Liela teritorija
Описание отеля Xo Cape Arnna Fethiye 5*
Площадь территории 90000 м²
// Обновлено 21 марта 2025
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Услуги в отеле
- liela platība
- год реновации: 2024
График цен
Нет туров в этот отель из Украины
Č au visi. Mē s atpū tā mies viesnī cā.22. -27. Maijā , trī s pieauguš ie un bē rns 2.5 gadu vecumā . Es pat negribē ju tē rē t laiku, rakstot pā rskatu un vienkā rš i aizmirst š o ceļ ojumu, bet viesnī ca jautā ja. Es gribu teikt, ka mē s esam parast... →ie tū risti, vidē ji ik pē c 2 mē neš iem mē s braucam ar daž ā dā m viesnī cā m Turcijā , galvenokā rt Beki viesnī cā s, protams, ir pierā dī tas iespē jas, bet daž reiz es vē los izmē ģ inā t kaut ko jaunu. Š oreiz ceļ ojums izrā dī jā s spontā ns, viesnī ca tika rezervē ta 2 dienas pirms ieraš anā s, diemž ē l gandrī z visi jau bija stā vē juš i pieturā mū su skaitļ u kategorijā (ģ imene ar divā m vannas istabā m vai dupleksu ar durvī m) Ho izdevā s tikai piecas naktis, pē c tam viņ š bija uz pē das, tā pē c viņ i pā rcē lā s uz citu viesnī cu, kas godī gi sakot ļ oti priecī gu. Es centī š os ī si aprakstī t daž as situā cijas, kas notikuš as visā mū su atpū tas laikā.
Man uzreiz jā saka, ka tas ir saistī ts ar kū rorta zonu, kluba zonā (18+) tika nodoti daž i numuri, š ķ iet, ka restorā nos drū zmē š anā s un drū zmē š anā s nav novē rota.
Viņ i ieradā s viesnī cā ap pulksten 13:00, tiekas ar saimniekiem, paņ em pases un atnes anketu, lai aizpildī tu. Vestibilā ir ļ oti maz vietu, tikai č etri dī vā ni un č etri ž urnā lu galdi, kas attiecī gi brauc attiecī gi, mē ģ ina jū s pē c iespē jas ā trā k izvest no turienes. Jums tiks piedots nosū tī t ziņ ojumu par WhatsApp ar istabas numuru, viņ i saka, ka visa informā cija jums tiks nosū tī ta. Pā rē jā laikā neviena programma nenā ca, viņ i visi uzzinā ja paš i, viņ i par daudz nemā cī jā s. Dizains ilga apmē ram 15 minū tes, pē c tam mē s parā dī jā m savu bagā ž u, tas tika ielā dē ts uz ratiņ iem, un Belboy to aizveda uz istabu. Saimnieki mū s neapmeklē ja, tas ir saprotams, jo pē c skaita bija daudz jautā jumu, ar kuru risinā jumu mē s bijā m palikuš i vieni.
WhatsApp atbalsta lī nija darbojas ļ oti savā di, tikai tad, kad no turienes nā ca informā cija par restorā na rež ī mu un A-LA karš u rezervē š anas secī bu.
Man bija jautā jumi par numuru, kuru es nekavē joties uzrakstī ju š ajā rindā . Steidzami bija nepiecieš ama elektriskā tē jkanna, lai sagatavotu bē rna maisī jumu. Bē rnos nebija nekā , kas bija higiē nisks komplekts bē rnam, peldmē telis. 3 stundu laikā uz lī nijas neviens neatbildē ja, ziņ ojums tika lasī ts. Pē c 3 stundā m man bija jā raksta stingrā kā formā jau trī s valodā s, tač u tas nesniedza rezultā tus. Man bija jā iet kā jas reģ istratū rā . Tur es tikos ar menedž eri, lai strā dā tu ar viesiem Gö khan kungu, kurš paskaidroja, ka tē jkannas neesamī ba piecu staru viesnī cā ir absolū ti normā la, ir kafijas automā ts, un ir poga karsta ū dens izdoš anai. Ja jū s par to nezinā jā t, es varu jums parā dī t. Tas viss tika teikts ar ļ oti nepatī kamu ņ irgā š anos.
