Liela teritorija
Описание отеля Sentido Mamlouk Palace Resort 5*
Площадь территории 110000 м²
// Обновлено 04 апреля 2024
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Типы номеров
До человек
До человек
Площадь номера 52,50 кв.м. Одна спальня.
До человек
До человек
До человек
До человек
До человек
До человек
До человек
Площадь номера 41 кв.м.
В ванной комнате душевая кабина с гибким душем. Фен есть не во всех номерах. Сейф не во всех номерах. WiFi не во всех номерах. На балконе столик и два стула. Уборка номера проводится ежедневно, с 9:00-17:00. В номере две одноместные кровати либо одна двухместная. Центральный кондиционер с индивидуальным управлением.
Для гостей, проживающих по системе "ультра все включено": минибар заполняется 1 раз за Ваше пребывание, дополнительные напитки заказываются за дополнительную плату.
До человек
До человек
До человек
Услуги в отеле
- liela platība
- год реновации: 2015
В номерах
- vanna/duša
- fēns
- mini bārs
- seifu
- gaisa kondicionieris
- kabeļtelevīzija/satelīttelevīzija
- tālrunis
- interneta wi-fi
- balkons/terase
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Atpū tā s ar bē rnu 2.5 gadi. Uzreiz jā saka, ka mums ļ oti nepaveicā s ar laikapstā kļ iem, visas 2 nedē ļ as pū ta stiprs vē jš , neizdevā s izbaudī t jū ru pilnī bā . Mē ģ inā ja atrast klusā kas vietas pie baseiniem. Starp citu, arī ū d... →ens jū rā š ajā periodā bija diezgan vē ss, tikai pē dē jā atvaļ inā juma diena izvē rtā s mierī gā ka (vē ja ziņ ā ), laikam mainī jā s straume jū rā un plunč ā jā mies. Ū dens baseinos ir atsvaidzinoš s, bet aukstā kais bē rnu akvaparkā , kas atrodas Garden Hotel teritorijā .
Tagad par viesnī cu, tī ra, sakopta teritorija, dzī vojā m 32 korpusā , tas ir vistuvā k jū rai, gulē jā m ar plaš i atvē rtiem balkoniem, jū ras gaisa elpot ir tik noderī gi. Teritorija liela, bez ratiem neiztikt, lī dz galvenajam restorā nam 500 metri. Atgriež oties no pusdienā m, bē rns aizmiga. Vakarā mazulis lē kā ja pa zā li pie istabas, š ū pojā s š ū puļ tī klos.
Istabā bija 2 gultas un plus vē l vienu dī vā nu mums piegā dā ja bē rnam, tad to visu pā rcē lā m. Uz mū su lū gumiem pā rģ ē rbties uz istabu ar divguļ amo gultu reģ istratū rā atbildē ja, ka 80% no viesnī cas ir divas gultas, un tā , kas mums ir piemē rota, pirmajā stā vā ar vienu, bū s brī va pē c 2 dienā m un mē s varam tikt pā rcē lā s uz turieni. Mē s neko nemainī jā m, lai gan ir vē rts atzī mē t, ka viesnī ca ir ļ oti ģ imenei draudzī ga un lielā kā daļ a numuru ar divā m gultā m ir dī vainī ba.
Sauļ oš anā s krē sli pie jū ras ir aizņ emti jau no paš a rī ta, un 8 bū s jau 3. rinda, dvieļ i var nogulē t visu dienu un neviens nenā ks. pludmales darbinieki tā s netī ra tiem, kas nevar atrast vietu.
Ir forš s serviss ar sarkanu karogu, piekarini to pie lietussarga un tevi netraucē ar reklā mu.
Par bē rnu podu prasī ja no Kijevas par pieejamī bu, atbildē ja, ka tā das iespē jas neesot. Ar apkopē ju vienojā mies bez problē mā m, pirmajā dienā jautā jums tika atrisinā ts. (Lielveikalā Senzomall blakus viesnī cai katli netiek pā rdoti)
Animā cija ir ļ oti aktī va, dienas laikā trī s vietā s, baseinos un pludmalē . Bijā m uz jogu (tieš i kopā ar bē rnu), š autriņ as, vē derdejas. Pludmales ballī te reizi nedē ļ ā . Animatore Jū lija strā dā ar bē rniem – Dieva dā vana vecā kiem. Bē rni viņ u ļ oti mī l, pat mū su 2.5 gadus vecais bē rniņ š , viņ š no viņ as nenā ca nost un dungoja viņ ai visas ausis par Jū liju : ) Tik draudzī ga un pozitī va, un pa dienu bē rni visi skrien pie viņ as bē rnos klubs.
Vakara izrā des pieauguš ajiem neapmeklē ja.
Virtuve, tipiska ē ģ iptieš u virtuve. Ir stū rī tis ar traukiem bē rniem. Arī diē tas galds. Katram ir kaut kas garš ī gs.
Bet es ar kaut ko saindē jos, baigā s spazmas uz dienu, caureja. Es nezinu, kā pē c, jo mē s ar vī ru ē dā m gandrī z vienu un to paš u, tad es baidī jos no marinē tā m olī vā m un mē rcē m, bet tas nav skaidrs.
Un vē l viens traucē klis - pazuda 20 dolā ri, dzirdē ju par tā diem stā stiem š ajā viesnī cā , ka paņ em maz, tā ka nebija manā ms. Mē s nemaz nebijā m sarū gtinā ti, bet fakts ir fakts
Netā lu no viesnī cas, pastaigas attā lumā senzomall, lielveikalā ir super svaigas sulas, iesaku. Jū s varat iegā dā ties gandrī z visu par fiksē tā m cenā m. Valsts. Ir arī Elizabi aptieka, bet, piemē ram, visus Eva kolagē na krē mus labā k paņ emt lī dzi lielveikalā , tur ir uzrā dī ta visa to lī nija un cena zemā ka. Š eit visos veikalos viņ i maksā ja ar karti, tas ir ļ oti ē rti. Bet, ja nepiecieš ams samainī t naudu, viesnī cas vestibilā , netā lu no reģ istratū ras, ir bankomā ts.
Starp citu, Respshyn viņ i ļ oti uzmanī gi izturas pret tū ristiem: maina istabu, sagatavo pusdienu kastī tes priekš laicī gai izbraukš anai, pamodina tā s, atver istabu, nejauš i aizver ķ ē di un aizcirta terases durvis, aizzī mogo bē rnu loku, nomaina atmagnetizē ta ieejas karte, zvana ā rstam pē c apdroš inā š anas, tad arī paš i zvanī ja un prasī ja kā jū tamies un vai nevajag kaut ko ienest istabā . Tas viss tika darī ts ar smaidu un cieņ u.
Rezultā ts. Atpū ta vienmē r ir laba, viesnī ca atstā j labu iespaidu neatkarī gi no tā .
Vai jū s lidotu š eit vē lreiz? Drī zā k nē , nevis jā , un tas neattiecas uz Sentido Mamlouk, bet gan uz vē jaino Hurgadu kopumā .
sabrukt
Pieklā jī ga viesnī ca. Mē s trī s nedē ļ u atpū tā mies ar 5 gadus vecu bē rnu. Izbraucā m ar asarā m un stingru nodomu atgriezties vienā no divā m viesnī cā m (blakus saullē kta dā rzam). Nav lē ts, bet tā vē rts, š odien tā bija visdā rg... →ā kā viesnī ca no tiem, kas agrā k palikuš i (4. un 5. budž ets). Varbū t kā dam un š im pusmū ž a vī rietim viss ir zinā ms salī dzinā jumā )). Tagad par visu mazliet.
