Описание отеля Авангард 1*
Sporta bāze "Avangard" atrodas Vorohtas ciemā. Tajā iekļauts tramplīnu komplekss, treniņi un slēpošana, uz kura notiek visu gadu, Avangard treniņu bāze, 200 m garš krēslu pacēlājs, kas pārvarams 2 minūtēs. Balstīts uz 5 darbojošiem augstas kvalitātes tramplīniem. Divas no tām ir ar mākslīgo somu pārklājumu, viena ir ar keramikas celiņiem. Slēpošanas cienītājiem ziemā ir iespēja uzkāpt kalnā ar pacēlāju palīdzību, kas atrodas netālu no sporta bāzes "Ukraina", 2 km garumā.
// Обновлено 30 июля 2022
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Услуги в отеле
ēdnīca, veļas mazgātava, slēpošanas inventāra noma, trenažieru zāle, sauna, trenažieri, video telpas. Teritorijā - lapenes, bārbekjū.Номера
Apmeklētāji tiek izmitināti divās, trīsvietīgās istabās ar privātām labierīcībām uz grīdas. Numuri ir mēbelēti un klāti ar paklāju.Адрес
Ivanofrankivskas apgabals, JaremčeVorohtas ciems
st. Daņila Gaļickis, 3
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Sveiki visiem! Pā rē jais bija paredzē ts sekojoš i: Braucienam tika izmantots visurgā jē js GAZ-66 Kung. Marš ruts: KALUSH-Yaremche. Ieraš anā s stā vlaukumā pie Ū denskrituma (stā vvieta ir pilna ar automaš ī nā m un autobusiem). Ekskursija sā kas ar suvenī ru tirgus ... →apmeklē jumu un fotografē š anos NKVD virsnieka veidolā (tā teica saimnieks (skapis) - kas sastā vē ja no karojoš o puš u formas tē rpiem un tā laika ieroč iem. Rezolū cija fotogrā fijā.25gr. Pa ceļ am no plkst. vienvirziena ceļ š uz suvenī ru tirgu, jauns vī rietis ar zirgu piedā vā izjā t ar zirgu...Gaisa temperatū ra ap 30%. un pusaizmidzis iet uz ū denskritumu.
Ū denskrituma troksnis un ū dens lā ses apslā pē atpū tnieku sarunas, tū ristu vidū uz tilta ir kā zu pā ri, kas piesaista visu uzmanī bu. Kad kā zu pā ra ceļ i š ķ ī rā s, lai turpinā tu kā rtē jo kā zu ceremoniju, uzrodas pā rdroš nieki, kas no tilta lec verdoš ā ū denī . Atpū tnieki viņ iem aplaudē . Starp atpū tniekiem ir daudz ā rvalstu tū ristu. Pē c brī ž a cilvē ku paliek mazā k, un es arī peldos ū denskritumā . Pē c nomazgā š anā s, paņ emot no maš ī nas nepiecieš amos darbarī kus, iekalu akmenī savus iniciā ļ us, lai tur atgrieztos vē lreiz. Krē slas laikā pie ū denskrituma nav palicis neviens atpū tnieks, mē s esam pē dē jie, kas atstā jam ū denskritumu. Apkā rt viss ir izgaismots un nakts Karpati neguļ . B5:00. Mē s mazgā jamies pie ū denskrituma. Brokastis. Pā rbaudiet un kontrolē jiet automaš ī nu un izbrauciet Vorohtas virzienā . Marš ruts ir gandrī z tukš s. Tuvojamies Vorohtas pilsē tiņ ai.
