Описание отеля Братислава 4*
Viesnīcas "Bratislava" izdevīgā atrašanās vieta, netālu no galvenajiem transporta mezgliem, kas nodrošina ērtu nokļūšanu Kijevas galvenajās izstāžu vietās, ir ideāli piemērota viesiem, kas ierodas Ukrainas biznesa galvaspilsētā. Netālu atrodas parki, viens no labākajiem dramatiskajiem teātriem Kijevā, izklaides un iepirkšanās centri, kas ļauj viesnīcas viesiem apvienot darījumu braucienu ar kultūras programmu, atpūsties pēc notikumiem bagātas dienas. Tāpat netālu no viesnīcas "Bratislava" atrodas vairāki lieli lielveikali, apģērbu un suvenīru veikali, kā arī vairāki lieli veikali bērniem.
// Обновлено 23 марта 2023
Нет туров в этот отель из Украины
Расположение
- 10 km no pilsētas centra (metro - 15 minūtes)- 25 km no Borispoles lidostas (30 minūtes)
- 15 km no Centrālās dzelzceļa stacijas (metro - 20 minūtes, tiešā satiksme)
- 5 km no upes ostas (auto - 7 minūtes)
- 10 km no Nacionālā sporta kompleksa "Olympic"
Услуги в отеле
Izsmalcināts restorāns un banketu zāle, 9 dažāda formāta konferenču telpas (no 40 līdz 300 cilvēkiem), kā arī biznesa centrs, kurā var noturēt biznesa tikšanos vai īsu tikšanos, neizejot no viesnīcas, trenažieru zāle un diennakts vestibila bārs.Daudzvalodu apkalpojošais personāls, ātrā reģistrēšanās/izrakstīšanās, 24 stundu apsardze, bagāžas glabātuve, garderobe, bezmaksas prese vestibilā, reģistratūra un izmitināšanas pakalpojumi, rezervācijas nodaļa, informācijas galds, PrivatBank bankomāti, neatliekamā medicīniskā palīdzība, taksometra izsaukums, biļešu rezervēšana dažādiem transporta veidiem, biļešu rezervēšana uz teātriem, muzejiem u.c., transfēru organizēšana (no/uz lidostu, dzelzceļa staciju), autoservisu nodrošināšana (auto noma ar/bez vadītāja), aizmirsto lietu atgriešana, modināšana. up serviss pēc viesnīcas viesu pieprasījuma, piegāde korespondences telpā.
- restorāns
- A la carte restorāns
- kafejnīca/bārs
- konferenču zāle/banketu zāle
- darījumu centrs
- autostāvvieta
- autonoma
- droši
- bezmaksas wi-fi
- lifts
- veļas mazgāšana
- frizētava/skaistumkopšanas salons
- telpas cilvēkiem ar invaliditāti
- nesmēķētāju numuri
- transfērs uz/no lidostas
- vēlā izbraukšana
- bankomāts
- apmaksa ar maksājumu kartēm
Для детей
- bērnu krēsli restorānā
- bērnu gultiņa
Развлечение и спорт
- sporta zāle
Номера
Kopumā viesnīcā ir 336 dažādu kategoriju Eiropas līmeņa numuri.В номерах
Satelīttelevīzija, personīgie mini seifi, minibāri, ledusskapji, gaisa kondicionieri, elektroniskā drošības sistēma, telefons ar tiešu piekļuvi pilsētai, bezvadu internets (Wi-Fi), apkalpošana numurā, ikdienas istabenes pakalpojumi, mini smaržu komplekts, fēns, frotē halāts un čības (atkarībā no istabas kategorijas), veļas mazgāšanas, gludināšanas un ķīmiskās tīrīšanas pakalpojumi, bērnu gultiņas nodrošināšana numurā, dvieļu maiņa katru dienu.Адрес
st. Malyshko 1,Kijeva, 02192, Ukraina.
Нет туров в этот отель из Украины
Viņ i spē lē ja kā zas Bratislavas viesnī cas restorā na baltajā zā lē.30. 01.2021. Viņ i apprecē ja vienī go bē rnu un bija ļ oti noraizē juš ies. Pasā kuma norises vietas izvē le prasī ja ilgu laiku. Apceļ ojā m visvairā k novē rtē tos res... →torā nus kreisajā krastā , bet izvē lē jā mies Bratislavu un nenož ē lojā m.
Uzreiz atzī mē š u, ka nebija negatī vu punktu un pā rieš u pie tā , kas man patika.
Viesnī cas atraš anā s vieta ir diezgan ē rta. Blakus sabiedriskā transporta pieturas, metro pastaigas attā lumā , veikali, vietas, kur var labi un lē ti paē st (piemē ram, Puzata Hata) - bija ē rti viesiem.