Norē ķ ins. Par agro reģ istrē š anos papildus nemaksā ja, gaidī ja ...bet ...uzvilka rokassprā dzes, pabaroja brokastis, peldkostī mi bija rokas bagā ž ā un pā rē jais sā kā s no rī ta. Pirmais iespaids labs. Viesnī cas personā ls ir brī niš ķ ī gs, neuzbā zī gs, patiesi gatavs palī dzē t. Istabā viss nepiecieš amais bija un papildinā ts/mainī ts pē c vajadzī bas. Katru dienu tika vests ū dens, tē jas stū rī tis, vannas piederumi. Labs ietilpī gs skapis, seifs, fē ns, vadā ms kondicionieris. Nav ierī č u ž ā vē š anai uz balkona, bet atrisinā ja problē mu ar jū su virvi, paņ ē ma lī dzi).
Teritorija sakopta, visur tī rī ba un kā rtī ba. Var izmantot visu blakus esoš ā s Garden Hotel infrastruktū ru (akvaparks novē rtē ts, patika) un pastaigā ties pa Kristā lu (bez ē š anas). Daudz zaļ umu un ziedu, skaisti visā kompleksā . Labi baseini, bet pā rsvarā visu laiku pavadī jā m jū rā . Lieliska pludmale, smiltis, apavi nav vajadzī gi, pie krasta zivju maz, bet ja no mola, tad zivis ir. Bet, lai Hurgadā redzē tu visu zemū dens krā š ņ umu, tas ir tikai brauciens ar laivu, jahta, koraļ ļ i, visā das zivis, makš ķ erē š ana ...(atkarī bā no programmas). Paldies mū su organizatoram mіdоbіkham social. tī kls, mē s guvā m lielu prieku no ekskursijas, turklā t izbraucā m pa pilsē tu, apskatī jā m jaunu muzeju, iegā jā m aptiekā ar normā lā m cenā m un nopirkā m augļ us, kopumā visi bija ļ oti apmierinā ti.
Nevaru ignorē t animatoru komandu.
Ir nodarbī bas ar bē rniem, mini diskotē kas, arī pieauguš ajiem, daž ā das aktivitā tes un forš i vakara š ovi. Viesnī ca ir super, ļ oti gribē tos vairā k, un kaut kā negribas nolaist latiņ u). Liels paldies viesnī cas vadī bai un personā lam par mū su brī niš ķ ī go uzturē š anos. Mē s rekomendē jam !! !
sabrukt
Ī sumā par plusiem: garš ī gi ē dieni, liela platī ba, lielā kā daļ a darbinieku ir diezgan draudzī gi un profesionā li, jū ra silta un maiga. Principā š ī s priekš rocī bas nodroš ina iegū to punktu skaitu, es pā rliecinoš i pievienoju zvaigznī ti k... →atrai no tā m.
Tagad par mī nusiem: pē c tradicionā li ne tuvu ceļ a mū s atveda no lidostas, lai reģ istrē tos š ajā viesnī cā , process norit salī dzinoš i ā tri, tač u ne bez papildu birokrā tijas pie reģ istrā cijas. Izsniedza aploksni ar apsveikumu un kartiņ u ar istabas atslē gu, uz jautā jumu, kā pē c diviem atpū tniekiem ir tikai viena atslē ga, teica, ka rī t tiks izsniegta vē l viena, loģ ikas nav, bet nav kritiski. Droš i vien nav pieņ emts parā dī t, kur tieš i atrodas istaba, nu, mē s neesam lepni, ka pa ceļ am var ē st. Un visbeidzot 27. ē ka, kurā var pā rģ ē rbties un sā kt atvaļ inā jumu. Sen neesam kļ ū dī juš ies, pā ra istabā mū s gaidī ja pā rsteigums - divas atseviš ķ as gultas.
Nav tā patī kamā kā situā cija, it ī paš i pē c divpadsmit stundu brauciena, bet mums vē l bija spē ks, tā pē c esam optimistiski un dodamies uz uzņ emš anu.
Pē c ī sā m pā rrunā m esam pā rliecinā ti, ka š odien neko mainī t nevar, jo telpu nav, bet rī t ir jā parā dā s un jā pā rceļ . Viss notiek un mums paliek spē ks, tā pē c slē dzam š o jautā jumu lī dz nā kamajam rī tam un dodamies pie miera. Diemž ē l tajā dienā nevarē jā m atrast brī vu guļ amkrē slu pie baseiniem, no sirds novē lu faniem visu to labā ko, lai apsē stos ar dvieli un dotos atpū sties citur. Skrienot uz priekš u, tā da pati bilde bija nā kamajā rī tā pē c brokastī m. Stundu brī vprā tī gi klausoties neticami izdevī gos un unikā los tū roperatora ekskursiju piedā vā jumus, ar prieku dodamies pie administratores atgā dinā t par solī to pā rcelš anos. Jū s neticē siet, bet varianti neparā dī jā s: (apsoli, ka pē cpusdienā jā parā dā s.
Uzminiet, ko mums teica pē cpusdienā...pareizi, viņ i neko nevar darī t. Kā viņ i saka, "valdī ba ir piesardzī ga un š ķ ir rokas. " Skumjā kais š ajā situā cijā ir tieš i meli acī s sā kā s ar slieksni. Vai esmu vī lies? Jā , un š ī ir tikai otrā ilgi gaidī tā atvaļ inā juma diena.
sabrukt
Daudzē jā dā ziņ ā piekrī tu iepriekš ē jam ierakstam, tač u secinā jumi ir pilnī gi pretē ji. Laikam tā pē c, ka esmu maza bē rna tē vs.
Sā kš u ar slikto: pludmalē tiek zagti dvieļ i un nekas netiek darī ts. Ir ļ oti grū ti dabū t nomai... →nī t dvieli. Š ī iemesla dē ļ es dodu 8, nevis 9 punktus. 10 - tad man kaut kam ir jā bū t greznumam.
Ja jums patī k garš ī gi ē dieni, tā nav Ē ģ ipte. Izņ emot to, ka garneles un krabji š eit ir garš ī gi. Š oreiz garneles tieš ā m bija pilnas. Par 8 atpū tas dienā m garneles bija 4 reizes.
Daudz ceptu un pikantu ē dienu. Bet, ja vē laties, vienmē r varat atrast ko noderī gu: tvaicē tu, sautē tu vai mē reni ceptu.
Viss pā rē jais viesnī cā ļ oti labi, darī ts ar vā cu regularitā ti.
Telpā viss darbojas. Santehnika ir laba. Š ampū ni un citi vannas produkti - es pat nevaru novē rtē t. Man tam ir minimā la nozī me. Istaba tika iztī rī ta katru dienu. Gulbjus neviens netaisī ja, bet istaba bija tī ra. Dvieļ i ir labi. Ir ledusskapis.
Mē beles nav jaunas, bet nekas nav salauzts. Ja vien neaizvē rā s durvis uz balkonu uz pili. Tī kla joprojā m bija par maz, jo odi neļ ā va atstā t durvis vaļ ā , un ar aizvē rtā m durvī m gaiss nav tas pats, un jā guļ visu nakti gaisa kondicionē tā ja trokš ņ os.
Uz wifi rē ķ ina nepiekrī tu. Par Wi-Fi varu viņ iem visu piedot, jo tas man ir ļ oti svarī gi. Wi-Fi darbojā s visur un pat pludmalē , kas ļ ā va sazinā ties stundu. Man bija Skypecols katru dienu. Ā trums ir pietiekams, lai uzturē tu video saziņ u. Kavē š anā s ir notikusi, tač u ne tā dā veidā , kas ietekmē tu sarunu kvalitā ti.