Labajā pusē Vorohtas priekš ā pie upes atrodas telš u pilsē tiņ a. Apmē ram 1 km pē c telš u pilsē tiņ as, kas atrodas kreisajā pusē , savā cam dzeramo ū deni, un braucam uz Vorohtu un apstā jamies bā zē "Vanguard". Stadionā pie bā zes ir izveidota skatuve, kur mā kslinieki var uzstā ties. Ap stadionu atrodas Karpatu un Prikarpatijas tautas amatnieku tirgus. Alus, zivis, degvī ns, medus upe. Svē tku oficiā lā atklā š ana bija tramplī nlē kš ana. Pē c sportistu uzstā š anā s sā kā s ī sti svē tki. Uzstā jā s mā kslas kolektī vi no daž ā dā m Ukrainas un Krievijas vietā m. Pirms vakara tika savā kti un aizdedzinā ti 2 ugunsgrē ki. Kas svē tkiem pieš ķ ī ra vē l lielā ku azartu. Svinī bas turpinā jā s lī dz rī tausmai, kas noslē dzā s ar salū tu. Celies no rī ta pulksten 9:00. Kamē r tiek gatavotas brokastis, veicu maš ī nas kontrolapskati. Pē c brokastī m izbraucam Ukrainas augstā kā punkta Hoverlas virzienā.
Pē c reģ istrē š anā s kontrolpunktā dodamies pa lī kumotu ceļ u uz bā zi zem kalna. 66 izrā dī jā s labā kie. Ierodoties stā vvietā pie bā zes, izvē lieties vietu, kur novietot automaš ī nu. Gatavojamies kā pt kalnā . Uzņ emiet pā ris fotoattē lus pirms ieieš anas mež ā un izvē lieties vienu no 2 marš rutiem ar mazā ku kā puma leņ ķ i. Kā piens kalnā ilga apmē ram 3.5 stundas. Kā pienā satiekam tū ristu (no Krievijas) kapa pieminekli, kas miruš i 2009. gada Vecgada vakarā . Tad satiekam robež posteni pirms kara. Tā lā k pa taku satiekas vē tras laikā bojā gā juš ā tū rista vainags. Ik pē c km ir atzī me orientā cijai. Pē dē jie 500m tiek doti ar smagu darbu. Ir vē lme pasē dē t un atpū sties, bet nevajag atpū sties, jo vē lā k iznā kuš ie tū risti var mū s apsteigt. Š eit mē s esam Hoverlija. Mocī ts, bet laimī gs, jo š is ir pirmais kā pums uz Hoverlu. Fotografē jamies, atpū š amies.
Pē c atpū tas sā kam nobraucienu pa citu marš rutu, nez kā pē c likā s, ka nobraukt bū s vieglā k, bet tas tikai pirmajā mirklī . Tomē r laiks, lai nokā ptu no kalna, bija par 1 stundu ī sā ks. Pa ceļ am satiekam avotu, no kura nā k Č eremoš as upe, iedzeram ū deni un atgriež amies stā vlaukumā uz 66. Dalā mies iespaidos, pusdienojam. Automaš ī nas un Kaluš a kontrolpā rbaude ar apstā š anos un pieeju ū denskritumam. Vakarā atbraucam uz Kaluš u.
P. s nā kamgad noteikti atkā rtosim š o marš rutu, un Hoverlā brauksim pa citu marš rutu, stā vā ku. kā zu restorā ns jū tas mež onī gs. No ū denskrituma dodamies uz 66, lai sagatavotos gulē š anai. Rī ta celš anā s 5:00. Mē s mazgā jamies pie ū denskrituma. Brokastis. Pā rbaudiet un kontrolē jiet automaš ī nu un izbrauciet Vorohtas virzienā . Marš ruts ir gandrī z tukš s. Tuvojamies Vorohtas pilsē tiņ ai. Labajā pusē Vorohtas priekš ā pie upes atrodas telš u pilsē tiņ a.
Apmē ram 1 km pē c telš u pilsē tiņ as, kas atrodas kreisajā pusē , savā cam dzeramo ū deni, un braucam uz Vorohtu un apstā jamies bā zē "Vanguard". Stadionā pie bā zes ir izveidota skatuve, kur mā kslinieki var uzstā ties. Ap stadionu atrodas Karpatu un Prikarpatijas tautas amatnieku tirgus. Alus, zivis, degvī ns, medus upe. Svē tku oficiā lā atklā š ana bija tramplī nlē kš ana. Pē c sportistu uzstā š anā s sā kā s ī sti svē tki. Uzstā jā s mā kslas kolektī vi no daž ā dā m Ukrainas un Krievijas vietā m. Pirms vakara tika savā kti un aizdedzinā ti 2 ugunsgrē ki. Kas svē tkiem pieš ķ ī ra vē l lielā ku azartu. Svinī bas turpinā jā s lī dz rī tausmai, kas noslē dzā s ar salū tu. Celies no rī ta pulksten 9:00. Kamē r tiek gatavotas brokastis, veicu maš ī nas kontrolapskati. Pē c brokastī m izbraucam Ukrainas augstā kā punkta Hoverlas virzienā . Pē c reģ istrē š anā s kontrolpunktā dodamies pa lī kumotu ceļ u uz bā zi zem kalna. 66 izrā dī jā s labā kie.
