Описание отеля Villa Elena Hotel & Residences 5*
Viesnīca atrodas vēsturiskās Jaltas centrā, 20 metru attālumā no krastmalas. No tās logiem ir redzama jūra, krastmala, bāka, Aleksandra Ņevska katedrāle un Krimas kalnu amfiteātris. 2011. gada 21. aprīlis Villa Elena Hotel & Residences oficiāli saņēma piecu zvaigžņu viesnīcas statusu, kļūstot par pirmo šāda līmeņa viesnīcu Krimā.
// Обновлено 07 января 2023
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Расположение
20 m no krastmalas.2 minūšu brauciena attālumā no automaģistrāles M18.
Пляж
- 2. rinda
- pilsētas pludmale
Услуги в отеле
Luksusa restorāns "Grand Terrace", viena produkta restorāns "Horatio", vestibila bārs, baseina bārs, bērnu kafejnīca "Besedka".Konferenču zāle 140 personām, floristikas boutique, skaistumkopšanas salons Dessange, juvelierizstrādājumu salons, banketu serviss, kulinārijas meistarklases, gastro tūres, ēdināšana, apsildāms āra baseins (no maija līdz oktobra vidum).
- restorāns
- A la carte restorāns
- kafejnīca/bārs
- atklāts baseins
- autostāvvieta
- bezmaksas wi-fi
- veļas mazgāšana
- frizētava/skaistumkopšanas salons
- izmitināšana ar dzīvniekiem
- transfērs uz/no lidostas
- valūtas maiņa
- apmaksa ar maksājumu kartēm
- renovācijas gads
Для детей
Animācija (vasarā).- bērnu peldbaseins
- rotaļu laukums
- bērnu klubs
- bērnu ēdienkarte restorānā
- aukle
Развлечение и спорт
Romiešu tvaika pirts ar džakuzi, sāls istaba.- Spa vai labsajūtas centrs
- džakuzi
- tenisa korti
- sporta zāle
- ekskursiju organizēšana
- svētku organizēšanas pakalpojums
Номера
Kopumā viesnīcā ir 47 numuri: luksusa, junior suite, suite, apartamenti, rezidence, panorāmas, karaliski un prezidenta penthausi.В номерах
Itāļu santehnika un mēbeles, satelīttelevīzija, gaisa kondicionieris, apsildāmās grīdas, elektroniskais seifs, elitārās mini smaržas Chopard un Bvlgari, minibārs, telefons, fēns, peldmēteļi, čības, Wi-Fi.Адрес
298600Krima, Jalta
st. Krasnova 2
Uztaisī ju sev nelielu pauzi. Godī gi sakot, nebiju gaidī jis tā du laikapstā kļ u un komforta lī meni - viss bija super!
Tagad sī kā k:
- temperatū ra lī dz +20 (novembrī );
- jū rā ap +15 (pat nā cā s peldē ties);
- no viesnī cas paveras skaists skats uz pilsē... →; tu (dzī voja 4. stā vā );
- ļ oti garš ī gs, gan viesnī cā , gan iestā dē s visā pilsē tā , kur viņ š bija;
- tī ra, mā jī ga, ē rta un patī kama apkalpoš ana (nav kauns aicinā t pie sevis).
Secinā jums tā ds: noteikti aizej, paskaties laikapstā kļ us un pā rvā cies uz Jaltu (jo ī paš i tā pē c, ka nav kur iet), puse dienas, lai pā rvietotos un tu esi luksusa viesnī cā (es runā ju par villu), silti un apkā rt. brī niš ķ ī gi cilvē ki (tā gadī jā s, ka ar kā du satikā s). Veiksmi visiem!
sabrukt
Paliku nedē ļ u pie draugiem - viss bija ideā li! Ierodoties mū s sagā dā ja ar dzirkstoš o vī nu - tas bija ļ oti aktuā li! Brokastis garš ī gas, bet labā k pasū tī t iepriekš , uz konkrē tu laiku, lai nav jā gaida. Iekopta teritorija. Ļ oti kvalitatī va telp... →u uzkopš ana. Noteikti iesaku!
sabrukt
Ilgu laiku viņ i izvē lē jā s cienī gu vietu atpū tai dzimtenē , tač u nez kā pē c nevarē ja doties uz ā rzemē m. Mē s izvē lē jā mies dā rgā ko, elitā rā ko un greznā ko Jaltas viesnī cu Villa Elena. Mē s rezervē jā m istabu 2. s... →tā vā , divistabu junior suite ar divā m vannas istabā m, diviem televizoriem un gaiš ā m mē belē m mē nesi pirms ieraš anā s. Telefoniski vienojā mies par visiem nosacī jumiem, solī ja uznā kš anai sagatavot vannu, dā vanā sagaidī š anas glā zi vī na un burciņ u paš taisī ta ievā rī juma. Atbraucā m un sā kā m. . .