Pludmale ir piemē rota maziem bē rniem. Akvaparkā ir iespē ja nodarboties ar vindsē rfingu, spē lē t bez maksas. Man ļ oti ž ē l, ka netiku uz sporta zā li, jo par to nezinā ju. Stadions labs, bet kvadrā tveida, kas skrieš anai ir mazliet neē rti. Futbolam viss ir apm. Un tomē r labā k paskriet pa teritoriju, jo tā ir diezgan liela.
Tā pat labi skriet uz pontona, ir garš un patī kams vē jiņ š agri pū š . Neiesaku nodarboties ar pū ķ iem, jo vieta ved uz brā zmainu vē ju un ir ļ oti bī stama. Ir arī jautā jumi par aprī kojumu.
Labs rifs, var skatī ties labas zivis. Ir nirš anas centrs. Lielisks spa, kur mana sieva izbaudī ja masā ž u.
Kopumā š ajā viesnī cā ir viss nepiecieš amais ģ imenei ar bē rniem un sporta cienī tā jiem. Arī tiem, kuri nevar pā rtraukt darbu uz stundu atpū tu. Vismaz man ir grū ti iedomā ties, ko vē l var piedā vā t Ē ģ iptes viesnī ca.
Nā kotnē plā noju uz š ejieni doties agrā pavasarī , bet ar savu pū ķ u ekipē jumu un braukt ar taksi uz pū ķ u vietā m.
Starp citu, uber strā dā labi un ir trī sreiz lē tā ks par taksi, ko var pasū tī t viesnī cā.
Ja dodaties uz Ē ģ ipti, iesaku š o viesnī cu, bet dvieļ us paturiet pludmalē . Iesaku arī paņ emt telpas ar skatu uz jū ru, pat ar sā nu skatu uz jū ru.
Ainava ir skaista. Un no sē dē š anas istabā s pie baseina - man apš aubā ms prieks.
sabrukt
Es pat negribē ju tē rē t laiku atsauksmē m, bet labā k jums, dā rgie tū risti, lasī t un, iespē jams, izvairī ties no vilš anā s no atvaļ inā juma, laicī gi izvē loties citu viesnī cu. Vai arī tiksiet iepriekš brī dinā ts un sapratī siet, ko sagaid&... →#299; t no atvaļ inā juma š ajā viesnī cā , ja tas atbilst jū su vajadzī bā m un normas lī menim.
Sā kš u ar PLUSIEM, kuru nav tik daudz:
+ Neticami garš ī gs ē diens un tā pā rpilnī ba. (Zivis, gaļ a daž ā dā s variā cijā s. Pat parastie rī si ir ļ oti garš ī gi. Ir jū ras veltes. Ir augļ i brokastī s, pusdienā s, vakariņ ā s (melone, arbū zs, mandarī ni, dateles, ā boli, greipfrū ti. Kas ir bū tisks pluss š ajā viesnī cā ir tieš ā m GARDI tik ļ oti, ka nemaz negā jā m uz A LA CARTE restorā niem.
+ Pludmalē Ē ģ iptes tirgotā ji nav kaitinoš i. Ja nav noskaņ ojuma pirkt masā ž u, bizes, ekskursijas un pateikt 1 reizi NĒ , tad jau no 1. reizes viņ i tevi sapratī s un sadzirdē s, un atstā s.
Kas ir pā rsteidzoš i jauki. Tā kā citā s viesnī cā s ir TIK kaitinoš as pā rdevē jas, ka gribas sā kt rupji atbildē t, lai atpaliek un nesabojā tu atvaļ inā jumu. Te nekā tā da nav, ļ oti taktiski atkā pjas un visu saprot jau no pirmā s reizes.
+ Lieliska, pat eleganta trenaž ieru zā le. Labi aprī kota trenaž ieru zā le, blakus esoš ā s viesnī cas teritorijā (tā pati Sunrise ķ ē de) Garden ir boksa un ā ra treniņ u laukums un telpa ar trenaž ieriem kondicionē tā telpā . Pā rpilnī ba ar visdaž ā dā kajiem populā rā ko zī molu trenaž ieriem, viens no tiem ir "Technogym" - augstas kvalitā tes premium segmenta aprī kojums. Trenaž ieru zā le 5.
+ Dezinfekcija ir laba. Instrumenti ir iepakoti atseviš ķ i.
+ Jū ra ir laba. Laba ieeja jū rā.
+ Jauka, zaļ a zona. Ir š ū poles, soliņ i, š ū puļ tī kli.
+ Baseini ar daž ā du dziļ umu.
+ 3 viesnī cas ir savstarpē ji savienotas ar vienu teritoriju un starp visā m 3 var staigā t.
+ Ir animā cija, dejas, ū dens aerobika, joga.
+ Personā ls runā krieviski un angliski. Angļ u valodā , protams, vairā k un labā k. Ne visi saprot krievu valodu.
+ Cilvē ku ir daudz, bet tos var redzē t tikai pludmalē vai restorā nā , jo viesnī cas teritorija ir liela un ikviens var atrast vietu, kur ē rti sē dē t
+ Ir daudz atpū tnieku: Moldova, Kazahstā na, ir Vā cija, poļ i, daudzas slā vu tautas un ukraiņ i, ir pat angļ i, krievu nav vispā r vai 1%.
+ Ja esat ģ imene ar bē rniem - š ī viesnī ca ir domā ta jums, bet pā riem un jaunieš iem, kuriem patī k atpū ta un miers vai jautrī ba un ballī tes, š eit nepatiks. Š eit izklaidē jas tikai bē rni, daudz ģ imeņ u ar bē rniem, vai arī pensionā ri un vecā ki cilvē ki labi atpū š as.
+ Pludmales dvieļ u kvalitā te izcila
+ Istabas ir ē rtas, labā stā voklī , labs dizains un diezgan ē rtas
!! ! PROS. PERSONĀ LS!! ! :
+ Š ajā viesnī cā ir darbinieki, kurus š ī viesnī ca nav pelnī jusi. Kā pē c?
Tā kā viņ i to jau sen pā rauga, š iem cilvē kiem vajadzē tu strā dā t vismaz Rixos vai Albatros tī klā . Š ie cilvē ki ir starp tiem 10% no visiem darbiniekiem, kuri TIEŠ Ā M saprot, kas ir kompetents un izcils serviss. Kas ir klientu koncentrē š anā s, kompetenta SmallTalk un izprast savu klientu psiholoģ iju un hierarhijas likumus. Š ie ir vienī gie darbinieki, ar kuriem bija patī kami komunicē t un kuri ieradā s, lai tieš ā m strā dā tu un paveiktu savu darbu lieliski, par ko viņ iem ī paš s paldies. Ja š o atsauksmi lasa viesnī cas vadī ba, tad gribu pieminē t š os puiš us.
+ Nassan (reģ istratū ra). Viesnī cas vizī tkarte! Ī sts profesionā lis savā jomā ! Vairā k š ā du profesionā ļ u! Nasans bija vienī gais, kurš palī dzē ja atrisinā t problē mu ar slē dzenē m, viņ š ā tri reaģ ē ja uz problē mu un izsauca meistaru. Pirms tam kā du dienu vai divas gā jā m uz reģ istratū ru, kur bija citi strā dnieki un viņ i mū s pā rliecinā ja, ka ar mū su istabas 20208 slē dzeni viss ir kā rtī bā un kartes ir atmagnetizē tas.
Lai gan mū su HouseKeeper, jauns puisis, kurš tika nozī mē ts mū su istabā.4. un 5. datumā , mē ģ inā ja atvē rt durvis ar savu atslē gu, tač u bija tā das paš as grū tī bas, kas mums bija.
