Описание отеля Лилея 3*
// Обновлено 18 марта 2023
Нет туров в этот отель из Украины
Нет туров в этот отель из Украины
Patika viesnī ca Leela. Ļ oti kluss, tī rs, internets istabā darbojā s labi. Pusdienu kvalitā te laba, viesnī cā ir sava sū kņ u telpa, sā ls istaba, ū dens procedū ras. Personā ls ir draudzī gs un visas problē mas atrisina bez problē mā m. Viesus no vilciena sagaida vi... →esnī cas automaš ī na. Ir ē damzā le un restorā ns, cenas un kvalitā tes attiecī ba ir neslavē jama. Diē tas mā sa un pavā ru komanda ir vienkā rš i gudri, augstā kā lī meņ a profesionā ļ i.
Vienī gais, kas man nepatika, bija tas, ka visa ciemata teritorija bija pieblī vē ta ar transportlī dzekļ iem, kas braukā ja apkā rt. Dzī ves sajū ta kopbraucienā . Nav ne runas par kalnu tī ru gaisu. Vietē jie brauc no Eiropas, piesā rņ ojot gaisu ar izplū des gā zē m no veciem dzinē jiem. Kijevas iedzī votā jiem ir labi, viņ i ir pieraduš i, bet pā rē jie ir neē rti. Tas vien nerada vē lmi atgriezties vē lreiz.
sabrukt
Viesnī cas dibens ir pā rsteidzoš s. Visi tikai saka, ka iepriekš ē jos gados viss bija labā k: virtuve, darbinieki, tī rī š ana, remonts. Manuprā t, nav normā li izmitinā t viesus nesakoptā istabā . Viņ a piekā pī gi mazgā ja š ķ ī vjus, noslaucī ja... → drupatas no galda, bet, kad es ieraudzī ju netī ro gultas veļ u, es iegā ju vannas istabā , kas bija reidā , spogulis notraipī ts, bez papī ra, devos pie administratores, kuru es laipni informē ts par to. Daudz ceļ oju un biju daž ā da lī meņ a viesnī cā s, tā du nolaidī bu nevienā valstī nebiju sastapis. Apkopē ja tī ra neķ ī tri, veļ a tika nomainī ta pret tā du paš u nesaprotamos traipos (acī mredzot tie netiek izlikti). Dvieļ i un veļ a netika mainī ti 5 dienas, palū dzu apkopē jai gaitenī iedot vismaz dvieļ us. Nenesa. Atkal gā ju pie administratores pajautā t ar kā du intervā lu viņ i maina dvieļ us un veļ u? Atbilde: dvieļ i ik pē c 3 dienā m, gultas veļ a 5. dienā . Pē c tam atskrē ja apkopē jas, iedeva dvieļ us un mainī ja veļ u. Bet neviens nekad neatvainojā s. Tā tad tas ir kā rtī bā . Kā pē c man jā skrien pē c viņ iem visiem pā rē jiem? Admini ir pieklā jī gi, tas arī viss ir labi. Es varu piedot pat sliktu ē dienu, bet ne tā du nekā rtī bu un attieksmi.
sabrukt
Mē s ar sievu devā mies uz junior suite. Gaisa kondicionē tā jam nav tā lvadī bas pults. Jautā ju, viņ i sā kumā atbildē ja, ka pazudis. Aizgā ju uz reģ istratū ru, teica, ka nestrā dā kondicionieris un uzrakstī s pretenziju par remontu. 9 dienas neviens nenā ca un nein... →teresē ja: -laikam taupī ja elektrī bu. Varbū t ne tikai mū su istabai tika atņ emta pults?...Par laimi, laiks bija izturī gs un ē nainā puse palī dzē ja. Tī rī š ana, protams, ir labā ka par stulbumu, bet ne jau eiropeiski. . Tualetes papī rs, ja redzē s, ka nepietiek, tad papildinā s. Ziepes, ja ieraudzī s kā du stublā ju, varbū t kā du gabalu piegā dā s (beigā s nopirka sev). Š ampū nu nedeva pat vienu reizi (tā das mazas tū biņ as). Slikts internets! . 3. stā vā knapi ievilku istabā . Gā ja lū gums pā rslogot marš rutē tā ju. Pie mazā kā s vē tras internets ir vā jš , TV puse programmu mirgo, sasalst (nav signā la). Apkalpojoš ais personā ls no ciematiem. Ne visi ir kā rtī gi un tī ri. Pa atvē rtajā m durvī m no ielas redzē ju (un ne reizi vien), ka viņ i strā dā virtuvē bez cepurē m un riņ ķ os - kas pē c sanitā rajiem standartiem nav pieļ aujams - es negā ju uz viņ u ē damistabu ē st. Jā , bez š ī m niansē m neiztiktu.
Es nemaz neraudu, jo nā ku no tā m vietā m un zinu visu, kas un kā , bet nā kamreiz Lilejā neapmetos.
Vienkā rš i vajag, lai cilvē ki raksta atsauksmes par atpū tuš ajiem, nevis paš iem "Lilea" darbiniekiem vai saimniekiem. Paldies.
sabrukt
Mā jī ga viesnī ca ar labiem numuriņ iem ar visu nepiecieš amo. Cenas mē renas. Personā ls atbilstoš s un draudzī gs. Ē diens ir labs. Tam ir sava platī ba, maza, bet mā jī ga. Viesnī ca piedā vā daž ā dus pakalpojumus (procedū ras), sā kot no sā ls istab... →as lī dz daž ā dā m vannā m un daž ā da veida masā ž ā m. Varu teikt, ka biju ļ oti apmierinā ta ar izmantotajiem pakalpojumiem, darbinieki ļ oti cenš as. Es zinu, ka š ī s viesnī cas pakalpojumus izmanto cilvē ki no citā m viesnī cā m un sanatorijas "Sunny Transcarpathia". Liels pluss ir tas, ka viesnī cai ir sava sū kņ u telpa ar minerā lū deni, kas ir ļ oti ē rti. Vispā r atpū ta bija izcila, kurš iet pie miera, tas atpū tī sies, un kurš iet pie kaut kā pieķ erties, tas pieķ ersies tik un tā . Liels paldies par viesnī cas personā la viesmī lī bu, ī paš s paldies direktoram Maiklam)))! Noteikti nā ksim vē l!
sabrukt
Nā kamgad ieradī simies ar kompā niju. Man ļ oti patika, bijā m bez auto, apkalpoš ana visaugstā kajā lī menī , komforts, siltums, viesmī lī ba.
Par maz vī rieš u, bet par daudz sievieš u! - kas attiecas uz atpū tu...., ...
bet kopumā jauki. . .... →
sabrukt
Ļ oti vecas mē beles - nevar gulē t, netī ras grī das, dvieļ i, lupatas grī dai, istabā odi, nav balkona, administratores rupjī ba un nedraudzī ga attieksme. Izvā cā mies uz 2 dienā m NEIESAKAM LILEIA viesnī cu Saulainajā Aizkarpatijā .... →
sabrukt