Vispirms samaksā ja par izmitinā š anu 10 dienas, lai gan pirmā diena jau bija samaksā ta un varē ja vispirms norē ķ inā ties, un tad veica aprē ķ inus par nā kamajā m dienā m, tad mums piedā vā ja istabu 4 stā vā ar vienu vannas istabu un tumš ā m mē belē m. , atgā dinā jā m, ka bijā m rezervē juš i vē l vienu istabiņ u , pē c kā tika piedā vā ts uz laiku palikt š ajā istabā un pē c stundas mū s sagatavos ar divā m vannasistabā m. Pē c stundas mē s pā rvā cā mies uz jaunu istabu, tur bija divas tualetes, bet bija tikai viens televizors un nebija kur pieslē gt otru. Labi, mē s nolē mā m neķ ī vē ties. Mē beles tumš as, TV viens, neviens nav sagatavojies un netaisī jā s vannoties, vannasistabā kosmē tikas komplekts vienam cilvē kam, lai gan iekā rtojā mies trijatā , tē jkanna istabā ar baigo. pā rklā jums apakš ā - un tā ir Jaltas piecu zvaigž ņ u greznī ba. Viesnī cā tiek nodroš inā ts auto savā kš anas un stā vē š anas serviss, novietojot mū su auto, viesnī cas š oferis uzbrauca ritenim uz apmales stū ra un to saplē sa. Ritenis tika noplombē ts uz viesnī cas rē ķ ina, bet atbraucā m uz jauna riteņ a, nevis uz lī mē ta, solī jā m pirkt jaunu. Viņ i nevarē ja nopirkt jaunu, jo riteņ i tiek pā rdoti pa pā riem, tā pē c vienkā rš i iedeva naudu vienam jaunam ritenim un piedā vā ja meklē t, kur tā du nopirkt.
Viņ i sā ka izklā t gultu, palagā atrada caurumu un netī ru segas pā rvalku, tad pacietī ba satrū kā s, viņ i vē rsā s pie š veicaras, kalpone ieradā s ar acī mredzamā m saaukstē š anā s pazī mē m. Mē s viņ u izlikā m no istabas, mē s negribē jā m atvaļ inā juma sā kumā saslimt ar infekciju. Atvainojoties par sagā dā tajā m neē rtī bā m pulksten 23:00 mums atnesa sagaidī š anas glā zi vī na, lai gan mē s vakariņ ojā m pulksten 19:00 viesnī cas restorā nā un netikā m cienā ti ar vī nu. No rī ta bijā m apņ ē mī bas pilni savā kt naudu un pā rcelties uz citu viesnī cu. Brokastis restorā nā ar daudzā m "pusē m" no personā la pastiprinā ja vakara iespaidus. Viesnī cas menedž ere ļ oti atvainojā s, pierunā ja palikt, piedā vā ja bez papildus maksas pā rvā kties uz apartamentiem ar trim balkoniem un atlaidi visā m vakariņ ā m restorā nā . Mē s vienojā mies. Istaba laba, bet...uz visu uzturē š anā s laiku kosmē tika istabā palika tikai vienam, dvieļ i diviem, ū dens pudelē s vienam (domā , samaksā ja par trim, kam tas interesē ). Zobu birstes un pastas viesnī cā vienkā rš i nenodroš ina, ja neesi paņ ē mis lī dzi, skrien uz tuvā ko veikalu, citā di nav ar ko tī rī t zobus. Viņ i negā ja un neprasī ja to, kas tika samaksā ts par trim, par laimi, atveda visu savu, 10 dienas neviens netī rī ja tē jkannu svī tā , nā cā s lū gt nelielu tī ru katliņ u restorā na virtuvē , jo. Man patī k dzert tē ju vē lu vakarā un restorā nā lī dz 23-00. Gulta tika mainī ta reizi trijā s dienā s, nevis katru dienu, kā teikts mā jaslapā , pie nā kamā s maiņ as atkal bija caurums palagā (tā tad š ī nav nejauš ī ba, bet sistē ma), nā cā s pajautā t par ievā rī juma burciņ u dā vanā tomē r iedeva divas kā kompensā ciju par neē rtī bā m pirmajā dienā , ē dieni restorā nā biež i tika pasniegti ne gluž i tī ri, regulā ri nā cā s lū gt nomainī t karoti, dakš iņ u, krū zī ti lū pu krā sa no iepriekš ē jā klienta, atlaidi restorā nā periodiski aizmirsā s iekļ aut rē ķ inā , negribē ju atgā dinā t, tas nav jauki, bet atbraucā m atpū sties un tē rē t naudu dā rgā viesnī cā , nevis ubagot ž ē lastī bas dā vanas, viņ i vienkā rš i izdarī ja secinā jumus un mē ģ inā ja pusdienot un vakariņ ot vai nu Fabrikantā vai Oreandā , ja palika Jaltā , tad vairā kas reizes gā ja ē st Palmī ras pilī un Krimas vē smā . Brokastis Villa Elena ir labas, sā tī gas, tač u viesmī ļ u apkalpoš ana atstā j daudz ko vē lē ties. Restorā na ē dienkarte ir visai trū cī ga, tā neparedz ikdienas maltī tes vairā kas dienas. Ē st austeres utt. ikdienas ģ imene ar bē rnu nevar. Prasī ja vā rī t parastu zupu ar kotletē m, vā rī ja negarš ī gi, bija tik daudz piparu, ka baidī jos pat bē rnam tā du zupu dot. Restorā na virtuve ir loterija, daž reiz viss ir kā rtī bā , un daž reiz elementā ri ē dieni tiek gatavoti atklā ti viduvē ji.