Tā tad tikai Nassan maiņ ā.5. maijā mū su problē ma tika atrisinā ta un viņ š ā tri un efektī vi reaģ ē ja, izsaucot meistaru. Man patika tas, ka viņ š vienmē r ieslē dz empā tiju, pilnī bā atdodas darbam un var redzē t, cik cilvē ks ir orientē ts uz klientu, laipns pret katru viesi un ļ oti audzinā ts un pieklā jī gs, un sazinā ties ar viņ u angļ u valodā bija atseviš ķ s prieks. , praktiski nav akcenta un viss ir kristā ldzidrs un skaidrs. Katru reizi, ja bija kā das grū tī bas (naudas maiņ a caur automā tu un citi jautā jumi), viņ š ā tri un efektī vi palī dzē ja, konsultē ja un atrisinā ja problē mas.
+ Atseviš ķ i man ir svarī gi atcelt izcilo viesmī li, kurš strā dā restorā na kreisajā pusē . Diemž ē l neatceros viņ a vā rdu, bet viņ š ir vienī gais vī rietis š ajā vecumā , kas tur strā dā par viesmī li.
(11. -12. maijā viņ š noteikti strā dā ja restorā na kreisajā pusē par viesmī li) Viņ š tieš ā m ir pelnī jis paaugstinā jumu un ī paš u pateicī bu.
Pilnī gi visiem jaunajiem viesmī ļ iem no viņ a jā mā cā s manieres, atturī ba, takts un pareizas uzvedī bas noteikumi ar klientiem. Š is cilvē ks nav liekulī gs, neintriģ ē još s kā citi jaunie viesmī ļ i. Š is cilvē ks ciena sevi un tajā paš ā laikā ciena katru savu klientu, patiesi strā dā un ļ oti smagi strā dā . Vienmē r taktisks un laipns. Ja nepiecieš ams, tas var atbalstī t SmallTalk, un, ja klients nav konfigurē ts saziņ ai, viņ š klusī bā paņ ems plā ksnes. Tas ir tas, kurš lieliski saprot, kā dam jā bū t KVALITATĪ VAM pakalpojumam.
+ Pirmajā s 2 mū su uzturē š anā s dienā s (3, - 4.05-5.04) mū su istabā.20208 tika nozī mē ta jauna apkopē ja. Š eit viņ š savu darbu dara izcili!
Cilvē ks ir draudzī gs, lieliski uzkopj istabu, uzpilda ledusskapi ar ū deni, kā jau viesnī cā s pienā kas, ar vannas piederumiem. Vienmē r gatavs palī dzē t, ja rodas problē mas. Savus pienā kumus viņ š veica izcili, kā arī centā s palī dzē t atrisinā t problē mu ar durvī m, kuras neatvē rā s sliktā s slē dzenes darbī bas dē ļ . Lai gan š ī nav viņ a atbildī bas joma, viņ š to darī ja, lai ā tri atrisinā tu jaunu klientu problē mu. Tas ir kvalitatī vs pakalpojums, viņ š centā s atrisinā t problē mu, nevis radī t jaunas. Vislabprā tī gā kais cilvē ks un laba apkopē ja.
+ Ļ oti forš s un draudzī gs cilvē ks A. F (š ķ iet) vakariņ ā s ē d desertus no 10. lī dz 11. lī dz 12. maijam, viņ š bija pā rliecinā ts. Ļ oti draudzī gs, uz klientu orientē ts, pozitī vs, labi audzinā ts cilvē ks, spē j atbalstī t SmallTalk. Un uzcī tī gs, veicot savu darbu. Izprot, kā sazinā ties ar klientiem.
+ Bā rmenis, kurš strā dā ja bā rā viesnī cas centrā lajā vestibilā , arī ir brī niš ķ ī gs cilvē ks, orientē ts uz klientu, ar humora izjū tu, prot atbalstī t SmallTalk un nodroš inā t izcilu apkalpoš anu.
!! ! MINUSI!! ! :
- MILZĪ GĀ KAIS un NOZĪ MĪ GĀ KAIS MINUSS - Personā ls. 90% darbinieku ir slikti apmā cī ti un vispā r nesaprot, kas ir orientē š anā s uz klientu un kā uzvesties ar klientiem. Ir skaidrs, ka viņ i netiek mā cī ti un neviens to nedara.
Dež urantiem, dodoties uz darbu, jā atstā j mā jā s visi kompleksi, paš apliecinā š anā s, un darbā jā izrā da tikai pieklā jī ba, vē rī ba, fokuss uz klientu, hierarhijas izpratne (kurā vietā pā rtikas ķ ē dē viņ š atrodas, kur Un tas ir loģ iski, ka klients ir augstā ks, jo viņ š maksā naudu par apkalpoš anu un atpū tu š ajā viesnī cā , lai viņ am sniegtu normā lus pakalpojumus un lai viņ š labi atpū sties.
) Klients nav ieradies š eit, lai radī tu problē mas par savu naudu, sabojā tu garastā vokli, pierā dī tu sevi viņ a priekš ā vai apgrū tinā tu viņ u ar sarunā m, nevis kompetentu sī kumu. Darbā ir jā ņ em tikai karjeras ambī cijas, etiķ ete un pieklā jī ba, to nesaprot daudzi. Š eit ir norā dī tas tieš ā s situā cijas un darbinieku bari, kas radā s mū su uzturē š anā s laikā š ajā viesnī cā.
1) Meistars inž enieris, durvju problē ma (jaunietis ar cirtainiem matiem, vidē jas miesas bū ves).
Pē c tam, kad manā priekš ā reģ istratū rā personī gi tika izsaukts meistars, un mē s nevarē jā m iekļ ū t savā istabā . 30 minū tes gaidī jā m meistaru. Un es atkal devos uz uzņ emš anu, tā ka meistari steidzā s. Atnā ca saimnieks, paskatī jā s uz pili un teica: - Pagaidi 5 minū tes. Es atgriezī š os pē c 5 minū tē m.
Nogaidī jā m STUNDU solī to 5 minū š u vietā . Tas liecina par pilnī gu bezatbildī bu un to, ka tiek pā rkā pts deklarē tais laiks.
(Es teiktu stundu, un mē s saprastu, cik laika kontekstā , kā plā not savu laiku) Bet tā vietā , lai pē c 5 minū tē m dotos uz jū ru un nodarbotos ar savā m lietā m, mē s sē dē jā m istabā un gaidī jā m stundu, kad meistaram gliemež a ā trumā atgriezties un salabot durvis. Lū dzu, ņ emiet vē rā , ka citā s viesnī cā s š ī problē ma tika atrisinā ta ļ oti ā tri, tieš ā m 5 minū tē s, pat mazā k.
Interesantā kais, ka pē c stundas atnā ca meistars, atvainojā s, nomainī ja slē dzeni un beigā s saka: "-Serviss! ". Neapzinoties, ka viņ š rok sev bedri. Un jū s saprotat, ka jū su izpratnē kalpoš ana ir 2 daž ā das lietas. Tev serviss ir tad, kad Tu nerada problē mas, bet tā s tiek atrisinā tas ā tri un efektī vi (5 minū tē s), ja tā s jau ir raduš ā s. Un viņ š domā , ka pē c zvana viņ š var atnā kt pē c pusstundas, pateikt vienu (5 minū tes) un darī t citu (atnā kt pē c stundas). Un viņ am tas ir PAKALPOJUMS, kad tev tā s ir 2 dienas gaida risinā jumu problē mā m ar kartē m un slē dzenē m un 1 nozaudē š anu.
5 stundas jā gaida vismaz meistars inž enieris un pilnī ga servisa kļ ū me. Kamē r darbinieki domā s š ā di un uzvedī sies š ā di, pakalpojums bū s zem grī dlī stes.