Es domā ju, ka vairums vecā ku zina, ka bē rnu maisī jums ir sagatavots no vā rī tā un atdzesē ta lī dz 40-50 grā diem ū dens. Turklā t Turcijas ū dens pudelē s man neuzticas. Galu galā tas ir ikviena lē mums, kā un kā pabarot savu bē rnu. Starp citu, istabas aprakstā ir norā dī ta elektriskā tē jkanna, tā atrodas viesnī cas reklā mas fotoattē lā . Otrajā istabā (gultas meistars) nebija absolū ti nekā , minibā rs ir tukš s, ne kafijas automā ts, ne tē jkanna, ne matu ž ā vē tā js, ne svars. Nekas neparā dī jā s lī dz mū su atvaļ inā juma beigā m, es izlidoš anas dienā pievienoš u fotoattē lu. Higiē nisks komplekts bē rnam tika nogā dā ts tikai pulksten 22:00. Minibā ra papildinā š ana 5 dienu laikā notika tikai divas reizes, es jau spļ ā vu un neuztraucos, pats paņ ē mu ū deni un atvedu uz istabu. Tī rī š ana bija ļ oti zema -kvalitā te, viņ i pat neizlika atkritumu maisu, man tas bija jā dara, kad beidzā s manas paketes, es palū dzu, lai es to nodroš inā tu, viņ i man atstā ja rullī ti, atkal ieliekot tos pats.
Tā ir vajadzī ba, jo bē rns joprojā m izmanto autiņ biksī tes. Pē dē jā dienā tī rī š ana vispā r nebija, mē s to atradā m ap plkst. 19:00, es uz atbalsta lī nijas uzrakstī ju, lai uzzinā tu iemeslu, kā pē c tas notika. Atbildot uz to, ne "sveiks", ne "ž ē l", tikai viens vā rds - "Guide". Protams, plkst. 19:00 tī rī š ana vairs nav nepiecieš ama, mē s vienkā rš i gribē jā m atpū sties istabā . Dvieļ i izž uvuš i uz balkona, savā ca atkritumus un pati to pā rvadā ja urnā netā lu no galvenā s ieejas. Un es ļ oti gribē ju uzlikt reģ istratū ru uz statī va.
Tī rī š anas laikā netika papildinā ti palī gmateriā li, kokvilnas nū jas un riteņ i. Ja es zinā tu, es viņ us atvedī š u no mā jā m. Balkona grī da mē nesi nemazgā ja, tur ir biezs netī rumu slā nis.
Skaitlis. Remonts ir labs, viss ir jauns, ir gudra mā jas sistē ma. Treš ajā dienā virsū bija noplū de, pē c pusdienā m vē l viens, Tekk jau ir mū su tualete.
Bija nepatī kami kontrolē t darbu, jo kungi, kas ieradā s, pierā dī ja, ka uz griestiem nav vietas, lai gan es to pat redzu ar savu slikto redzē jumu. Viņ i noslaucī ja peļ ķ i ar dvieli un gatavojā s aiziet. Pē c remonta mū su tualete jau ir piedzē rusies, acī mredzot viņ i velk kaut ko profilaktiski. Kopumā visa diena kontrolē ja š o darbu. Istabā ir sprieguma pilieni, jo ī paš i naktī un agrā rī tā , ļ oti liela slodze tī klā . Es ievietoju trī s ierī ces (iPad, Telephone, PowerBank) uzlā dē š anai, un neviena no tā m lī dz rī tam nebija pilnī bā iekasē tas. Priekš pē dē jā dienā es sadedzinā ju PowerBank, un adapteris no uzlā des (oriģ inā ls), protams, nekavē joties ziņ oja par Gö kkhan par š o problē mu, viņ š , š ķ iet, uzdeva izmē rī t spriedzi pē cpusdienā , un pē c viņ a domā m viss bija kā rtī bā . Bet situā cija man runā pati par sevi.
Skats no istabas bija puse, puse uz baseina, puse par bū vniecī bu. Protams, mē ģ inā ja tur neskatī ties.
