Описание отеля Amaris Hotel 3*
// Обновлено 30 января 2025
Нет туров в этот отель из Украины
Типы номеров
До человек
До человек
До человек
Услуги в отеле
- год реновации
Нет туров в этот отель из Украины
Brokastis vē l var ē st, ko nevar teikt par vakariņ ā m, ē diens visu laiku ir auksts.
Skaits: gultā s atsperes balstā s pret muguru, nav reā li gulē t uz krē sliem-gultā m, gultas veļ a nav mainī ta ne reizi nedē ļ ā , dvieļ i mainī ti tikai vienu reizi un tad pē... → c pieprasī juma.
Baseins: sauļ oš anā s krē sli aizņ emti jau no 6 rī tā , baseins ne reizi nav tī rī ts nedē ļ u
Duš a un tualete: viss tek, smird pē c kanalizā cijas
Pastaiga lī dz pludmalei min. 10-15, ļ oti maz brī vas vietas, maksas 10lev sauļ oš anā s krē sls un 10lev lietussargs
VIESNĪ CA VAI BĒ RNIEM
sabrukt
Viesnī ca tika izvē lē ta mē nesi pirms svē tkiem, tā pē c gaidī jā m, ka visas pieklā jī gā s budž eta iespē jas jau sen ir sakā rtotas ar agrī nu rezervā ciju. Amaris tika izvē lē ts. Telpu fotogrā fiju rezervā cijā nebija daudz, tač u realit&... →#257; te izrā dī jā s labā ka. Viņ š atbild uz savā m trim zvaigznē m. Istaba mā jī ga, tī ra, viss bija kā rtī bā . Brokastis bija garš ī gas, izsalcis nezaudē ja. Lī dz jū rai 10-12 min, lī dz centram 15 min. Blakus viesnī cas lielveikals.
Vienī gā s neē rtī bas - darbinieki krievu vai ukraiņ u gandrī z nezina. Bet personī gi es domā ju, ka ā rzemē s pirmajā vietā vismaz pā ris frā zes tū ristam vajadzē tu zinā t angļ u valodu (š o valodu principā saprot visur), pā rē jā s var papildinā t ar ž estiem un vismaz daž iem vā rdiem, vismaz ir Google tulks)
sabrukt
Bulgā rijā bijā m treš o reizi, bet š ī reize bija vienkā rš i š ausmī ga. Mē s iegā dā jā mies ceļ ojumu trī s pieauguš ajiem caur TUI tū roperatora Somijas filiā li. Neskatoties uz to, ka istabiņ a bija rezervē ta trim pieauguš ajiem, viņ i ap... →metā s istabā ar divā m gultā m un diviem atzveltnes krē sliem. Gultas veļ as, dvieļ u, trauku, mē beļ u komplekti balkonam bija paredzē ti diviem. Atzveltnes krē sli bija paredzē ti sē dē š anai, nevis gulē š anai. Treš o veļ as komplektu iedeva tikai daž as stundas pē c reģ istrē š anā s. Visā s gultas veļ ā s bija caurumi. Uz lū gumu nodroš inā t gultu treš ajai personai, mums atbildē ja, ka tas nav iespē jams, jo viesnī cā nav nevienas gultas, lai gan viesnī ca bija mazā k nekā puse noslogota. Tad prasī jā m matraci, bet te mums atteica. Administratore Marija mums piedā vā ja par papildus samaksu mainī t istabu, bet mē s atteicā mies, jo. uz taloniem viņ i iedeva diezgan lielu summu. Numuriņ ā bija bezmaksas ledusskapis, par kuru mums bija jā maksā.5 BGN dienā . Mē s atteicā mies maksā t. Rezultā tā , tā kā mums nebija nodroš inā ta ne gulta, ne matracis, nā cā s gulē t uz cieta, ar spilveniem, kas bija saplē sti un, miega laikā griež oties, noslī dē ja uz grī das un mū su kā jas gulē ja uz dē ļ iem. Man bija jā savā c visas segas un gultas pā rklā ji un jā noliek š o spilvenu vietā . Pacietī bas pietika tikai trī s dienā m, tad viņ a vienkā rš i gulē ja uz grī das. Kad notika tikš anā s ar gidi vā rdā Miia, mē s uzaicinā jā m viņ u uz savu istabu. Viņ a ļ oti ilgi bija saš utusi, uzņ ē ma daž as fotogrā fijas un teica, ka nosū tī s uz TUI galveno biroju Helsinkos. Beigā s mums treš ā matrač a vietā atnesa citu segu. Pē c tam viss viesnī cas personā ls pā rstā ja mums pievē rst uzmanī bu, pat sveicinā ti. Mē s jau lū dzā m mū s iepazī stinā t ar viesnī cas administratoru vai direktoru, mums atbildē ja, ka tas nav iespē jams. Lai gan direktors dzī voja tajā paš ā viesnī cā un viņ a maš ī na katru dienu atradā s pie galvenā s ieejas. Treš ajā mū su uzturē š anā s dienā vienam no mū su ģ imenes locekļ iem vajadzē ja medu. palī dzī bu, sazinā jā mies ar reģ istratū ru un viņ i mū s nosū tī ja uz tā lā ko klī niku, kas atrodas vairā k nekā stundas attā lumā . Gribu uzsvē rt, ka problē ma radā s ar kā jā m un tā arī izskanē ja, tač u mū su viesnī cas personā lu tas netraucē ja. Rezultā tā mums paš iem bija jā meklē tuvā k klī nika un galu galā tā pieder mums. Kad mē s par to pastā stī jā m viesnī cas darbiniekiem, viņ i bija ļ oti pā rsteigti, sakot, ka mē s nezinā m. Kopumā es gribu vē rst uzmanī bu uz to, ka viņ i uz jebkuru mū su jautā jumu atbildē ja tieš i ar š o frā zi vai izlikā s, ka nesaprot krievu valodu. Gribu vē rst uzmanī bu arī uz to, ka attieksme pret krievvalodī gajiem tū ristiem ir vienkā rš i pretī ga, neskatoties uz to, ka vecā ki ir ES pilsoņ i. Pats pā rsteidzoš ā kais ir virtuves darbinieki. Pirmkā rt, viņ i nestrā dā formā , bez cepurē m un cimdiem, par apaviem jau klusē ju. Netī rumi no galdiem tiek notī rī ti ar lupatu tieš i uz grī das, tas viss notiek viesu acu priekš ā . Tā dā paš ā veidā tiek iztī rī ts baseins un apkā rtē jā teritorija. Lai arī baseins ir atvē rts no pulksten 8, darbinieki tī rī š anu sā k pulksten 7.50. Brokastu laikā visi putekļ i no tī rī š anas pie baseina lido tieš i traukos. Man bija jā sniedz komentā ri. Kad izrakstī jā mies no viesnī cas, tā pati administratore Marija teica, ka mū su apstā kļ i ir ļ oti labi un mums nevajadzē tu pret viņ iem izvirzī t nekā das pretenzijas.
sabrukt
kopvē rtē jums - ļ oti labs. viesnī ca ir savu zvaigž ņ u vē rta. Lai arī ilgi neuzkavē jā mies, mums ļ oti patika. mī nuss ir tas, ka gan viesnī cas darbinieki, gan vietē jie praktiski nezina krievu valodu. apmeklē tā ju galvenā valoda ir angļ u valoda. personā ls... → ir ļ oti draudzī gs un labprā t palī dz. telpas ir tī ras un sakoptas. problē ma ir vakarā "noķ ert" dzelzi. Tā pē c labā k ir ņ emt lī dzi savu, kā arī fē nu. brokastis ir sā tī gas, bet pā rsvarā vienmuļ as. lai gan ir izvē le. jauks baseins, silts ū dens (lieliski piemē rots bē rniem). galvenais padoms (vispā rē js) ir mainī t naudu tikai valū tas maiņ as punktos un pē c tam pē c iepazī š anā s ar precī zu maiņ as kursu (ir iespē jas ļ oti zemam kursam).
sabrukt
... →
sabrukt