2) Jauns animators, kurš stā vē ja pie restorā na ieejas un sagaidī ja viesus. Ja nodarbina bē rnus, lū dzu, iemā ci viņ iem strā dā t ar klientiem, kas ir pieņ emami un kas nē . Pie ieejas restorā nā puika no aizmugures reja uz savu mā ti, kurai ir pā ri 54. RIEJA, NO MUGURAS. Es saprotu š ā du uzvedī bu pret pusaudž iem vai bē rniem, bet viņ š redzē ja, ka mē s esam pieauguš ie. Viņ š nobiedē ja pā rsteiguma efektu un to, ka viņ š nebija redzams. Un ja mammai ir sirds un viņ ai bū tu bail un kaut kas notiktu ar veselī bu? Pat es, jauna meitene, saspringa un nobijā s no pā rsteiguma efekta. Interesantā kais ir tas, ka zē ns nesaprata, ka tas nav smieklī gi.
** Piemē ram, centrā lajā zā lē komunicē jot ar bā rmeni ir smieklī gi un jautri, te viņ š labi joko, viņ am ir lieliska humora izjū ta un spē ja asprā tī gi papildinā t situā ciju ar frā zē m.
Un š ī situā cija restorā na vestibilā ar mazu animatoru nav smieklī ga, bet gan kaut kā ds bē rnudā rzs. Š ā da personā la uzvedī ba liecina, ka neviens nemā ca personā lam, kā mijiedarboties ar klientiem, kā das uzvedī bas lī nijas, sazinoties ar daž ā da vecuma klientiem, neviens ar to nestrā dā.
3) Brokastu š efpavā rs, kurš stā v uz augļ iem, bulciņ ā m un kruasā niem. Cilvē ks nevē las un neprot sazinā ties ar klientiem. Tu viņ am parā di bumbieri, viņ š tev ieliek apelsī nu un š ā das manipulā cijas tiek veiktas ar visiem produktiem. Viņ š pat nevē las sasprindzinā ties, lai jū s saprastu. Skatā s uz tevi ar pretenziju.
Ja cilvē ks nevar normā li strā dā t un pareizi komunicē t ar klientiem, tad neizpaudiet viņ u sabiedrī bai, paslē piet virtuvē un ļ aujiet viņ am strā dā t tur, kur neviens no pā rē jiem viņ u neredz. Un ielikt logos normā lus strā dniekus, kuri prot bū t labi audzinā ti, orientē ti uz klientu un draudzī gi.
4) Vecs istabas tī rī tā js. Gā ju pā rģ ē rbties uz mū su stā vu 5-6 maijā un noteikti strā dā ju lī dz paš ai izbraukš anai. Lī dz 12. maijam. Viņ š tī rī ja normā li, bet visu laiku 1 reizi piepildī ja ledusskapi ar ū deni, visu atpū tas laiku. Mums paš iem bija jā nes uz istabu ū dens. Viņ am ir arī problē mas ar laiku. Uz lū gumu nomainī t pludmales dvieļ us, viņ š teica, ka pulksten 8 nomainī s jaunus. Un beigā s 9 vē l nekas nebija gatavs un es viņ u meklē ju ar jauniem pludmales dvieļ iem pa teritoriju.
5) Jaunie viesmī ļ i.
Ir 2-3 labi puiš i, bet bū tī bā problē ma ir tā , ka daudzi nezina, kā vadī t SmallTalk, neprot kontrolē t savu uzvedī bu, izskatā s, nesaprot hierarhijas likumus. Viņ i pat nezina, kā vajadzī bas gadī jumā ieslē gt aktiermeistarī bas, daudzi izrā da liekulī bu un nespē ju savaldī t sevi. Tas ir jā labo.
- BRIESMĪ GI tualetes piederumi. Š ampū ns, duš as ž eleja TĀ DS pē c kura mati jā atjauno, mati kļ ū st baigi kvalitatī vi jau pē c pirmā s mazgā š anas reizes. Pat ja pirms ceļ ojuma veicā t visas iespē jamā s salona procedū ras un tā s nostiprinā jā t, SENTIDO Mamlouk š ampū ns iznī cinā s jū su matus. Mums bija jā dodas uz pilsē tu un jā uzkrā j labas kvalitā tes š ampū ni un kondicionieri, lai pē c ceļ ojuma paliktu normā lā matu kvalitā tē.
– No augļ iem ir daudz ā bolu, ē ģ iptieš iem tā ir eksotika, bet Krievijai, Ukrainai un NVS – garlaicī ga ikdiena.
Gribē tos mums redzē t vairā k eksotikas - mango, kivi, zemenes, gvajavu, hurmu, vī nogas, vī ģ es. Ar desertiem te neķ eras, ž eleja, pā ris suflē , creme brulee, ir garš ī gi augļ u groziņ i, kuros ietaupa uz putukrē juma un 3-4 kū kas visā m kū kā m, tikai ar krē miem rotā daž ā du krā su kū kas.
- Ē ka ir no betona. Pa dienu uzsilst, it ī paš i pareizā s ē kas, un vakarā teritorijā ir ļ oti smacī gs, un ē ka izdala savu siltumu. Un no ē kā m nā k siltums un siltums tā ds, pie kā vajag pierast. Un uz smacī bu, jo vakaros teritorija ir slikti izpū sta.
- Wi-Fi darbojas, bet ir ļ oti lē ns un biež i pazū d
Godī gi sakot, iespaidi par š o viesnī cu ir kontrastē još i. Tikai tad es sapratu kvalitatī va pakalpojuma NOZĪ MĪ BU un to, cik LIELU lomu spē lē personā la iekā rta. Mē s neatgriezī simies š ajā viesnī cā un apiesim paš u SunRise ķ ē di. Tā s nepavisam nav viesnī cas deklarē tā s 5 zvaigznes.
Kvalitatī vu darbinieku procentuā lais daudzums ir pā rā k mazs, un slikto darbinieku pā rsvars ir pā rā k liels.
sabrukt
Kopā ar vī ru atpū tā mies no 2021. gada 6. maija lī dz 11. maijam. Viesnī ca trā pī ja sirdī ! Mū su cerī bas pilnī bā attaisnojā s. Viesnī cu izvē lē jos ļ oti ilgi, lasī ju atsauksmes, skatī jos atsauksmes, sarakstī jos ar tū ristiem, kas tur atp&... →#363; tā s. Vispā r man likā s, ka esmu tur jau bijusi pirms brauciena!
Pā rsū tī š ana. Viesnī ca atrodas netā lu no Hurgadas lidostas, 7-10 minū š u brauciena attā lumā . Autobuss lidostā nebija pilns, tikai viesi Mamluk un Crystal.
Norē ķ ins. Viesnī cā ieradā mies 9:45. Mū s sagaidī ja lieliski, uzreiz atnesa vē su sulu, hibiska tē ju glā zē s. Kamē r aizpildī jā m anketas, mums dā vinā ja rokassprā dzes. Lai arī sapratā m, ka brokastis ir lī dz 10:00 un mums tam nebija laika, mū s informē ja, ka varam droš i doties brokastī s. Restorā nā bija daudz ē diena, neviens mū s negrū da, un mē s klusā m brokastojā m. Pē c brokastī m pieslē dzā m WI-FI un ap 11:20 saņ ē mā m istabiņ as atslē gu. Mums nepatika pirmā telpa (23. korpusā , tieš i aiz skatuves, un tā bija ļ oti putekļ aina). Palū dzu, lai mani nomaina (mierī gi, bez skandā la un kipiš a), un bez papildus samaksas (lai gan piedā vā ju) mainī jā m istabu. 28. korpuss (pie baseina) 1. stā vs.
