Описание отеля ОК Одесса 3*
Viesnīcu komplekss "Odessa" atrodas vienā no gleznainākajām vietām Melnās jūras piekrastē - Arkādijas rajonā, netālu no populārās pludmales un atpūtas centra, 15 minūšu attālumā no trokšņainajiem biznesa rajoniem. Viesnīcas kompleksā ir dažādu kategoriju telpas, Eiropas virtuves restorāns, banketu zāle biznesa un svētku pasākumiem ar 7 konferenču telpām ar ietilpību no 20 līdz 600 cilvēkiem, kā arī koncertzāle "Odessa" - gaišākajiem un grandiozākie pasākumi, kuros var uzņemt līdz 1000 cilvēku. Lieliska izvēle tūristiem un pilsētas biznesa viesiem.
// Обновлено 23 марта 2023
Нет туров в этот отель из Украины
Расположение
Odesas Starptautiskā lidosta atrodas 12 km attālumā.Пляж
Tuvākā pludmale atrodas 700 m attālumā no viesnīcas.- 3. un tālāk
- pilsētas pludmale
- smilšu un oļu pludmale
Услуги в отеле
Diennakts reģistratūra, bagāžas glabātuve, terase.- restorāns
- kafejnīca/bārs
- konferenču zāle/banketu zāle
- darījumu centrs
- autostāvvieta
- droši
- bezmaksas wi-fi
- lifts
- veļas mazgāšana
- telpas cilvēkiem ar invaliditāti
- izmitināšana ar dzīvniekiem
- nesmēķētāju numuri
- transfērs uz/no lidostas
- bankomāts
- apmaksa ar maksājumu kartēm
Для детей
- rotaļu laukums
- bērnu ēdienkarte restorānā
- bērnu gultiņa
Развлечение и спорт
- sporta zāle
- svētku organizēšanas pakalpojums
Номера
Kopumā viesnīcā ir 175 numuri no kategorijas Lux, Junior Suite, Standard, Economy.В номерах
Balkons, gaisa kondicionieris, plakanā ekrāna televizors, satelīttelevīzija, rakstāmgalds, minibārs, fēns, vanna/duša.Адрес
st. Gagarina plato, 5, OdesaНет туров в этот отель из Украины
Novembrī viesnī cā palika trī s naktis.
Viesnī ca atrodas ļ oti labā vietā : Arkā dija, 3 minū š u gā jiens lī dz alejai, 10-12 minū tes lī dz tuvā kajai pludmalei, 3 minū tes lī dz lielveikalam Tavria V un Sport Life Premium klases sporta kompleksam.
Viesnī cas ... →priekš ā ir liela autostā vvieta.
Ierodoties viesnī cā , izrā dī jā s, ka mums bija nepareiza rezervā cija (no nā kamā s dienas), tač u administratore ā tri atrada risinā jumu un brī vus numurus.
"Standarta" istaba fotogrā fijā s izskatā s ļ oti lī dzī ga. Patiesī bā tas varē tu bū t nedaudz sliktā k.
Vienvietī gā gulta nedaudz š aura, bet matracis labs, veļ a tī ra, gulta diezgan ē rta.
Dvieļ i ir veci un nolietoti.
Vannas istabā ir fē ns, ziepes, š ampū ns, duš as ž eleja.
TV ir normā li, kā di 20 ukraiņ u kanā li.
Ir gaisa kondicionieris, bet kā tas darbojas, es nevarē ju izdomā t.
Wi-Fi signā ls visā kompleksā un telpā ir stabils, internets ir pietiekami ā trs.
Telpā bija ļ oti slikta skaņ as izolā cija: var dzirdē t gandrī z visu, kas notiek gaitenī . Tā tad, ja blakus apmetī sies kā da trokš ņ aina kompā nija (kā tas bija manā gadī jumā ), tad bū s grū ti aizmigt.
Istaba tika slikti iztī rī ta. Otrajā dienā tī rī š ana aprobež ojā s tikai ar segas stā vokļ a maiņ u uz gultas. Viņ i pat netaisī ja vā kus.