Biež i vien bija darbs, ceļ otas automaš ī nas, piekrautas smiltis, naktī nā ca skaņ as, lī dzī gi kā klauvē jami dzelzs gabalam. Viesnī cā ir numuri ar tieš u vai sā nu skatu uz bū vniecī bu. Un, iespē jams, kā ds tur dzī vo, peldkostī mi tika ž ā vē ti uz balkoniem, koridora durvis bija atvē rtas, bija tī rī š ana. Protams, ne viens emuā ru autors vai ceļ ojumu aģ ents jums tos parā dī s.
Wi-Fi pastā vī gi nokrī t, ir nepiecieš ams no jauna pagatavot ieeju. Viņ i atteicā s no š ī biznesa, bet tiem, kuriem nav vietē jo SIM karš u, tā var kļ ū t par problē mu.
Mē s vienmē rī gi pā rejam uz nā kamo numuru, viesnī cas reklā mas politiku un attiecī bā m ar viesiem.
Viesnī ca iztē rē ja ļ oti lielu reklā mas uzņ ē mumu, skaidri iztē rē ja milzī gus resursus. Lī dz maija beigā m turpinā jā s ceļ ojumu aģ entu viesnī cas reklā mas ekskursijas, pastā vī gas ietekmju apmeklē jumi, krievu un ā rvalstu apmeklē jumi turpinā jā s. Skaitļ u jauninā jumi ir noveduš i pie visiem pē c kā rtas, ka ģ imenes skaitļ i vispā r nebija pieejami, nē.
Mū su ceļ ojumu aģ ents nodarbojā s ar rezervā ciju, sā kumā viņ a saņ ē ma apstiprinā jumu un teica, ka viņ i skaita cenu, pē c tam atkal nav vietu. Viss š is tyagomotī ns stiepā s trī s dienas. Viņ a sacī ja, ka labā k ir meklē t citas iespē jas, jo š ī s viesnī cas politika viņ u nemudina ar uzticī bu. Rezultā tā paš i par sevi un risku viņ i ar tū lī tē ju apstiprinā jumu rezervē ja numuru (kas, iespē jams, nav) viesnī cas vietnē . Automā tisks ziņ ojums nokrita pa tā lruni, ka rezervā cija tika pā rtraukta, kamē r nauda no kartes bija pilnī bā norakstī ta. Man vajadzē ja nedaudz nervozē t, jo neviens neatbildē ja un neatbilda pasta apstiprinā jums. Kopumā viesnī cai ir lieliska neveiksme saziņ ā ar viesiem, nav personī go asistentu apkalpoš anas, uz kopē jā s lī nijas, daž reiz nav darbinieku, kuri zina noteiktas valodas, tā tad neitrā lus stundā m ilgi. Pieteikums vē l nav izstrā dā ts.
Ir skaidrs, ka kā dam vajadzē tu maksā t par š o banketu un skaistu attē lu.
Viesnī ca ievē rojami paaugstinā ja cenas, mē neš a augustā lī dzī gā skaitā ir atš ķ irī ba - tikai 50 tū kstoš i rubļ u no K. un 90 no MR. Es gribu teikt, ka jums nevajadzē tu akli uzticē ties visam, ko redzat, un sniegt vairā kus piemē rus.
Viesnī cā nav svaigi saspiestas apelsī nu sulas, brokastī s ir tikai brokastis. Pirmajā dienā viņ i mē ģ inā ja ieliet no krā na akciju un ienest manu vī ru glā zē . Reklā mas rā da stikla daļ u, un pirmie viesnī cas apmeklē tā ji apstiprina, ka tā bija tur. Tagad bankā s ir likme, tā pē c pasū tot, noteikti norā diet, ko vē laties bankā . Tas pats, kas ar ū deni, stiklā vairs ne, viss ir plastmasā . Pirmā s pā ris dienas bija tikai viena veida mazuļ u ē diens pē c sarunas, parā dī jā s augļ i, kā arī maisī jums. Saldē jums nav Movenpick, bet gan Algida, kas ir treš ais visvairā k zī mola kvalitā tē Turcijā no pieejamajiem. Lē tā kas viesnī cas mē ģ ina izmantot zī molus, jo tas ir kvalitā tes indikators.