Numurs. Istaba 28102 ir lieliska, iebū vē tā gaisa kondicionē š anas sistē ma strā dā ja lieliski! Milzī ga gulta un neliela papildus (telpa 3 personā m). TV, ledusskapis, seifs, divi garderobes nodalī jumi, daudzi naktsgaldiņ i un shukhlyadki. Vannas istabā visa nepiecieš amā kosmē tika, 3 dvieļ i vienai personai, fē ns, izvelkamais kosmē tikas spogulis. Mani iepriecinā ja tas, ka istaba bija Ļ OTI tī ra! Es vienmē r pats noslauku visas virsmas pē c ieraš anā s. Mitrā s salvetes pē c slaucī š anas bija sniegbaltas (viņ a pat noslaucī ja gleznas un gultas malas). Viss darbojā s perfekti, bez piezī mē m.
Ī paš s paldies Muhamedam, kurš uzkopa mū su ē ku. Ļ oti jauks, veikls, taktisks cilvē ks un kompetents darbinieks! Jau no pirmā s dienas, pē c mū su vē lmē m, viņ š katru dienu veica sauso un mitro tī rī š anu (mums svarī ga tī rī ba, vī ram ir alerģ ija). Istabā mainī ju dvieļ us, pludmales dvieļ us mainī ju, kad vajadzē ja (vairā k kā reizi nedē ļ ā , kā daudzi raksta). Viņ š atradā s ē kā no rī ta un biež i lī dz pulksten 17-18. Tā pē c jebkuru jautā jumu var atrisinā t dienas laikā , vienkā rš i satiekot viņ u koridorā . Teikš u uzreiz - tie, kas neskopojas ar pateicī bu personā lam ar dzeramnaudu (nevis 1$ dā sni izmests pa gultu, bet nedaudz vairā k))), atpū tieties ē rti un bez problē mā m! Viesnī cā ir gan peldmē teļ i, gan č ī bas, gan gludeklis ar gludinā mo dē li un tā tā lā k. . . Tā pē c viss ir jū su rokā s! ))
Pludmale. Viena liela kopī ga pludmale ar Garden Hotel. Jū s varat arī doties uz š o pludmali no Crystal Hotel (jo Crystal ir maza un nesvarī ga pludmale aizjū ras ū deņ os). Brī niš ķ ī ga smilš aina pludmale, nav vajadzī gas č ī bas. Sauļ oš anā s krē sli lielā koties ir jauni un ē rti. Pludmale tiek tī rī ta katru dienu, pat atkritumus un medū zas tiek izvilktas no ū dens ar tī klu (daž reiz var uznaglot pā ris gabalus). Ir maza izkaptiņ a, bē rniem vispā r super! Paisumi un bē gumi ir burtiski pā ris centimetri, gandrī z nav jū tami. Ir garš mols, mola galā ir koraļ ļ u rifs (neesam zinā tā ji, tā pē c no mola vienkā rš i vē rojā m zivis un starus). Pludmalē ir vairā ki ē dienu un dzē rienu bā ri. No pā rtikas picas, burgeriem, hotdogiem ar malto gaļ u, frī kartupeļ iem ir austrumniecisks stū rī tis ar aunazirņ iem, lē cā m, batā tiem u. c. Tas ir, jū s varat ieturē t pilnvē rtī gu maltī ti pludmalē . Un protams saldē jums, vairā k kā š erbets. Mē s pastā vī gi karinā jā m sarkanu karogu pie lietussarga - un mums nekad netraucē ja puiš i, kas pā rdod ekskursijas. Ir duš as, kā ju mazgā š ana pē c jū ras un smiltī m. Sauļ oš anā s krē sli, tā pat kā citur, aizņ em jau no paš a rī ta. Bet tā du pietiek visiem, vienmē r var atrast bezmaksas. Mē s gribē jā m vienmē r bū t vienā vietā , tā pē c es atnā cu 7 no rī ta, peldē ju un paņ ē mu sauļ oš anā s krē slus.
Uzturs. Jū s varat ē st galvenajos restorā nos Mamluk, Garden un Crystal (un jū s varat arī ē st tur). Mamluk and Garden - galvenais restorā ns ir vairā k kā ē damistaba. Crystal restorā na formā ts ir civilizē tā ks un izmē rī tā ks. Mē s mē dzam iet uz Crystal brokastī s. Diapazons visur ir aptuveni vienā ds. Brokastis: olas, omletes, pā rslas, salā ti, dā rzeņ i, desiņ as, sieri, grauzdiņ i, bulciņ as, desiņ as, falafeli, frī kartupeļ i, jogurti, ievā rī jumi, saldie makaroni, saldumi. Vakariņ ā s nemaz negā jā m. Vakariņ as: makaroni ar daž ā dā m piedevā m, grilē ta gaļ a (pī le, vista), liellopa gaļ as steiki, ik pa laikam sarkanā s zivis vai garneles, kalmā ri; daudz salā tu, dā rzeņ u, dā rzeņ u un gaļ as kastroļ u, augļ u, saldumu. Arbū zi un melones ir garš ī gi) Galvenajos restorā nos nav nekā du super frills, tas ir kaut kā saprotams. Tač u vienmē r ir no kā izvē lē ties, katrai gaumei un krā sai.
A la Card restorā ni. Tikai pieci bezmaksas restorā ni. Jū s varat tos rezervē t pē c nā kamā s dienas pusnakts, tikai pa vienam. Rezervē ju no rī ta pirms brokastī m, bet ne vienmē r bija brī vas vietas. Droš i vien tieš ā m pē c pusnakts visi nā k un rezervē . Mē s devā mies uz Austrumu ar vietē jiem ē dieniem, meksikā ņ u un itā ļ u ē dieniem. Ļ oti garš ī gi, ļ oti apmierinoš i un daudz. Porcijas tieš ā m milzī gas, visas pat neapē dā m. Itā ļ u valodā viņ i pat neko nepasū tī ja no picas, jo viņ i vienkā rš i ē da pā rā k daudz. Meksikā nis nav pikants, jū ras veltes ir garš ī gas. Un itā ļ u moriki risoto un moriki asorti grils ir vienkā rš i super!
Viesnī cas teritorija. Tā ir tikai pasaka, ļ oti skaista! Daudz puķ u, krū mu, koku, apzaļ umojums ar nelielu upī ti un tiltiņ iem. Fotoattē lu cienī tā jiem š ī ir tikai atraš anā s vieta uz vietas. Viss ir noskaidrots, sajaukts. Starp palmā m ir š ū puļ tī kli, daudz š ū poles. Vienkā rš i nav pie kā pieķ erties, tā ir taisnī ba.
Dā rzs ir plaš ā ks, lī dzī gs mamelukam, bet ne tik daudz ziedu.
Kristā ls - daudzstū ris ar maziem apgrieztiem kokiem un palmā m. Tur ir kā stepē )) Ir arī daž i ziedi, bet ne tik iespaidī gi kā Mamluk.
Ir daudz mazu nianš u, kas no pirmā acu uzmetiena nav bū tiskas - bet patiesī bā tā m ir savs svars! Piemē ram, lampas un naktslampas pastā vī gi noslauka nelielas detaļ as ap viesnī cu. Personā ls ir kā bites, kas vienmē r kaut ko dara. Naktī s, piemē ram, tika atjaunoti tilti. Personā ls ir taktisks un neuzkrī toš s. Viņ i vienmē r sveicina un jautā , vai viss ir kā rtī bā .
Vestibila bā rs. Puiš i ir tik gudri! Viss ir ā tri, skaidri, garš ī gi. Alkohols ir labs, lej tik, cik vajag. Mohito ļ oti garš ī gs, kafija man patika.
Animā cija ir lieliska, bē rni ir sajū smā par vakariem. Š ovi, konkursi, klauns. Ā trijā Dā rzā katru vakaru 21:30 kā ds jauns Š OVS. Garlaicī gi nebū s ne jums, ne bē rniem.
