Viesnī cas vē rtē jums ir ļ oti negatī vs. Mū su iknedē ļ as atvaļ inā jums tika rezervē ts 3 mē neš us pirms ceļ ojuma. Paņ ē mā m augstā kas kategorijas numuru ar skatu uz jū ru, iepriekš par to ī paš i vienojoties. Atvaļ inā jums sā... → kā s ar vilš anos. Ierodoties viesnī cā , mums iedeva istabiņ u pirmajā stā vā , pavisam citā du nekā maksā jā m. Viņ i solī ja mainī t istabu nā kamajā dienā , jo nebija nevienas brī vas mū su kategorijas istabas, lai gan mē s ieradā mies agri. Tač u ļ aunā kie notikumi vē l bija priekš ā . Otrajā uzturē š anā s dienā mē s ar vī ru uzzinā jā m, ka no mū su istabas ir nozagta skaidra nauda! Turklā t no diviem makiem uzreiz, atstā jot mazliet vienā un otrā , lai nepiesaistī tu uzmanī bu. Sazinā jā mies ar viesnī cas gidu, tū risma operatoru un sā kā m lietas izskatī š anu.
Pieskrē ja viesnī cas menedž eris un uzreiz paziņ oja, ka ja netiks uzlauztas viesnī cas durvis, tad neviens neko nezog un pat policija neko nedarī s. Turklā t viņ š teica, ka policija nenā ks.
Kad sā kā m uzstā t uz policiju izsaukš anu, menedž eris sā ka uzvesties absolū ti neadekvā ti, kliedza un apsū dzē ja mū s, viesus, ka esam vienkā rš i pazaudē juš i naudu!! ! Tā kā mē s turē jā mies, viņ š piezvanī ja policijai, runā ja ar viņ iem par kaut ko grieķ u valodā , acī mredzot uzspiež ot savu versiju, un informē ja mū s, ka policija nenā ks. Mums vajadzē ja viņ iem piezvanī t caur vietē jo tū risma operatoru biroju. Kad ieradā s policija, mē s viņ iem parā dī jā m uz mū su istabas durvī m un verandu vē rstā s novē roš anas kameras, ierakstus, no kuriem mums vajadzē ja skatī ties. Mums bija aizdomas, ka tieš i caur verandu kā ds devā s uz mū su istabu pirmajā stā vā . Kā ds bija mū su pā rsteigums, kad uz telpas verandu vē rstā novē roš anas kamera, kas varē ja visu noskaidrot, izrā dī jā s nestrā dā još a!!!
Pats š ausmī gā kais š ajā situā cijā bija tas, ka viesnī cas menedž eris ne tikai necentā s palī dzē t kaut kā visu noskaidrot, bet uzvedā s než ē lī gi un apsū dzē ja !!!
tas ir serviss, viesmī lī ba un klientu uzmanī ba! Esmu pā rliecinā ts, ka ar š ā du vadī tā ju viesnī ca ilgi neizturē s! Š ā da attieksme pret mums, viesiem, bija tik než ē lī ga, ka vairs negribē jā m š eit palikt un devā mies uz citu viesnī cu, nesagaidot nekā du palī dzī bu vai atvainoš anos. Bet nekas, mē s jau esam nosū tī juš i attiecī gus pieteikumus kompetentajā m iestā dē m, tā pē c noteikti bū s sekas viesnī cai. Š is stā sts ar mums notika pirmo reizi, lai gan mē s daudz ceļ ojam. Nejaukā attieksme pret viesiem ir trekns š ī s viesnī cas mī nuss.
Ja runā jam par viesnī cu kopumā , tad š eit arī palaidā m garā m. Viesnī ca nevelk uz 5 zvaigznē m, maksimums 4. Pirmo reizi redzē jā m tā du All inclusive, kas strā dā no 11:00 lī dz 23:00. Turklā t komandantstunda sā kā s vienos naktī . Vakarā bā rā viesmī ļ i negribī gi teju vai iemet dzeramnaudu, ja uzreiz neatstā j dzeramnaudu. Mani nepatī kami pā rsteidza arī muļ ķ ī bas ar ģ ē rbš anā s veidu vakariņ ā s restorā nā.
To var saukt par restorā nu ar stieptā m, tajā paš ā telpā , kur ir brokastis un pusdienas. Kā pē c š is patoss no nulles, mē s nesaprotam. Personā ls nav pā rā k laipns, lai izmestu viesus, ja viņ i ir atvē rtos apavos vai nav ģ ē rbuš ies. Ē diens nav pā rā k daudzveidī gs, lai iegū tu 5 zvaigznes. Istabas uzkopš ana ir C pakā pē , grī das it kā nemaz nav mazgā tas. Pludmale maza un netī ra, ieeja jū rā ir laukakmeņ os. Ir maz sauļ oš anā s krē slu, tie ir aizņ emti no rī ta. Pat ja zā dzī ba nebū tu notikusi, mē s š eit nebū tu atgriezuš ies.
sabrukt
Pludmale ir maza, netī ra, to biež i aizņ em atpū tnieki, kas nav no viesnī cas, viesnī ca to neievē ro. Krievu valodu neviens vispā r nesaprot. Ē diens nabadzī gs, tikai makaroni. Bufete no rī ta, pusdienas un vakariņ as. Vakaros bufetē tiek uzraudzī ti apavi un apģ ē rbs, ja ka... →ut kas nepatī k, tad vakariņ ā s nelaidī s. Un aptuvenā veidā . Istabas uzkopš ana teicama, viesnī ca skaista, labi uzturē ta.
sabrukt