Restorā na zā les stā voklis un izskats, tā s mē beles, apgaismojums pilnī bā atbilda mū su prasī bā m. Telpas plā nojums paredz vietu mū ziķ iem. Zā lē ir 3 televizori, uz kuriem var rā dī t video failus no zibatmiņ as diska. Viesnī cas apsardze, kā rtī ba un klusums tajā , vestibila ā rē jā apdare, kā arī tualete ir lieliskā stā voklī - dā rga, kā rtī ga, ē rta.
Viesnī ca jaunlaulā tajiem dā vanā iedeva prestiž u, divistabu apartamentu. Mē s tur arī ī rē jā m viesu istabas. Visiem numuriem bija iespē ja bez maksas izmantot viesnī cas apsargā to autostā vvietu, kas bija ļ oti ē rti. Atveda ekipē jumu, dekorā cijas, ziedus, lietas, viesus utt. , pē c pasā kuma atstā ja maš ī nu, no rī ta kopā ar jaunieš iem un ciemiņ iem paņ ē ma. Vienī gi apsargi samazinā ja ā trumu, apjukdamies automaš ī nu sarakstos un skaitā .
Viesnī cā ir skaistumkopš anas salons, kuru aktī vi izmantojā m.
Visi Bratislavas darbinieki ir draudzī gi un pretimnā koš i. Vairā kas reizes mainī ti galdi un ē dienkartes. Tajā paš ā laikā menedž eri Irina (Iryna Rogalska - kā viņ a ir reģ istrē ta viber) un Yulia Konovalyuk pacietī gi uzklausī ja mū su vē lmes, ieteica, kā panā kt racionalitā ti un bagā tī bu ē dienu noformē š anā un izvē lē .
Irina ļ oti atbildī gi izturē ja mū su kā zas caur sevi, nepā rtraukti sazinā jā s ar mums, piestā dī ja mū s ar visiem viesnī cas darbiniekiem, kuri bija iesaistī ti pasā kuma sagatavoš anā , pē c mū su iniciatī vas visu pā rrunā ja lī dz sī kā kajai detaļ ai (bijā m nobaž ī juš ies, vai viss ir pietiekami visiem, tas bija skaisti utt. ) . d. ). Irina dalī jā s pieredzē par š ā du pasā kumu svinē š anas organizē š anu, viņ as padomi un ieteikumi mums ļ oti noderē ja.
Virtuve ir ideā la. Garš ī gs, jauki pasniegts, svaigs ē diens. Š efpavā rs Aleksandrs Zgurskis. Pē c mū su lū guma ē dienkartē tika iekļ auts ē diens, kuru Aleksandrs efektī vi pasniedza ar ugunskuriem. Tas izskatī jā s pē c popmū zikas festivā lā . Pat mū ziķ i š efpavā ra pā rbaudī tā s un oriģ inā lā s kustī bas filmē ja viedtā lruņ os.
Mē s pasū tī jā m kā zu torti no viesnī cas restorā na. Izveidoja Tatjana. Iepriekš , lai pā rliecinā tos par darba kvalitā ti, pie viņ as pasū tī ja torti paraugam un abos gadī jumos bija ļ oti apmierinā ti gan ar garš u, gan noformē jumu.
Atzī mē š u restorā na strā dnieku (Jū lijas un Annas) rī cī bu, pasniedzot mielastu. Viņ i bija vē rī gi, neuzbā zī gi, viss tika izdarī ts laicī gi. Pieskatī jā m, uz ko un kā dā daudzumā pasniedz
tabulā un neredzē ja nevienu negatī vu punktu. Viss tika pasniegts saskaņ ā ar apmaksā to pasū tī jumu, un pā rē jais tika glī ti salocī ts iepriekš pirktā s plastmasas kastē s. Otrajā dienā noderē ja. Par visiem pakalpojumiem Bratislavā maksā jā m ar karti, kas mums bija ē rti.
Kopumā mē s ar sievu pē c mē neš a gatavoš anā s un pā rdzī vojumiem bijā m apmierinā ti. Jaunlaulā tajiem viss patika. Viesi, tostarp ā rzemnieki no Eiropas, bija sajū smā .
sabrukt
Viesnī ca tika rezervē ta iepriekš , iekā rtota ā tri un bez problē mā m. Atbrauca komandē jumā ar kolē ģ iem.
Istaba tī ra, gulta sniegbalta, ir č ī bas (kas mani patī kami pā rsteidza).
Istaba bija ļ oti silta (ā rā -10)
Ī paš s paldies par brokast... →99; m, garš ī gas un izvē le ir.
Man viss ļ oti patika.
sabrukt
1) Izvē lieties š o viesnī cu un numuru ar vannas istabu, lai atpū stos pē c gara ceļ ojuma! Pie vannas nebija sastrē gums! Personā ls nereaģ ē ja, paraustī ja plecus un tā pē c neviens neatnesa! Ja man bū tu duš a, es nakš ņ otu hostelī , nevis "3 zvaigž ņ u"... → viesnī cā par 1200 UAH par nakti!