Acī mredzot KHO citā izdevumu sadalī jumā , un vairums no tiem reklamē .
Par kosmē tiku nav sū dzī bu, kvalitā te nav slikta. Dozī tā ji ir piestiprinā ti pie divpusē ja lentes, mazgā jot duš ā , viens nokrita tieš i uz kā jas. Man tas bija jā lī mē pats, divpusē jā s lentes ieguvums bija ar mani. Kā viņ a teica iepriekš , viss, kas bija pirmajā dienā , palika un vairs netika papildinā ts.
Diemž ē l personā la personā ls ir ļ oti zems, turklā t ir vienkā rš i maz puiš u. Pē dē jā s mū su uzturē š anā s dienā s bija aptuveni 90%krava, ne viens viesmī lis nebija piemē rots vakariņ ā s, vakariņ u beigā s man nā cā s patstā vī gi doties uz bā ru, lai iegū tu ū dens un glā zes pudeli. Par dzē rieniem nebija nekā du jautā jumu. Tā da pati situā cija ir baseinos, nav QR kodu, viesmī lis notiek vienu reizi pulksten 10:00, atverot joslu, tiek savā kti pasū tī jumi, un 20-30 minū tē s tas tos izplata. Blakus pusdienā m neviens nekad nav ieradies, bija nepiecieš ams pats doties uz bā ru. Tas mani daudz netraucē ja.
Ļ oti liels klasteris netā lu no centrā lā baseina plkst. 11:00 nav nevienas brī vas sauļ oš anā s gultas. Man izdevā s atrast vietu pludmalē , paš ā malā . Viesmī ļ i, protams, tur nesasniedz. Tā du paš u situā ciju galvenajā pusdienā s un vakariņ ā s ir grū ti atrast bezmaksas galdu un gaidī t instrumentus un pamatskolu. Pusdienā s, pastā vī gas rindas itā ļ u valodā un č ū sku restorā ns pludmalē , jū s esat nogā dā ts gaidī š anas sarakstā . Galvenajā restorā nā pusdienu bufete ir ļ oti slikta. Daudz galu un netiek pievienots. Avokado ir paredzē ts tikai brokastī m, pusei vienā rokā , pajautā jiet pavā ram uz stū ra, kur atrodas tomā ti. Reiz man izdevā s ieturē t pusdienas itā ļ u valodā , jo dedzinoš as picas rezultā tā novecojuš i kartupeļ i bez vienas mē rces (saskaņ ā ar ē dienkarti tā iet ar sieru un trifelē m), jauktus salā tus, es nesū dzos. Citi mē ģ inā jumi bija neveiksmī gi, pulksten 16:00 un 22:00 vienā dienā krā jumā nebija picas testa. Ir ļ oti dī vaini ne vā rī t picu ar itā ļ u restorā nu.
Snekā bā rs pludmalē nevarē ja pusdienot rindas dē ļ . Spriež ot pē c fotogrā fijā m, tur ir interesanti ē dieni, bet man personī gi tie nemaksā stā vokļ a stundu rindā .
Situā cija ar ierakstiem Alkaccans man ir personī gi nesaprotama, katru dienu pulksten 8:30 no rī ta tuvumā viesu stafetes ir pagrieziens, tagad š ķ iet, ka ieraksts ir pā rnests uz vestibila bā ru, bet patiesī bā nekas nav mainī jies.
Visā viesnī cā nav salveš u, papī ra un slapja. Tabulas biež i nav piemē rotas, nav noņ emtas, bez ierī cē m. Tauku plankumi uz mē belē m ir klā t vairā kas dienas, neviens tos nenoņ em.
Vienam -laika ē dieniem nepiecieš ama pabeigš ana, tas izskatā s ļ oti nepā rsteidzams. Pē dē jā s dienā s viņ i atteicā s uz bē rnu vienreizē jā s izturē š anā s kausa saldē jumu uzklā t saldē jumu, mē s jau sekojā m viņ am no pludmales uz konditorejas izstrā dā jumu caur visu viesnī cu.
Izvē le konditorejas izstrā dā jumos pirmajā s 2 dienā s bija ļ oti skumja, kad viesnī ca tika pilnī bā nokā rtota, vairā k izvē lē jā s desertu, tač u tā s beidzā s ā trā k.