Mē s devā mies uz SensoMall. Nopirkā m mango, saldumus, viesnī ca ir divreiz dā rgā ka un ne pati svaigā kā , tā pē c droš i brauciet uz Senzo, bet vakarā . Pa dienu degs č ī bas) ir arī aptieka, daudzi veikali ar drē bē m. Jū s varat staigā t, ē st un iepirkties.
Vienī gais, kas mani nedaudz mulsinā ja, bija ceļ vedis. Skaidrs, ka dara savu darbu, ekskursijas ir viņ a maize. Tikš anā s ar gidu bija manā dzimš anas dienā . Mē s klusī bā viņ u klausī jā mies, vedā m aizpildī t anketu. Viņ a atnesa viņ am aizpildī tā s anketas un. . . viņ š ļ oti rupji sā ka teikt, ka viņ am jā nā k ar vī ru: "Es teicu kopā . " Uz jautā jumu, kā pē c, viņ š atbildē ja: "Man tā ir ē rtā k. " Vispā r es viņ am pieejamā veidā paskaidroju, kas man ir ē rtā k, ka neesam pirmo reizi Hurgadā , nekur nebrauksim utt. Un es nevē los lamā ties savā dzimš anas dienā un tē rē t laiku kaut kā diem precizē jumiem. Ne uzreiz, bet viņ š mani saprata?
REZULTĀ TI. Viesnī ca ir brī niš ķ ī ga, noteikti tur atgriezī simies vē l un vē l! Mums patika viss, bez izņ ē muma! Komforts, tī rī ba, draudzī gums! Paldies par lieliskajā m brī vdienā m!
sabrukt
Viesnī ca izvē lē ta pē c radinieku ieteikuma. Ievā kš anā s notika ļ oti ā tri. Istaba atrodas otrajā stā vā , viss ir darba kā rtī bā , kondicionieris strā dā ja perfekti. Ē diens restorā nā bija ļ oti iepriecinoš s – no augļ iem lī dz bi... →ezzupu un daž ā da veida gaļ ai. Bija zivju diena: krabji, garneles un citas jras veltes. Ī paš i gribu pieminē t 20. korpusa telpu apkopē ju (daž ā das figū riņ as no gulbja lī dz mē rkaķ im) un vestibilā esoš u bā rmeni Isaku, kura ar jokiem un jokiem gatavo visgarš ī gā ko kafiju. Kopumā pirmajā Ē ģ iptes apmeklē jumā mums ļ oti patika.
sabrukt
Mē s izvē lē jā mies tū roperatoru TUI un absolū ti nezaudē jā m!
Lidoja ar sievu atvaļ inā jumā , pē c tū risma operatora ieteikuma uz viesnī cu SENTIDO MAMLOUK PALACE RESORT 5 *. Lidojumu nodroš inā ja aviokompā nija Windrose, kas kopumā nebija slikti, tikai lidojot... → uz Ē ģ ipti dabū jā m krē slus no blī va materiā la, bez iespē jas atgā zties, tā pē c 4 stundas bija grū ti nosē dē t. Bet mē s par to nedomā jā m, gaidot pozitī vus svē tkus! Un ļ aujiet man jums pateikt, mē s neesam vī luš ies!
Numuriņ š mums diviem bija plaš s, tī rs, pirmajā stā vā , tieš i istabas priekš ā , baseini. Dvieļ i tika pastā vī gi mainī ti, istaba tika iztī rī ta efektī vi un rū pī gi! Istabā uz galda viņ i atstā ja personī gā s mantas, neviens neko neaiztika. Karsts ū dens duš ā visu dienu. Visā viesnī cā aug daudz palmu, citu koku sugu, svaigu ziedu. Daudz apstā dī jumu, zā le nopļ auta, kopta. Daudzi baseini ar kristā ldzidru ū deni.
Apkalpojoš ais personā ls vienmē r ir draudzī gs, nenogurstoš i strā dā no rī ta lī dz vakaram, naktī , lai uzturē tu izcilu tī rī bu viesnī cā un tā s teritorijā s. Restorā ni pā rsteidz ar daž ā diem ē dieniem. Š eit ē rti jutī sies gan vegā ns, gan gaļ as ē dienu cienī tā js! Viss ir ļ oti garš ī gs, prezentā cija vienmē r ir oriģ inā la un ē stgribu! Patiesī bā jū s ierodaties viesnī cā un atstā jat visas problē mas ā rpusē , aiz tā s durvī m. Viņ i dara visu iespē jamo, lai jū s iepriecinā tu!
Viesnī cas bā ri darbojas skaidri, ar jebkuru klienta vē lmi. Vienalga, vai tie bū tu alkoholiskie vai bezalkoholiskie dzē rieni, sulas, tē jas, kafija, bā rmenis ir gatavs jebkurā brī dī pagatavot visu, ko sirds kā ro! Visas dienas garumā animatori, skaistas meitenes un puiš i ir absolū ti neuzkrī toš i kopā ar jums! Tā s bū s deju nodarbī bas svaigā gaisā un vingroš ana baseinā ! Un vakarā tā s ir diskotē kas, daž ā di konkursi un daudz kas cits!
Cita starpā , ja vē laties, varat doties gan maksas, gan bezmaksas ekskursijā s gan pa pilsē tu, gan ā rpus tā s! Kā senajos tempļ os (Luksorā ) un piramī dā s! Kā snorkelē t Sarkanajā jū rā un vienkā rš i snorkelē t atklā tā jū rā ! Ja vē laties, varat apmeklē t veikalus ar suvenī riem gan uz vietas, gan ā rpus viesnī cas. Sporta cienī tā jiem ir pieejama moderna trenaž ieru zā le, pilnī gi bez maksas. Ir arī spa!
Atpū ta š ajā viesnī cā nav svē tki, tas ir saviļ ņ ojums! Un mums ļ oti patika atpū sties no visā m dzī ves problē mā m, uzlā dē ties ar enerģ iju un pozitī vu pē c iespē jas vairā k un uz ilgu laiku! Atpū ta š ajā viesnī cā rada vē lmi š eit atgriezties atkal un atkal. Š eit sā kā s mū su iepazī š anā s ar Ē ģ ipti un esam priecī gi, ka apmeklē jā m š o konkrē to viesnī cu! Un, ja vē laties atpū sties kopā ar bē rniem, animatori darī s visu, lai viņ i bū tu laimī gi tā pat kā viņ u vecā ki!
Bē rni š eit ir uzticamā s, laipnā s un prasmī gā s rokā s, š ajā laikā vecā ki var bū t mierī gi, bū dami pā rliecinā ti, ka ar bē rniem strā dā savas jomas profesionā ļ i un viss bū s kā rtī bā . Draugi, š ī viesnī ca ir tieš i tā vieta, kur jums vajadzē tu uzticē ties savam atvaļ inā juma laikam un nekļ ū dī ties! Draugi, atrodiet laiku ne tikai darbam, bet arī atpū tai! Tas ir ļ oti svarī gi!
P. S. Mē s iemī lē jā mies Ē ģ iptē un noteikti vē lamies tur atgriezties!
sabrukt
Ē ģ iptes viesnī cā nebiju gaidī jusi tā du kvalitā ti un servisu. Viss no reģ istrē š anā s lī dz izrakstī š anā s brī dim bija visaugstā kajā lī menī . Sā ksim secī bā :
1) Reģ istrē š anā s noritē ja labi, ieradā... →; mies viesnī cā.10:30, mū s lū dza atstā t koferus un doties brokastī s. Uzreiz pē c brokastī m izsniedza atslē gas karti un teica, ka istabiņ a gatava un bagā ž a jau ir.