Brokastis sā kas vē lu - pulksten 8:00. Turklā t, kā viņ i rakstī ja iepriekš , lī dz š im laikam ir gatavi aptuveni 60–70% ē dienu.
Brokastu ē dienkarte, manuprā t, ir ļ oti vidē ja. Piemē ram, no salā tiem vienā dienā bija gan sasmalcinā tas bietes, kas garš otas ar augu eļ ļ u, gan kā postu un zaļ umu salā ti.
Pamatē dieni ir ē dami, bet ne pā rā k garš ī gi.
Arī lī dz brokastu sā kumam ū denim nebija laika uzsilt, un tē ja bija knapi silta.
Kopumā , manuprā t, "cenas un kvalitā tes" kombinā cija nav optimā la, un naktsmī tnei vajadzē tu bū t lē tā kai
sabrukt
kas tev patika:
-atraš anā s vieta (tuvums jū rai (min. 10 kā jā m), transports (gala pietura)
-personā ls (ieradā s 7:00, tikā m uzreiz iekā rtoti (pē c iepriekš ē jas vienoš anā s)
- labs internets
-Dvieļ i tika mainī ti katru dienu un atkritumi tika izvesti, 5 naktis, gultas ... →veļ a tika mainī ta 1 reizi un istaba tika iztī rī ta.
kas nepatika:
-istabai bija balkons, bet tur bija ielikti ā rē jie kondicionieri (ja nemaldos), š ausmī gi dungoja, pa nakti nevarē ja logu vaļ ā atstā t
-Vē los uzrakstī t, ka istaba bija tī ra (un tas ir pluss), bet istabā tika atrasts viens tarakā ns
sabrukt
Mē s palikā m viesnī cā no 2. lī dz 4. aprī lim. Viņ i ieradā s lielā grupā , 50 cilvē ku, ar bē rniem. Apmetā mies 20 istabiņ ā s 2.3, 4 personā m, visas viesnī cas 3. stā vā . Viesnī cas uzpirkš anas infrastruktū ra: tuvums jū rai, tieš o... → mikroautobusu pieejamī ba uz centru un vietu, kur bija plā notas mū su sacensī bas. (Starp citu, no Arkā dijas uz centru, uz staciju un atpakaļ kursē vairā ki bezmaksas autobusi dienā ). Izlasot atsauksmes, biju nedaudz saspringta par gaidā mo uzturē š anos, tač u, ierodoties viesnī cā , izrā dī jā s, ka viss uztraukums bija veltī gs. Telpu fotogrā fijas ī sti neatbilst realitā tei. Kopš "dzī vē " viņ i ir daudz labā ki. Numuri ir tī ri, gaiš i, silti un plaš i. Gultas ļ oti ē rtas, modernas, matrač i jauni, labi gulē ju. Vannas istaba ir plaš a, lieliski iekā rtoti. Visu laiku bija pieejams karstais un aukstais ū dens. Dē ls istabā "atrada" labu Wi-Fi. Bija ļ oti patī kami atgriezties viesnī cā otrajā uzturē š anā s dienā un redzē t, ka nomainī tas gultas, nomainī ti dvieļ i un ž eleja-š ampū ns-ziepes, kā arī istaba iztī rī ta. Bufete - neslavē jama, ļ oti daudzveidī ga un ļ oti garš ī ga. Atseviš ķ s milzī gs paldies viesnī cas Viktorijas vadī tā jai, ar kuru bija ļ oti patī kami komunicē t, profesionā lis ar lielo burtu! Ļ oti patī kami, ka mums iedeva agru reģ istrē š anos viesnī cā.8. 40 un papildus noorganizē ja mums brokastis ieraš anā s dienā . Turklā t viņ i mū s iekā rtoja augstā kas kategorijas istabā s, nekā iepriekš bija plā nots. Tač u ar to patī kamie pā rsteigumi nebeidzā s! Dienu pirms izbraukš anas viesnī ca mums uzdā vinā ja dā vanu: mū su bē rni tika izcepti un uzdā vinā ti ar milzī gu kū ku, un viņ u vecā kiem tika pasniegtas glā zes svinī bā m. Vispā r man personī gi ir visjaukā kā s atmiņ as par viesnī cu un tajā strā dā još ajiem. Liels paldies par augstas kvalitā tes pakalpojumu!