2) nesakopti mati vannas istabā pē c iepriekš ē jiem iemī tniekiem! vai tā ir skā rda ...vai tā ir stacijas tualete? ? ?
sabrukt
Es š eit palikš u vē lreiz! Ļ oti noderī gas lietas, jauki un stilī gi numuriņ i, labs restorā ns un brokastis!... →
sabrukt
Viesnī ca ir pē c remonta, brokastis lieliskas (ļ oti liela izvē le), bā rs lē ts, bezmaksas wi-fi, viesnī ca atrodas netā lu no Darnitsa metro stacijas. Lieliska iespē ja tū ristiem un apmeklē tā jiem... →
sabrukt
Es biju Bratislavā pirms 4 gadiem - un piekrī tu visā m zemā k sniegtajā m atsauksmē m. Bet nejauš ī bas dē ļ š ī gada maijā es atgriezos Bratislavā . Un pateikt, ka biju patī kami pā rsteigts, nepietiek! Š ī ir pavisam jauna viesnī ca! Viņ iem bija globā... → la rekonstrukcija. Skaisti, lieli, stilī gi un moderni numuri. Labas daudzveidī gas brokastis. Un cenas ļ oti pieņ emamas!! ! Mums ļ oti patika! Iesaku visiem! Kijevā no 3 * tas ir labā kais risinā jums! Dzī vojā m standartā - brī vdienā cena bija 640 UAH! Un viņ i jutā s kā ciets 4 *. Vienī gais negatī vais ir tas, ka vakarā ir garlaicī gi, bet pie viesnī cas ir klubi un restorā ni.
sabrukt
Viesnī ca atrodas 5 minū š u gā jiena attā lumā no stacijas. metro stacija "Darnitsa"
Nakti pavadī ju 1-vietī gā ekonomiskajā numurā .
Istaba bija iepriekš rezervē ta internetā ar 10% atlaidi, patiesī bā - atlaidi nedeva.
Paskatī jos foto Bratislavas mā jaslapā u... →n tā nemaz nesakrī t. Reā lajā dzī vē tas ir daudz sliktā k. Padomju laika istaba, vecas mē beles. Vannas istabā noplū da santehnika. Iegā ju duš ā un uz vannas istabas grī das izveidojā s pā ris cm ū dens. Tad ū dens kaut kur aizgā ja...Istabā ir auksti, viņ i nesilda.
No rī ta es brokastoju restorā nā . Restorā ns ir lielisks. Bufetē bija daudzveidī ga ē dienkarte. Garš ī gi.
sabrukt
Cienī jamie ceļ abiedri!
Pē c darba rakstura man ir daudz jā ceļ o gan vienam, gan ar bē rnu. Esmu redzē jis daž ā das viesnī cas no 2* lī dz 5* gan NVS, gan ā rzemē s - ticiet man (ceļ oju jau vairā k nekā.10 gadi). Man bija iespē ja augustā apmesties Bratislavas viesn... →ī cā . Biju komandē jumā , paņ ē mu lī dzi dē lu. Apstā jā mies pie š ī s viesnī cas, jo vieta man bija piemē rota-3 minū tes bruņ urupuč a gā jiena lī dz metro, vieta ir ļ oti mierī gs un kluss (atš ķ irī bā no Tū rista, tur ir netī rumi, bazā rs, apkā rt bomž i utt. Ī sā k sakot - iziet uz ielas un vē l jo vairā k pastaigā ties pa rajonu, vienkā rš i nav vē lē š anā s ).
Tā lā k par Bratislavas personā lu: ja esi aizkaitinā ms un pē c dabas nepatī k cilvē ki, tad eņ ģ elis tev liksies kā nabags. Mū s sagaidī ja lieliski, pie letes bija 2 administratores, viena no tā m ir vecā ka sieviete, ī paš s paldies viņ ai. Un istabas tika piedā vā tas, paskaidroja, kas un kā , aizveda uz 4 istabā m - ļ ā va izvē lē ties, kura labā ka. . . Dievs svē tī . Jā , cena nav balle, nu kur tagad normā li samierinā ties ar kapeiku. Bet iekļ uvā m nedē ļ as nogales programmā un saņ ē mā m atlaidi. Restorā ns un brokastis - tikai Parī ze....
Nezinu kā citiem, bet esmu apmierinā ta.
Lai gan, cik cilvē ku - tik viedokļ u. . .
sabrukt
Patika standarta numuriņ i. Ir arī š ampū ns un ziepes. Un brokastis vienkā rš i super - atbilst Rietumu lī menim.
Man ļ oti patika administratori reģ istratū rā , pieklā jī gi un palī dz jebkā du problē mu risinā š anā .
Es bū š u viņ u pastā... → vī gais klients!
sabrukt