Man ļ oti patika kafijas veikals, barista tieš ā m mē ģ ina. Diemž ē l es to apmeklē ju pē dē jā s divā s dienā s, jo nebija informā cijas, nekas nav dots, man paš iem bija jā apzinā s par visā m vietā m un notikumiem.
Izrā dā s, ka tur bija joga uz audekliem un subu no rī ta, tač u informā cijas trū kuma dē ļ to nebija iespē jams izmantot.
Mini klubs man sagā dā ja vislielā ko pā rsteigumu, es nekad nekur nebiju redzē jis š ā du sistē mu, it ī paš i viesnī cā s piecā s zvaigznes. Fotoattē lā un atsauksmē s viss izskatā s ļ oti skaisti, patiesī bā kluba teritorija ir maza, ir vairā kas istabas, no kurā m kopumā piekļ uve ir tikai divas vai vecas jaunā kam vecumam (2–4 gadus vecas), otra vecā kiem bē rniem. Abā s telpā s ir viens slaids, mazas rotaļ lietas, telpā vecā kiem bē rniem - zī mē š anas galdiem.
Pā rē jā s istabas (skaistumkopš anas salons, vlogs, labirints) dienas laikā ir slē gti atslē gai un tiek atvē rti tikai pusstundu vai stundu dienā , kad Activei iet uz turieni. Pirmajā vakarā mē s kopā ar bē rnu devā mies izpē tī t miniklubu, viņ a sapņ oja iekļ ū t skaistumkopš anas salona istabā . Istaba bija slē gta, es lū dzu viņ u uz pā ris minū tē m atvē rt, lai vienkā rš i paskatī tos un izietu, kas tika atteikts. Man bija jā iet uz pieņ emš anu, bija paziņ a ar Gokhana kungu. Kopā mē s nonā cā m pie mini kluba, lī dz tam laikam bē rns apmē ram 15 minū tes š ņ ukstē ja zem istabas durvī m. Gö kkhan teica, ka viņ i atvē rs istabu tikai mums. Es ierosinā ju parakstī t daž us dokumentus, kurus es apņ emos kompensē t viesnī cas zaudē jumus. Istabā ir tikai galds, vairā ki krē sli, spoguļ i. Pats par sevi saprotams, ka vecā kiem ir jā sedz postī jumi, ja bē rns viņ am dod. Bet mums nebija š ā da mē rķ a, mē s vienkā rš i gribē jā m nedaudz spē lē t. Pats attieksme, saziņ a ar viesiem, rada lielus jautā jumus.
Man radā s iespaids, ka visi, sā kot no viesmī les un beidzot ar galveno vadī tā ju, vienkā rš i pasniedz algas un nav ieinteresē ti viesiem bū t laimī giem. Labi, pieauguš ie viesi, es nebū š u sajukums, ja man nav apelsī nu sulas, bet mazam bē rnam tas ir ļ oti aizskaroš i.
Arī miniklubā uz ielas ir platforma ar diezgan bī stamiem priekš metstikliņ iem un vietā m virs augš anas, ar zemā k esoš o metā la detaļ ā m, kur bē rns var uzkā pt. Pirmajā s dienā s nebija pat animatora, vai arī viņ š stā vē ja stū rī , spē lē ja tā lruni, devā s iekš ā istabā , kad viņ š gribē ja, un vietne palika bez uzraudzī bas pieauguš ajiem. Pat redzot bī stamu situā ciju, viņ š nebrī dinā ja bē rnus noiet vai neiet tur, kur viņ iem nevajadzē tu. Man tā nav problē ma, es vienmē r spē lē ju ar savu bē rnu.
Paralē li viņ a pieskatī ja vē l č etru gadu zē nu, kurš bija palicis klubā , un animatori neiesaistī jā s, viņ š bija ļ oti aktī vs un vairā kas reizes varē ja vienkā rš i salauzt galvu. Es domā ju, ka tas var bū t svarī gi citiem vecā kiem, kuri ir pieraduš i atstā t bē rnu vienatnē Minista klubā . Manuprā t, tas ir vienkā rš i bī stami. Ir vē rts teikt, ka nav restorā na un nav plā nots.