Ierodoties stā vvietā pie bā zes, izvē lieties vietu, kur novietot automaš ī nu. Gatavojamies kā pt kalnā . Uzņ emiet pā ris fotoattē lus pirms ieieš anas mež ā un izvē lieties vienu no 2 marš rutiem ar mazā ku kā puma leņ ķ i. Kā piens kalnā ilga apmē ram 3.5 stundas. Kā pienā satiekam tū ristu (no Krievijas) kapa pieminekli, kas miruš i 2009. gada Vecgada vakarā . Tad satiekam robež posteni pirms kara. Tā lā k pa taku satiekas vē tras laikā bojā gā juš ā tū rista vainags. Ik pē c km ir atzī me orientā cijai. Pē dē jie 500m tiek doti ar smagu darbu. Ir vē lme pasē dē t un atpū sties, bet nevajag atpū sties, jo vē lā k iznā kuš ie tū risti var mū s apsteigt. Š eit mē s esam Hoverlija. Mocī ts, bet laimī gs, jo š is ir pirmais kā pums uz Hoverlu. Fotografē jamies, atpū š amies. Pē c atpū tas sā kam nobraucienu pa citu marš rutu, nez kā pē c likā s, ka nobraukt bū s vieglā k, bet tas tikai pirmajā mirklī . Tomē r laiks, lai nokā ptu no kalna, bija par 1 stundu ī sā ks.
Pa ceļ am satiekam avotu, no kura nā k Č eremoš as upe, iedzeram ū deni un atgriež amies stā vlaukumā uz 66. Dalā mies iespaidos, pusdienojam. Automaš ī nas un Kaluš a kontrolpā rbaude ar apstā š anos un pieeju ū denskritumam. Vakarā atbraucam uz Kaluš u.
P. s nā kamgad noteikti atkā rtosim š o marš rutu, un Hoverlā brauksim pa citu marš rutu, stā vā ku.
sabrukt
Es nezinu, kā ir tagad, es biju sen, bet iespaidi ir spilgti lī dz š ai dienai. Ī sā k sakot: istabā s ir auksts - tā ir kā caurule, ir tikai viena tualete uz visu pamatni - divi tualetes podi, dzirdamī ba telpā ir atseviš ķ a saruna. . . Par duš u labā k vispā r neatcerē ties , ... →zā lē ir mī nuss, un ir televizors, kurā daž reiz gribas redzē t, ko es darī ju pilnī bā ģ ē rbusies virsdrē bē s. Par tramplī niem - visi tryndez, tie nedarbojā s, pat ja viņ i strā dā ja 4 metru augstumā , tie parasti ir paredzē ti profesionā ļ iem, un viņ i tos nelaida, tiem ir ter. trase bija netī rī ta, jū gs nestrā dā ja, vienī gais, kas darbojā s, bija viens sē deklis. pacē lā js, kas ved uz netī rī to trasi, pa kuru nevarē ja braukt, laikam paš ā ciematā jau bija saremontē ts krē slu pacē lā js, bet tobrī d nonā cā m ciematā , kur nekas nedarbojā s.
Rezultā tā mē s braucā m kā da dā rzā : paš i kā pā m augš ā , kā pā m lejā un atkal pa jaunam, kopš tā laika bijā m tē jkannas. Vienī gais, kas ī paš i neapbē dinā ja, bija ē diens, cik atceros, ē diens nebija slikts. Viss pā rē jais ir pilnī gs muļ ķ ī bas!
sabrukt