Vienā no vakariņ ā m mums tē ju atnesa uzreiz pē c zupas, teicā m, ka tē ju vajadzē s ne ā trā k kā pē c 15-20 minū tē m, jo. pamatē diens vē l nebija pienā cis, un tē ja lī dz tam laikam bū tu atdzisusi. Manam pā rsteigumam nebija robež u, kad mums atnesa to paš u tē ju, kuru pirms pasniegš anas vienkā rš i izlē ja no tē jkannā m, uzsildī ja un atkal ielē ja tē jkannā . Neticē ju savā m acī m, bet bā rmenis apstiprinā ja, ka svaigo nevis brū vē ja, bet gan jau atdzisuš o uzsildī ja. Un tas par cenu 40 UAH. vienai porcijai! ! ! Tas ir LUXURY!! !
Secinā jums: neatkarī gi no tā , cik daudz jū s maksā jat š ajā valstī , joprojā m ir stulbi cerē t uz labu apkalpoš anu pat visdā rgā kajā un greznā kajā viesnī cā . Kopumā viss ir labi, skaisti, ar pretenziju, reizē m pat var redzē t rū pes par klientu, bet tas ir tikai pirmajā mirklī , patiesī bā ir tik daudz nepilnī bu, ka rodas jautā jums - par ko mē s maksā jam? Kā pē c netiek nodroš inā ts tas, kas ir norā dī ts vietnē un par ko tiek maksā ts, ja klients maksā , viņ š cer saņ emt to, par ko maksā , vismaz ideā li tī rus traukus dā rgā aristokrā tiskā restorā nā . Pat ja reiz gadī jā s absurda situā cija un pretī gadī jā s netī ra dakš a, visā s turpmā kajā s reizē s š ī klienta apkalpoš anai jā pievē rš ī paš a uzmanī ba, tač u katru dienu tika pieņ emti komentā ri, mainī ti trauki, un acī mredzot nekā di secinā jumi netika izdarī ti. Visu laiku tā da sajū ta, ka tie, kam maksā ji, krā pjas un mē ģ ina tevi “apkrā pt” ik uz soļ a, ī paš i viesmī lis Jevgē ņ ijs, regulā ri mē ģ inā ja rē ķ inā iekļ aut kaut ko lieku, aizmirst ņ emt vē rā atlaidi utt. Virtuvē vai nu aizmirst pasniegt krē mī go mē rci siera kū kai, vai kruasā nu apkaisa ar pulveri, viss ir mū su...
Izrakstoties mums uzrā dī ja rē ķ inu par minibā ru par to, ko nepaņ ē mā m, summa bija tieš i divas reizes lielā ka nekā reā li izdzē rā m, laikam domā jā m, ka nepamanī sim, bet pamanī jā m un samaksā jā m tikai par to, ko paņ ē mā m no bā rs. Sī kums, bet nogulsnes palika.
Vienī gais, kas mani patiesi iespaidoja, bija lielā s un plaš ā s telpas ar labu apdari, lai gan č ī kstoš ā gulta naktī netiek uztverta kā senatnes un senlietas, č ī kstē š ana ir tikai kaitinoš a, vannas istabā ū dens slikti notek, Uz komentā riem par š o neviens nereaģ ē ja piecas dienas, lī dz viņ a vienkā rš i pā rstā ja doties prom, telpaugi ne tuvu nav ideā lā stā voklī gan vestibilā , gan istabā s. Visi savā veidā , dzimtajā veidā ! Ļ oti jū tu lī dzi saimniekiem, skaidrs, ka viesnī cā ir ieguldī ta liela nauda, atliek nopietni strā dā t ar personā lu un skaidrot, ka klients ir gatavs maksā t par augstā kajiem tarifiem, nevis tā pē c, ka viņ am vienkā rš i nav kur likt savu naudu. Par š o naudu cilvē ki cer saņ emt augstā kā lī meņ a servisu, tač u saņ em to paš u, ko jebkurā citā zemā ka lī meņ a viesnī cā .
Nedomā ju, ka vē l kā dreiz vē lē š os š ajā viesnī cā izjust "greznī bas un komforta" atmosfē ru.
sabrukt