Kopumā jū s varat pamest bē rnu, bet viņ i ir atbildī gi tikai par viņ a uzturē š anos tur, viņ i neizlaidī s no turniketa. Un izklaide ir pati. Papī rs, zī muļ i ir jā uzņ em pati, animators vienkā rš i ar ž estu norā da kasti. Ir auklī tes ar 50 eiro stundā , bet, ja tas ir animatoru lī menis, tad es domā ju, ka tam nav jē gas. Ļ oti uz orientē tu politiku, jā , protams, bē rns var nokrist, trā pī t, bet vispā r neievē rot - tas ir ļ oti dī vaini. Ikviens dodas uz viesnī cu, lai iegū tu labus iespaidus un izklaidi, un nesaņ em ievainojumus.
Š ī nav Olyudeniz jū ra, ar kuru daudzi saista Fethiye reģ ionu.
Bā rā pludmalē , personā la un viesmī ļ u trū kums. Profesionā lais bā rmenis, kurš var traucē t kokteiļ iem pē c jū su vē lmē m, tikai viens burtiski sabojā jas, jo tas kalpo gan sē ž ot bā rā , gan veic viesmī ļ iem, un joprojā m viņ iem kaut ko mā ca. Daudz palī dz zē niem uz plā kstera. Viņ i mē ģ ina, cik vien iespē jams, ir tikai viesnī cas vaina, ka viņ i pat neveda primā rā s apmā cī bas. Es iesaku jums rū pī gi uzraudzī t, kas un kā jū s ielej, mans vī rs tika pamanī ts vietē jā alkoholiskā dzē riena pudele, kas nav koncepcijā . Tas ir vē l viens iemesls, kā pē c jū s neatlaidī gi nosū tā t no bā ra atpakaļ uz sauļ oš anā s gultni. Tikai daž i var precī zi noteikt vairā ku komponentu kokteiļ a sastā vdaļ as. Prieks, vienkā rš i sē diet bā rā , novē rojiet bā rmena darbu, tē rzē jiet ar viņ u, jums arī jā cī nā s.
Kopumā iespaids bija tā ds, ka ietekmes uz viesnī cu “pā rē d” un viņ š sā ka ietaupī t parasto tū ristu rež ī mu. Pē c paaugstinā š anas nauda drī z neieradī sies, bet jums ir jā velk siksna. Tā pē c daudzi var gaidī t vilš anos, kurai labi pieņ emti ceļ ojumu aģ enti pā rdeva viesnī cu, pasniedzot kā smagu greznī bu un prē miju. Protams, tas ir tā lu no gadī juma, QR koda pasū tī jumu nav, pludmalē nav augļ u plā ksnes un uzkodas pie baseina, nav saldē juma, jums jā iet uz konditorejas izstrā dā jumu visā viesnī cā , un tas atklā ti sakot, vidē jā kvalitā te. Tagad, arī plastmasas tasī tē s, viņ i pā rstā ja pieteikties, viss jums, dā rgie viesi.
Ū dens parks atrodas pie viesnī cas ieejas. Pieauguš ajiem ir slaidi ar siltu baseinu. Ū dens parks vidē jiem bē rniem, vienu dienu pē c pusdienā m tika slē gts, nebija paziņ ots par atveres cē loņ iem un laiku.
Es domā ju, ka daž as problē mas ar apsildā mu, jo tajā esoš ajā ū denī un bē rnu zonai bija ļ oti auksts. Spē cī gs sauļ oš anā s krē slu trū kums, katrs ū dens parks ir burtiski 15 gabals, cilvē ki stā v uz kā jā m, dvielis uz ž oga, viņ i vienkā rš i gaida savus bē rnus. Pastaiga uz tuvā ko bā ru ir ļ oti tā lu, gar visu ē ku un pa labi uz pludmali vai baseinu, 700–800 metrus manos aprē ķ inos. Ū densparkā nav pat elementā ra ledusskapja ar ū deni, kuru es teicu viesnī cas pā rstā vim, bet izmaiņ u nav.