sabrukt
Negribu apvainot viesnī cu, bet neliels pā rsteigums bija tas, ka fotogalerija internetā nav ī sti patiesa. Kad ierados istabā , man viss patika. Vakarā izrā dī jā s, ka istabā nedarbojas elektroinstalā cija. Lū dza palī dzī bu, bet neviens negaidī ja. Tā da pati spriedze ar ista... →benē m, mums neviens netuvojā s, lai gan jautā ja vairā kas reizes. Gribē tos labā ku klientu apkalpoš anu.
sabrukt
Ja jū s domā jat, ka sniedzat kvalitatī vu servisu un varat saukt sevi par viesnī cu, tad jū s dziļ i maldā ties!! !
Nekā da apkalpoš ana no viesnī cas personā la, reģ istratū rā neviens ī sti neko nevar paskaidrot.
Nav iespē jams rezervē t, vietu nav. Š ausmas.
Brie... →smī ga vieta, es gribu drī z slē gt.
P. S. uzlabot rezervē š anas sistē mu.
sabrukt
Ierodoties Odesā no rī ta ap 5i, biju pā rliecinā ts, ka š ajā viesnī cā tikš u izmitinā ts bez problē mā m. Atbraucu ar taksi no dzelzceļ a stacijas, tā kā transports tajā laikā nekursē . agrs apmeklē jums, viņ a bija š ausmī gi rupja viņ a tei... →ca, lai nā k pē c 14.00, viņ a neļ ā va kaut kur atstā t lietas. Nebija kur iet, man bija jā maksā dubultā istaba. , ņ em vē rā komentā rus! Larisa. Kijeva
sabrukt
Mē s tur palikā m 2 dienas no 14. lī dz 16. septembrim, mū su divvietī gajā istabā pē c mū su lū guma nepā rtraukti tecē ja duš a, atsū tī ja meistaru, viņ š kaut kā “sakā rtoja”, bet ak, ne uz ilgu laiku, un tad briesmī ga smaka. parā dī jā s, ... →vispā r tu pats saproti iespaidi par viesnī cu nav tie labā kie. Nav vairs kā ju!!!! ! !
sabrukt
Agrā rudenī man bija jā ierodas Odesā , uz absolventu tikš anos. Apstā jos pie OK Odesas, citu variantu nebija, laiks gā ja. Prasī ju klusā ku istabu, pa ceļ am neizgulē jos. Viņ i apmetā s istabā , kurā visu dienu skanē ja mū zika, cerot, ka vismaz uz nakti to izslē gs... →, diemž ē l.... No rī ta reģ istratū rā jautā ju, kā nokļ ū t Natalie restorā nā , uz ko viņ i atbildē ja - vajag, tā pē c ej uz interneta klubu un paskaties. Es vispā r klusē ju par taksometra pasū tī š anu, man vienkā rš i iedeva numuru un viss. Es neieteiktu tur palikt, lai gan katram ir sava gaume, nu, vienkā rš i uzvedī ba un apstā kļ i ir patieš ā m stulbi
sabrukt
Sveiki!
Dzī vojā m š ajā viesnī cā pirms divā m dienā m (13.06) un gribu teikt, ka esmu ļ oti vī lies par viesnī cas iekš ē jo stā vokli!
vakar ap 6iem iekā rtojos istabā ar logu. Pē c stundas sā ka stipri lī t un uz sienas pie loga parā dī jā s sm... →agi pilieni.
Uzreiz pateicu meitenē m reģ istratū rā un palū dzu pā rcelt uz sausā ku istabu.
Pā rvietojā s bez problē mā m, bet tajā istabā bija slapjš ! Un gaitenī bija vesela peļ ķ e! ! Bet š ā dos laikapstā kļ os nebija kur iet - tā viņ a dzī voja.
