Описание отеля Виктория 3*
// Обновлено 12 августа 2022
Нет туров в этот отель из Украины
Нет туров в этот отель из Украины
Esmu ļ oti neapmierinā ta ar apkalpoš anas kvalitā ti un kopumā personā la darbu - pilnī ga vienaldzī ba pret klientiem un neievē roš ana pat uzņ ē muma interesē s - rezervē ju istabu mē nesi iepriekš - neviens pat neatzvanī ja - es nā cā s paš am piezvanī... →; t un visu noskaidrot, es pat nebiju rezervā ciju sarakstos, tad tavē jais menedž eris teica, ka varu ierasties samaksā t tikai Maskavas ofisā Paveletskajā , norunā ja laiku un kad ierados birojā viņ š teica, ka viņ š vienojā s ar mani nā kamajā dienā . Patē rē ju laiku un naudu ceļ ā , atstā ju bē rnu auklei - kura arī maksā naudu, un manā priekš ā esoš ā darbiniece pat neuzskatī ja par vajadzī gu atvainoties par nepatieso informā ciju un arī piedā vā ja atcelt rezervā ciju, ja kaut kas notiks man neder. Ja uzņ ē muma vadī bai ir nepiecieš ami š ā di darbinieki un tā ir apmierinā ta, ka klienti aizbrauc ar naudu, tad lū dzu turpinā t strā dā t tā dā paš ā garā . pretī gi. uzziņ ai - kupons bija paredzē ts manai mammai, kurai ir dzimš anas diena. Rezultā tā es iztē rē ju naudu un nervus, kā arī sabojā tu garastā vokli atpū tas un baudas vietā . . Domā ju, ka tā diem darbiniekiem kā Aleksandrs apkalpoš anas sfē rā vispā r nav vietas. Rezultā tā man vairs nav nekā da garastā vokļ a doties uz jū su brī niš ķ ī go pansionā tu, lai gan viss bija iepriekš izplā nots kā patī kams pā rsteigums un dā vana jubilejā . Cilvē ki! netē rē jiet laiku un naudu - labā k rezervē jiet biļ eti uz citu vietu, kur darbinieki interesē jas par klientiem.
sabrukt
lieliski atpū tos ar sievu, iesaku visiem... →
sabrukt