukt