Описание отеля Флагман Отель 3*
Galvenā viesnīca atrodas Omskas centrā. Ērta atrašanās vieta ļauj ērti nokļūt lidostā, dzelzceļa stacijā un autoostā.
// Обновлено 12 августа 2022
Нет туров в этот отель из Украины
Услуги в отеле
apkalpošana numurā, konferenču telpas. Visu zāļu tehniskais aprīkojums atbilst mūsdienu standartiem: audio un video tehnika, klimata kontrole. Viesnīcas viesi var jauki pavadīt laiku omulīgās tematiskās kafejnīcās - Josephine, 5.stāvs, Sakura, kur viņiem tiks piedāvāti krievu, Eiropas un Austrumu virtuves ēdieni. Nepieciešamības gadījumā restorāna serviss izveidos ēdienkarti biznesa pusdienām, organizēs kafijas pauzi un bufetes galdu.Aktīvai atpūtai viesnīcas 5.stāvā atrodas boulinga centrs ar 9 celiņiem pieaugušajiem un bērniem, biljarda galdiem.
Bērniem ir kafejnīca "Pinokio", bērnu izklaides centrs, deju studija ar kvalificētiem skolotājiem.
Номера
Flagship Hotel 44 komfortabli numuri ir aprīkoti ar TV, gaisa kondicionieri, telefonu, mini bāru, seifu, interaktīvo TV sistēmu, interneta pieslēgumu.Нет туров в этот отель из Украины
Iespaidi no š ī s viesnī cas.
Plusi:
Tī rī ba, labs aprī kojums.
Par mī nusiem bū s jā pakavē jas sī kā k.
Mē rķ is, uz kuru es tiecos, pasū tot numuru š ajā viesnī cā (kas tika paziņ ots, pasū tot):
1) Liela, ē rta gulta gulē š anai. ... →
2) Internets, darbam.
Un tad es jums pastā stī š u, ko es dabū ju vietā .
Rezervē ju vienvietī gu standarta numuru 26.03. 2014. , reģ istrē joties konstatē ju, ka paredzamā s lielā s gultas vietā istabā ir 2 mazas. Uz jautā jumu, kur ir lielā gulta, ko redzē ju fotoattē lā , viņ i man atbildē ja, ka:
1) Man bija jā norā da, ka man ir vajadzī ga liela gulta, nevis 2 mazas (ziņ kā rī gi, es ņ emu vienvietī gu istabu, maksā ju par vienvietī gu istabu un beigā s saņ emu divus kodolus, nevis parasto gultu, acī mredzot man vajadzē ja uzrakstiet vē stuli ar ienā koš o numuru, lai nebū tu "bet tu neteici")
2) Pē c viņ iem lielā s gultas standartos sastā v no nobī dī tā m mazajā m, ī sti nesapratu kā tas izskatā s no tehniskā s puses, kā ir gultu sā nu ierobež oš ana, matrač a maiņ a utt. pā rvaldī ta. š ķ iet, ka tie ir "nolikti" ar palagu pa vidu vai kā ?
Uz manu priekš likumu organizē t lielu gultu viņ i teica, ka kalpone viņ ai salauzī s muguru, un tā pē c standartu vairs nav, tad vienī gā iespē ja ir dā rgā ka istaba - VIP standarts (vē rtē vā rdu spē li, nevis bizness, nevis greznī ba, bet VIP)
Es domā ju, labi, atš ķ irī ba ir 600 rubļ u dienā (4500). Svarī gā k ir labi izgulē ties, un man negribē jā s lamā ties pie ieejas un vē l jo vairā k skatī ties, kā kalpone norauj muguru, lai gan ieteicu, ka varu visu pā rvietot pati, bet nez kā pē c mans priekš likums nebija. sastapā s ar entuziasmu.
Viņ i man dod numuru 801 (nekā dā gadī jumā neņ emiet to)
Telpas lielā kais akcents ir tas, ka viena no tā s sienā m piekļ aujas biznesa centra gaitenim, savukā rt daž as biež i lietojamas durvis (spriež ot pē c skaņ ā m) atrodas ļ oti tuvu, nezinu no kā tā s sienas veidotas. (ģ ipš kartona plā ksne, seabit ) bet sajū ta, ka gulta atrodas koridorā , flī ž u radzes un durvju dauzī š anā s, vienalga ir prieks.
Ok un neredzē ja, interesantā k, uzliku klē pjdatoru, ieslē dzu Wi-Fi, redzu uztverš anas zonu 5% lī menī...mē ģ inā jums ievadī t paroli ne pie kā nenoveda , tas nekavē joties izslē dzā s. Pie sienas redzu interneta kontaktligzdu, kur rakstī ts (noņ emot tī kla kabeli turiet), domā ju, ka ir labi, tagad izmantoš u, iespraudī š u kabeli un nekas nenotiek, jo "tī kla kabelis nav pievienots".
Tā lā k interesanti, nolē mu noskū ties, konstatē ju, ka vannasistabā virs spoguļ a lampiņ a nestrā dā , nu labi, var koridorā noskū ties.
Kad es nolē mu izmantot spaini vannas istabā , es atklā ju, ka, nospiež ot pedā li, nekas nenotiek. vā ks nolauzts.
Par pieplū des ventilā ciju vannas istabā telpas projektē tā ji nav dzirdē juš i, vai arī tā ir labi nomaskē ta un nestrā dā , kā dē ļ nā cies turē t durvis vaļ ā .
Pē c izrakstī š anā s vē rsu administratora uzmanī bu uz visiem š iem trū kumiem un norā dī ju, ka apkalpoš anas lī menis un pakalpojumu saraksts neatbilst deklarē tajam, tā pē c nepiecieš ams veikt pā rrē ķ inu atbilstoš i pakalpojuma kvalitā tei. , viņ i man solī ja: "Mē s visu salabosim, tad , kad vien, bū s pā rrē ķ ini, bet nebū s, jo mums ir programma, "bet mē s varam uztaisī t tasi kafijas.
Un tas, ka viņ u skaits netiek uzraudzī ts, nav interneta un nevar normā li atpū sties, tie jau ir sī kumi, galvenais ir paņ emt naudu par "VIP", kur pat miskaste nedarbojas.
Tie. Naudu samaksā ju pilnā apmē rā , pilnā apmē rā un uzreiz, bet pakalpojums, ko saņ ē mu, bija nekvalitatī vs un ne pilnā apmē rā .
sabrukt
Man ļ oti patika. Ē rta atraš anā s vieta. Augstas kvalitā tes serviss, stilī gi un plaš i numuri, uzmanī ga apkalpoš ana un silta un draudzī ga atmosfē ra.... →
sabrukt