Nevis viesnī ca, bet kaut kā ds siets! Lū dzu salabot jumtu un salabot logu plaisas! Par tā du naudu to jau sen varē ja izdarī t!
sabrukt
Piemē rs, kā jauku viesnī cu var NOGALĪ T ar pretī gu apkalpoš anu!! !
Dzī vojā m 14.02-15.02 standarta numurā .
Sā kš u ar labo. Mums bija atļ auts reģ istrē ties pirms reģ istrē š anā s laika (apmē ram 10.00), mē s par to neiekasē jā m papildu ma... →ksu. Pati viesnī ca un numurs izskatī jā s labi. Viss ir jauns. Elektroniskā s slē dzenes. Balkons.
Istaba ir daudz mazā ka nekā fotoattē lā , bet tas ir izplatī ts stā sts.
Tagad muš a ziedē . Tā da liela liekš ķ ere.
1. Lifts nedarbojā s. Mē s saprotam, ka ziemai tas tiek izslē gts, lai ietaupī tu naudu.
2. Nebija apkures! ! ! Es domā ju, ka tā paš a iemesla dē ļ . Ā rā ir 0 C, istabā auksti akumulatori. Mē ģ inā jā m sildī t gaisa kondicionieri, bet efekts ir mazs, un ir liels troksnis! Kā teltī ! Ietinies divā s segā s, apgulies un padomā , kā da...mē s te atnā cā m. . . Nosalsi?! !
3. Wi-fi - jā , tas tieš ā m ir istabā s. BET samaksā ts! ! ! 20 UAH vienos. Jebkurā smirdī gā ē stuvē tagad var redzē t pastu bez maksas, bet š eit - lū dzu, maksā jiet.
4. Brokastis ir cits stā sts. Ieraš anā s dienā samaksā ts - 90 UAH. vienai personai Samaksā ts, meklē jam. Bufetes apkalpoš ana gar sienā m, bet bez ē diena. Tikai galda piederumi un sagriezts klaips. Pē c 15 min. mums katram atnes pa š ķ ī vi - 3 gabaliņ us siera, 3 gabaliņ us š ķ iņ ķ a. Pē c vē l 15 min. viņ i mums atnes olu kulteni ar aukstajā m desā m. Lū dzam kafiju - atnes pretī gu š ķ ī stoš o. Mē s lū dzam olu krē mu - viņ i saka "maksā t atseviš ķ i par 20 UAH". Atgā dinā m, ka esam jau samaksā juš i 180 (!! ! ), un viņ i: "kafija š ajā cenā nav iekļ auta. " Kas tad ir iekļ auts? Aukstā s desiņ as un viesmī ļ a neapmierinā tā mana? !
Nā kamajā dienā (brokastis jau ir iekļ autas numura cenā , tā pē c viņ i ieradā s) tas pats stā sts. Gaidu savas olas. Vē rojam, kā miegaini ciemiņ i ieskatā s tukš os podos. It kā cerē dami iedzert normā lu kafiju, viņ i pieiet pie kafijas automā ta, viesmī lis viņ us panā k, pakrata ar galvu un izdala Nescafe 3in1 pa kociņ iem. Mē s jau smejamies. Paldies, ka vismaz galdauti š oreiz tika uzklā ti.
Mē s daudz ceļ ojam komandē jumos gan lielajā s pilsē tā s, gan nomā ktajā s provincē s. Apmetā mies gan pasaules "rež ģ os", gan budž eta reģ ionā lajā s viesnī cā s. Bet š ī ir pirmā reize, kad rakstu atsauksmi. Ā ķ is! Ietaupi – tad brokastis nedeklarē vispā r! Bet, ja baro cilvē kus, nodroš iniet vismaz minimā lu komplektu: dabī gā kafija (!! ! ), kaut kā di augļ i, jogurts, olas.
Un ietaupiet uz apkuri un Wi-fi. . . Tas parasti ir bez komentā riem.
sabrukt