Mū su sacensī bu dienā bū vlaukumā tika veikts darbs, un pā r š o zonu stā vē ja celtniecī bas putekļ i. Es nevaru komentē t veselī bas stā vokļ us, bet tas mani nemudina. Ir vesela skaitļ u grupa, kurā atrodas atkritumu tvertnes un pastā vī gi darba baterijas.
Vispā rē js iespaids. Protams, viesnī cā ir lieliskas jaunas vietas. Bet man personī gi tas nav svarī gi, vai nav iespē jas tos izmantot.
Viesnī cas reakcija uz jautā jumiem un kritiku ir arī ļ oti nepatī kama, tā vienkā rš i ir saistī ta ar vā rdiem “NAV nodroš inā ts ar koncepciju”, izveidojot skaistu attē lu un pabeidzot rezervā cijas plā nu, viņ i nerū pē jā s, lai nodroš inā tu, kas atrodas aiz tā . Es domā ju, ka š ī nav ļ oti pareiza politika, Turcijā augstā konkurencē tū ristiem ir ideja par pakalpojumu lī meni, daž i vienkā rš i vairs nedod priekš roku viesnī cai. Mū su ģ imene ir viens no š iem gadī jumiem, mums ir uzticamu viesnī cu fonds, kur mē s ejam atkarī bā no sezonas, garastā vokļ a un istabu pieejamī bas. Kamē r š ajā viesnī cā politika saistī bā ar viesiem un it ī paš i ar bē rniem, es neredzu nevienu iemeslu, lai tai dotu priekš roku. Mē s visi, pirmkā rt, dodamies atvaļ inā jumā par labā m emocijā m, jā , paš reizē jā s tualetes formā ir nepatikš anas, bet galvenais ir justies kā sagaidā ms viesis, nevis otrais ratiņ š pē c ietekmē m, kuram tiek dots tas, ko viņ i trā pī ja. Mē s samaksā jā m par lielo ģ imenes istabu 780 eiro dienā.
Š ī nauda noteikti nav tā vē rta. Varbū t tiem, kas rezervē viesnī cu 300–400 eiro, bū s atš ķ irī gs iespaids. Bet man personī gi labā k ir maksā t 100 eiro dienā un veikt reā lu premium servisu, nevis putekļ us acī s un burtiski. Starp citu, pats viesnī cas pā rstā vis teica, ka viņ i nav pozicionē ti kā premium, viņ iem nav sacensī bu ar maziem (Kullinan kungs, Reignum utt. ), Un š ā du mē rķ u nav.
Pē dē jā ziņ kā rī gā detaļ a, es nezinu, kā , bet gan pā rskati par viesnī cu Google Areringā.15-20 minū š u laikā . Instagram viesnī cas pā rstā vji oficiā lajā lapā neatbildē ja, es uzrakstī ju pā ris komentā rus par Bē rnu klubu un ū dens parku absolū ti cenzē tā formā . Tagad es atklā ju, ka viņ i mani bloķ ē ja. Lieliska orientā cija uz klientu. Bet es esmu pā rliecinā ts, ka, jo vairā k viesu atgriezī sies no viesnī cas, jo grū tā k bū s slē pt patiesī bu. Es ceru, ka viņ i joprojā m strā dā s ar trū kumiem.
Manuprā t, viesnī ca atrodas Papill-Gloria kategorijā (nevis Sereni) un ar nepabeigtu pakalpojumu. Viņ š ir prē mija, ja viņ š to nedara, tad ne drī z. Š ajā sezonā es neieteiktu iet uz viesnī cu, kamē r viņ i neveic savu koncepciju un gadu nestrā dā cilvē kiem (bē rniem). Vecā viesnī ca to nedarī s, un bū s cerī ba, ka pakalpojums uzlabosies. Lielā kā daļ a premium ir ē diens un dzē rieni, man tā galvenokā rt ir attieksme. Varu teikt, ka no pā rē jā sā kuma lī dz beigā m es biju nepatī kams, lai es bū tu viesnī cā , cik skaista tā nebū tu bijusi apkā rt. Dodoties prom, viņ i nodeva atslē gu reģ istratū rā pulksten 12:00, pat neviens mums nevē lē jā s labu ceļ u un netē rē ja. Dž esa gula, ho
sabrukt