2) Ē diens - neslavē jams. Ē diens jā , nav tik milzī ga izvē le kā Turcijā , bet 90% ē dienu ir garš ī gi. Tas ir retums, nekur viesnī cā s tas nav redzē ts. Uz 12 atpū tas dienā m divas reizes bija zivju dienas - milzī gas garneles, kalmā ri, krabji, tuncis un pat grilē ta sarkanā zivs - viss neierobež otā daudzumā , nekas nebeidzas, visa pietiek - rindu nav. Saldumi, augļ i (granā tā bolu sē klas, zemeņ u jū ra) - viss ir noliktavā . Kopumā š efpavā rs un viņ a komanda ir profesionā ļ i savā jomā un viesnī cai viņ i ir jā aizsargā .
3) Teritorija - viss tī rs, zaļ š . Liels apsildā ms baseins, un ū dens ir tieš i 28-29 grā di. Visa teritorija vienmē r ir skaidri sakopta, nekur nav sveš as nepatī kamas smakas. MILZĪ GS PLUSS - varat izmantot divu blakus esoš o viesnī cu infrastruktū ru (daļ a no vienas Sunrise ķ ē des). Ja vē laties troksni un kustī bu - dodieties tieš i uz blakus esoš o Sunrise Garden ar akvaparku, tenisa, futbola laukumu un daudz ko citu. Ja vē laties mieru un relaksā ciju, dodieties pa kreisi uz blakus esoš o Sunrise Crystal ar skaisto lagū nas pludmali ar grezniem sauļ oš anā s krē sliem un piestā tni. Pā reja visur ir bez maksas un aizņ em 5 minū tes. Mamlouk atrodas tī mekļ a vidū un atrodas ideā lā vietā .
3) Pludmales ir lieliskas gan paš ā Mamlukā , gan blakus esoš ajā kristā lā . Ideā la maiga ieieš ana ū denī , pilnī ga viļ ņ u neesamī ba. Ar bē rniem tas ir ideā li. Vodicka, protams, februā rī ir ļ oti atsvaidzinoš a)))
4) Bē rniem - viss ir ļ oti labi. Ē diens – vienmē r ir daudz, no kā izvē lē ties, vai palū dziet š efpavā riem kaut ko pagatavot pē c atseviš ķ as diē tas. Ir bē rnu klubs, kuru vada animatores Jū lija un Saš a. Jū s varat atstā t bē rnus klubā , un viņ i lieliski strā dā ar viņ iem - viņ i zī mē , amatniecī ba, bū vē smilš u pilis. Kopumā viņ i savu darbu dara perfekti, nevis kā tas notiek daudzā s viesnī cā s - mē tā jas ar rotaļ lietā m bē rniem un viss. Meitenes rī ko arī vakara minidiskotē kas bē rniem un piedalā s vakara š ovos, vā rdu sakot - labi darī ts.
5) Personā ls - nav negatī vu punktu. Ļ oti patī kami ir tas, ka viņ i atklā ti nelū dz dzeramnaudu, kā daudzviet pieraduš i. Tas priecē , un, pateicoties š ai neuzbā zī bai, es tikai vē los pateikties viņ iem ar padomu) Tī rī š ana - viss ir ļ oti labi, neatkarī gi no dolā ra vai diviem atlikuš ajiem, kvalitā te nemainā s. Viss personā ls ir smaidī gs, sā kot ar administratoru un beidzot ar dā rznieku. Visi jautā s, kā tev klā jas un vai viss ir kā rtī bā .
Var uzrakstī t vē l daudz pozitī vu momentu, bet nav laika. Kopumā varu droš i ieteikt par š o cenu, iespē jams, labā ko viesnī cu, kurā biju Ē ģ iptē . Devos š eit, pamatojoties uz atsauksmē m, tā s visas ir ī stas.
sabrukt
Es jums pateikš u secī bā:
INTERNETS:
Ļ oti labs wifi, kas ķ er absolū ti visur - istabā , visā teritorijā un pat pludmalē!
TĪ RĪ BA:
Viesnī ca ir ļ oti tī ra, baseini tiek pastā vī gi tī rī ti.
Gribu pieminē t apkopē ju, kura katru dienu istab... →7; veidoja daž ā das figū riņ as no dvieļ iem un katru reizi savā dā kas. Tā dam nebija ž ē l atstā t kā du dolā ru tī rī š anai. Ļ oti draudzī gs, pastā vī gi jautā ja vai viss ir kā rtī bā , regulā ri mainī ja pludmales dvieļ us.
Ē DIENS:
Š ķ irne normā la, neteikš u, ka superliela izvē le, bet izsalkuš i ne reizi nepalikā m. Bet ē diens tieš ā m garš ī gs un pat zupas (kuras Ē ģ iptē parasti vā ra tā -tā ). Un tur ir daž ā di dā rzeņ i, augļ i (garš ī ga melone un zemenes), gaļ a (liellopa gaļ a, vista, pī le, teļ a gaļ a), daž ā di saldumi (biskvī ta kū kas un austrumnieciskie).
Viesnī cā tika sarī kota ļ oti forš a Valentī ndiena - pie baseina bija augļ u festivā ls (daudz zemeņ u, dzē rienu, kū kas) un vakarā svinī gā s vakariņ as ar daž ā dā m jū ras veltē m (garneles, kalmā ri, tuncis, forele, krabji).
Atseviš ķ i izcelš u arī a la card restorā nus, mums ļ oti negaidī ti, uz tiem var doties ne reizi vien pa visu periodu, bet vismaz katru vakaru pilnī gi BEZMAKSAS (iesaku apmeklē t itā ļ u, ē ģ iptieš u un pikantu cienī tā jiem - Indiā nis).
TERITORIJA:
Tas ir vienkā rš i nereā li liels, jo blakus Mamlouk ir vē l 2 saullē kta tī kla viesnī cas (Garden Beach un Cristal), varat izmantot katra teritoriju, tikai ē st savā . Vispā r ir kur klī st un ir forš i!
Teritorijā daudz bā ru, nereā li liels baseins un ne viens. Ir apsildā ms baseins. Dā rzā ir apsildā ms akvaparks.
Pludmale ļ oti laba: sauļ oš anā s krē sli, saulessargi, smiltis, ieeja jū rā ir maiga. Ir pontons.
PERSONĀ LS:
Š is ir labā kais personā ls, kurā esmu bijis.
Visi smaida, jautā vai viss kā rtī bā . Mē s esam tā pieraduš i pie visiem, ka bijā m jau kā ģ imene, jū s visus pazī stat.
Atseviš ķ i atzī mē š u restorā na darbinieci - lieliski puiš i, vienmē r atnesī s dzē rienus, palī dzē s.
Arī bā rmenis vestibilā - Akhmeta (tievs, jauns - jo tur strā dā.3 bā rmeņ i un visi akhmeti), vienkā rš i supermens, ar kuru var jokot, parunā ties.
ANIMĀ CIJA:
Katru dienu no pulksten 10 sā kas animā cija - stiepš anā s, ū dens aerobika, š autriņ as, stepa aerobika, latina, boč ata - katrs atradī s sev nodarbi.
Vakarā.20:30 bē rnu diskotē ka, bet 21:15 - pieauguš o š ovi.
Animā cijas komanda ir vienkā rš i lieliski biedri: Spike, Shark, Fox, Margarita, Sasha ir vienkā rš i labā kie, viņ i uzlā dē.100% ar pozitī vo! ! !
Viesnī ca pat parū pē jā s par uzkodā m uz ceļ a, jo mums bija agrs lidojums (6:05) un restorā ns vē l nebija atvē rts, katram tika izdalī ti personalizē ti uzkodu maisiņ i (kū kas, 2 sviestmaizes, banā ns, ū dens un sula).
Kopumā mums ir tikai pozitī vā kie iespaidi! Iesaku visiem apmeklē t š o vietu. Un, ja man jautā tu, vai es š eit atgriezī š os vai nē , es viennozī mī gi atbildē tu, ka atgriezos ar lielu prieku!
sabrukt